Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNečekaní šampioni evropského trhu. Golf v lednu 2021 překonaly Yaris i Sandero
67 komentářů
ACE.
si folks uvědomí že to uvnitř po.... a vydal se do slepé uličky, tím lépe pro něj.
Smutné že Francouzi jsou opět o generaci napřed. Dotykový průser si dobyli v odcházející generaci...
Možno si tradične myslí, že jeho marketingoví odborníci verejnosť presvedčia, že je to jediné správne a najlepšie riešenie.
Třeba Fabia IV bude první vlaštovka, čekal jsem, že tam bude interiér jak v Octávce a ony jsou tam točítka na klimu :yes:
Blue Sun
a tři dny se radujte, sen všech socek je na třetím místě...
Riadne tupý príspevok. Ty si niečo pil? :no: :no: :no:
Sandero v aktuální generace už není žádná výběhovka. Z mého pohledu se Dacii povedlo. Pro socky jsou jiná auta.
např
https😐/www.sauto.cz/…eot/306/18799050?…
např
https😐/www.sauto.cz/…eot/306/18799050?…
Suhlas... nove sandero je uz normalny voz... ja cakam megauspech nakolko aj to 1.0tce s nepriamym vstrekom tu bude ideal a voci tragickej predoslej 0.9tke u predchodcu je aj v tomto smere viditelny jasny krok vpred... bude to fajn auto a pritom nadalej jednoduche prakticke... :yes:
My, diskutující na tomto serveru jsme dśnad fanoušci aut, ne? Někdo má nabušenou Giulii, někdo krásné BMW, někdo Oktávku, jiný Corollu...
Ale takhle, takhle hloupě se navážet do případných diskutérů... Styď se!
Ale takhle, takhle hloupě se navážet do případných diskutérů... Styď se!
Nebudu. 😄
Nemusím.
Protože mám pravdu.
Nebo proto, jak tu mnozí vyzdvihují Dacii jako zázrak, který nás spasí proti zlé EU.
Nebo prostě proto, že jeden měsíc v prodejích vůbec nic neznamená, ale mnozí z toho už dělají závěry o koncích a úspěších.
Ať se stydí oni.
Nemusím.
Protože mám pravdu.
Nebo proto, jak tu mnozí vyzdvihují Dacii jako zázrak, který nás spasí proti zlé EU.
Nebo prostě proto, že jeden měsíc v prodejích vůbec nic neznamená, ale mnozí z toho už dělají závěry o koncích a úspěších.
Ať se stydí oni.
Robí ti to dobre? Či máš pravdu alebo nie, tvoje spôsoby sú už dodť často protivné. Mal by si trochu pozmeniť štýl. Nechcem si o tebe meniť názor ale týmto spôsobom k tomu príde.
Tvůj boj, tvoje vizitka.
BTW - jen by mě zajímalo, kdo jsou ti "mnozí"
BTW - jen by mě zajímalo, kdo jsou ti "mnozí"
Názor ostatních už mě nezajímá.
A ti mnozí se tu projevují sami, stačí číst a sledovat. Kdo nechce, nevidí.
A ti mnozí se tu projevují sami, stačí číst a sledovat. Kdo nechce, nevidí.
Tak na čo sa serieš do doskusií, keď ťa názor iných nezaujíma? S takým samoľúbym magorom je fakt škoda strácať čas. Hurvínek si vymyslel patent na pravdu... :no:
Arese
...zákazníci řádně "ocenili" - brutálním poklesem prodejů (meziroční výsledek -42 % je vážně hrozivý). Vedení VW si totiž myslí, že jejich zákazníci jsou úplní ***i, přitom takto by spíš měli zhodnotit sebe! 😒] Takže pánové, nebezpečné a nepraktické dotykové ovládání téměř všeho opravdu není to, co by většina vašich zákazníků chtěla, a o ojebání všeho kolem (podepření kapoty na tyčku, zrušení odkládacích přihrádky vedle volantu atd.) v kombinaci s nehorázně zvýšenými cenami si všímají, ne, že ne... 😲
P.S. A vaši předraženou elektroplečku ID3 s bakelitovým interiérem si strčte, víte kam! :no:
P.S. A vaši předraženou elektroplečku ID3 s bakelitovým interiérem si strčte, víte kam! :no:
Tak určitěěěě...
VW má kvůli nedostatku součástek problémy s výrobou, kvůli covidu jsou problémy s prodeji všude, ale ty už přesně víš, že je to kvůli ovládání. 😁 😁 Ty jsi vážně megahňup.
VW má kvůli nedostatku součástek problémy s výrobou, kvůli covidu jsou problémy s prodeji všude, ale ty už přesně víš, že je to kvůli ovládání. 😁 😁 Ty jsi vážně megahňup.
Mikesus
To už nás opustil i Hamuna? Čekal jsem, ze bude první, kdo oslaví úspěch Toyoty v Evropě.
Modrý blesk
Spíš se divím, že Golfu se prodalo ještě tolik kusů. Dříve narozené motoristy spolehlivě odradí ovládání přes dotykové displeje, mladší zase sebevědomá cena auta a lidi co potřebují hodně jezdit a být všude na čas, zase odradí zamrzání a resety dotykového ovládání...
Tom Radon
Evropa ocividne chudne. Prvni trochu vetsi auto je v te tabulce vlastne Oktavka... 😄
presne, 7 z 10 su vyslovene male auta, zodpoveda to presne ekonomickej situacii...
Dřív byl B segment nejprodavanejsi. Pak lidi začali mít peníze na větší auta. Ted B dorostlo C segment a vše zdrazilo. Dnes je B plnohodnotné auta uplne bez problemu. Stačilo dřív a to bylo menší.
Dnesne B sa da rozdelit na B+/C- ako i20 ci tato nova fabia
a potom na cistokrvne male auta B segmentu: yaris, 208 a pod. ostali fakt male.
Zarazajuce to je hlavne ked sa clovek pozrie na napredavanejsie auta v USA ci Australii, tak ale tento trend rastu B(+) segmentu v EU sa dal ocakavat...
a potom na cistokrvne male auta B segmentu: yaris, 208 a pod. ostali fakt male.
Zarazajuce to je hlavne ked sa clovek pozrie na napredavanejsie auta v USA ci Australii, tak ale tento trend rastu B(+) segmentu v EU sa dal ocakavat...
B segment ještě dlouho nebude plnohodnotné auto... A doufám, že ani nikdy do takových rozměrů nedoroste.
Jo, a kdy tvořily čelo tabulky prémiové značky nebo velké sedany?
Dobrý postřeh. Přitom se dlouhou dobu mluví o tom, že se malá auta kvůli legislativě nevyplatí vyrábět. Jenže na velká za chvíli nikdo nebude mít.
To ale motáš dvě kategorie. Třída A se nevyplatí, to jsou městské vozy typu Aygo, Citigo, C1. Třída B (Clio, 208, Polo, Fabia) má samozřejmě stále svůj smysl, tím spíš, když vytrvale velikostně roste.
Miniauty to začalo. Ale měl jsem na mysli skutečně segment B. Nedávno Renault zveřejnil svou novou strategii, že se chce se chce zaměřit na vyšší segmenty C a D. Šušká se i omezování tohoto segmentu v koncernu VW, například o konci A1, konec konců i Fabie Combi to měla nahnuté. Ale jak říkáš, možná že výrobci najdou řešení ve zvětšování těch aut na pkmezí tří B a C.
PowerHouse
Škodovka si zaslouží odliv zákazníků za to, jak u nové Octavie (a také ostatních aut) narvala palubovku do kolen, takže tam není místo.
Předcházející Octávka díky vyšší palubovce byla pro mě o třídu větší.
Předcházející Octávka díky vyšší palubovce byla pro mě o třídu větší.
3_diamanty
co ludia skutocne chcu... a ake auta sa oplati vyrabat... nie.. skutocne nikto nepotrebuje el. vysavac za 2 melony s dojazdom 250km a vahou 2 tony... a ze bude povedzme nove sandero trhak bolo jasne uz po zverejneni prvych ofiko fotiek... trh potrebuje presne taketo auta... prakticke ... nieco zaroven jednoduche fungujuce vizualne aj sympaticke... a nie tie kdejake bezpohlavne elektricke zrudy... za mna yaris a sandero este prekvapia... a toto co vidime v januari je len zaciatok ich ofenzivy.... 😉 :yes:
Samozrejme vo veľkých metropolách sa malé auto hodí viac a až je hybridné tak to je bonus.
Verím tomu že každý by chcel luxusné a pohodlné auto (najlepšie SUV) ale že na to nemá to už je vec druhá.
Verím tomu že každý by chcel luxusné a pohodlné auto (najlepšie SUV) ale že na to nemá to už je vec druhá.
No, já si myslím, že na západ od nás, myslím Evropu, né USA vnímají auta trochu jinak. Mají to Bčko, protože vlastně dostačuje na nákup, pro děti, občas výlet a dál jezdí vlakem/letadlem, nebo si půjčí auto, když potřebují, odvoz věcí a materiálu řeší služby. Proto třeba v takové Francii, Španělsku, Belgii, ale třeba i v UK jezdí i hodně malých prémiovek, takže to není jen o penezích.. tedy tam, tady ano 😁 Koupí si auto, jako spotřebák, za 3-5 let ho vymění.
vacs
Není se čemu divit. Vzhledem k ekonomické situaci mě nepřekvapuje, že dražší vozy nebudou ty nejprodávanější.
KANKUNEN
Z Golfu se jde do SUV. No hlavně že nová Fabka má blíže Golfu než Yarisu. Stejně za 5 let bude nejprodávanější id2, ale namísto 15 000 se jich prodá polovina.
Ano ale původní plán VW by zachovat prodeje Golfu a k tomu NAVÍC prodávat mnoho SUV. Tento plán jim ovšem nevyšel.
Sandero brutální úspěch přesně jak jsem říkal :yes: :yes: :yes:
Tesla a EV jako ID.3 nikde přesně jak jsem říkal :yes: :yes: :yes:
Octavia drahá jak jsem říkal :-!
BTW. Škoda je na tom s prodeji totálně tragicky i v Číně!!! Také jsem to říkal - Čína si jen koupila desítky let vývoje, dnes už evropské automobilky nepotřebuje. Evropské automobilky prodaly svoje know-how Číně za snahou růstu za každou cenu.