Ty si typek :D. Ale inak chalani sa uz naucili po celkom v pohode po anglicky. Lepsie ako u skodovky pocuvat anglinu s nemeckym prizvukom.
Ale teda to alternative testing...snad tym nemyslel kupcov :)
Zase rodilému angličanovi je někdy těžké rozumět, si pusť na youtube třeba jejich prime ministra ;-\ Pokud oba nemají angličtinu jako rodný jazyk, domluvíš se s člověkem lépe. Tady to je už trochu extrém nin. Z Fabky jsem zvědavý na kombíka a na cenu přeplňovaného litru, který považuji jako nejvhodnější kompromis pro daný vůz.
"...Díky této specialitě zvládnou Škodováci nasimulovat i šplhání na Grossglockner..."
Na Grossglockner ziadna cesta nejde. Existuje Grossglockner Hochalpenstrasse, ale ta obchadza Grossglockner z uctivej vzdialenosti. Najblizsie autom sa k nemu da dostat odbockou na Kaiser Franz Jozef Hohe, a odtial je to ku Grossglockneru este tak 5km vzdusnou ciarou (a 1400 vyskovych metrov). Samotna cesta prechadza cez priesmyk Hochtor (tunelom vo vyske ~2500m).
Okrem toho, neviem ako by ten vozik dokazal simulovat meniacu sa teplotu, vlhkost a tlak vzduchu. Ono v tej vyske ~2500 metrov ma vzduch tlak len ~75% hodnoty tlaku pri hladine mora. A to uz na vykone spalovacieho motora spoznate. A jazdu dole kopcom ten vozik simulovat nedokaze, nema aktivny dynamometer s dostatocnou zasobou energie...
Dobre si to napisal, len doplnim, ze preplnovane motory netrpia na ubytok vykonu s rastucou nadmorsko vyskou. Inak je ubytok vykonu ca 10%/1000 metrov.