Elektromobilita
K tomu muselo dojít. 😒]
V Teslách je až zbytečně moc auta, Hjúavej na to jde správně. Obrovský placatý tablet, 4 kola, možná i volant ... a je to 😲
V Teslách je až zbytečně moc auta, Hjúavej na to jde správně. Obrovský placatý tablet, 4 kola, možná i volant ... a je to 😲
Hezký citát: "Huawei není výrobcem automobilů," uvedl. Dodal nicméně, že firma se chce prostřednictvím informačních a komunikačních technologií stát dodavatelem komponentů zaměřených na digitální vozy, a umožnit tak výrobu lepších automobilů.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Samsung je víc, než jen televize a telefony.
A jinak plácáš naprosté kraviny.
A jinak plácáš naprosté kraviny.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslím, že až také kraviny nepláca. Práve naopak, do veľkej miery má pravdu. Tie autá budú po stránke “tabletotechnológie” hrať na wau efekt. Budú to leštenky, kde si nastupujúca mladá ohlúpnutá generácia počas jazdy zahrá hry po sieti s virtuálnymi kamošmi idúcimi v inom aute a ani si neuvedomia ako to s nimi hrká, lebo to k tým strielačkám, ktoré budú hrať, predsa patrí. A v tomto prípade nebudú vidieť problém, veď Huawei je pre nich na trhu etablovaná technologická značka, takže v rámci rovnako zmýšľajúcej skupiny ľudí sa budú dokonca cítiť “in”. Samsung bude mať sám problémy (J.Kórea sa hodnotovo hlási k “západnému svetu”, takže by som ich nehádzal do jedného vreca s Čínou) s narastajúcou čínskou konkurenciou. Už ich vlastne má, pretože čínske “šmejdomobily” ich riadne tlačia k múru. Samsung môže kľudne dopadnúť ako kedysi Nokia. Chyba sa stala inde a o tom píšem v inom príspevku.
Tomuhle se směju. O tom, jak čínské mobily zlikvidují Samsung, se píše už deset let. A realita je taková, že Samsung je stále jednička, protože technologicky je objektivně prostě jednička. S čínským krámem se mnoho lidí spálí jen jednou v životě, podruhé tu chybu už nechtějí opakovat.
A že auta budou hrát na efekt pro nějakou cílovou skupinu? To je účel každého auta, ne? Zaslepené zaměření pouze na jízdní vlastnosti a požitek z řízení je cesta do pekla, protože cílová skupina takových parametrů je čím dál menší.
A že auta budou hrát na efekt pro nějakou cílovou skupinu? To je účel každého auta, ne? Zaslepené zaměření pouze na jízdní vlastnosti a požitek z řízení je cesta do pekla, protože cílová skupina takových parametrů je čím dál menší.
Samozrejme, Samsung je zatiaľ stále jednotka na trhu, ale pozri sa, koľko sa vynorilo čínskych značiek, ako predajmi za posledné roky rastú, a ver tomu, že napriek nášmu odlišnému názoru, si ich mnohí kúpia aj opakovane, ako si iní kupujú opakovane Samsung či iPhone. Takže môžeš sa smiať, tiež sa im môžem smiať, ale nič to nemení na tom, že to smeruje do fázy, v ktorej sa nakoniec budú smiať Číňania nám. Oni si idú svoje a dobiehajú, ak už nepredbiehajú, doterajších hegemónov v mnohých oblastiach. Je to o nákladoch a benefitoch, teda čo daný produkt za danú cenu ponúka. Západný svet im túto stratégiu vnútil a teraz sa obracia proti nemu samotnému.
Čo sa áut týka, máš pocit, že v Európe sa vyrábajú a vždy sa vyrábali len autá pre pôžitok z jazdy? Tváriš sa ako keby všetky značky boli jazdne na úrovni Ferrari, Porsche, či aspoň Alfa Romeo, BMW a pod. Práve naopak, väčšina automobiliek robí “sterilné” produkty zdieľajúce techniku naprieč značkami, ktoré ľuďom poslúžia na presun z bodu A do bodu B. Nijako tým teda nespochybňujem cieľové skupiny, len by bolo fajn zachovať výrobu v Európe, pretože bez práce si ťažko zachováme aj kúpnu silu a potom sa možno mnohí budú nútení pozerať aj v tomto smere po čínskych produktoch.
Čo sa áut týka, máš pocit, že v Európe sa vyrábajú a vždy sa vyrábali len autá pre pôžitok z jazdy? Tváriš sa ako keby všetky značky boli jazdne na úrovni Ferrari, Porsche, či aspoň Alfa Romeo, BMW a pod. Práve naopak, väčšina automobiliek robí “sterilné” produkty zdieľajúce techniku naprieč značkami, ktoré ľuďom poslúžia na presun z bodu A do bodu B. Nijako tým teda nespochybňujem cieľové skupiny, len by bolo fajn zachovať výrobu v Európe, pretože bez práce si ťažko zachováme aj kúpnu silu a potom sa možno mnohí budú nútení pozerať aj v tomto smere po čínskych produktoch.
U politiků snaha o zachování evropského průmyslu není. Bohužel je to spíš naopak.
Jo, vynořilo se plno čínských značek, a objem jejich cílové skupiny zůstává stále stejný. Takže se jen více tříští jejich vlastní prodeje. Nic, čeho by se Samsung musel bát. Nehledě na fakt, že čínské značky od něj berou fotosnímače, paměti, čipsety... takže Samsung z toho má tak i tak dost velký zisk.
Zajímavé, najednou se v Evropě vyrábí sterilní produkty pro přesun z bodu A do bodu B. Tak hlavně, že poslední rok tu všichni vypisujete, jak je elektromobilita konec evropské produkce, a předpisy EU jak zabíjí unikátnost evropských automobilek, protože se ztrácí zaměření na řidiče a požitek z jízdy.
O tom, že Evropa se musí přizpůsobit změnám vnímání trhu, tu píšu už nejméně rok. A buď to zvládne, nebo oprávněně zůstane pozadu, a pak si ji holt ta Čína koupí. Ale pořád čekat, že se svět vrátí zpátky, a bude velebit evropskou autoprodukci pro její tradici, je cesta do pekel.
Zajímavé, najednou se v Evropě vyrábí sterilní produkty pro přesun z bodu A do bodu B. Tak hlavně, že poslední rok tu všichni vypisujete, jak je elektromobilita konec evropské produkce, a předpisy EU jak zabíjí unikátnost evropských automobilek, protože se ztrácí zaměření na řidiče a požitek z jízdy.
O tom, že Evropa se musí přizpůsobit změnám vnímání trhu, tu píšu už nejméně rok. A buď to zvládne, nebo oprávněně zůstane pozadu, a pak si ji holt ta Čína koupí. Ale pořád čekat, že se svět vrátí zpátky, a bude velebit evropskou autoprodukci pro její tradici, je cesta do pekel.
Tablety Huawei umí, takže polovina úspěchu je v kapse, už jen přimontovat kola, volant a frčíme.
Mimochodem, to jak nás oje*ali při dodávkách shitových ochranných pomůcek proti Covidu snad mluví za vše....
Vývoz z Česka do Číny sice v posledních šesti letech rostl (z 37,6 miliardy v roce 2013 na loňských 56,1 miliardy), ale oproti toku v opačném směru byl výrazně menší. Navíc loni lehce klesl.
Dovoz za toto období stále rostl – s výjimkou roku 2016 – a to ve velkém. V roce 2013 představoval 303,4 miliardy, loni však již 569 miliard.
Značné saldo obchodu – loni zhruba 513 miliard korun – v neprospěch Česka je tak setrvalým jevem obchodních vztahů s Čínskou lidovou republikou (ČLR). „Faktem je, že velká část českého zboží se do ČLR dostává přes další země formou ree😜ortů, stejně tak se čínské zboží do Česka ree😜ortuje přes cca 75 zemí,“ uvedl BusinessInfo.cz.
Zajímá ji pouze import nerostných surovin a jídla. To si tam vyrobit nemůže.
navíc třeba co se naší společné ekologie týče, tak Čína má všechno úplně v pi*i a honí jen svůj ekonomický růst.... co Evropa za rok na emisích sníží, to Čína na 14 dní navýší.... (s nadsázkou). Prostě za mě fakt ne....
Jo, co se ekologie týče, tak Asie je největším problémem planety. Mimo ruskou část celá Asie.
Všichni si uvědomte, co si kupujete. Ano, hodně se toho vyrábí v Číně a někdy není na výběr, ale alespoň to nemusí být přímo čínský výrobce. Já jsem si udělal čas při nakupovaní spotřebičů. Celkem mě překvapilo, co se dá koupit "made in EU". Čili až budete objednávat bílé zboží, vybodněte se na Gorenje, Haier, Mideu, Hisense a vemte třeba Bosch nebo Electrolux. Pošlete k šípku Lenovo, jsou jiné značky.
Ale je tu jedno alebo aj viac tých ALE...z čoho vzniklo Lenovo? Veď to je odpredaná HW divízia IBM. Apple síce vyvíja svoje zariadenia doma, resp. sa tak aspoň tvári, ale vyrába ich v Číne. A tak by sme mohli pokračovať nielen IT technikou, až sa dostaneme k autám. Takže kto postavil Číňanov na nohy?!? No práve honba toho “západného sveta” za maximalizáciou zisku. Teraz je už myslím dosť neskoro to zvrátiť, pretože tí skvelí kapitalisti svojím odtrhnutým prístupom od reality spravili z komunistickej Číny technologického tigra, ktorý bude už iba rásť a my sa na to budeme iba prizerať, nech s tým budeme akokoľvek nesúhlasiť. Svet sa už nebude točiť okolo US záujmov, tobôž nie okolo tých európskych, pretože európski politici sú veskrze servilní tupci riešiaci najmä pitominy a podstatné veci nám už dávno unikli, utiekol nám vlak a teraz môžeme za ním nanajvýš utekať. Smutná to realita “vyspelých demokracií”...