Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAmerický výzkum naznačuje, která auta vydrží přes 320.000 km. Dominují SUV
52 komentářů
Londonbridge
Toyota :yes: Teraz film pre pametnikov. Daewoo Nexia / prezleceny Opel Kadet / mi lahol po 50 000 km zadymelo sa z motora niekde v Litve vtedy bez Google map a sat nav. Tak nastastie sikovny Litevsky mechanici to nejak opravili a dorazil som na Slovensko aj ke o par tisic dolarov lahsi...Este ze som tam nasiel aj manzelku to bolo dalsich par tisic dolarov zatial drzi pekne...
Nove auta to znesu asi lepsie aj ked na E 350 dizlaku mi po 20 000 km odisla ta sekundarna mala baterka nej 350 Euri stala vymena. Toyoty su drazaky len ludia uz nepotrebuju auta na 20 rokov ako za komunistov ten vyvoj je tak rychly ze 5 rocne auto uz vyzera ako Flinston car :-!
Nove auta to znesu asi lepsie aj ked na E 350 dizlaku mi po 20 000 km odisla ta sekundarna mala baterka nej 350 Euri stala vymena. Toyoty su drazaky len ludia uz nepotrebuju auta na 20 rokov ako za komunistov ten vyvoj je tak rychly ze 5 rocne auto uz vyzera ako Flinston car :-!
Mr.Murphy
... jako měl jsem X funglovek a 320km by najely všechny.... ať už to byli Italové nebo jakékoliv jiné značky.... prodávám to většinou po 200tkm a ta auta jsou jak nová.... je to jen o tom jak se k tomu člověk chová....
Momentálně mám ve firmě s největším nájezdem Octu CNG, má za 6 let najeto 220tkm. Měnily se nějaké brzdy, tlumiče a ložiska, pak rozvody.... jinak vůbec nic a auto je furt v krásném stavu a jezdí skvěle....
Momentálně mám ve firmě s největším nájezdem Octu CNG, má za 6 let najeto 220tkm. Měnily se nějaké brzdy, tlumiče a ložiska, pak rozvody.... jinak vůbec nic a auto je furt v krásném stavu a jezdí skvěle....
To závidím. Dokud jsme měli škodovky, rozhodne bych takové auto nechtel kupovat. Ale lidi nám mohli ruce ulamat, kdyz se to prodávalo. Napr O2 praskla hlava den před zamyslenym prodejem při 220tis. Tak se to nechalo opravit a nechala se v rodině, ze bude ještě tedy delší chvíli sloužit, vydržela pak ještě cca 3 roky a pak hnila tak, ze všude za ní nabízeli jen 10tis, pri najezdu 270t km, 10 let. Rozhodně to nebyl dobrej nápad si ji nechávat. Dalších jsme se zbavili velice rádi a ani nás nenapadlo je nechávat delší dobu/najezd. Na druhou stranu nám po 5 letech a 200tis km doporucovali prodej avensis 2.2dcat kvůli motoru. Nakonec šla pryč po 7 letech a 260tis km, a kdyby nemusela kvůli nehodě, tak ji necháme déle. Takhle bezporuchove auto jsme u skodovky meli naposled O1.
.... jako jo, pokud trefíš na vyloženě nepovedený motor, jako např. některé verze TDi, tak pak to může být problém.... ale jakmile se vyhneš těmto systémově špatným věcem, tak nevidím problém.... samozřejmě jde i o čas, je rozdíl nalítat těch 300 za 7 nebo 15 let.... ale fakt jsem vlastně všechny auta z firmy i soukromá prodával kolem těch 200tkm čistě z preventivních důvodů, že jsem se bál že už by mě to teoreticky mohlo někde v cizině nechat atp.... ale reálně jsem nikdy problém neměl.... 😄
edit: jo pravda, teď si uvědomuju že jedno Mondeo jsem vrátil dealerovi po 60tkm, protože se tam tak s*ala elektrika, že už to nebylo možné.... (za 2 roky asi 10x nepojízdné kvůli vybité baterii a nebyli schopní to vyřešit). Takže jeden špatný kus vlastně taky mám.... ale ten mi vyměnili za nový....
edit: jo pravda, teď si uvědomuju že jedno Mondeo jsem vrátil dealerovi po 60tkm, protože se tam tak s*ala elektrika, že už to nebylo možné.... (za 2 roky asi 10x nepojízdné kvůli vybité baterii a nebyli schopní to vyřešit). Takže jeden špatný kus vlastně taky mám.... ale ten mi vyměnili za nový....
To Mondeo mělo StartStop? Pak je vše v pořádku, to je vlastnost... to jsou slova Fordu...
Jo takže nepojizdnej ford je vlastně v pořádku, ono to má rozšířený start stop 😁
Takze sam ford uznal, že poruchovost fordu je vlastnost 😁
Takze sam ford uznal, že poruchovost fordu je vlastnost 😁
Jistě, podobné zprávy jsem dostal i ze Škodovky na rachtající TSI EA111 .... to už radši vyměnim tu baterku 😁
Ne ne, 1.6EB bez SS.... proste samovolne vybijeni baterie vzdy pres vikend, i kdyz jsi v patek najel treba 500km.... po desatem failu jsem jim to vratil....
Aha 1.6EB. Tak to ovšem nebyla porucha. To byla příplatková funkce prevence před zadřením motoru. Ozzmanovi si nepřiplatili a po 20t byl motor v pánu. 😒]
Máme na firmě cca 500 aut, z toho cca 350 Fabie, Oktávky a Superby, zbytek Fordy a prémii pro manažery. A Škodovky v pohodě do 250 tisíc drží s běžným servisem. Pak se o ně porvou áčka s esem. Takže TCO za 1+.
Co je ale důležitější, zaměstnanci hodnotí Fabii, Octaviii Superb jako atraktivnější benefit než Toyky, Hondy, Fordy nebo Volkswageny.
Takže sice můžeme mít autopark od toyoty s trochu nižšími náklady na servis, ale pak proděláme kalhoty na motivaci zaměstnanců.
Prostě jsou ty auta (Škodovky) vymyšlené dobře. Ne dokonale, ale skvěle pro běžné rodiny. To auto dobře vypadá, je v něm spousta místa, má nízkou spotřebu, parádně zpracovaný kokpit řidiče.
Tož tak.
Co je ale důležitější, zaměstnanci hodnotí Fabii, Octaviii Superb jako atraktivnější benefit než Toyky, Hondy, Fordy nebo Volkswageny.
Takže sice můžeme mít autopark od toyoty s trochu nižšími náklady na servis, ale pak proděláme kalhoty na motivaci zaměstnanců.
Prostě jsou ty auta (Škodovky) vymyšlené dobře. Ne dokonale, ale skvěle pro běžné rodiny. To auto dobře vypadá, je v něm spousta místa, má nízkou spotřebu, parádně zpracovaný kokpit řidiče.
Tož tak.
Nebudu hodnotit vsechny Skodovky ale zrovna ta Octa 3.gen na CNG je dokonala a pro bezneho ridice fakt idealni auto... bohuzel nova dotykacova generace uz mi vubec nesedi a tak s nimi skoncim....
"V tabulce první desítky už ale nenajdeme" - to tedy skutečně nenajdeme
Byl by problém ukázat tabulku?
Navíc bych řekl, že článek je pro Čecha podobně zajímavý, jako pro Američana rozbor Renaultu Megane a Škody Octavia.
Jinak já teda proti US autům nic nemám, naopak mírně závidím, jen mi pravidelné články o spolehlivosti amerických aut na českých webech přijdou zbytečné.
Je spíš škoda, že se tu věnuje čas US ojetinám, ale těm, které jsou tady dostupné a které kupují češi, to tady docela postrádám. Kolikrát by se v nich dalo najít zajímavé a opomíjené auto a tak podobně...
Proace je přeznačkovaný Citroen/Peugeot, to snad uznáš, že je trochu něco jiného, než že si odkoupí Ford motory HDI... Tohle dělá hodně značek a nikdo by MB s 1.5Dci či 1.33TCe neoznačil za Renault 😉
Nebo mi tedy pověz, co je přeznačkovaný Mondeo zač ? 508 ? C5 ? To asi ne...
To je ten “přeturbenej dvoulitr co se určitě brzo rozpadne, protože prostě dojčland inženýring”.
Ak by napísal, že ten motor dal 100 tisíc okruhových km, tak to je na uznanie. Ale to že motor zvláda dlhé jazdi, kde sa len občas využije jeho potenciál nie je nič obdivuhodné. V takom režime fungovali dobre aj inak tragické motory EA111.
Sorry nedalo mi 😊
Ale dobre sa smeje niekomu, kto ma Renault 😒
Z tých čo tu diskutujú asi najčastejšie naháňa "civilne" auto po okruhu Fred a ten nejde podľa štandardného servisného plánu, ale dopraje autu aspoň nový olej oveľa častejšie.
Ale třeba bychom jim mohli navrhnout, aby nám takovou tabulku udělali u evropské produkce, resp aut nabízených v Evropě.