Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Multimédia Dacie Sandero umí to, co násobně dražší konkurence může jen tiše závidět
27 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
na wireless apple carplay tak úžasného? V podstatě standardní fíčura každého moderního auta, které nechce být označené jako vykopávka, třeba škodárna jej nabízí už asi 2 roky.
Škodovka to nabízí dlouho... ostatní až tak dlouho ne. Když se objevil wireless ve Scale, tak to byla docela pecka.
To máte pravdu a myslím, že Škodovka byla první neprémiová značka, která to nabízela. Ale standardní fíčura každého moderního auta? To určitě ne. Z posledních testovaných aut značek Toyota, Mazda, Ford, PSA/FCA to neumělo žádné.
S pozdravem,
Standa
S pozdravem,
Standa
Škodovka první nebyla, třeba VW to nabízel ještě dřív. V principu to umí systém MIB3 a ten byl třeba v Passatu dřív než ve Škodě. Toyotu bych nebral jako příklad, že to nikde není, ta se teprve dnes dopracovala k wire carplay a má na něj všude barnumskou reklamu jako hlavní tahák, takže k wireless se dopracuje někdy v další pětiletce.
Tak například nová Škoda Octavia Active v cenové relaci cca 500 až 650 tisíc jej vůbec nemá. A příkladů se určitě najde více. Takže u Dacie za poloviční cenu to určitě stojí za zmínku, i když je to vázáno na příplatek v nejvyšším výbavovém stupni.
Otázkou spíše je, kolik majitelů Dacie si kupuje iPhone. Myslím si, že bezdrátové Android Auto by využilo více majitelů.
Otázkou spíše je, kolik majitelů Dacie si kupuje iPhone. Myslím si, že bezdrátové Android Auto by využilo více majitelů.
Proč by si majitelé Dacií nemohli kupovat iPhony? Jsou celkem levné.
Mohli, nikdo jim to nezakazuje ... ale řekl bych, že Dacia a Apple jsou produkty s dosti odlišným cílením na zákazníky.
Media NAV: vestavěná navigace* + rádio DAB + zrcadlení chytrého telefonu prostřednictvím Wifi
(kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto) + připojení Bluetooth + 6 reproduktorů (4 reproduktory +
2 výškové reproduktory) + 8" dotyková obrazovka + odnímatelný držák chytrého telefonu
- - 5 000
Je tam i Android Auto ;-)
(kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto) + připojení Bluetooth + 6 reproduktorů (4 reproduktory +
2 výškové reproduktory) + 8" dotyková obrazovka + odnímatelný držák chytrého telefonu
- - 5 000
Je tam i Android Auto ;-)
No jak dlouho se vyrábí Kamiq ? Máme jeden kus jako služební auto, a Apple Car Play vzduchem mi tam spustit nešel, přes bluetooth se spároval jen telefonní seznam a rozposlouchaná audiokniha, navigace ne, MirrorLink šel spustit jen po drátě, ale v Kamiqu je jen to debilní USB-C, takže to opět vyřešil držák do mřížky ventilace. Ale možná jsem lama já, s Kamiqem jsem jel poprvé, a nebylo moc času se hrabat v nastavení a Info k auto jsem dostal "tady jsou klíče, papíry v přihrádce a jinakje to normální škodovka" :-)
Ja jsem nějak AA/AC porad neprisel na chuť, co na tom všichni vidí tak úžasného. Navigace? Mám vestavěnou i s aktualnimi dopravními informacemi, využívá google mapy. Narozdil od AA/AC promítá i na HUD. SMS nebo emaily? Zobrazuje nebo napíše přímo auto, pripadne hlasově nadiktuju. Volání? Opět hlasově. Co dalšího uzitecneho přináší?
Chapu to v lowendovych autech, kde nechteji investovat do vlastní navigace nebo tam, kde neumi sprovoznit vlastní infotainment.
Chapu to v lowendovych autech, kde nechteji investovat do vlastní navigace nebo tam, kde neumi sprovoznit vlastní infotainment.
Sms si za volantem číst nehodlám :) v mém případě ta navigace, konkrétné tohle byl služební Kamiq bez vestavené navi. A když už tam je ta velká obrazovka tak proč ji nevyužít k navigaci. V telefonu mám Sygic s doživotní licencí, aktualizace map 4x do roka. A tu navigaci nepoužívám zas tak moc aby se mi chtělo připlácet za vestavěnou. U auta za milion se to ztratí, ale u komapktu řekněme za půlku si radši připlatím třeba za vyhřívané čelní sklo nebo lepší světla.
To mě nejvíc štve, když AA se nepromítá do palubních systémů, ale jsou auta, která to umí. A další věc je Spotify.
Jirass
Autor článku by se občas mohl svézt v jiném voze, než dacii. Neobjevil by teď Ameriku.
lordlord
když chce redaktor používat anglické výrazy místo českých, mohl by znát jejich správnou výslovnost
rohYpnol
Dacia jako jedna z mála automobilek skutečně vnímá, co zákazníci skutečně chtějí. A ti chtějí to, co reálně potřebují.
Většina výdobytků módních infotainmentů není nic jiného než demonstrace vývojových center a technologických možností doby.
Za mě předpovídám, že prodeje Dacie fyzickým osobám u nás v čísle převýší v zastoupených segmentech Hyundai i Škodu :-!
Většina výdobytků módních infotainmentů není nic jiného než demonstrace vývojových center a technologických možností doby.
Za mě předpovídám, že prodeje Dacie fyzickým osobám u nás v čísle převýší v zastoupených segmentech Hyundai i Škodu :-!
Taky je spousta lidi, kteri by do dachny nikdy nesedli. Ten interier je hnusnej a takovych 15 let za zenitem, proboha.
To byvavalo, to je pravda. Dnes s poslední generaci Sandera je oproti minule generaci uplne jinde.
Pravdu máte oba, bohužel cena už není tak nízká jako v minulosti. Pokud je antikorozní ochrana na úrovni sesterského Renaultu, tak by mohla i něco vydržet.
×
Sdílení komentáře
×