Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Multimédia Dacie Sandero umí to, co násobně dražší konkurence může jen tiše závidět

27 komentářů

CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
na wireless apple carplay tak úžasného? V podstatě standardní fíčura každého moderního auta, které nechce být označené jako vykopávka, třeba škodárna jej nabízí už asi 2 roky.
Avatar - Emel
Emel
Škodovka to nabízí dlouho... ostatní až tak dlouho ne. Když se objevil wireless ve Scale, tak to byla docela pecka.
admin badge
Stanislav Kolman
To máte pravdu a myslím, že Škodovka byla první neprémiová značka, která to nabízela. Ale standardní fíčura každého moderního auta? To určitě ne. Z posledních testovaných aut značek Toyota, Mazda, Ford, PSA/FCA to neumělo žádné.

S pozdravem,
Standa
Šimpanz
Škodovka první nebyla, třeba VW to nabízel ještě dřív. V principu to umí systém MIB3 a ten byl třeba v Passatu dřív než ve Škodě. Toyotu bych nebral jako příklad, že to nikde není, ta se teprve dnes dopracovala k wire carplay a má na něj všude barnumskou reklamu jako hlavní tahák, takže k wireless se dopracuje někdy v další pětiletce.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak z principu to Škoda nebude mít dřív než VW, ale kdo další kromě koncernu uměl rok/dva zpátky bezdrátový AA/AC?
Onkel_Paul
Výše jsi psal "V podstatě standardní fíčura každého moderního auta, které nechce být označené jako vykopávka" a teď tady kličkuješ...
Avatar - Tycoon
Tycoon
Tak například nová Škoda Octavia Active v cenové relaci cca 500 až 650 tisíc jej vůbec nemá. A příkladů se určitě najde více. Takže u Dacie za poloviční cenu to určitě stojí za zmínku, i když je to vázáno na příplatek v nejvyšším výbavovém stupni.
Otázkou spíše je, kolik majitelů Dacie si kupuje iPhone. Myslím si, že bezdrátové Android Auto by využilo více majitelů.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Proč by si majitelé Dacií nemohli kupovat iPhony? Jsou celkem levné.
Avatar - Tycoon
Tycoon
Mohli, nikdo jim to nezakazuje ... ale řekl bych, že Dacia a Apple jsou produkty s dosti odlišným cílením na zákazníky.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo v bazaru jich je dost. Ale taky si myslím, že cilovka dacie a Applu je dost rozdílná.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ani bych neřekl. iPhony kupují dost často lidi, kteří pak honí bazarovou plečku za padesát tisíc, takže Dacia fakt není problém.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Media NAV: vestavěná navigace* + rádio DAB + zrcadlení chytrého telefonu prostřednictvím Wifi
(kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto) + připojení Bluetooth + 6 reproduktorů (4 reproduktory +
2 výškové reproduktory) + 8" dotyková obrazovka + odnímatelný držák chytrého telefonu
- - 5 000

Je tam i Android Auto ;-)
Avatar - Tycoon
Tycoon
Jooo, už to vidím :yes: Tím pádem Dacia :yes:
h.onzyk
No jak dlouho se vyrábí Kamiq ? Máme jeden kus jako služební auto, a Apple Car Play vzduchem mi tam spustit nešel, přes bluetooth se spároval jen telefonní seznam a rozposlouchaná audiokniha, navigace ne, MirrorLink šel spustit jen po drátě, ale v Kamiqu je jen to debilní USB-C, takže to opět vyřešil držák do mřížky ventilace. Ale možná jsem lama já, s Kamiqem jsem jel poprvé, a nebylo moc času se hrabat v nastavení a Info k auto jsem dostal "tady jsou klíče, papíry v přihrádce a jinakje to normální škodovka" :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja jsem nějak AA/AC porad neprisel na chuť, co na tom všichni vidí tak úžasného. Navigace? Mám vestavěnou i s aktualnimi dopravními informacemi, využívá google mapy. Narozdil od AA/AC promítá i na HUD. SMS nebo emaily? Zobrazuje nebo napíše přímo auto, pripadne hlasově nadiktuju. Volání? Opět hlasově. Co dalšího uzitecneho přináší?
Chapu to v lowendovych autech, kde nechteji investovat do vlastní navigace nebo tam, kde neumi sprovoznit vlastní infotainment.
h.onzyk
Sms si za volantem číst nehodlám :) v mém případě ta navigace, konkrétné tohle byl služební Kamiq bez vestavené navi. A když už tam je ta velká obrazovka tak proč ji nevyužít k navigaci. V telefonu mám Sygic s doživotní licencí, aktualizace map 4x do roka. A tu navigaci nepoužívám zas tak moc aby se mi chtělo připlácet za vestavěnou. U auta za milion se to ztratí, ale u komapktu řekněme za půlku si radši připlatím třeba za vyhřívané čelní sklo nebo lepší světla.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To mě nejvíc štve, když AA se nepromítá do palubních systémů, ale jsou auta, která to umí. A další věc je Spotify.
Jirass
Autor článku by se občas mohl svézt v jiném voze, než dacii. Neobjevil by teď Ameriku.
admin badge
Stanislav Kolman
Zdravím,

v čem přesně?
Avatar - lordlord
lordlord
když chce redaktor používat anglické výrazy místo českých, mohl by znát jejich správnou výslovnost
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dacia jako jedna z mála automobilek skutečně vnímá, co zákazníci skutečně chtějí. A ti chtějí to, co reálně potřebují.

Většina výdobytků módních infotainmentů není nic jiného než demonstrace vývojových center a technologických možností doby.

Za mě předpovídám, že prodeje Dacie fyzickým osobám u nás v čísle převýší v zastoupených segmentech Hyundai i Škodu :-!
nope
Taky je spousta lidi, kteri by do dachny nikdy nesedli. Ten interier je hnusnej a takovych 15 let za zenitem, proboha.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To byvavalo, to je pravda. Dnes s poslední generaci Sandera je oproti minule generaci uplne jinde.
jhamil
Pravdu máte oba, bohužel cena už není tak nízká jako v minulosti. Pokud je antikorozní ochrana na úrovni sesterského Renaultu, tak by mohla i něco vydržet.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pozinkované by měly být, ale záruka na prorezavění je poloviční, než u konkurence. Takže těžko říct.
jhamil
To ukáže až sám čas. Passat rok 2010 lemy a nejen ty dost rozsáhlá koroze. Jen opravovaný lem po nějaké kolizi byl OK.