Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Multimédia Dacie Sandero umí to, co násobně dražší konkurence může jen tiše závidět

27 komentářů

admin badge
Stanislav Kolman
Zdravím,

v čem přesně?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak z principu to Škoda nebude mít dřív než VW, ale kdo další kromě koncernu uměl rok/dva zpátky bezdrátový AA/AC?
admin badge
Stanislav Kolman
To máte pravdu a myslím, že Škodovka byla první neprémiová značka, která to nabízela. Ale standardní fíčura každého moderního auta? To určitě ne. Z posledních testovaných aut značek Toyota, Mazda, Ford, PSA/FCA to neumělo žádné.

S pozdravem,
Standa
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jirass
Autor článku by se občas mohl svézt v jiném voze, než dacii. Neobjevil by teď Ameriku.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Proč by si majitelé Dacií nemohli kupovat iPhony? Jsou celkem levné.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak například nová Škoda Octavia Active v cenové relaci cca 500 až 650 tisíc jej vůbec nemá. A příkladů se určitě najde více. Takže u Dacie za poloviční cenu to určitě stojí za zmínku, i když je to vázáno na příplatek v nejvyšším výbavovém stupni.
Otázkou spíše je, kolik majitelů Dacie si kupuje iPhone. Myslím si, že bezdrátové Android Auto by využilo více majitelů.
Šimpanz
na wireless apple carplay tak úžasného? V podstatě standardní fíčura každého moderního auta, které nechce být označené jako vykopávka, třeba škodárna jej nabízí už asi 2 roky.
Šimpanz
Škodovka první nebyla, třeba VW to nabízel ještě dřív. V principu to umí systém MIB3 a ten byl třeba v Passatu dřív než ve Škodě. Toyotu bych nebral jako příklad, že to nikde není, ta se teprve dnes dopracovala k wire carplay a má na něj všude barnumskou reklamu jako hlavní tahák, takže k wireless se dopracuje někdy v další pětiletce.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja jsem nějak AA/AC porad neprisel na chuť, co na tom všichni vidí tak úžasného. Navigace? Mám vestavěnou i s aktualnimi dopravními informacemi, využívá google mapy. Narozdil od AA/AC promítá i na HUD. SMS nebo emaily? Zobrazuje nebo napíše přímo auto, pripadne hlasově nadiktuju. Volání? Opět hlasově. Co dalšího uzitecneho přináší?
Chapu to v lowendovych autech, kde nechteji investovat do vlastní navigace nebo tam, kde neumi sprovoznit vlastní infotainment.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To byvavalo, to je pravda. Dnes s poslední generaci Sandera je oproti minule generaci uplne jinde.
nope
Taky je spousta lidi, kteri by do dachny nikdy nesedli. Ten interier je hnusnej a takovych 15 let za zenitem, proboha.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Media NAV: vestavěná navigace* + rádio DAB + zrcadlení chytrého telefonu prostřednictvím Wifi
(kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto) + připojení Bluetooth + 6 reproduktorů (4 reproduktory +
2 výškové reproduktory) + 8" dotyková obrazovka + odnímatelný držák chytrého telefonu
- - 5 000

Je tam i Android Auto 😉
Avatar - Emel
Emel
Škodovka to nabízí dlouho... ostatní až tak dlouho ne. Když se objevil wireless ve Scale, tak to byla docela pecka.
jhamil
To ukáže až sám čas. Passat rok 2010 lemy a nejen ty dost rozsáhlá koroze. Jen opravovaný lem po nějaké kolizi byl OK.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pozinkované by měly být, ale záruka na prorezavění je poloviční, než u konkurence. Takže těžko říct.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To mě nejvíc štve, když AA se nepromítá do palubních systémů, ale jsou auta, která to umí. A další věc je Spotify.
jhamil
Pravdu máte oba, bohužel cena už není tak nízká jako v minulosti. Pokud je antikorozní ochrana na úrovni sesterského Renaultu, tak by mohla i něco vydržet.
h.onzyk
Sms si za volantem číst nehodlám 😊 v mém případě ta navigace, konkrétné tohle byl služební Kamiq bez vestavené navi. A když už tam je ta velká obrazovka tak proč ji nevyužít k navigaci. V telefonu mám Sygic s doživotní licencí, aktualizace map 4x do roka. A tu navigaci nepoužívám zas tak moc aby se mi chtělo připlácet za vestavěnou. U auta za milion se to ztratí, ale u komapktu řekněme za půlku si radši připlatím třeba za vyhřívané čelní sklo nebo lepší světla.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ani bych neřekl. iPhony kupují dost často lidi, kteří pak honí bazarovou plečku za padesát tisíc, takže Dacia fakt není problém.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo v bazaru jich je dost. Ale taky si myslím, že cilovka dacie a Applu je dost rozdílná.
Avatar - Anonym
Anonym
Mohli, nikdo jim to nezakazuje ... ale řekl bych, že Dacia a Apple jsou produkty s dosti odlišným cílením na zákazníky.
Avatar - Anonym
Anonym
Jooo, už to vidím :yes: Tím pádem Dacia :yes:
Onkel_Paul
Výše jsi psal "V podstatě standardní fíčura každého moderního auta, které nechce být označené jako vykopávka" a teď tady kličkuješ...
h.onzyk
No jak dlouho se vyrábí Kamiq ? Máme jeden kus jako služební auto, a Apple Car Play vzduchem mi tam spustit nešel, přes bluetooth se spároval jen telefonní seznam a rozposlouchaná audiokniha, navigace ne, MirrorLink šel spustit jen po drátě, ale v Kamiqu je jen to debilní USB-C, takže to opět vyřešil držák do mřížky ventilace. Ale možná jsem lama já, s Kamiqem jsem jel poprvé, a nebylo moc času se hrabat v nastavení a Info k auto jsem dostal "tady jsou klíče, papíry v přihrádce a jinakje to normální škodovka" 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dacia jako jedna z mála automobilek skutečně vnímá, co zákazníci skutečně chtějí. A ti chtějí to, co reálně potřebují.

Většina výdobytků módních infotainmentů není nic jiného než demonstrace vývojových center a technologických možností doby.

Za mě předpovídám, že prodeje Dacie fyzickým osobám u nás v čísle převýší v zastoupených segmentech Hyundai i Škodu :-!
Avatar - lordlord
lordlord
když chce redaktor používat anglické výrazy místo českých, mohl by znát jejich správnou výslovnost