Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Podívejte se, jak nová Dacia Sandero klame tělem. Zájemcům tím šetří tisíce

Kdo říká, že jedno z nejlevnějších aut na trhu nemůže přicházet s chytrými nápady? Dacia, respektive mateřský Renault ukazují, že to jde!
Zpět na článek
7. 3. 2021 18:07
7. 3. 2021 18:11
7. 3. 2021 18:31
8. 3. 2021 10:02
7. 3. 2021 18:35
7. 3. 2021 18:36
8. 3. 2021 09:52
9. 3. 2021 08:19
7. 3. 2021 18:42
7. 3. 2021 18:27
7. 3. 2021 18:36
7. 3. 2021 19:20
7. 3. 2021 20:14
7. 3. 2021 19:37
7. 3. 2021 20:14
7. 3. 2021 23:10
8. 3. 2021 08:53
8. 3. 2021 08:46
8. 3. 2021 10:29
8. 3. 2021 10:47
8. 3. 2021 11:17
8. 3. 2021 12:02
8. 3. 2021 13:27
8. 3. 2021 14:18
9. 3. 2021 08:55
9. 3. 2021 09:12
27. 3. 2021 05:51
8. 3. 2021 14:33
8. 3. 2021 14:43
8. 3. 2021 16:24
8. 3. 2021 17:04
8. 3. 2021 19:59
9. 3. 2021 06:31
7. 3. 2021 20:12
8. 3. 2021 07:53
8. 3. 2021 09:55
8. 3. 2021 17:50
8. 3. 2021 18:20
9. 3. 2021 13:48
27. 3. 2021 06:00
2. 5. 2021 07:06
7. 3. 2021 18:07
Objev
Uvedený systém poklic používal Opel už před více než deseti lety a tady najednou wau taková novinka a samostatné video 😂
Rozbalit vlákno
8
7. 3. 2021 18:11
Re: Objev
Opel měl taky okrasné plechové disky, pokud to tedy nebylo toto. Nikdy jsem to do detailu nezkoumal. Nevypadalo to špatně.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 18:31
Re: Objev
Jo, Opel ! Já jsem si nemohl vzpomenou, kde jsem to viděl, náhodou, nápad dobrý, u toho Opelu to nevypadalo vůbec zle oproti klasickým plechum.
Avatar - alf1963
8. 3. 2021 10:02
Re: Objev
Opel Astra H r.v. 2004 měl jsem v kombíku
Avatar - Wolfsteen
7. 3. 2021 18:35
Re: Objev
Kolega to měl na Golfu taky někdy před cca 10 lety.
7. 3. 2021 18:36
Re: Objev
Na ženinej C3 je to tiež tak - disk je deravý viac ako to bývalo a plastový kryt jeho tvary kopíruje. Nič nové pod slnkom. Ale p. Kolman je technologický entuziasta, objavil to na Dacii... Sorry, musím sa smiať...
Avatar - Avanti
8. 3. 2021 09:52
Re: Objev
ale na druhej strane netvrdí, že je to objav roka, ani že s tým Dacia prišla ako prvá...
9. 3. 2021 08:19
Re: Objev
Netvrdí. Ale prezentuje to tak. Nie len na mňa to robí taký dojem. ;-)
7. 3. 2021 18:42
Re: Objev
To už měl dávno i Ford.
Avatar - Roman Horký
7. 3. 2021 18:10
Naše generace
používala termín "atrapa". Musím se někdy kouknout, jak to etymologicky vzniklo.
Ha, je to prý z francouzštiny:
Význam:
• napodobenina, prázdný obal
• něco bezobsažného
Rozbalit vlákno
0
Avatar - narona
7. 3. 2021 18:12
Hliníkové bubny?
Mě spíš zaujaly ty žebrované bubny, je to hliník nebo ne? Ten totiž líp odvádí teplo než litina, navíc se žebrováním jako u žigula.
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2021 15:22
Re: Hliníkové bubny?
Jo, s primesi titanu ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2021 18:27
Dobré
Tohle je šikovný vynález. Ocelová kola alespoň na zimu mi nevadí, ale poklice jsou někdy udělané tak, aby vás jimi výrobce co nejvíc vytrestal.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 18:36
Re: Dobré
Poklice jsou vždycky udělané, aby bylo vidět, že sis nepřiplatil, nějak mne nenapadá auto, kterému sluší poklice, mimo těch starších, myslím 20 a více let, kdy si vybavím auta, kterým by ani elektrony moc neslušely.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 20:14
Re: Dobré
Sorry, prostě ne :/ Hlinky byly daleko lepší. Napadá mne snad jen e34, která v nějaké normální výbavě nevypadala vůbec zle či MB W124.
7. 3. 2021 19:37
Re: Dobré
Ve třídě miniaut a malých aut, kde je plechové kolo s poklicemi i dnes "standardem", to většinou vypadá slušně. Třeba Kia Picanto a Kia Rio.
U větších aut souhlas, tam se výrobci hodně snaží, aby základní kola vypadala hodně blbě a auto vyniklo až na příplatkových velkých rozměrech liťáků. Několikrát jsem to zmiňoval, ale před 20 lety vypadala 16" kola úplně v pohodě i na autech vyšší střední či nejvyšší třídy. Dnes vypadají 16" většinou blbě i na autě nižší střední třídy.
Avatar - Mikesus
7. 3. 2021 23:10
Re: Dobré
s tou červenou vypadají dobře. To jsou fakt plechy?
Avatar - Emel
8. 3. 2021 08:53
Re: Dobré
Jo, tohle je trošku jinej level :-)
Avatar - Jenik3
7. 3. 2021 18:44
Dacia je utilitarni auto
u toho bych kola, poklice neresil. Dulezite je mit kvalitni pneu.
Plechove disky to jisti a nikdo nebude nic zavidet.
Rozbalit vlákno
43
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2021 19:23
Re: Dacia je utilitarni auto
Přesně tak to nefunguje, řekl bych. Jezdit to bude na vranících, ale hezká kola člověk, který kvůli novému autu vybral úspory, ocení.
7. 3. 2021 19:46
Re: Dacia je utilitarni auto
No nevím. Nejhorší pneu vidívám většinou na ojetých autech vyšších tříd. Dacia má rozměr 185/65 R15, kde kvalitní letní i zimní pneu stojí kolem 1500 Kč. Proč by někdo přemýšlel o nějakých šuntech?
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2021 19:48
Re: Dacia je utilitarni auto
Protože Polaris stojí 1000 Kč.
Avatar - Mikesus
7. 3. 2021 19:51
Re: Dacia je utilitarni auto
nebo z nějakého supermarketu za 800
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 20:17
Re: Dacia je utilitarni auto
Na Laguně jsem měl nizkoprofilove r17 světoznámé značky wan-li :D Ale už sem to na tom koupil.

Jinak Barum jsou peklo.
Avatar - Mikesus
7. 3. 2021 21:41
Re: Dacia je utilitarni auto
Prý s tím koupil..... :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 22:01
Re: Dacia je utilitarni auto
Na léto to tam bylo a rychlostní index to mělo asi do 250 ti :D vzorek OK, chudej student, tak sem jezdil :D
Avatar - Mikesus
7. 3. 2021 22:54
Re: Dacia je utilitarni auto
tak jsem jezdil....do 250 :D
Ale jo, barum jsou peklo, to jsem mohl vyzkoušet polaris na náhradní i40. Už hrozný podvozek dostal hrozné pneu. No bál jsem se s tím jezdit na sněhu a do zatáček mi ujížděla i T815, přičemž já se klouzal skrz zatáčku a horko těžko držel svůj pruh.
Škoda, že jsem tam neměl palubní kameru, to by byl virál :D
Avatar - simon_sez
8. 3. 2021 11:42
Re: Dacia je utilitarni auto
Nechcem tu robit Barika zo seba, ale co mate proti Barumu, alebo inym lacnejsim znackam? Podla mna hocijaka NOVA guma posluzi dobre.
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 12:10
Re: Dacia je utilitarni auto
Měl jsem 2 verze na jednom autě letní a na druhém zimní a na mokru je to příšerný a kloužou. Z těch levných kupodivu nejezdí špatně Tomkety, ale pořád je to jen volba peněženky.
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2021 14:22
Re: Dacia je utilitarni auto
Letní jsou na mokru hrozné. Zimní jsou lepší, ale na sněhu se s nimi musí jezdit opatrně.
Avatar - simon_sez
8. 3. 2021 14:43
Re: Dacia je utilitarni auto
Ok, skor by som cakal, ze maju na mokru brzdnu drahu o par percent dlhsiu, ako az nejaky diametralny rozdiel.
Na druhej strane pamatam ako ma vyplasili GY (neviem model) na jednom mokrom esicku - ale potom som si uz daval pozor. :-)
Avatar - Emel
8. 3. 2021 13:17
Re: Dacia je utilitarni auto
Jen to, že u nějakýho Sandera stojí i solidní gumy rozumný peníze... a ušetřit třeba 300 za gumu = 1200 za auto je o ničem.
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2021 14:25
Re: Dacia je utilitarni auto
Myslím, že realita je jiná.
Avatar - Emel
8. 3. 2021 15:38
Re: Dacia je utilitarni auto
A jaká?
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2021 18:34
Re: Dacia je utilitarni auto
Majitel Dacie, který za ni dá poslední peníze, bude řešit, jestli ušetří 1200 nebo ne. Z principu si tuhle značku kupují šetřivé typy. Ostatně běž se podívat na parkoviště, jaké pneu mají malá a levná auta. Vsadil bych se, že cca polovina bude na Polarisech. Protože proč by utráceli za značkové pneu, když s tím budou jezdit kolem komína a nepoznají rozdíl mezi dobrou a špatnou pneu.
Avatar - Emel
8. 3. 2021 21:12
Re: Dacia je utilitarni auto
Než do toho zabředneme... já netvrdil, že to tak mají kupci Dacií. Simon se ptal co máme proti lowcost gumám, tak jsem mu za sebe napsal, že ani u Dacie nevidím úplně důvod na gumách šetřit, vzhledem k přijatelný ceně gum v tomhle rozměru.

Sonda do psychologie kupců Dacie (nebo jakékoli jiné značky) je dost ošemetná věc... určitě se tam najdou tací, co koupí to nejlevnější... i tací, co si novým autem splnili sen a před koupí zimních gum pročtou všechny testy, aby pak koupili vítěze testu a těšili se tím, že dalších třeba sedm let budou jezdit na pořádnejch gumách v novým autě. Obecně ten příplatek za lepší gumu je vzhledem k ceně novýho auta relativně malej.
PS: letní gumy tam samozřejmě nechaj ty, na kterejch to Dacia dodá...
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2021 21:49
Re: Dacia je utilitarni auto
Jasně, nedá se to tak úplně generalizovat, ale přijde mi, že u nás ty levnější značky kupuje hodně lidí. Nevidí smysl v tom, si připlácet.
Avatar - simon_sez
8. 3. 2021 14:50
Re: Dacia je utilitarni auto
Neviem, ci takto premysla kupec Dacie. Ale mozno len skatulkujem...
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2021 14:54
Re: Dacia je utilitarni auto
Kupodivu jsem se u kupců Dacií setkal spíš s lepší péčí o auto. Přeci jen, nekupuje se na čtyři roky, ale na delší dobu, takže úměrně tomu se o ně i lidi starají, aby vydržely.
Avatar - simon_sez
8. 3. 2021 15:11
Re: Dacia je utilitarni auto
Ano, to je pravda, ale aj tak si neviem predstavit ako pri pozarucnom servisovani si vyberie napr. kotuce ATE, alebo tycky stabilizatora Lemfoerder. Proste ako siel po cene pri vybere auta, tak pojde aj pri servise/spotrebaku ako su napr. gumy.
Ale je to len moja spekulacia/skatulkovanie.
Avatar - Emel
8. 3. 2021 15:58
Re: Dacia je utilitarni auto
Já jen říkám, proč tu obecně asi většina lobuje za lepší gumy... protože jsme tu fandové a chápeme, jak je guma důležitá. Jestli si někdo koupí čtyři gumy v akci v Tescu, je to jeho věc, vždycky musíš přizpůsobit jízdu autu, to jasně.

A na druhou stranu - dostal jsem se jednou k nějaké testovačce pro Matador, v rámci toho jsem přezul svoje auto do nějakých jejich Matador Aquilla, což je přesně ten typ gumy, co bych si normálně na auto nedal... a taky jsem byl dost příjemně překvapený. Taky to byly ale ty časy, kdy pro mě byla dobrá guma ta, která nebyla sbržděná do čtverce a nekoukalo z ní plátno :-)
8. 3. 2021 14:23
Re: Dacia je utilitarni auto
Nová "laciná" guma má většinou horší směs a hlavně ve velké většině delší brzdnou dráhu, na mokru je to téměř jistota. I blbý 1 metr je hodně a může to znamenat klasický zaďák i přesto, že jsi dobrý řidič a včas reaguješ. Kvalitní pneu jsou základ. Vezou auto v hodnotě řádově stovek tisíc korun a stojí na nich majitelovo zdraví, nebo i život. Ušetřit pár stovek, možná tisícikorun na sadě je děsná krátkozrakost.
Můj tchán je tak blbej, že si koupí funglovou káru za půl mega a když přijde na přezouvání, tak místo opravdu kvalitních zimáků na plechu si raději koupí "noname" srajdy na hliníkáčích. Že to na mokru jezdí jak sáňky, brzdí to věčnost mu je jedno, ale hlavně že zdobí...
Avatar - simon_sez
8. 3. 2021 14:57
Re: Dacia je utilitarni auto
Tak mozno zas jazdi v priemere o 20km/hod pomalsie ako ty, a dokazal by ubrzdit...
V konecnom dosledku by sme mali vsetci prisposobit rychlost stavu vozovky.

Ja by som napr. neinvestoval 30e do o 1m kratsej brzdnej drahy na mokru :)
8. 3. 2021 16:08
Re: Dacia je utilitarni auto
To by musel ve městě jezdit max. 30-kou. ;-) Nevšiml jsem si, že by měl jiný, než běžný styl jízdy. Tuhle jsem řešil jako svědek DN. Na mokré vozovce ve městě jsem jel v souvislé koloně, předemnou zastavilo nečekaně auto, já na to šlápnul a v pohodě dobrzdil (Michelin Alpin 6), frajer za mnou na to taky šlápnul (čínský Tomket) a jel jak sáňky, oči vyvalený, švihnul to vedle mě na chodník, porazil značku, prorazil kolo, jeho auto skončilo na úrovni mých předních dveří. Na chodníku naštěstí nikdo nešel. Frajer z auta co bouralo - Octavia III mi řekl, že brzdil hned jako já, že čuměl na cestu a bylo mu to *** platný. Jen spoluúčast na pojistce a ztráta bonusu ho vyjde víc, než kdyby koupil dobré gumy. To že mohl případně na tom chodníku někoho zranit nebo zabít je další věc. Co si dneska koupíš za 30e...
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 16:58
Re: Dacia je utilitarni auto
Tomket je obstojny, ale netroufnunsinrifr, jak budou vypadat po dvou sezónách, to tam bude asi ten rozdul znatelnějsi.
Avatar - Mikesus
8. 3. 2021 20:33
Re: Dacia je utilitarni auto
Tomket... Ta reklama, ze si clovek nerozbije hubu ani za deště. Evidetne klamava reklama :-[]
8. 3. 2021 08:46
Vraník
Jezdím na Vranících UniSmart 4S a jsem moc spokojen. Na mokru nekloužou na rozdíl od GoodYear Vector 4 seasons. Jsou tedy hlučnější, ale to mi nevadí.
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 10:29
Re: Vraník
Fakt sis dal dobrovolně na auto protektory? :-O
8. 3. 2021 10:47
Re: Vraník
No jasně, nemám žádné předsudky. Podporuji domácí a šetrnou výrobu :yes: Mám protektory i na traktoru (značky Zetor).
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 11:17
Re: Vraník
V testech pneu, kterých se účastnily i protektory, jsou výsledky vždy velmi podobné, brzdná dráha z osmdesátky o deset metrů delší, výstrahy typu, na mokru výrazně horší jízdní vlastnosti atp. Pokud by někdo argumentoval autem na ježdění kolem komína na pár tis. km ročně bez dálnic, tj. rychlé jízdy, uměl bych to pochopit, s dovětkem, že důvodem koupě byla nižší cena oproti novým pneu. Argumentace ekologií smrdí pokrytectvím a podpora domácí výroby v kontextu faktu, odkud odevšad zrovna Vraník ty staré pneu vozí, je spíš k pousmání. Každopádně s protektory na traktoru není důvod mít problém. ;-)
8. 3. 2021 12:02
Re: Vraník
Nemám problém být pokrytec nebo k pousmání. O Vraníku vím díky zdejší diskuzi, jinak by mě to vůbec nenapadlo, že se v ČR protektory dělají. Koupil jsem 4 kusy asi za 3400 Kč a pokud by se mi nelíbily (nebo nešly vyvážit) tak jsem je prostě vyhodil (do sběrného dvora). Překvapuje mě, jak rychle jsem si na ně zvykl a jak jsou i esteticky (oproti OR 06 a OR 36) hezky zpracované. Za poslední týden jsem autem ujel 22 km, což představuje jednu cestu do ČK a zpátky za účelem nákupu Zátkovy mouky v Ternu za akční cenu 8,90 za pytlík, mlíka v Lidlu a účinného léku Celaskon proti bubobubo. ;-)
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 13:27
Re: Vraník
Tak, vyhazovat novou věc do sběrného dvora by nebylo zrovna ekologické... :-)
Mě prostě jen udivilo, že si dal na své auto protektory někdo, kdo se, protože chodí na autíčkářské stránky, musí orientovat, kvalitní guma na autě je základ. ;-)
8. 3. 2021 14:18
Re: Vraník
No kdybys viděl na čem jsme jezdili na motorkách a lítali s tím přes 200. Na moje kloboukový poskakování do krámu je každá guma super. Asi nemá smysl se tě ptát jestli si ty gumy aspoň viděl nebo jsi s něčím co je mělo obuté jel?
Avatar - Dinar
9. 3. 2021 08:55
Re: Vraník
Tak třeba trabantem jsem taky v životě nejel, ale nemám důvod nevěřit tomu, že to byl v kontextu doby strašný krám, ani jsem neskočil ze skály, abych se přesvědčil, že se tím skokem skutečně zabiju. Podobným věcem se říká common knowledge, pokud se v každém testu, kde jsou protektory, píše, že ty gumy výrazně hůře brzdí a jsou nebezpečné na mokru, nepřijde mi nějak chytré si takové gumy koupit s tím, že se o tom musím sám přesvědčit. Tolik k tvé poslední větě, jinak samo nemám důvod nechápat, že na poskakování do krámu ti ty vraníky stačit můžou, vždyť to i píšu, jen ta zdůvodnění ekologií a podporou domácí výroby... :-) :-)
9. 3. 2021 09:12
Re: Vraník
Díky za komentář. Skákat ze skály nebudu, ale občas si common knowledge prověřuju. Tady na auto.cz jsem třeba ještě test s protektorama ještě neviděl a to že vyhrávají pořád Continentaly mi ještě neposkytuje odpověď, které gumy jsou pro mé použití ty nejvhodnější. Mám posledních skoro deset let velkou svobodu v tom co dělám a je pravda, že součást mých rozhodnutí je chovat se ekologicky a pokud mohu tak preferovat české výrobky. Ten typ Vraníků, které mám na Lanceru mě velmi příjemně překvapil za těch pár korun co to stojí, takže pokud se v diskuzi objeví kritika této značky, tak prostě píšu svou osobní zkušenost nikoliv "všeobecné povědomí". Po Trabantu taky netoužím ;-)
27. 3. 2021 05:51
Re: Vraník
Jojo, a s prořezávačkou se dalo přidat na dojezdu i 1000km..😉
8. 3. 2021 14:33
Re: Vraník
Zdědil jsem Vraníky po tchánovi obuté na C4 na ježdění do práce. Na větších s prominutím srač###ách jsem ještě nejezdil, do té doby jsem si to myslel právě o těch Barumkách. Ve 130ti to plavalo jak prase, brzdná dráha nekonečná, hluk taky neskutečnej, spotřeba vysoká, jen na sněhu to bralo. Občas v tom francouzským verku vezu i rodinu, takže šly okamžitě do popelnice.
8. 3. 2021 14:43
Re: Vraník
Tak to gratuluju, je vidět že pečuješ o zdraví a bezpečnost svou i rodiny. Jakou značkou jsi ten francouzský verk tedy nově obul, doufám že máš dvě sady, abys mohl bezpečně jezdit i v zimě :yes: Já jsem předloni na popud místních diskuzí o shitové značce se rozhodl je zakoupit a nahradit své 4 mm GoodYeary 4season Vector za nové univerzály od Vraníku. To co pozoruju je, že drží tlak bez problémů jako neprotektory, brzdí stejně jako GoodYeary, na mokru lépe. Jsou hlučnější, což může být dáno hrubším vzorkem. Jsou to tyhle : https://www.pneuvranik.cz/…t-4s-_ms_-vranik
Na Pininu mám Dunlop GrandTrek ST1.
8. 3. 2021 16:24
Re: Vraník
Na obou autech mám Michelin Alpin 6 na zimu, letní jezdím Michelin Primacy 4. Na cestovní moto vozím Pirelli Angel GT II. Vydrží mi vždy cca 3 roky, na moto 2 roky. Na gumách nikdy nešetřím. Je to jedna z věcí, která má nezpochybnitelný vliv na tom, zda se člověk vrátí v pořádku domů.
8. 3. 2021 17:04
Re: Vraník
Gratuluju, je vidět že víš co chceš :yes:
Avatar - idam.i
8. 3. 2021 19:59
Re: Vraník
No neviem.Jazdim teraz na GY 4 seasson 2.gen. a sú v pohode a tiché.Momentálne som na nich urobil 6.000km aj v snehu a mokru a žiadne problémy.
9. 3. 2021 06:31
Re: Vraník
Já je také nehaním. Ujel jsem na nich přes 60 tisíc a vyměnil jsem je, když měly ještě 4 mm vzorku. Měl jsem první generaci koupenou v roce 2013 a jediný problém, který jsem u nich pozoroval bylo, že trochu klouzaly na mokru. Nedávno jsem je měl na pronajmuté Octávce z Hertzu a bylo to podobné. Jinak potvrzuju, že jsou tiché a nijak negativně neovlivňují spotřebu. Vraníky jsem koupil protože jsem tady v diskuzi četl, že jsou hrozné a moje osobní zkušenost to nepotvrzuje. Jsou hlučné, ale stály mě cca třetinu toho co GoodYeary.
Avatar - rohYpnol
7. 3. 2021 19:03
Umění levnosti
Nic proti tomuhle řešení, jen jsem měl zato že je už v základu...

Jinak hlavně dříve uměli udělat originál kryty kol, které byly opravdu velmi hezké a korespondovaly s plechovými disky. To až v poslední době, kdy i originál poklice vypadají jak cetky z polska, v podstatě vyvolaly potřebu něčeho takovéhoto.

Osobně jsem nikdy neměl problém např. s řešením jaké již z dávných dob používala Škoda a naposledy bylo u Felicie - plechové kolo se středovkou pokličkou. Naprosto akceptovatelný vzhled, přitom šrouby zakryté.
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2021 19:05
3 litry za poklice?
Ti se s tím nemažou. 3 litry za 4 plastové 15" poklice? Schválně jsem se podíval např. na web Škodovky a všechny 15" poklice mají za cca 11 stovek. Očekávám, že jiné automobilky na tom budou podobně.

Když už hraji na cenu, chci levnou Dacii, chci šetřit na kolech, tak proč si rovnou nekoupit obyčejné kola a poklice v Lidlu? Sousedi z toho na *** stejně nepadnou, z kabiny to neuvidím a ušetřím dalších dva a půl.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2021 19:26
Re: 3 litry za poklice?
Je to i za FlexWheel disky.
7. 3. 2021 19:59
Re: 3 litry za poklice?
To už raději plecháče jak má Citroen, které vypadají slušně i bez poklic.

http://www.c-car.cz/…zy/foto4_837.JPG
8. 3. 2021 07:47
Re: 3 litry za poklice?
Tak tohle vypadá taky na poklice, žádná středová krytka tam rozeznat nejde.
9. 3. 2021 13:51
Re: 3 litry za poklice?
Samozrejme, že je to tiež poklice. Ale vyzerá sakra dobre.
Avatar - rohYpnol
7. 3. 2021 21:47
Re: 3 litry za poklice?
Jenže cena u Škody je za JEDEK KUS :D :D :-!
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2021 21:50
Re: 3 litry za poklice?
EDIT: Asi jsem zase přehlédl ironii.
7. 3. 2021 19:32
Plecháče jsou navíc lehčí než
běžný slitinový, tudíž menší neodpružená hmotnost.. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 10:31
Re: Plecháče jsou navíc lehčí než
Zase jsou od dost měkčí, stačí pár děr a začnou házet.
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2021 20:12
Trochu
zbytečná propagace nového Sandera. Všeho moc škodí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xxc
7. 3. 2021 22:40
po 3 rokoch to bude vyzerat takto
ako na Scenicu https://ibb.co/CWHpbBD
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2021 07:53
Slušné
Vypadá to docela dobře i bez poklice- teda v porovnání se všemi těmi zimáky na klasických černých plecháčích. Kdybych si to mohl koupit v rozměru a rozteči pro své auto, tak bych do toho na zimní obutí šel i za pár stovek příplatku navíc proti klasickým plechům. Kdyby to ještě prodávali ve štříbrné barvě, tak pecka.
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2021 09:55
Nechápu?
To jsou jen "hezké" (otázka vkusu) kryty kolo na plechových kolech.... Nic víc nic míň. A redakce z toho dělá super novinku.

Nejlepší je, jak se rozplývají, že to je k nerozeznání od hliníkových kol :D
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2021 17:50
3 tisice
jako 3 tisice za 4 plastove poklice? pravda ja poklice na autech nepouzivam a pouzivat nebudu, a to ze 4 poklice stojej 3 tisice jsem teda fakt necekal :-O

ze zvedavosti jsem koukl na cenu nejakych nejlevnejsich litaku, a kdys na me vybaflo ze likaky v 15" zacinaj nekde u 12 stovek za kus, tak to je jako dobrej deal od Dacie chtiti 3 tisice za 4 plastove vylisky s dratem v cene pocitam tak 1 euro za vsechny 4 :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2021 18:20
Re: 3 tisice
Ono by to chcelo otvoriť si najprv cenník Dacie Sandero ,aby sme zistili ,že vlastne tie Flexwheel 15-ky sú v Conforte v cene. A 3000,- sa pripláca len za 16-ky Flexwheel . Takže nepripláca sa za plastové puklice,ale väčšie pneu a disky . Iba, ak by to bola tá nižšia výbava Essential, tam sa pripláca 3000,- čo fakt nedáva veľký zmysel.
8. 3. 2021 22:10
ty polikce ...
Tak že půl videa a půlka diskuze (včetně mojí) diskutuje o těch ubohých kolech. to je něco jako když Škodovka přišla s tou škrabkou ve víčku nádrže. To by mě zajímalo kdo s ní škrábe, já tedy ne.

Je to ošklivé, každý vidí že to jsou poklice a jako ty plasty budou mít u Dácie asi životnost než to olítá do škarpy? Já koupil na zimu "hybridní disk" a je pokoj.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2021 23:05
Re: ty polikce ...
Hybridní disk je zvěrstvo.
27. 3. 2021 05:58
Re: ty polikce ...
Na každé cca osmé škrábání používám škrabku s násadou. Ten zbytek je vždy škrabka z víčka nádrže..... 😉
9. 3. 2021 13:48
preco
Preco si pri prezentacii videi tak suchate ruky??
Rozbalit vlákno
1
27. 3. 2021 06:00
Re: preco
Čo je preboha slovo "suchate"?
2. 5. 2021 07:06
Sranderoo
poklice se daji koupit za 500 litá kola i za 1200. prodejci jsou zloději a za údajné vychytávky si nechají zaplatit deseti tisíce
Rozbalit vlákno
0