Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
5
No... netajím se tím, že se mi velká chromovaná maska na novém Touaregovi moc nelíbí... ale ta černá není o moc lepší, černá s modrou k sobě prostě moc nejdou a černá kola jsou klasický hřebíček. Takže asi raději nějak jinak...
kompre
3
cierna maska ok, cierna v kombinacii s modrou ok, cierne kola ok.. neviem asi mas len iny vkus, co je v poriadku
h.onzyk
0
černá maska OK, modré auto s černou maskou OK, černá kola MOŽNÁ na červeném autě ale jinak nebrat
3_diamanty
3
mne sa novy touareg paci... fakt pecka kusok... ale dava my zmysel v nejakej beznejsej konfiguraci ( 3,0 dizel ) za 1,5 mega -- maximalne do 2 mega ... v cenovke ale uz okolo 2,9 mega sa da kupit bezkonurencne Gecko ktoremu touareg nesiaha ani po naraznik ... pripadne nejaka Q7 ak mame ostat "doma" v koncerne... ale chapem.. je to proste topka touareg ... cize aj cenovka je kusok nezmyselna a zamerne odvazna ale kto chce stejne si to kupi to hej... skoda len tych tmavych kol aj tmavej masky... lebo farba auta je inak nadherna... technika luxus pohodlie ... skutocne tu asi skoda o niecom spekulovat... za mna top vw sucasnosti... a zaroven aj jeden z najkrajsich vw... snad len arteon sa mi paci viac a to je na taketo velke SUV skvela dizajnova vizitka ... este by ma zaujimalo ako by touareg dopadol povedzme v konfrontacii s telluride ci palisade.... ci skutocne pojde o tzv premianta v ramci inak ponukanej nepremie... podobne ako je tomu aj v pripade stingeru od kie... tka ci onak... dat tam klasicku masku klasicke kola... a nejaky beznejsi motor s cenovkou do 2 mega tak si to auto viem predstavit ako celkom zaujimavy kauf.... lebo touareg sa ako taky fakt podaril bez ohladu na motor ci vybavu :yes:
velitel mesta bugulmy
0
Gecko ne... uvnitr ma fakt malo mista (hlavne vzadu), chovani na silnici neni zdaleka tak prijemne, jak by cenovka naznacovala... Gecko je dnes auto hlavne pro pozery... spis na ukazovani, nez ze by to byla alternativa rodinneho drice jako Touareg... A priplatky do nej stojej raketu. Nedelej si zadne iluze... Konkurence pro VW Touareg vypada trosku jinak.
Mig_35
0
To je terénní auto, kapisch?
Mikesus
4
Souhlasím. Černá a modrá se mi dohromady taky nelíbí.
jhamil
2
Černá kola se mi taky nelíbí.
Ada je zase tady
Ryze průměrné auto. Horší, než to předcházející (V8TDI), lepší, než to následující (e-vehikl). To ať si výrobce nabouchá do.. (přesně tam). Koupí to jen blbec. Lepší auta už byly...
s 3,0 dizlom za 1,5 mega podla mna este ok... ale tych skoro 3 mega je uz fakt divocina a aj keby to malo 1000 koni dat viac nez dva mega za touareg mi pride ako neadekvatny kauf.... pritom Gecko aj za 3 melony je podla mna ok a cenu si plne obhaji .... lenze Gecko je Gecko .. a tym je to vsetko jasne
ProchyToman
Ano, hluboko do kapsy, hodne hluboko i za 2. Jenze jak uz dnes vime, pokud nechas ego stranou a opravdu vybereš mimo motor a podvozek i jak se ti treba libi auto uvnitr, jestli se ti z auta dobre kouka atd. A nekoukas jen na znak na kapote, tak proč ne. Samozrejme se nebavime o Tuaregu za 3, to je uz scifi
DonVito
Udaje o prevodovce tradicne chybi...
Ale pro zmenu spotreba jen v g co2, proc?
Ale pro zmenu spotreba jen v g co2, proc?
Údaje o převodovce se už neuvádí. Je samozřejmě automatická, protože normálni by dnešní uhrovatí mládenci už neuměli obsluhovat... :no:
A spotřeba? Sežere tě to i s botama. To není diesel...
A spotřeba? Sežere tě to i s botama. To není diesel...
Naštěstí už dnes nemusíme trapně kvedlat klackem... Natož se tím vytahovat jako nějakým uměním, taková podřadnost.
...evidentně seš buď řidičské nemehlo, nebo řidičský lenoch. Což není o moc lepší. :-)
Já mám v autě zatím ručně řazenou převodovku, ale automatu se nebráním. Nejsem lentilka, abych tvrdil, že jediné správné řízení je s kvedlačkou.
Covece jel jsem ted novym Kodiakem 2.0 TDI. Po asi 5 kilometrech duneni kdy se elektronika v zachvatu boje za klima snazila drzet i do kopce motor podtoceny jsem si to prepnul na padla. Automat klidne ano ale nechat si nekde preprogramovat RJ aby ten motor tak prasecky nepodtacela. Nevim jestli to nekdo vubec nabizi u koncernovych DSG. Takze ja bych si snad radsi koupil ten manual.
Ti, co dělají chip tuning, přeladí automaticky i převodovku.
Mas ho upraveny ?
Měl jsem Kodiaqa s chipem. Převodovka řadila po úpravě výborně, dokonce i pomáhala při brždění výrazným podřazováním, ale po pravdě už si nepamatuju, jestli i to podřazování bylo až po úpravě, nebo už od výroby.
DSG dřív v Audi ani teď ZF8 ve VW při brždění vůbec nepomáhá.
DSG dřív v Audi ani teď ZF8 ve VW při brždění vůbec nepomáhá.
ZF 8HP70 ve zkratce spalovací motor - vícelamelová mokrá spojka -tlumič rázů - elektromotor -klasický planetový měnič
Roman Horký
Má to veliký a silný motor, to se bude určitým máčům líbit. A je to folkswágen, ach, ta láska nebeská. No ale zase ten plugin hybrid, to je zase dost mínus, protože se to vyzkratuje a změní se těžiště. Jo a zvuk, má to v pořádku zvuk? Hynku, Viléme, Jarmilo...
kesumb
Jezdil jsem jak s SQ7 tak s 60tfsie (tedy tohle) a reálně to jezdí trasy kolem 150km za 10 plus elektřinu svižnější jízdou. Dojezd na elektřinu je tak 40km. Při jízdě na elektřinu se tomu i přes silnější elektromotor nechce tolik jako X5 a dřív se to startuje. V6 3,0 TSI je takovej dieselovej benzín a má silnej střed. K tomu elektromotor a celý to znamená, že z místa to vystřeluje fakt slušně (ve sportovním režimu to nezdechne ani na místě). Ve sportovním režimu to v rychlostech do 100km vystřeluje okamžitě a není tam to čekání na převodovku jako ve V8 TDI. Pocitově to táhne minimálně stejně. Kolem 130km/h ale V8 TDI chytlo saze a táhlo to fakt dost, to se tady neděje. Pružnosti kolem 0-120km/h jsou reálně stejný jako u V8 TDI. SQ7 TDI byla odporně těžká na čumák a poznalo se to v první zatáčce, tohle je podstatně líp vyvážený. Tuhle výhodu ale úplně zabíjí absence aktivních stabilizátorů a natáčení zadních kol. K čemu je R model s základním podvozkem. A pak je tu malá baterka. Oproti X5 45e to bude prodejně hrát druhý housle..
Arese
... produktu krásně dokementuje, jak absurdní je snaha o hybridizovaný sportovní vůz! :-[]
Co je na Touaregu sportovního? Tvoje komentáře už jsou fakt neskutečně vypatlané.
Nic, nemá to manuál 😂
Kde ve svém příspěvku k Touaregu R kritizuju, "že to nemá manuál"?! Proč tady tak nestoudně lžeš?
Já snad psal, že si to psal ty?! Prostě není sportovní, protože nemá manuál, víc sem nepsal.
Dvoutunovému luxusnímu SUV bych totiž manuál opravdu nevyčítal!
Přečti si laskavě mínusy na konci testu, ty "experte"! Verze R má být dle VW nejsilnější a nejdynamičtějí člen dotyčné modelové řady. Ty to fakt nevíš? :-[]
A nejsilnější znamená, že je to sportovní? Pořád je to jen dvouapůltunová almara, se sportovností to fakt nemá nic společného. Ale chápu, potřeboval sis zase kopnout do elektra, tak klidně vyplodíš i totální kravinu.
Tak do toho "elektra" si hlavně "kopnul" autor testu, pokud sis toho nevšiml. A dobře udělal! Proč by měl hájit takto absurdní techniku, vzniklou jen kvůli papírovému plnění šílených limitů CO2, stanovených ekoteroristickým vedením EU? :-) :yes:
Šílené limity EK by šlo snadno obejít sešrotováním benzínových křápů a jejich náhradou za diesely.
Mr.Murphy
.... tohle prostě dohromady nejde splácat tak, aby to smysluplně fungovalo.... tak jak vůbec nefunguje pokus o sportovní Octavii RS iV, nefunguje to ani tady.... slabý elektrický dojezd, vysokánská spotřeba jakmile se baterka vybije, auto těžké jak kráva, k tomu špatná ergonomie dotykového ovládání.... a ve finále se ani nedostavují nějaké emoce z jízdy.... tak k čemu to divadélko s R-verzí?
Prostě PHEV z principu patří do aut se kterýma se jezdí defenzivně, nebo aspoň plynule.... tam to pak má jasné benefity, zejména pokud to denně jezdí většinu času na baterku.... i občasné dlouhé cesty pak dlouhodobou spotřebu nevyšroubují do nesmyslu.....
ale mít jakože sportovně střižené SUV s EL dojezdem kolem 30-40km, takže dokonce ani nedostane "elektrickou" RZ, to je fakt o ničem.... BMW X5 PHEV se myslím povedlo mnohem lépe.... (viz: https://www.auto.cz/…m-pod-pet-137173)
Prostě PHEV z principu patří do aut se kterýma se jezdí defenzivně, nebo aspoň plynule.... tam to pak má jasné benefity, zejména pokud to denně jezdí většinu času na baterku.... i občasné dlouhé cesty pak dlouhodobou spotřebu nevyšroubují do nesmyslu.....
ale mít jakože sportovně střižené SUV s EL dojezdem kolem 30-40km, takže dokonce ani nedostane "elektrickou" RZ, to je fakt o ničem.... BMW X5 PHEV se myslím povedlo mnohem lépe.... (viz: https://www.auto.cz/…m-pod-pet-137173)
Dal jsem srovnání téhle koncepce s X5 fakt dost. Touareg má motor před nápravou a baterie v kufru. X5 má motor na a za nápravou a baterie pod zadníma sedadlama. X5 má motor taky podstatně níže. Pak je tu fakt, že X5 jezdí jak to popsat buďto na elektřinu nebo na benzín. Oboje použije pouze na podlaze nebo při požadavku na vyšší krouťák. Zatímco Audi spotřebovává elektřinu i když jedeš na banzín a když dojde tak ji zas vyrábí. X5 při svižnější jízdě po dálnici spíš elektřinu vyrábí. A pak taky nad 130km/h X5 motor nechcípá. Jo a celkově je podstatně úspornější. Tam kde jede 60TFSIe za 10 jede X5 za 7. Celková dynamika je podobná, ale X5 líp brzdí. No a pak podvozek, X5 je spíš zadokolka a nechá se i vodit bokem. Při vypnutým ESP zasáhne až když se odklon auta od osy předních kol vytočí o víc než 30 až 40 stupňů nebo se to rozvlní kontra - kontra. Ikdyž váží auta stejně, X5 je pocitově lehčí. A pak R6 v BMW je podstatně lepší motor než 3,0 TSI. Je vyváženější, dole žije a nahoře má aspoň náznak špičky.
Kde X5 prohrává je nabíječka a pak si nalejme čistýho vína prostor. Jo a BW audio je sice drahý, ale od dynaudia je úplně někde jinde.. Jo a Touareg má velkou otvíratelnou skleněnou střechu, X5 má takový spiš střešní okno. Sedačky podobný, Touareg dofukuje i boky sedáku. Zase X5 v komfortních sedačkách má lámací sedadlo v lopatkách, což je pecka.
Kde X5 prohrává je nabíječka a pak si nalejme čistýho vína prostor. Jo a BW audio je sice drahý, ale od dynaudia je úplně někde jinde.. Jo a Touareg má velkou otvíratelnou skleněnou střechu, X5 má takový spiš střešní okno. Sedačky podobný, Touareg dofukuje i boky sedáku. Zase X5 v komfortních sedačkách má lámací sedadlo v lopatkách, což je pecka.
.... pro mě je jakékoliv PHEV zejména o efektivitě a tam BMW vítězí rozdílem dvou tříd, takže není o čem.... zábavu v takových autech zásadně nečekám, už kvůli hmotnosti.... Pokud X5 dokázala nějakou agilitu a zábavnost při tom všem zachovat, pak klobouk dolů :-)
Zábavu ponechme uhrovatým mládencům, kteří si potřebují dokazovat, kdo z nich má většího.... Pro mne je důležitější řidičská pohoda. A k té patří diesel a mechanická převodovka zcela neodmyslitelně.
Celková dynamika moc podobná není, ve všech režimech je Touareg znatelně rychlejší, na dvoustovce je o dost podstatných 6 s. rychleji, pružné zrychlení také výrazně lepší.
https://zeperfs.com/…uel8233-8931.htm
https://zeperfs.com/…uel8233-8931.htm
ja to porovnaval s q7 60tfsie jak jsem psal nahore a tam to bylo totez, merena dynamika zde:
https://www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
jak to udeali, ze je Touareg rychlejsi nevim. Pohon je stejnej...
https://www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
jak to udeali, ze je Touareg rychlejsi nevim. Pohon je stejnej...
Toureg má naladění a dynamiku stejnou jako Cayenne E-Hybrid (462 ps v 5250 ot.), Q7 má naladění trochu jiné (456 ps v 6400 ot., loňská verze, letošní MY má ladění 462 ps, ale také ve vyšších otáčkách), navíc Q7 je o půl třídy větší kisna než Touareg, Cayenne nebo X5. Porovnatelné audi je Q8.
tak jestli to nejak ladili to mi uniklo. Ja jezdil nemeckou novinarskou q7 60tfsi a bylo to jedno z prvnich aut. Fakt je, ze u turka menili parametry nekolikrat nez to dali na trh. Pak se omlouvam za mystifikaci. Spalovaci r6 je v x5 45 hodne podladenej a navic oproti 40i snad i naddimenzovanej. Mel by mit nektery dily kovany. Udelali to proto, ze v minuly 40e x5 sly ty dvoulitry s*at snad kazdymu druhymu jeste v vzaruce, tak tady ten prusvih opakovat nechteli. Kazdopadne vratit vykon na uroven 40i a tedy celkovy vykon podobny jako ma Touareg umi kde kdo asi za 15 tis.kc. Ale nemyslim si, ze to ma smysl. To auto je tezky, tichy a pohodlny. K tomu to spojuje dva svety bez kompromisu. Delat z toho sportak mi smysl nedava. Co bych mozna ocenil je silnejsi elektromotor spis nez ten spalovaci. To bude pristi generace ZF zastavby, ma mit az 160kw elektromotor. Coz podle meho v kombinaci s treba 2,9tsi bude znamenat konec V8, coz je mi jako fandovi do aut lito
_Karel_
Nic moc. Jak jsou mi PHEV sympatický, tak taky nějak nevím. Když bych toužil po benzínu (proč?) tak bych asi zůstal u holého 3,0TFSI, o moc dráž jezdit nebude. U 3,0TDI o naftě uvnitř člověk ani neví a bude proti PHEV při typickém použití toho auta úspornější. Stovka horší o 1sec. Bonusem o minimálně 4 metráky nižší váha a možnost normálního ovládání, tj. krásný mechanický budíky a manuální ovládání topení. Co mě mrzí je volant - stejnej jako v Cady, moc se nepochlapili.
Autore, kde jste přišel na 3 typy příplatkového podvozku? Jsou jen 2.
Autore, kde jste přišel na 3 typy příplatkového podvozku? Jsou jen 2.
pro benzin je akustika na palube, kdyz je clovek zvyklej ja naftu, tak mu to pripada tichy. Ale benzin je porad o dost jinde. O tichu kdyz to cely jede na elektrinu ani nemluve. Je to jinej svet, takovyhle extremne slozity suv dokaze byt pohodlny luxusni elektromobil ve meste a pritom dost sviznej dalnicni prepravnik na pul Evropy..
Není náhodou lepší si za podobný prachy koupit Touarega v naftě a k tomu lehce jetý Nissan Leaf....? ;-) skoro mi připadá že to +/- sedí.... a k tomu volantu, viděl jsem testy kde si lidi stěžují že to dotykové nastavování hlasitosti je nepřesné, občas to aktivuješ omylem atd.... pro mě blbost.... banální manuální tlačítko poslouží líp.... prostě snaha za každou cenu vylepšovat i věci, které prověřeně funguují....
jenze pak musis po meste jezdit Leafem:/, takhle pokud se to udela poradne mas porad luxusni auto
Jo, rozumnou konfigurací nafty ušetříš statisíce. Volant - za několik měsíců se mi nestalo, že bych při řízení něco omylem aktivoval, ale běžně třeba při vypínání LA nechtě aktivuji vyhřívání, a jak píšeš i ta hlasitost posuvnou "lištou" je k ničemu. Kdybych mohl volit, bral bych starší tlačítkový. Teď v testu (Golfu?) psali, že už nechávají zákazníky vybrat, pokud je to pravda, pak ok.
honziss
Touareg ma smysl nejlip v zakladu - max stredne vybavenej, podle toho co kdo potrebuje pro preziti. Mam 3.0tsi v holobytu s par extras, s cenovkou asi o milion nizsi a je to supr auto. Ale 2m nebo nedejboze vic bych za to nedal ani nahodou.
Mimochodem ten benzin v zakladu + vzduch + tazny + par veci je o pul tuny lehci = 2040kg
Mimochodem ten benzin v zakladu + vzduch + tazny + par veci je o pul tuny lehci = 2040kg
lehčí je i diesel.
holobytu...
jenze mit suv bez vzduchu?? a pak co s autem delaji aktivni stabilizatory. Mit to bez akustickych oken nebo nemot webasto. No a zase je to za 2,5...
jenze mit suv bez vzduchu?? a pak co s autem delaji aktivni stabilizatory. Mit to bez akustickych oken nebo nemot webasto. No a zase je to za 2,5...
Vzduch, tazny, iq, cocpit a par dalsich veci jsou nutnost, ale jinak holobyt a jsem spokojenej :)
Kdyz jsem pred dvema rokama auto kupoval, tak ty stabilizatory na kratkych trasach vytloukali baterku a padalo to do nouzaku, to uz je ted hadam vyreseny?
Kdyz jsem pred dvema rokama auto kupoval, tak ty stabilizatory na kratkych trasach vytloukali baterku a padalo to do nouzaku, to uz je ted hadam vyreseny?
ja s tim jezdil v tdi asi 4 dny pred dvema rokama a krom toho, ze sem dvakrat dolejval olej (testovacka cca 5tkm) to fungovalo fakt paradne. Opravdu uzasna vec posouvajici podvozek daleko jak pro komfortni tak pro sportovni jizdu.
Ja zkusil pred nakupem vsechny 3 podvozky a ani bez vzduchu na mensich kolech to neni uplne marny.
Ja chtel puvodne koupit uplnej zaklad s 231k naftou, ale ty priplatky byly postaveny tak fikane, ze ve finale bylo levnejsi koupit elegance s tsi.
Ja chtel puvodne koupit uplnej zaklad s 231k naftou, ale ty priplatky byly postaveny tak fikane, ze ve finale bylo levnejsi koupit elegance s tsi.
GeekStar
proč se nedělají dvoupatrové autobusy ve "sportovní" verzi s 2000kW V16. :-)
Tenhle Touareg je auto pro lidi, kteří autům nerozumí.
Tenhle Touareg je auto pro lidi, kteří autům nerozumí.
totok není šporťák ale eko khára vhodná do mesta na kafíčko. :-[]
V tyhle specifikaci je to blbost. Ale jinak je to supr rodinne auto za rozumny peniz, ktere ve sve tride nema moc konkurenci.
ktery ale vybaveny stoji stejne jako x5. Gle je dokonce levnejsi..
Souhlasim, ze X5 je taky dobry auto, ale v realnych cenach drazsi. A GLE je v zakladu zcela nepouzitelny, o dost drazsi a se 4 valcem. XC90 je sice levna, velka, ale taky zastarala, horsi materialy a jenom se 4 valcem.
Vzhledem to u me paradoxne vyhrava GLE, pak XC90, pak X5 a Touareg.
Vzhledem to u me paradoxne vyhrava GLE, pak XC90, pak X5 a Touareg.
zkus konfiguraci gle. 350d na r20, s barvou, burmesterem, strechou, s vetranou vyhrejvanou kuzi s pameti, taznym, airmaticem, matrixama a komplet asistentama je +/- za 2,250... Stejna X5 je za 2,5.
Jo, ale na to BMW dostaneš z ulice discount 20%+, mb dá 5% a nazdar. Schválne si priprav svoje konfigy, čo popisuješ a ozvi sa pár dealerom.
honziss
Add slevy, v roce 2019 to vypadalo nasledovne: GLE 10%, XC90 + X5 20%, VW 35%, nevim jak ted...
Freddka
Nemuze se uz neco udelat s tou fotogalerii a reklamami okolo, vzdyt je to uplna demence.
Prvni fotka - hotel - svetly
Druha fotka - jaguar - tmavy
Treti fotka - bmw - svetly
Ctvrta fotka - jaguar - tmavy
Pata fotka - bmw - svetly
Pak uz to proste vzdavam, to je na epilepsii.
Prosim udelejte to tak, at se to meni ja nevim jednou po peti fotkach, tohle fakt muze udelat jen debil.
Prvni fotka - hotel - svetly
Druha fotka - jaguar - tmavy
Treti fotka - bmw - svetly
Ctvrta fotka - jaguar - tmavy
Pata fotka - bmw - svetly
Pak uz to proste vzdavam, to je na epilepsii.
Prosim udelejte to tak, at se to meni ja nevim jednou po peti fotkach, tohle fakt muze udelat jen debil.
Lubo
Len pre zaujíavmosť. Na topspeed.sk aktuálne testujú X6 30d. Súčasťou testu bude aj potovnanie 195 kW verzie s novou 210 kW hybrid verziou. Som zvedavý na reálne porovnanie váhy, dynamiky a reálnej spotreby na rovnakej trase.
Nejde o PHEV, ale aspoň niečo porovnateľné.
Nejde o PHEV, ale aspoň niečo porovnateľné.
:yes:
Jj, auto.cz je pre mňa najlepší server o autách. Ale chýba mi tu napr. prejsť rovnakú štandardizovanú trasu 100 km s každým autom ako na topspeed.
Hlavne ak ide o novinky typu hybrid, tak porovnanie bez baterky.
Hlavne ak ide o novinky typu hybrid, tak porovnanie bez baterky.
tiez mi pride velmi nedostatocne a rozmaznane (benevolenciou) testovat plugin a nevziat ho na nejaky ECOrun pri uspornom uzivani...co to k.va je, ´´spotreba odpovídající onomu písmenku uprostřed pátých dveří´´ ?
×
Sdílení komentáře
×