Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyToman
Spekuluju ze bych do 4ky zase sel, ale az casem, az bude nova generace “po prvnim majiteli” a zase gran coupe, krasny a prakticky “normalni auto”. Dekuji za test ✌️
Tobě se ty bobří zuby pořád líbí?
Barva pěkná, kola strašná a chce to rozšířený black paket. Nicméně naživo nevypadá tak strašně.
Tak strašně.. No právě BMW musí být přeci krásný! 😁 Tohle je tak za 3 😁 A doteď většina takových byla 😊
.... jo u auta takové cenovky se chlácholit že to "nakonec nevypadá tak strašně" mi přijde dost málo..... 😄
presne tak, ked nafasujes sedan v praci, tak ti to moze byt jedno ako to vyzera. ak si chces ako sukromna osoba urobit radost a minut nemalu ciastku na premiove kupecko, tak by malo tak aj vyzerat
To já bych si určitě počkal na facelift. Něco mi říká, že v tomto případě se na něj nebude čekat dlouho 😄.
Zrovna na coupé se dvěma páry dveří nic moc normálního není...
Ale jo, je... taky by mohlo mít jen 2 páry dveří a být to SUV-MPV a nebo třeba loď 😁 Dnes to není neobvyklé.
kesumb
Jestli mě něco na EU vážně sere, tak je tlačení automobilek do nesmyslné takzvané bezpečnosti. A to, že si v autě za dva miliony nemáš právo vypnout ani pitomej asistent, kterej reálně stejně nefunguje. To je prostě něco příšernýho a mělo by to vézt k tomu, že ten kdo to navrhl, by měl letět oknem na dlažbu. Jak bylo u nás dobrým zvykem.
Jako... jak může letět na dlažbu, když takové bylo zadání?
Ale né ten technik - programátor, ale úředník EU...
Úředník EU navrhne realizaci něčeho po té, co mu buď přikáží shora a na co jsou lobbistické tlaky zájmových skupin, stejně jako úředník český, nebo i ten tvůj obecní.
Sorry, ale co tím chceš říct? Pokud jsou automobilky tlačeny do toho, aby se mi v autě neustále zapínaly pitchoviny typu LA nebo SS, tak to musel někdo vymyslet a někdo je k tomu musí "nutit". Jestli jim to nakukali lobisti nebo nějaký spolek mě vůbec nezajímá. Kvůli pár chudákům, co za volantem usnou jsem neustále nucený jezdit s něčím, co mi cuká volantem, mě to v pořádku ani zdaleka nepřijde a nevidím pro to žádnou omluvu.
No jak jsem psal níže, řešme příčinu a né důsledek, úředník se jen řídí "vůli lidu" , tedy toho, jehož část je slyšet více, či má lepší páky, tak funguje politika 😊
Nemám rád tenhle hon na čarodejnice, protože ho pak zneužívají Okamurové, Volný a podobní manipulátoři, kteří si na tom staví kariéru a vzniká nenávist díky neznalosti demokratického systému a v některých příkladech i příklon k extremistickým režimům či k Rusku. Ano, mne se to taky nelíbí ! 😊 Holt to řeknu takhle, vítejme ve vyspělé a přetechnizované společnosti.. to se netýká jen aut.
Uplne stejne ti na vesnici skupina rozhořčených matek prosadí retardér v ulici, či třicítku v naprosto přehledném místě...
Nemám rád tenhle hon na čarodejnice, protože ho pak zneužívají Okamurové, Volný a podobní manipulátoři, kteří si na tom staví kariéru a vzniká nenávist díky neznalosti demokratického systému a v některých příkladech i příklon k extremistickým režimům či k Rusku. Ano, mne se to taky nelíbí ! 😊 Holt to řeknu takhle, vítejme ve vyspělé a přetechnizované společnosti.. to se netýká jen aut.
Uplne stejne ti na vesnici skupina rozhořčených matek prosadí retardér v ulici, či třicítku v naprosto přehledném místě...
+ dalšia super vychytávka nevypínatelny SS systém.
Nakódovat ho, jak chceš, je otázkou pěti minut, tak co. Horší u aut, kde to takhle snadno nejde...
U BMW ti to vedeli spraviť aj v servise, potom im to típli z Mníchova a teraz ktovie ako. BMW už nemám a v aute čo mám je fičúrka ktorá to oj€be.
u X5 MY20 to šlo přes individualizaci asistentů, teď říkal Dinar při delším podržení tlačítka asistentů. 😉
A co na něm nefunguje?
uz jsem to tu psal. Zmrazky na silnici to povazuje za cary, zacatky zuzeni na d1 kde je kombinace zlutejch a puvodnich bilejch car to nedava. Vylozenou lahutkou jsou pak ostruvky kolem tzn cityblocku..
Jak píše kesumb, plus jízda po městě je s tímhle vyloženě lahůdka, vyhneš se deklu od kanálu a už tě tahá volant, je to otravné a s bezpečností (pokud zapnuto defaultně) to nemá nic společného, spíš naopak. Není žádný rozumný důvod, proč by lane assist neměl být zapínatelný řidičem, prostě když ho chceš, zapneš, při jízdě po dálnici to může být šikovná věc, zapnutý pořád je spíš nebezpečný a otravný.
A další asistenty, prekolizní, lámající ruce na volantu při míjení zaparkovaných aut nebo tzv. "rozšířená bezpečnost", přitahování pásů a akustické varování, kdy na tebe auto začne těsně před předjížděním pištět a škrtit tě pásy, jestli tohle má být bezpečnost, tak bohužel jen papírová, splněno, odškrknuto, prostě takové to plníme na stotřicet procent.
A další asistenty, prekolizní, lámající ruce na volantu při míjení zaparkovaných aut nebo tzv. "rozšířená bezpečnost", přitahování pásů a akustické varování, kdy na tebe auto začne těsně před předjížděním pištět a škrtit tě pásy, jestli tohle má být bezpečnost, tak bohužel jen papírová, splněno, odškrknuto, prostě takové to plníme na stotřicet procent.
Přesně, s tím se nedalo normálně jezdit, furt se ti třepe volant.
Chápu to tedy správně, že u nových modelů se asistenti vždycky přepnou na ALL a musím po startu znova zapínat individual? Protože tohle mám furt vypnutý a auto si individual pamatuje, takže to neřešim vůbec.
Chápu to tedy správně, že u nových modelů se asistenti vždycky přepnou na ALL a musím po startu znova zapínat individual? Protože tohle mám furt vypnutý a auto si individual pamatuje, takže to neřešim vůbec.
Mělo by to tak být, v podstatě stejně jako u akt. mercedesů, loňské auto to ještě dělalo, jak říkáš, prostě si pamatoval, letošní si ten individual budou pamatovat taky, ale lane assist ti zapnou vždy s nastartováním. Prostě humus.
Tak to vam vycitam kazdy den pri rannom citani sprav, ze ste nechali taky pekny zvyk v prepadlisku dejin...
Podrž dlouho tlačítko asistentů na palubní desce... 😉
ja mam modelovy rok 2021 a jediny na cem to po startu trva je prekolizni brzda, ale pouze predni a nastavena na nejpozdnejsi varovani mi nevadi. Respektive to vypnu kdyz s tim delam kraviny, ale pri ceste pro rohliky mi to neva. Jinak si to nastaveni pamatuje.
Co me stve, ze i pres to, ze jsem si cilene nezaskrtnul ve vybave takovou tu prednarazovou funkci, tak me to stejne na hrane skrti😐
ps nevis jak se nastavuje parkovaci pozice pravyho zrcatka pro couvani?
Co me stve, ze i pres to, ze jsem si cilene nezaskrtnul ve vybave takovou tu prednarazovou funkci, tak me to stejne na hrane skrti😐
ps nevis jak se nastavuje parkovaci pozice pravyho zrcatka pro couvani?
Myslíš individuální úpravu nastavení sklonu (při couvání), nebo aktivaci funkce v menu?
Nastavení sklonu - standartně/obvykle se dá volič zrcátek do polohy R, dáš zpátečku, zrcátko se mírně sklopí směrem dolů a podle potřeby si ho upravíš na požadovanou polohu. A příště by si to tu tvoji polohu mělo pamatovat. Ale častěji to sklápění pravého zrcátka při couvání umí spíš koncern, než BMW.
Někde jsme četl, že se ta funkce obvykle nekombinuje s výbavou zpětné kamery apod.
Nastavení sklonu - standartně/obvykle se dá volič zrcátek do polohy R, dáš zpátečku, zrcátko se mírně sklopí směrem dolů a podle potřeby si ho upravíš na požadovanou polohu. A příště by si to tu tvoji polohu mělo pamatovat. Ale častěji to sklápění pravého zrcátka při couvání umí spíš koncern, než BMW.
Někde jsme četl, že se ta funkce obvykle nekombinuje s výbavou zpětné kamery apod.
To možná platilo někdy u E60, teď je to třeba u pětek standard v paketu zrcátek, tj. zrcátka stmívací, sklápěcí a také naklápěcí pravé, a ten paket je v základu.
Ale nemyslím, že by šel úhel naklopení nějak nastavit, kdysi jsem někde četl, možná na bimmer foru, že snad jen kódováním, v autě to nemáš jak udělat, zrcátko se sklápí pouze, je-li přepínač L-P v poloze L (řidičovo zrcátko), takže v ten moment se sice při zařazeném R pravé zrcátko naklopí dolů, ale není ten sklon čím nastavit, čudlík nereaguje, páč přepínač zrcátek je nastaven na levé zrcátko. 😉
Ale nemyslím, že by šel úhel naklopení nějak nastavit, kdysi jsem někde četl, možná na bimmer foru, že snad jen kódováním, v autě to nemáš jak udělat, zrcátko se sklápí pouze, je-li přepínač L-P v poloze L (řidičovo zrcátko), takže v ten moment se sice při zařazeném R pravé zrcátko naklopí dolů, ale není ten sklon čím nastavit, čudlík nereaguje, páč přepínač zrcátek je nastaven na levé zrcátko. 😉
Momentálne bimera nemam ale viem že išiel nastaviť aj sklon zrkadlá pri P.
Na Fordovi ide nastaviť individuálne sklon oboch zrkadiel pri P a len záleží na mne ktoré si nastavim aby sa sklápalo.
Na Fordovi ide nastaviť individuálne sklon oboch zrkadiel pri P a len záleží na mne ktoré si nastavim aby sa sklápalo.
Mám za to, že se sklápí vždy o stejný úhel dolu, takže se to dá ovlivnit jen nastavením zrcátka v normální poloze. A navíc je to propojený s pamětí sedaček, chvíli mi trvalo, než jsem na to přišel. Byl jsem na svolávačce, kdy přehráli kompletně i software a někdo mi v servisu hejbnul se zrcátkem a tejden jsem se vztekal, než mi napadlo znova uložit polohu sedadla do paměti, pak to přestalo zlobit.
Btw od té svolávačky mi zmizela volba pro zadání adresy cíle v navigaci, můžu si vybírat jen z cílů, které už jsem zadal někdy v minulosti. Nové cíle jdou zadat jen přes mobilní aplikaci 😁
Btw od té svolávačky mi zmizela volba pro zadání adresy cíle v navigaci, můžu si vybírat jen z cílů, které už jsem zadal někdy v minulosti. Nové cíle jdou zadat jen přes mobilní aplikaci 😁
Přesně jak píšeš, u koncernu se to sklápí po zařazení R, ale ta "sklopená" poloha jde nastavit. Tady jsem nepřišel na to jak..
Neodpověděl si mi na tu úvodní otázku.
Takže tobě se to po zařazení zpátečky nesklopí, ani když máš volič zrcátek v poloze R?
A to konkrétní aut👋konfigurace by to měl👋a umět?
Takže tobě se to po zařazení zpátečky nesklopí, ani když máš volič zrcátek v poloze R?
A to konkrétní aut👋konfigurace by to měl👋a umět?
Aha, asi jsem se nevyjádřil přesně. Po zařazení R se sklopí pravé dolu, ale moc. Chtěl bych tu sklopenou polohu nastavit jinak. Což u koncernových aut jde..
Přesně tak, sklápí se moc, a nastavit menší sklon nijak nejde, vyjma snad zásahem do SW, ale kdo tohle bude dělat u nového auta.
kazdopadne dlouhy drzeni vsecko vypne az do restartu, pak all on..
ale individual asistenty si to pamatuje a tam jde vypnout vse az na prekolizni brzdu
ale individual asistenty si to pamatuje a tam jde vypnout vse az na prekolizni brzdu
Arese
...kam to nejnovější prémiová auta D3 pod diktátem Bruselu dopracovala - nevypinatelný start-stop, nutnost znovu vypínat vedení v pruzích po každém nastartování, vypínání motoru za jízdy nezávisle na vůli řidiče, takřka bezpohlavní zvuk, vysoká hmotnost, výhradně automatická převodovka atd, atd.
A jako "bonus" naprosto příšerný design zvenčí (bez těch megahnusných maxiledvin bych vůbec nepoznal, že je to BMW!) a neméně příšerný vzhled a tvar stupnic rychloměru a otáčkoměru... Po takové "náloži" si vždy musím na Google vyhledat fotky Baworáků z minulých desetiletí, abych si spravil chuť a přestal se mi zvedat žaludek... 😲 😒
A jako "bonus" naprosto příšerný design zvenčí (bez těch megahnusných maxiledvin bych vůbec nepoznal, že je to BMW!) a neméně příšerný vzhled a tvar stupnic rychloměru a otáčkoměru... Po takové "náloži" si vždy musím na Google vyhledat fotky Baworáků z minulých desetiletí, abych si spravil chuť a přestal se mi zvedat žaludek... 😲 😒
Design je subjektivní a to mohu potvrdit, sám totiž nevím jestli je hnusnější ksich bobří nebo dnes moderní hmyzí. :-!
jestli EU neco neoddiskutovatelne likviduje, jsou to auta. Jako co za buzeraci a sprostotu je nevypinatelnej asistent v aute. Komu tim jako pomohli a co si vubec dovolujou tohle vyzadovat..
.... hele já ještě chápu nevypínatelné "ekologické asistenty".... budiž.... ale proč mi má auto hrabat do řízení, to mi taky hlava nebere....
Protože to zachraňuje životy.... tedy alespoň určitá část lidí, si to myslí. Hledejte příčinu a né důsledek, EU je ten důsledek vůle lidu, respektive té části, která je slyšet a to je stejné s Ekologií a se vším ostatním...
Line asistent je úplně nepřirozený, namísto abys jel s autem ideální stopou od přírody, tak kličkuješ a pereš se s volantem jako při špatném slalomu.
Dinar
místo masky je fail, ze kterého se bmw nemá šanci vykecat. Bohužel zásadně kazí dojem z auta, které je pěkné a hlavně, stále v intencích bavoráckých tradic, skvěle jezdí. Nesmysly typu asistentů a přidané váhy kvůli mildhybridu jdou za evropským bojem o lepší zítřky, každopádně se, jak vidno z ohlasů v testech, s tím bmw dokázalo, z hlediska jízdních vlastností, vypořádat na jedničku.
Zřejmě bude nutno počkat na nějaký aftermarket nárazník s normální maskou pro 4er, ten by mohl z 440i udělat koplexní balíček. 😄 :yes:
Zřejmě bude nutno počkat na nějaký aftermarket nárazník s normální maskou pro 4er, ten by mohl z 440i udělat koplexní balíček. 😄 :yes:
Souhlas. Na 440i je ta přední maska fakt humus a naživo je to ještě horší!
Zajímavé, ale je, že M3 je v reálu úplně super. Strašně moc ovlivňuje celkový dojem barva a Mkový bodykit. Mám pocit, že jde o úplně jiné ledviny.
Zajímavé, ale je, že M3 je v reálu úplně super. Strašně moc ovlivňuje celkový dojem barva a Mkový bodykit. Mám pocit, že jde o úplně jiné ledviny.
Anonym
je teda hodně velká zrůdnost 😄 😄 😄
No, není to nic krásného, ale z US produkce musíš být zvyklý i na větší "zrůdnosti"... 😉
no Cadillac je proti tomu nádhera 😄
https😐/cdn.carbuzz.com/…0/900/764995.jpg
https😐/cdn.carbuzz.com/…0/900/764995.jpg
A to se veverka nesmí otočit zadkem. 😁 😁
https😐/www.thedetroitbureau.com/…c-CT4-V-rear.jpg
https😐/www.thedetroitbureau.com/…c-CT4-V-rear.jpg
Radši asi veverka, bobr je out už od 80tek 😉 😁
Chip a Dale, nebo ještě líp jak zaznělo v prvním CZ dabingu Posledního skauta od Pavla Soukupa "Klip a Dejl" 😁
No, to je zadeček, to je invence na jednu partii, to museli dělat aspoň tři designéři, kteří se nemohli dohodnout podle koho to nakonec bude... 😉
To je CT4, já postoval CT5, si pleteš třídy 😄
u CT5 to vypadá líp https😐/cdn.motor1.com/…c-ct5-v-lead.jpg
u CT5 to vypadá líp https😐/cdn.motor1.com/…c-ct5-v-lead.jpg
Třídy si pleteš ty, bobr je 4er, jeho přímým konkurentem od cadillacu je CT4. 😉
A ne, ani CT5 nevypadá líp, zezadu stejný obrázek, bmw z před patnácti let, zřejmě nějaký Bangleho zastydlý obdivovatel. 😒]
A ne, ani CT5 nevypadá líp, zezadu stejný obrázek, bmw z před patnácti let, zřejmě nějaký Bangleho zastydlý obdivovatel. 😒]
Když si to myslíš.....podle mě je konkurence CT5 😄
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jj, všichni jsou blázni jenom ty jsi letadlo. Skoro pětimetrový sedan vyšší střední je konkurentem kupé z trojkového bmw. 😁
Jj, všichni jsou blázni jenom ty jsi letadlo. Skoro pětimetrový sedan vyšší střední je konkurentem kupé z trojkového bmw. 😁
Co je to (subjektivně) podle tebe je zcela irelevantní.
CT4 - D segment/střední třída
CT5 - E segment/vyšší střední třída
CT4 - D segment/střední třída
CT5 - E segment/vyšší střední třída
Oscar_Romero
Naštěstí v reálu je výběr rozmanitější :yes: .
honziss
Me paradoxne na designu ani tak strasne nevadi ta maska, byt to jeji pretnuti spz je hnusny, ale spis ta masa placatyho beztvaryho plechu mezi prednimi dvermi a zadnim naraznikem 😲 a nakonfigurovat tmavy auto na malejch cernejch kolech je fakt extra fail... :no:
A celou tu hrůzu pak "korunuje" absence Hoffmaisterovy křivky!!! 😲 😲 😲 😒 :no: :no: :no:
Tak konecne to nekdo napsal, cely BMW zmizelo prave proto, ze tam neni ten hofmajstr kink u zadniho okynka. Kdyby tam nebyla ta maska, lidi by si mohli vsimnout, ze celkove je ten design nemastny neslany.
Nicmene jezdi dobre a interier je v poradku, takze za me prijatelny, ale a odrenejma usima. Hodne stesti proti Mercedesu a Audi az prijdou nove generace.
PS pro me spis trojku sedan, mas dvere, mas motor, mas pekny auto. Kdyz coupe tak dvojku, ctyrka uz je ted tak velka, ze nechapes, proc ti sebrali ty dvere.
Nicmene jezdi dobre a interier je v poradku, takze za me prijatelny, ale a odrenejma usima. Hodne stesti proti Mercedesu a Audi az prijdou nove generace.
PS pro me spis trojku sedan, mas dvere, mas motor, mas pekny auto. Kdyz coupe tak dvojku, ctyrka uz je ted tak velka, ze nechapes, proc ti sebrali ty dvere.
Proti MB-C 4er štěstí potřebovat nebude, na céčku už žádný design nezbyl a ve verzi coupe mu ještě o kus víc než u sedanu budou chybět motory, protože už jen čtyřválce, každopádně cokoliv, co MB teď postaví proti 440i, bude od začátku tahat za kratší konec. S audi zatím těžko říct, o nové gen A4/A5 nikdo nic neví.
Můžeš mi vysvětlit, co to má společného s M440i? Ptám se podruhé...