Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW M440i xDrive – Tohle se povedlo

BMW M440i přitahuje už od svého představení spoustu pozornosti hlavně kvůli neotřelému designu. Jaké je ale jako auto?
Zpět na článek
8. 3. 2021 10:12
9. 3. 2021 11:01
9. 3. 2021 23:54
10. 3. 2021 03:19
10. 3. 2021 07:57
Avatar - Roman Horký
7. 3. 2021 19:09
Až příště potkám blbečka
který se bude hnát zábavně přede mě přes plnou, přísahám že už ho nepustím za cenu abych sám brzdil. Mějte to na paměti hovádka ženoucí se za "zábavou".
Rozbalit vlákno
23
7. 3. 2021 19:44
Re: Až příště potkám blbečka
Zkus přestat psát řečí svého kmene a nám ostatním vysvětlit, co to má společného s testovanou M440...
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 20:10
Re: Až příště potkám blbečka
On má svůj svět...
7. 3. 2021 23:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
7. 3. 2021 20:49
Re: Až příště potkám blbečka
Minule ho předjelo Subaru. Nebezpečně, protože to bylo v lese a mohl tam být jelen. A teď asi znova, přes plnou čáru. No uznej, dvakrát za měsíc, to už naštve.
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 07:51
Re: Až příště potkám blbečka
:yes:
Avatar - kari.laz
8. 3. 2021 09:54
Re: Až příště potkám blbečka
Jestli ono za tím nebude něco jiného, žeho všichni chtějí takhle předjet. Ono loudat se někde 60-70 na devadesátce občas něko nevydrží a předjede i tam, kde by úplně neměl :D
Avatar - speedfred
7. 3. 2021 20:57
Re: Až příště potkám blbečka
Prečo obmedzovať či ohrozovať iných? Si fakt taký zlý? Odpúšťam ti tvoju bezdôvodne pomalú jazdu :-[]
Avatar - KANKUNEN
7. 3. 2021 21:30
Re: Až příště potkám blbečka
:yes:
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 07:11
Re: Až příště potkám blbečka
Omezovat? A ty ses ***? Nebo jsi to nečetl a nebo jsi nerozuměl? Jo vlastně zapoměl jsem si ověřit, jestli na Slovensku platí jiná pravidla o předjíždění na plné čáře.
8. 3. 2021 07:46
Re: Až příště potkám blbečka
A kdo mohl rozumět tomu blábolu, který jsi sem dal?
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 07:52
Re: Až příště potkám blbečka
Kromě tebe každý. Chápeš to i ty, jenom si záměrně hraješ na hlupáka.
8. 3. 2021 07:55
Re: Až příště potkám blbečka
"Až příště potkám blbečka který se bude hnát zábavně přede mě přes plnou, přísahám že už ho nepustím za cenu abych sám brzdil. Mějte to na paměti hovádka ženoucí se za "zábavou"."

Můžeš mi vysvětlit, co to má společného s M440i? Ptám se podruhé...
Avatar - speedfred
8. 3. 2021 08:18
Re: Až příště potkám blbečka
To čo tu píšeš asi nechápeš ani ty sám.
8. 3. 2021 12:03
Re: Až příště potkám blbečka
Já tušil, že neodpovíš. ;-)
Avatar - kari.laz
8. 3. 2021 09:57
Re: Až příště potkám blbečka
U něj to nesmíš tak brát. Není to poprvé, co píše, že ho někdo "nebezpečně" předjel. Tam bude zakopaný pudl jinde a určitě ne na písečku těch, co ho předjeli.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2021 22:19
Re: Až příště potkám blbečka
Horší je, že až ty někam pojedeš, tak blbečka potkáme my všichni ostatní.
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 07:13
Re: Až příště potkám blbečka
To je problém tvého vnímání světa.
7. 3. 2021 22:30
Re: Až příště potkám blbečka
Ale tak nebud skarohlid. Vzdyt te neubyde. Ja takovy paka poustim zrovna pred sebe, aby me nahodou nezatahli do nejaky nehody.
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 07:30
Re: Až příště potkám blbečka
Vždyť já to nakonec zase taky udělám.
Avatar - speedfred
8. 3. 2021 07:56
Re: Až příště potkám blbečka
Hore si písal niečo iné.
8. 3. 2021 08:26
Re: Až příště potkám blbečka
Já to dělám a ani mě to nijak nepobuřuje. Holt pospíchá, tak mu uhnu když mám kam. Na co se nervovat.
Avatar - kari.laz
8. 3. 2021 09:52
Re: Až příště potkám blbečka
Dáš v Prisusu podlahu a za úporného vytí "vystřelíš" dopředu takovou rychlostí, že tě ani v tom 440i nepředjede? :D
Avatar - speedfred
8. 3. 2021 09:54
Re: Až příště potkám blbečka
:-[] :-[] :-[] :yes:
7. 3. 2021 19:27
pořád pěkné auto
Spekuluju ze bych do 4ky zase sel, ale az casem, az bude nova generace “po prvnim majiteli” a zase gran coupe, krasny a prakticky “normalni auto”. Dekuji za test ✌️
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 19:34
Re: pořád pěkné auto
Tobě se ty bobří zuby pořád líbí?
7. 3. 2021 19:45
Re: pořád pěkné auto
Barva pěkná, kola strašná a chce to rozšířený black paket. Nicméně naživo nevypadá tak strašně.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 20:10
Re: pořád pěkné auto
Tak strašně.. No právě BMW musí být přeci krásný! :D Tohle je tak za 3 :D A doteď většina takových byla :)
8. 3. 2021 08:06
Re: pořád pěkné auto
.... jo u auta takové cenovky se chlácholit že to "nakonec nevypadá tak strašně" mi přijde dost málo..... :-)
8. 3. 2021 09:48
Re: pořád pěkné auto
presne tak, ked nafasujes sedan v praci, tak ti to moze byt jedno ako to vyzera. ak si chces ako sukromna osoba urobit radost a minut nemalu ciastku na premiove kupecko, tak by malo tak aj vyzerat
Avatar - Jaros71
8. 3. 2021 00:43
Re: pořád pěkné auto
Ten bobr je fakt hnusný ... :no: :-(
7. 3. 2021 21:53
Re: pořád pěkné auto
To já bych si určitě počkal na facelift. Něco mi říká, že v tomto případě se na něj nebude čekat dlouho :-).
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2021 00:57
Re: pořád pěkné auto
vzhled je vedlejší- Zásadní nedostatky jsou jinde... :no:
8. 3. 2021 08:43
Re: pořád pěkné auto
Jenže ty si bohužel žádá dnešní doba a lepší už to v tomto ohledu asi nebude.. ale vyrábět ošklivá auta snad EU ještě nepřikazuje, takže u vzhledu alespoň vnímám naději, že by to po faceliftu mohlo být lepší..
Avatar - white label
7. 3. 2021 23:36
Re: pořád pěkné auto
Zrovna na coupé se dvěma páry dveří nic moc normálního není...
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 08:16
Re: pořád pěkné auto
Ale jo, je... taky by mohlo mít jen 2 páry dveří a být to SUV-MPV a nebo třeba loď :D Dnes to není neobvyklé.
8. 3. 2021 08:46
Re: pořád pěkné auto
Nova 4GC mne take laka... Uvidim jaka bude na zivo...
7. 3. 2021 19:27
pořád pěkné auto
........
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2021 20:32
aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je kone
Jestli mě něco na EU vážně sere, tak je tlačení automobilek do nesmyslné takzvané bezpečnosti. A to, že si v autě za dva miliony nemáš právo vypnout ani pitomej asistent, kterej reálně stejně nefunguje. To je prostě něco příšernýho a mělo by to vézt k tomu, že ten kdo to navrhl, by měl letět oknem na dlažbu. Jak bylo u nás dobrým zvykem.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Emel
7. 3. 2021 20:50
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Jako... jak může letět na dlažbu, když takové bylo zadání?
7. 3. 2021 20:58
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Ale né ten technik - programátor, ale úředník EU...
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 08:18
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Úředník EU navrhne realizaci něčeho po té, co mu buď přikáží shora a na co jsou lobbistické tlaky zájmových skupin, stejně jako úředník český, nebo i ten tvůj obecní.
Avatar - _Karel_
8. 3. 2021 16:28
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Sorry, ale co tím chceš říct? Pokud jsou automobilky tlačeny do toho, aby se mi v autě neustále zapínaly pitchoviny typu LA nebo SS, tak to musel někdo vymyslet a někdo je k tomu musí "nutit". Jestli jim to nakukali lobisti nebo nějaký spolek mě vůbec nezajímá. Kvůli pár chudákům, co za volantem usnou jsem neustále nucený jezdit s něčím, co mi cuká volantem, mě to v pořádku ani zdaleka nepřijde a nevidím pro to žádnou omluvu.
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 18:40
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
No jak jsem psal níže, řešme příčinu a né důsledek, úředník se jen řídí "vůli lidu" , tedy toho, jehož část je slyšet více, či má lepší páky, tak funguje politika :)

Nemám rád tenhle hon na čarodejnice, protože ho pak zneužívají Okamurové, Volný a podobní manipulátoři, kteří si na tom staví kariéru a vzniká nenávist díky neznalosti demokratického systému a v některých příkladech i příklon k extremistickým režimům či k Rusku. Ano, mne se to taky nelíbí ! :) Holt to řeknu takhle, vítejme ve vyspělé a přetechnizované společnosti.. to se netýká jen aut.

Uplne stejne ti na vesnici skupina rozhořčených matek prosadí retardér v ulici, či třicítku v naprosto přehledném místě...
Avatar - speedfred
7. 3. 2021 20:55
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
+ dalšia super vychytávka nevypínatelny SS systém.
7. 3. 2021 21:19
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Nakódovat ho, jak chceš, je otázkou pěti minut, tak co. Horší u aut, kde to takhle snadno nejde...
Avatar - speedfred
7. 3. 2021 21:37
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
U BMW ti to vedeli spraviť aj v servise, potom im to típli z Mníchova a teraz ktovie ako. BMW už nemám a v aute čo mám je fičúrka ktorá to oj€be.
8. 3. 2021 07:57
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
u X5 MY20 to šlo přes individualizaci asistentů, teď říkal Dinar při delším podržení tlačítka asistentů. ;-)
Avatar - speedfred
8. 3. 2021 09:18
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
To je pozitívna informácia, ešte tam stále majú ľudí so zdravím rozumom.
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 10:16
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Ale už je to hmat navíc, mě opravdu připadá, že předrozjezdová procedura v autech posl. dvou ročníků se začíná blížit malému letadlu.
Avatar - Mikesus
7. 3. 2021 21:57
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
A co na něm nefunguje?
8. 3. 2021 07:06
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
uz jsem to tu psal. Zmrazky na silnici to povazuje za cary, zacatky zuzeni na d1 kde je kombinace zlutejch a puvodnich bilejch car to nedava. Vylozenou lahutkou jsou pak ostruvky kolem tzn cityblocku..
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 10:05
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Jak píše kesumb, plus jízda po městě je s tímhle vyloženě lahůdka, vyhneš se deklu od kanálu a už tě tahá volant, je to otravné a s bezpečností (pokud zapnuto defaultně) to nemá nic společného, spíš naopak. Není žádný rozumný důvod, proč by lane assist neměl být zapínatelný řidičem, prostě když ho chceš, zapneš, při jízdě po dálnici to může být šikovná věc, zapnutý pořád je spíš nebezpečný a otravný.
A další asistenty, prekolizní, lámající ruce na volantu při míjení zaparkovaných aut nebo tzv. "rozšířená bezpečnost", přitahování pásů a akustické varování, kdy na tebe auto začne těsně před předjížděním pištět a škrtit tě pásy, jestli tohle má být bezpečnost, tak bohužel jen papírová, splněno, odškrknuto, prostě takové to plníme na stotřicet procent.
Avatar - Machýrek
8. 3. 2021 16:29
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Přesně, s tím se nedalo normálně jezdit, furt se ti třepe volant.

Chápu to tedy správně, že u nových modelů se asistenti vždycky přepnou na ALL a musím po startu znova zapínat individual? Protože tohle mám furt vypnutý a auto si individual pamatuje, takže to neřešim vůbec.
Avatar - Dinar
9. 3. 2021 08:34
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Mělo by to tak být, v podstatě stejně jako u akt. mercedesů, loňské auto to ještě dělalo, jak říkáš, prostě si pamatoval, letošní si ten individual budou pamatovat taky, ale lane assist ti zapnou vždy s nastartováním. Prostě humus.
7. 3. 2021 22:37
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Tak to vam vycitam kazdy den pri rannom citani sprav, ze ste nechali taky pekny zvyk v prepadlisku dejin...
8. 3. 2021 07:47
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Podrž dlouho tlačítko asistentů na palubní desce... ;-)
8. 3. 2021 10:21
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
ja mam modelovy rok 2021 a jediny na cem to po startu trva je prekolizni brzda, ale pouze predni a nastavena na nejpozdnejsi varovani mi nevadi. Respektive to vypnu kdyz s tim delam kraviny, ale pri ceste pro rohliky mi to neva. Jinak si to nastaveni pamatuje.
Co me stve, ze i pres to, ze jsem si cilene nezaskrtnul ve vybave takovou tu prednarazovou funkci, tak me to stejne na hrane skrti:/

ps nevis jak se nastavuje parkovaci pozice pravyho zrcatka pro couvani?
8. 3. 2021 11:18
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Myslím, že v menu zrcátek. Ale vím, že jsem se s tím taky pral. ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2021 12:19
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Myslíš individuální úpravu nastavení sklonu (při couvání), nebo aktivaci funkce v menu?
Nastavení sklonu - standartně/obvykle se dá volič zrcátek do polohy R, dáš zpátečku, zrcátko se mírně sklopí směrem dolů a podle potřeby si ho upravíš na požadovanou polohu. A příště by si to tu tvoji polohu mělo pamatovat. Ale častěji to sklápění pravého zrcátka při couvání umí spíš koncern, než BMW.
Někde jsme četl, že se ta funkce obvykle nekombinuje s výbavou zpětné kamery apod.
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 13:49
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
To možná platilo někdy u E60, teď je to třeba u pětek standard v paketu zrcátek, tj. zrcátka stmívací, sklápěcí a také naklápěcí pravé, a ten paket je v základu.
Ale nemyslím, že by šel úhel naklopení nějak nastavit, kdysi jsem někde četl, možná na bimmer foru, že snad jen kódováním, v autě to nemáš jak udělat, zrcátko se sklápí pouze, je-li přepínač L-P v poloze L (řidičovo zrcátko), takže v ten moment se sice při zařazeném R pravé zrcátko naklopí dolů, ale není ten sklon čím nastavit, čudlík nereaguje, páč přepínač zrcátek je nastaven na levé zrcátko. ;-)
Avatar - speedfred
8. 3. 2021 14:59
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Momentálne bimera nemam ale viem že išiel nastaviť aj sklon zrkadlá pri P.
Na Fordovi ide nastaviť individuálne sklon oboch zrkadiel pri P a len záleží na mne ktoré si nastavim aby sa sklápalo.
Avatar - Machýrek
8. 3. 2021 16:23
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Mám za to, že se sklápí vždy o stejný úhel dolu, takže se to dá ovlivnit jen nastavením zrcátka v normální poloze. A navíc je to propojený s pamětí sedaček, chvíli mi trvalo, než jsem na to přišel. Byl jsem na svolávačce, kdy přehráli kompletně i software a někdo mi v servisu hejbnul se zrcátkem a tejden jsem se vztekal, než mi napadlo znova uložit polohu sedadla do paměti, pak to přestalo zlobit.
Btw od té svolávačky mi zmizela volba pro zadání adresy cíle v navigaci, můžu si vybírat jen z cílů, které už jsem zadal někdy v minulosti. Nové cíle jdou zadat jen přes mobilní aplikaci :D
8. 3. 2021 16:58
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Přesně jak píšeš, u koncernu se to sklápí po zařazení R, ale ta "sklopená" poloha jde nastavit. Tady jsem nepřišel na to jak..
Avatar - white label
8. 3. 2021 17:49
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Neodpověděl si mi na tu úvodní otázku.
Takže tobě se to po zařazení zpátečky nesklopí, ani když máš volič zrcátek v poloze R?
A to konkrétní auto/konfigurace by to mělo/a umět?
8. 3. 2021 23:42
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Aha, asi jsem se nevyjádřil přesně. Po zařazení R se sklopí pravé dolu, ale moc. Chtěl bych tu sklopenou polohu nastavit jinak. Což u koncernových aut jde..
Avatar - Dinar
9. 3. 2021 08:32
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Přesně tak, sklápí se moc, a nastavit menší sklon nijak nejde, vyjma snad zásahem do SW, ale kdo tohle bude dělat u nového auta.
Avatar - white label
9. 3. 2021 12:37
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Aha, tak zbývá poslední otázka, nejde ten sklon upravit vůbec, nebo si jen tu úpravu neumí zapamatovat pro příště?
Avatar - Dinar
10. 3. 2021 07:53
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Nejde upravit vůbec, není jak.
8. 3. 2021 10:34
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
kazdopadne dlouhy drzeni vsecko vypne az do restartu, pak all on..
ale individual asistenty si to pamatuje a tam jde vypnout vse az na prekolizni brzdu
7. 3. 2021 21:49
Tohle auto je smutná ukázka toho...
...kam to nejnovější prémiová auta D3 pod diktátem Bruselu dopracovala - nevypinatelný start-stop, nutnost znovu vypínat vedení v pruzích po každém nastartování, vypínání motoru za jízdy nezávisle na vůli řidiče, takřka bezpohlavní zvuk, vysoká hmotnost, výhradně automatická převodovka atd, atd.
A jako "bonus" naprosto příšerný design zvenčí (bez těch megahnusných maxiledvin bych vůbec nepoznal, že je to BMW!) a neméně příšerný vzhled a tvar stupnic rychloměru a otáčkoměru... Po takové "náloži" si vždy musím na Google vyhledat fotky Baworáků z minulých desetiletí, abych si spravil chuť a přestal se mi zvedat žaludek... :-O :-(
Rozbalit vlákno
8
Avatar - speedfred
7. 3. 2021 22:05
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
Trochu pobavilo ale máš aj hodne pravdu.
Avatar - Jaros71
8. 3. 2021 00:44
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
:yes: bohužel je to tak !!!
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 05:35
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
Design je subjektivní a to mohu potvrdit, sám totiž nevím jestli je hnusnější ksich bobří nebo dnes moderní hmyzí. :-!
8. 3. 2021 07:02
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
Většina těch problemu bude snad řešitelná pořízením M4 ve správné konfiguraci.
8. 3. 2021 07:09
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
jestli EU neco neoddiskutovatelne likviduje, jsou to auta. Jako co za buzeraci a sprostotu je nevypinatelnej asistent v aute. Komu tim jako pomohli a co si vubec dovolujou tohle vyzadovat..
8. 3. 2021 08:08
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
.... hele já ještě chápu nevypínatelné "ekologické asistenty".... budiž.... ale proč mi má auto hrabat do řízení, to mi taky hlava nebere....
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 08:20
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
Protože to zachraňuje životy.... tedy alespoň určitá část lidí, si to myslí. Hledejte příčinu a né důsledek, EU je ten důsledek vůle lidu, respektive té části, která je slyšet a to je stejné s Ekologií a se vším ostatním...
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 08:20
Re: Tohle auto je smutná ukázka toho...
Line asistent je úplně nepřirozený, namísto abys jel s autem ideální stopou od přírody, tak kličkuješ a pereš se s volantem jako při špatném slalomu.
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 10:12
Bobří chrup
místo masky je fail, ze kterého se bmw nemá šanci vykecat. Bohužel zásadně kazí dojem z auta, které je pěkné a hlavně, stále v intencích bavoráckých tradic, skvěle jezdí. Nesmysly typu asistentů a přidané váhy kvůli mildhybridu jdou za evropským bojem o lepší zítřky, každopádně se, jak vidno z ohlasů v testech, s tím bmw dokázalo, z hlediska jízdních vlastností, vypořádat na jedničku.
Zřejmě bude nutno počkat na nějaký aftermarket nárazník s normální maskou pro 4er, ten by mohl z 440i udělat koplexní balíček. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2021 16:53
Re: Bobří chrup
Souhlas. Na 440i je ta přední maska fakt humus a naživo je to ještě horší!

Zajímavé, ale je, že M3 je v reálu úplně super. Strašně moc ovlivňuje celkový dojem barva a Mkový bodykit. Mám pocit, že jde o úplně jiné ledviny.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2021 12:38
Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
je teda hodně velká zrůdnost :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - white label
8. 3. 2021 13:13
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
No, není to nic krásného, ale z US produkce musíš být zvyklý i na větší "zrůdnosti"... ;-)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2021 13:16
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
no Cadillac je proti tomu nádhera :-)
https://cdn.carbuzz.com/…0/900/764995.jpg
8. 3. 2021 13:18
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
To je jako zápas bobr vs. veverka :D
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 13:31
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
A to se veverka nesmí otočit zadkem. :D :D
https://www.thedetroitbureau.com/…c-CT4-V-rear.jpg
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 13:44
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Radši asi veverka, bobr je out už od 80tek ;) :D
8. 3. 2021 13:49
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
"Pěknej bobr" - Frank Drebin :-!
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 13:54
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
:-[]
Avatar - Dinar
8. 3. 2021 13:51
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Aby ses nedivil, taky jsem si myslel, že podpaždní buš už nikdy neuvidím, a ejhle, prý je znova v módě, tak aby se nám nevrátil i bobr nakonec. :D
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 13:54
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Neeee :D To sem nepotřeboval vědět! :D
8. 3. 2021 13:48
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Chip a Dale, nebo ještě líp jak zaznělo v prvním CZ dabingu Posledního skauta od Pavla Soukupa "Klip a Dejl" :D
Avatar - white label
8. 3. 2021 15:43
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
No, to je zadeček, to je invence na jednu partii, to museli dělat aspoň tři designéři, kteří se nemohli dohodnout podle koho to nakonec bude... ;-)
Avatar - Barrichello
9. 3. 2021 10:06
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
To je CT4, já postoval CT5, si pleteš třídy :-)
u CT5 to vypadá líp https://cdn.motor1.com/…c-ct5-v-lead.jpg
Avatar - Dinar
10. 3. 2021 09:00
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Třídy si pleteš ty, bobr je 4er, jeho přímým konkurentem od cadillacu je CT4. ;-)

A ne, ani CT5 nevypadá líp, zezadu stejný obrázek, bmw z před patnácti let, zřejmě nějaký Bangleho zastydlý obdivovatel. :-[]
Avatar - Barrichello
10. 3. 2021 10:59
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Když si to myslíš.....podle mě je konkurence CT5 :-)
Avatar - Dinar
10. 3. 2021 12:09
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
https://www.youtube.com/watch?…
Jj, všichni jsou blázni jenom ty jsi letadlo. Skoro pětimetrový sedan vyšší střední je konkurentem kupé z trojkového bmw. :D
Avatar - white label
10. 3. 2021 12:32
Re: Ten nárazník s tou maskou a těmi ledvinkami
Co je to (subjektivně) podle tebe je zcela irelevantní.
CT4 - D segment/střední třída
CT5 - E segment/vyšší střední třída
Avatar - Oscar_Romero
8. 3. 2021 17:00
Bobřík vs. nasupené prase X7 (atd.)
Naštěstí v reálu je výběr rozmanitější :yes: .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
9. 3. 2021 08:35
Re: Bobřík vs. nasupené prase X7 (atd.)
Přesně tak, třeba 3er nebo 5er. :yes:
9. 3. 2021 11:01
Design
Me paradoxne na designu ani tak strasne nevadi ta maska, byt to jeji pretnuti spz je hnusny, ale spis ta masa placatyho beztvaryho plechu mezi prednimi dvermi a zadnim naraznikem :-O a nakonfigurovat tmavy auto na malejch cernejch kolech je fakt extra fail... :no:
Rozbalit vlákno
3
9. 3. 2021 23:54
Re: Design
A celou tu hrůzu pak "korunuje" absence Hoffmaisterovy křivky!!! :-O :-O :-O :-( :no: :no: :no:
10. 3. 2021 03:19
Re: Design
Tak konecne to nekdo napsal, cely BMW zmizelo prave proto, ze tam neni ten hofmajstr kink u zadniho okynka. Kdyby tam nebyla ta maska, lidi by si mohli vsimnout, ze celkove je ten design nemastny neslany.
Nicmene jezdi dobre a interier je v poradku, takze za me prijatelny, ale a odrenejma usima. Hodne stesti proti Mercedesu a Audi az prijdou nove generace.

PS pro me spis trojku sedan, mas dvere, mas motor, mas pekny auto. Kdyz coupe tak dvojku, ctyrka uz je ted tak velka, ze nechapes, proc ti sebrali ty dvere.
Avatar - Dinar
10. 3. 2021 07:57
Re: Design
Proti MB-C 4er štěstí potřebovat nebude, na céčku už žádný design nezbyl a ve verzi coupe mu ještě o kus víc než u sedanu budou chybět motory, protože už jen čtyřválce, každopádně cokoliv, co MB teď postaví proti 440i, bude od začátku tahat za kratší konec. S audi zatím těžko říct, o nové gen A4/A5 nikdo nic neví.