Novinky
ProchyToman
0
Mam radost z prodeje eSka ale mrzi me Panamera, no holt uz je tu dýl, ale ze by byla okoukaná? Jak casto potkas Panameru?
nějak neletí... Dokker krutý propad, Duster taky moc netáhne. Sandero se projeví nejspíš až v březnu či dubnu, zda dokáže výrazně promluvit do statistik.
Malá auta naopak padla dost drasticky, a nemůže za to jen výpadek Citiga s přechodem na elektro. Navzdory všemu tohle opravdu nebude kategorie, která zachrání svět.
Ke smůle všech škarohlídů se hezky chytil Golf, a překvapuje mě růst končící 308 (i když u té to nejspíš bude skvělou výbavou za skvělé ceny). Naopak nepřekvapují malá SUV, protože to je kategorie, která má pro spoustu lidí potenciál nahradit jak malé kombi, tak nižší střední třídu tím, jak se velikostně posouvají nahoru.
Malá auta naopak padla dost drasticky, a nemůže za to jen výpadek Citiga s přechodem na elektro. Navzdory všemu tohle opravdu nebude kategorie, která zachrání svět.
Ke smůle všech škarohlídů se hezky chytil Golf, a překvapuje mě růst končící 308 (i když u té to nejspíš bude skvělou výbavou za skvělé ceny). Naopak nepřekvapují malá SUV, protože to je kategorie, která má pro spoustu lidí potenciál nahradit jak malé kombi, tak nižší střední třídu tím, jak se velikostně posouvají nahoru.
jen mě překvapuje ve střední třídě úplná impotence Insignie, slušná nabídka, ceny dumpingové a nedostala se ani na 10 prodaných kusů.
Opel to netlaci vsude, lidi to potrebujou natlacit do hlavy. No a design. Pro čecha moc vystredni. Šup do sedivy krabice vw, skoda,
Když postavíš liftbackovou Insignii vedle liftbackovýho Superbu, tak se podle mě nedá říct, že by jedno auto bylo výstřední a druhý konzervativní... nic co by neřešila barva třeba.
https😐/t.cncenter.cz/…igin-6060994.jpg?…
https😐/t.cncenter.cz/…igin-6060994.jpg?…
Ty dvacítky Insi neskutečně sluší, jen ta modrá barva vypadá naživo tak nějak unyle. Chce to červenou metalízu, ideálně rovnou ve verzi GSi 😉
Ten design je dost přežitý na dnešní dobu.
Otázka názoru... podle mě je tohle celkem nadčasový. Můžeš cizelovat masku a světla a tak, ale širokej+nízkej lift bude vždycky vypadat dobře.
Pořád působí tak nějak... kulatě a bachratě, což ve srovnání s většinou střednětřídních modelů, které se vezou spíš na vlně ostrých hran, je zkrátka přežité.
To jo, to máš pravdu, není to tak ostře řezaný auto jako Superb nebo 508... spíš zaoblený jako třeba Mazda 6. Což jsou shodou okolností (spolu s tím Opelem) auta, co se mi ve třídě líbí nejvíc... asi nejsem dost vyhraněnej 😄
I ta Mazda je vůči Insignii ostřejší, i když třeba jen v detailech. Obecně asi ten kulatý design teď moc netáhne. Talisman, Insignia, šestka... tak nějak nic, no.
Jedině oranžeové GSI http😐/www.die-auto-welt.de/…18-in-orange.jpg
Jeden z posledních mohykánů mainstreamového Dsegmentu mimo koncern, co mu to sluší i na plakátu... jinden a podobný typ aut rezingovali.
Jeden z posledních mohykánů mainstreamového Dsegmentu mimo koncern, co mu to sluší i na plakátu... jinden a podobný typ aut rezingovali.
Drvivá väčšina diskutujúcich tu písala že nová S-klasse je škaredá že je to robené pre čínsky trh s tými displaymi ale ako vidno znova bude kralovať v luxusných limuzínach.Vyzerá super a takisto aj nové C-éčko bude top.BMW 7 a Audi A8 /aj keď sú to výborné autá/ s tými predajmi sú na smiech a asi znova budú len o krok pozadu za Mercedesom. Som dosť prekvapený zo slabého predaja Focusu.
Kdo ví jak to teď je, nové auto, spousta nových registrací na showroomy. Jinak velký vlastně nepraktický sedan je dost konzervativní kategorie a neslučuje se s tím cirkusem uvnitř.
Lexus
druhé místo v luxusních vozech, LS mělo 4 ks, zatímco BMW 7 jen 3 a Audi A8 jen 2
Fostek neusne 😄 😄 😄
druhé místo v luxusních vozech, LS mělo 4 ks, zatímco BMW 7 jen 3 a Audi A8 jen 2
Fostek neusne 😄 😄 😄
Lada - 9
GAZ - 3
UAZ - 1
Kamaz - 1
GAZ - 3
UAZ - 1
Kamaz - 1
Tolik nešťastníků... 😁
To je jak u Jawy, tak pořád někdo kroutí hlavou jak to někdo může kupovat a ona prodejní čísla neustále stoupaj 😄 😄 😄
Zajímavý co
Zajímavý co
Tak já chápu, že se pořád najde pár lidí, kteří z nostalgie koupí Jawu nebo Ladu, i když ty stroje nenabízí žádnou přidanou hodnotu proti tomu, co je na trhu dnes, ale kdo chce kam, kopněme ho tam.
Cadillac - 3
Dodge - 10
Chrysler - 1
Lincoln - 2
RAM - 9
Tesla - 15
Mustang - 8
E😜lorer - 7
Renegade - 27 (24x benzín)
Compass - 67 ( 59x benzín)
Gladiator - 7
Wrangler - 7 (3x benzín)
Dodge - 10
Chrysler - 1
Lincoln - 2
RAM - 9
Tesla - 15
Mustang - 8
E😜lorer - 7
Renegade - 27 (24x benzín)
Compass - 67 ( 59x benzín)
Gladiator - 7
Wrangler - 7 (3x benzín)
Líbí se mně, že Octavia klesá, když v nové není místo, protože vrazili palubovku do kolen. Je o třídu menší než ta starší.
Taky Yaris to po právu odnesl.
Možná dostanu mínus, ale jenom komentuji prodeje.
Taky Yaris to po právu odnesl.
Možná dostanu mínus, ale jenom komentuji prodeje.
To není jen o úbytku prostornosti, ale také o katastrofálních zkušenostech majitelů s novými ovládacími prvky. Plus brutální mezigenerační zdražení... 😒 :no:
Tak určitěěě...
A není v tom spíš vliv nejistoty trhu, kdy mnozí obvyklí kupci Octavie zkrátka vyčkávají s obměnou aut?
A není v tom spíš vliv nejistoty trhu, kdy mnozí obvyklí kupci Octavie zkrátka vyčkávají s obměnou aut?
V prosinci jsem mluvil se znám prodejcem Škodovek. Z ovládacích prvků nové Octávky jsou prý zákazníci velmi rozladění (když to přeložím do slušného jazyka 😁), a to jak kvůli jeho nebezpečnému ovládání, tak i poruchovosti. Rekord prý u nich drží jeden obzvláště nešťastný pán, který prý se svojí novou Octou byl u nich v servisu na přehrání softvéru už 6x! 😲 😲 😲
A to zabrání třeba firmám v nákupu Octavií? Pochybuju, že je to bude vůbec trápit. Bohužel, firmy zrovna teď čekají na další vývoj, nikdo nechce zbytečně utrácet peníze v krizové situaci.
Ale klidně si dál mysli, jak je to konec Octavie, VW, dotykového ovládání a ideálně celé EU. 😁
Ale klidně si dál mysli, jak je to konec Octavie, VW, dotykového ovládání a ideálně celé EU. 😁
Preco by firmy mali nadalej masovo kupovat octaviu?
Mozu pozastavit nakupy na neurcito, prejist na lacnejsiu scalu ci seat, ked teda maju vazbu na koncern alebo ist ku konkurencii ako napr. H/K.
Ani firmy nemaju bezodne financie, kopu ich krachne a vela jednoducho bude pri kupe novych vozidiel rozvaznejsich.
Mozu pozastavit nakupy na neurcito, prejist na lacnejsiu scalu ci seat, ked teda maju vazbu na koncern alebo ist ku konkurencii ako napr. H/K.
Ani firmy nemaju bezodne financie, kopu ich krachne a vela jednoducho bude pri kupe novych vozidiel rozvaznejsich.
Zasloužený úspěch i30 a 2008. Zvláštní je propad Octavie (firmy začínají šetřit?) a Clia.
Raději bych vzal ročního Supa/Passata než novou Ovci.
Cena je podle mě dost přemrštěná. A pokud bych měl zůstat v kategorii, tak za ty peníze bych to viděl na hybridní Corollu s dvoulitrem.
Jinak v mém okolí se většina Octavií obměnila za nové hned v úvodu prodeje, zbytek přechází na i30/Golf. Stejně tak Passatů po FL moc nevídám... Zároveň jestli již do prodejů nezasáhnul nedostatek řídících jednotek a jejich jednotlivých komponent pro Octavii.
Cena je podle mě dost přemrštěná. A pokud bych měl zůstat v kategorii, tak za ty peníze bych to viděl na hybridní Corollu s dvoulitrem.
Jinak v mém okolí se většina Octavií obměnila za nové hned v úvodu prodeje, zbytek přechází na i30/Golf. Stejně tak Passatů po FL moc nevídám... Zároveň jestli již do prodejů nezasáhnul nedostatek řídících jednotek a jejich jednotlivých komponent pro Octavii.