Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW poodhaluje projekt Trinity. Elektrický sedan prý stanoví nové standardy. V roce 2026

Volkswagen urychluje své plány na elektrifikaci nabídky. Klíčovou roli do budoucna má hrát výsledek projektu Trinity, který hodlá udat nové trendy z hlediska techniky i digitalizace.
Zpět na článek
8. 3. 2021 18:18
8. 3. 2021 19:21
8. 3. 2021 19:28
8. 3. 2021 23:28
9. 3. 2021 17:18
8. 3. 2021 15:33
Vraj stanoví nové štandardy...
Aspoň som sa zasmial. VW už toho nasľuboval... A v elektrike je fakt líder. :D
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2021 17:43
Re: Vraj stanoví nové štandardy...
Jj v 2026 to co Tesla letos?
:D :D :D

Pry nove standardy. Velkohuba prohlaseni VW vzdy sla.
Alespon ze se jedna o EV. :yes:
Avatar - Midlosek
8. 3. 2021 15:50
Kouknu a vidím
něco jako SsangYong Trinity a tak 10 roků zpět...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 17:35
Re: Kouknu a vidím
omluv se SYM :D
Avatar - kuk
8. 3. 2021 16:08
Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Takže VW koncern představí konkurenci Tesly S 13 let po jejím uvedení a po tom co už s tím jednou selhali, když v roce 2015 zařízli elektrickýho Phaetona z důvodů neschopnosti konkurovat tehdejším parametrům Tesly S!!! :-!

2017
článeček o tom jak VW v roce 2015 zaříz svůj “Model S” protože by
nedokázali konkurovat Tesle :)))
https://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-screwed-vw-phaeton/

A takto to vysvětlil Herbert Diess
"We were quite far advanced with the next Phaeton but it became clear it wasn’t enough of a leap forwards. A modern large saloon has to be competitive and have an advantage over the Tesla, which is the benchmark and in many regions dominates the segment. Now, if we go back there, we have to take Tesla seriously, and of course that is what we are doing with our electric strategy.”

Pořád s nadsázkou říkám že VW je 10 let pozadu, jenže oni jsou 13 let pozadu... :D :-[]

U VW má toto zaostávaní dokonce i svojí strategii s názvem “Akcelerace”. No tý vole to musel vymyslet agenturník zfetovanej minimálně na extázi ne. :))))
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 17:36
Re: Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
zbytečně se vzrušuješ
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 17:50
Re: Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Bože celý problém je, že Musk tvoří akorát ztrátu a to VW nechtěl. Teď musí, protože protože elektrická sebevražda je jediná alternativa. Fakt myslíš, že VW je ve fázi, že spouští elektrodu do slané vody?
8. 3. 2021 17:50
Re: Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Tak v te konkurenci snad jde o parametry, ne? Ne o to, jestli je to sedan. A ty parametry zatim nezname, takze tezko soudit.

A jinak - ja kdybych si dnes musel koupit EV, tak shodou okolnosti vyberu vyrobek koncernu VW... Akorat, ze se jmenuje taycan. Mozna nema vsechny parametry jako Tesla, ale ma jine veci, ktere me pritahuji... takze myslim, ze tak spatne na tom jako skupina nejsou a ze kdyz chtej, tak umej.
9. 3. 2021 11:08
Re: Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Jo chapu. Tesla je trochu jinde nez Porsche.
;-)

Jenze ty mluvis o premii, kde nejsou naklady prvorade.

Pomer cena vykon u EV od koncernu neni zatim nic moc.
Avatar - kuk
8. 3. 2021 16:14
VW EV sedan 13 let po Tesle S tomu říkáte “urychlení?
Lol :D :D :D

“ Elektrický sedan prý stanoví nové standardy. V roce 2026”
Ale prdlajz, akorát to ukáže jak jsou zoufale pozadu.

Mimochodem Porsche zvyšuje svůj podíl v Rimacu z 15,5 na 24 %.
Bez Rimacu by se moh jít VW koncern zahrabat i se svejma milijardama a armádou inženýrů co vyvíjej elektromobily už od roku 1977 a pořád nejsou schopný dotáhnout konkurenci která vnikla předevčírem.
https://www.czechcrunch.cz/…-temer-ctvrtinu/
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 17:40
Re: VW EV sedan 13 let po Tesle S tomu říkáte “urychlení?
praskne Ti žilka, pozor
ale můžeš se uvolnit na toaletě před obrázkem Elona :-!
... svého času VW zajistil mobilitu milionům lidí,
s Teslou se to opravdu nedá porovnávat :D ...
Nejsem fanoušek VW ale musím dát VW :yes: a Tesle :no:
Avatar - .StenLi.
8. 3. 2021 16:23
Dalsi Buresov clanok absolutne onicom.
Toto mlatenie prazdnej slamy na nasilne dostiahnutie kvoty objednanych clanokov o VW je trapne a dokonca pre VW kontraproduktivne, kedze sa jedna iba o sluby ako VW planuje o 5 rokov dosiahnut polovicu z toho co Tesla uz roky predava. Znie to ako premotivavany manazerik ktory pride z meetingu s LG a je nadseny co im o 5 rokov vraj budu schopni dodat :-)
Samemu Buresovi to musi byt trapne ked cita svoj text a je si vedomy ze to kopiruje Teslu ale on to musi napisat tak ako keby o tom pocul uplne prvy raz :no:
Rozbalit vlákno
10
8. 3. 2021 17:04
Tesla má zcela mizivou produkci
Vždyť Tesla vyrábí pouhých 500 000 aut ročně, polovinu toho co Škoda.
Toto číslo VW ve svých 8 továrnách na EV v roce 2022 snadno překoná.
8. 3. 2021 17:46
Re: Tesla má zcela mizivou produkci
Presne. :D

VW hrave prekona cisla Tesly z r. 2021... v roce 2022.
:-)
Avatar - .StenLi.
8. 3. 2021 18:34
Re: Tesla má zcela mizivou produkci
Oprava, VW hrave prekona cisla Tesly z r. 2020 v roku 2022 ;-)
Avatar - .StenLi.
8. 3. 2021 18:29
Re: Tesla má zcela mizivou produkci
Oh jasne VAG fanboy :) Spat do reality. VAG predal iba 231k BEV kym Tesla predala 500k BEV, cize ani nie polovicu a plan na 2021 je 1 milion.
V kolkych ze to tovarnach vyraba VW baterie ktore su klucovy komponent BEV ktory udava mnozstvo vyrobenych/predanych BEV? Vies ty vobec o tom ako VAG musel zastavit vyrobu svojich BEV kvoli ich nedostatku? Asi tak.. VAG preda tolko BEV kolko mu LG bude ochotne dodat z toho co ostane po dodavkach Tesle :) takze zbytocne tu snivas o buducom uspechu VAG na poli BEV kym oni nepochopili zaklad fungovania najvacsieho vyrobcu BEV na svete.

Pomylil si si motoristicku diskusiu s vesteckou, ale to vlastne aj Bures :)
8. 3. 2021 19:25
Re: Tesla má zcela mizivou produkci
Sranda bude, až Tesla dostaví Gigafactory v Berlíně. Německá kvalita, zcela konkurence schopná cena, lepší parametry,... Ta fabrika musí být VAGu trnem v oku.
Avatar - .StenLi.
9. 3. 2021 17:11
Re: Tesla má zcela mizivou produkci
Uz dnes sa do EU vozia MiC modely z Gigafactory Shanghai ktore maju vyssiu kvalitu vyhotovenia ako US modely a v Giga Berlin sa zatial neocakava ziadne navysenie kvality kym sa nezavedie do vyroby odlievanie dielov karoserie, co tiez nebude velmi viditelne z vonka ale moze zlepsit tuhost a bezpecnost. Otazkou skor budu baterie ktore ktore do Tesiel budu v Berline montovat, ci to budu Tesla baterie alebo rovnake dodavatelske baterie ako v MiC modeloch s horsimi parametrami.
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 17:41
Re: Dalsi Buresov clanok absolutne onicom.
Tesla také hodně slibovala 3 roky dopředu a neplnila ... nevidím v tom rozdíl :-!
8. 3. 2021 17:49
Re: Dalsi Buresov clanok absolutne onicom.
To, ze ty ten rozdil nevidis, me neprekvapuje.

Audi melo s Etron sedan prijit v roce 2012.
To je zpozdeni 9 let. :-O

https://www.wired.com/…9/10/audi-etron/
:D :D :D
Watch out Tesla...
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 19:19
Re: Dalsi Buresov clanok absolutne onicom.
Kolik let Tesal tedy Musk slibuje Truck a Pick-up?
Přiznáš to nebo budeš zase lhát a mlžit?
8. 3. 2021 20:15
Re: Dalsi Buresov clanok absolutne onicom.
Pickup zatim ve zpozdeni neni. :-O
https://electrek.co/2021/01/28/tesla-cybertruck-elon-musk-warns-lucky-electric-pickup-delay/

When Tesla unveiled the Cybertruck in 2019, the automaker said that production would start in 2021. :yes:

Tesla Semi (truck):
Pri predstaveni 2017 se mluvilo o vyrobe o 2019.
Tzn aktualne zpozdeni cca 2 roky, nejspis bude finalni skluz 3 roky oproti puvodnimu planu, ano maximalne i ctyri.
https://electrek.co/2020/04/29/tesla-semi-production-delay-2021-electric-truck/

At the unveiling of the Tesla Semi in 2017, the automaker said that the electric truck would be coming in 2019, but the vehicle has since been pushed to “low-volume production in late 2020.”
https://elektrickevozy.cz/…-na-trh-se-blizi

Oboji ma dost daleko k deviti letum VW!

Priste si rozmysli, nez obvinis nekoho ze lzi a mlzeni, ty trubko.
Ja uvadim zdroje i citace.

PS Kdy prijde VW se svym tahacem?
Kdyz Tesla prisla s Roadsterem pred 12i lety byl to prvni sportovni elektromobil. Potom prisla s prvni limuzinou Modelem S. Dale s Modelem 3 v roce 2017, u ktereho od pocatku slibuje full self driving. Nepredpokladam, ze kdyz s necim obdobnym prijde VW o devet let pozdeji, ze to bude nastavovat nejaky standardy. Standardy v EV nastavuje uplne jina znacka...
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 16:48
Psst! Přijde na vás Karel
když budete nahlas říkat tu pravdu o té zaostalosti VW v elektrifikaci modelů.
VW je ve všem totiž lepší a Corolla HEV jezdí za 7.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 17:42
Re: Psst! Přijde na vás Karel
Karel nepřišel, když měl přijít.
Roman přišel i když ho nečekali. :D
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2021 18:18
Elektro
je a bude, tomu se nevyhneme. Čemu bych se ale opravdu rád vyhnul, to je nesmyslné odemykání výbavy softwarovou cestou.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 19:21
Re: Elektro
Jenže ono to spolu tak nějak souvisí.
Vždyť je to progresivní, ty byst to měl chápat, nejsi fosil, nejsi konzerva, jsi neo. :D
Všechno nebo nic kámo. Svět ve kterém sis jako zákazník mohl vybírat, skončil.

Šéf Renaultu nepokrytě píše: "zákazníci se budou muset přizpůsobit naší nabídce". :no:
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2021 19:28
Re: Elektro
Nesouvisí.
I když, v konečném důsledku mi to asi bude jedno, to máš pravdu. Auto kupovat nehodlám, dokud budou možnosti operativních leasingů.
8. 3. 2021 23:28
Re: Elektro
No, aby se šéf Renaultu ještě nedivil! :-)
Avatar - .StenLi.
9. 3. 2021 17:18
Re: Elektro
Otazka skor je aku odomykatelnu vybavu mysleli. Toto cele PR je akoze o okopirovanom vyhrievani zadnych sedadiel od Tesly?
8. 3. 2021 20:10
Vlk taky sliboval,
před uvedením ID3 také o platformě MEB VW nešetřili superlativy a výsledek průměr. Kdyby raději neslibovali, ale pracovali a vzali si příklad z Hyundai, jejich Ionig budou těžko dohánět.
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2021 23:25
Re: Vlk taky sliboval,
Přesně tak, vlk Diess taky sliboval, že ID3 v základu nebude dražší než dobře vybavený Golf 2.0 TDI! :-[]
8. 3. 2021 21:25
ne ze bych nefandil elektromobilite ...
... ale takove veci se dopredu neohlasuji (apple vi proc). Uplne vidim ty top manazery jak se na boardu commituji, ze za 5 let bude ten market disruptor a nakresli timeline projektu a frci se. A daji tomu hrozny nazev triniti. Za 3 roky ziisti, ze maji tak 2 roky zpozdeni. Projekt se nejprve prejmenuje (vymysli se neco podobne cool) a vymeni se jejich vedouci, za dalsi rok se posune termin z 2026 na 2028 a pak se to bud uplne zastavi a nebo reknou ze to co vyvinuli je vlastne nova generace ID.3 :) ale mozna se pletu :) delat tyto revolucni inovace v prostredi korporatu pomoci starych harcovniku, kteri si to tam vysedeli/vydreli za 20 let sve kariery (nicmene v jinem svete) a vedou mezi sebou politicke boje, je super a skvele a ma velkou sanci na uspech... hlavne kdyz se to takto oznami 5 let dopredu (peti letka :D ) ... strategie akcelerace strida strategii transofrmace... u teto vety v clanku jsem se uprimne velmi zasmal. :D korporat 4ever
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2021 23:59
Re: ne ze bych nefandil elektromobilite ...
:D :D :D

Ja se priznam, ze jsem to radsi ani necet...
Nazev clanku mne stacil.

Ale diky za tve shrnuti. :yes:
Mam na to podobny nazor.
8. 3. 2021 23:27
Až ta elektrobublina praskne...
...evropským automobilkám zbudou jen oči pro pláč a zdaleka nejvíc breku se bude ozývat z Vlkohradu! :-)
Jinak ještě nějaké aktuální info k Tesle: :-[]
https://www.idnes.cz/…o-zahranicni_jla
Rozbalit vlákno
3
9. 3. 2021 00:03
Re: Až ta elektrobublina praskne...
Nebud furt tak posranej.

Nemej strach o VW ani o Teslu. ;-)

K placi jsou tvy prispevky.
Jdi radsi komentovat svy vrcaky v manualu s ruckou. Tam snad nebudes porad tolik skucet.

Kdy uz konecne pochopis, ze automobilky maji vic informaci nez ty...
Avatar - Blue Sun
9. 3. 2021 07:23
Re: Až ta elektrobublina praskne...
Víš, co je na tom nejlepší? Že ty se toho nedožiješ. :-D
9. 3. 2021 23:50
Re: Až ta elektrobublina praskne...
Taky doufám. :-) Ale nejméně 30 let ještě odcházet nehodlám. :-[]
9. 3. 2021 10:58
Úroveň elektrifikace
Baví mně jak se tady hejtuje že VW je dost opožděný za teslou a tedy koncern na prd. Myslím si o tom své. Ale Fakt by mně zajímalo, která že automobilka kromě tesly je teda v elektrifikaci dál než VW a má ambicioznější plány pro příští léta než VW?
Cože? Nikdo? Že se maximálně snaží VW přiblížit? Jo táák. Tak ono to s VW asi tedy nebude tak špatný. Špatný to spíš bude s mentální úrovní zdejších hejtrů.
Rozbalit vlákno
3
9. 3. 2021 11:13
Re: Úroveň elektrifikace
Jo s tim souhlasim. VW to dela spravne a myslim, ze to brzy ponese sve ovoce.
Id.3 je principielne velmi dobre (kdyby byl za nizsi cenu).
Spalovaci auta predelany na EV nemuzou dosahovat kvalit specialnich EV platform...

Za toto kazdopadne :yes:
Taycan, id.3, id.4, Enyaq.
Spravny smer. :yes:

Presto mne ta velkohuba prohlaseni vadi.
Leader trhu je jednoznacne Tesla.

https://www.businessinsider.com/…year-2030-2020-9
Avatar - Blue Sun
9. 3. 2021 13:24
Re: Úroveň elektrifikace
Hm, takhle z hlavy... co třeba PSA? Na rozdíl od VW jim to i funguje.
9. 3. 2021 19:41
Re: Úroveň elektrifikace
Hyundai Kia má určitě efektivnější EV. A letošní modely Ioniq 5 a EV6 to jen potvrzují.