Volkswagen urychluje své plány na elektrifikaci nabídky. Klíčovou roli do budoucna má hrát výsledek projektu Trinity, který hodlá udat nové trendy z hlediska techniky i digitalizace.
Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Takže VW koncern představí konkurenci Tesly S 13 let po jejím uvedení a po tom co už s tím jednou selhali, když v roce 2015 zařízli elektrickýho Phaetona z důvodů neschopnosti konkurovat tehdejším parametrům Tesly S!!! :-!
2017
článeček o tom jak VW v roce 2015 zaříz svůj “Model S” protože by
nedokázali konkurovat Tesle :)))
https://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-screwed-vw-phaeton/
A takto to vysvětlil Herbert Diess
"We were quite far advanced with the next Phaeton but it became clear it wasn’t enough of a leap forwards. A modern large saloon has to be competitive and have an advantage over the Tesla, which is the benchmark and in many regions dominates the segment. Now, if we go back there, we have to take Tesla seriously, and of course that is what we are doing with our electric strategy.”
Pořád s nadsázkou říkám že VW je 10 let pozadu, jenže oni jsou 13 let pozadu... :D:-[]
U VW má toto zaostávaní dokonce i svojí strategii s názvem “Akcelerace”. No tý vole to musel vymyslet agenturník zfetovanej minimálně na extázi ne. :))))
Re: Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Bože celý problém je, že Musk tvoří akorát ztrátu a to VW nechtěl. Teď musí, protože protože elektrická sebevražda je jediná alternativa. Fakt myslíš, že VW je ve fázi, že spouští elektrodu do slané vody?
Re: Tesla “killer” 13 let po uvedení modelu S :)))))))
Tak v te konkurenci snad jde o parametry, ne? Ne o to, jestli je to sedan. A ty parametry zatim nezname, takze tezko soudit.
A jinak - ja kdybych si dnes musel koupit EV, tak shodou okolnosti vyberu vyrobek koncernu VW... Akorat, ze se jmenuje taycan. Mozna nema vsechny parametry jako Tesla, ale ma jine veci, ktere me pritahuji... takze myslim, ze tak spatne na tom jako skupina nejsou a ze kdyz chtej, tak umej.
VW EV sedan 13 let po Tesle S tomu říkáte “urychlení?
Lol :D:D:D
“ Elektrický sedan prý stanoví nové standardy. V roce 2026”
Ale prdlajz, akorát to ukáže jak jsou zoufale pozadu.
Mimochodem Porsche zvyšuje svůj podíl v Rimacu z 15,5 na 24 %.
Bez Rimacu by se moh jít VW koncern zahrabat i se svejma milijardama a armádou inženýrů co vyvíjej elektromobily už od roku 1977 a pořád nejsou schopný dotáhnout konkurenci která vnikla předevčírem. https://www.czechcrunch.cz/…-temer-ctvrtinu/
Re: VW EV sedan 13 let po Tesle S tomu říkáte “urychlení?
praskne Ti žilka, pozor
ale můžeš se uvolnit na toaletě před obrázkem Elona :-!
... svého času VW zajistil mobilitu milionům lidí,
s Teslou se to opravdu nedá porovnávat :D ...
Nejsem fanoušek VW ale musím dát VW :yes: a Tesle :no:
Toto mlatenie prazdnej slamy na nasilne dostiahnutie kvoty objednanych clanokov o VW je trapne a dokonca pre VW kontraproduktivne, kedze sa jedna iba o sluby ako VW planuje o 5 rokov dosiahnut polovicu z toho co Tesla uz roky predava. Znie to ako premotivavany manazerik ktory pride z meetingu s LG a je nadseny co im o 5 rokov vraj budu schopni dodat :-)
Samemu Buresovi to musi byt trapne ked cita svoj text a je si vedomy ze to kopiruje Teslu ale on to musi napisat tak ako keby o tom pocul uplne prvy raz :no:
Oh jasne VAG fanboy :) Spat do reality. VAG predal iba 231k BEV kym Tesla predala 500k BEV, cize ani nie polovicu a plan na 2021 je 1 milion.
V kolkych ze to tovarnach vyraba VW baterie ktore su klucovy komponent BEV ktory udava mnozstvo vyrobenych/predanych BEV? Vies ty vobec o tom ako VAG musel zastavit vyrobu svojich BEV kvoli ich nedostatku? Asi tak.. VAG preda tolko BEV kolko mu LG bude ochotne dodat z toho co ostane po dodavkach Tesle :) takze zbytocne tu snivas o buducom uspechu VAG na poli BEV kym oni nepochopili zaklad fungovania najvacsieho vyrobcu BEV na svete.
Pomylil si si motoristicku diskusiu s vesteckou, ale to vlastne aj Bures :)
Sranda bude, až Tesla dostaví Gigafactory v Berlíně. Německá kvalita, zcela konkurence schopná cena, lepší parametry,... Ta fabrika musí být VAGu trnem v oku.
Uz dnes sa do EU vozia MiC modely z Gigafactory Shanghai ktore maju vyssiu kvalitu vyhotovenia ako US modely a v Giga Berlin sa zatial neocakava ziadne navysenie kvality kym sa nezavedie do vyroby odlievanie dielov karoserie, co tiez nebude velmi viditelne z vonka ale moze zlepsit tuhost a bezpecnost. Otazkou skor budu baterie ktore ktore do Tesiel budu v Berline montovat, ci to budu Tesla baterie alebo rovnake dodavatelske baterie ako v MiC modeloch s horsimi parametrami.
Pickup zatim ve zpozdeni neni. :-O
https://electrek.co/2021/01/28/tesla-cybertruck-elon-musk-warns-lucky-electric-pickup-delay/
When Tesla unveiled the Cybertruck in 2019, the automaker said that production would start in 2021. :yes:
Tesla Semi (truck):
Pri predstaveni 2017 se mluvilo o vyrobe o 2019.
Tzn aktualne zpozdeni cca 2 roky, nejspis bude finalni skluz 3 roky oproti puvodnimu planu, ano maximalne i ctyri.
https://electrek.co/2020/04/29/tesla-semi-production-delay-2021-electric-truck/
At the unveiling of the Tesla Semi in 2017, the automaker said that the electric truck would be coming in 2019, but the vehicle has since been pushed to “low-volume production in late 2020.” https://elektrickevozy.cz/…-na-trh-se-blizi
Oboji ma dost daleko k deviti letum VW!
Priste si rozmysli, nez obvinis nekoho ze lzi a mlzeni, ty trubko.
Ja uvadim zdroje i citace.
PS Kdy prijde VW se svym tahacem?
Kdyz Tesla prisla s Roadsterem pred 12i lety byl to prvni sportovni elektromobil. Potom prisla s prvni limuzinou Modelem S. Dale s Modelem 3 v roce 2017, u ktereho od pocatku slibuje full self driving. Nepredpokladam, ze kdyz s necim obdobnym prijde VW o devet let pozdeji, ze to bude nastavovat nejaky standardy. Standardy v EV nastavuje uplne jina znacka...
Jenže ono to spolu tak nějak souvisí.
Vždyť je to progresivní, ty byst to měl chápat, nejsi fosil, nejsi konzerva, jsi neo. :D
Všechno nebo nic kámo. Svět ve kterém sis jako zákazník mohl vybírat, skončil.
Šéf Renaultu nepokrytě píše: "zákazníci se budou muset přizpůsobit naší nabídce". :no:
před uvedením ID3 také o platformě MEB VW nešetřili superlativy a výsledek průměr. Kdyby raději neslibovali, ale pracovali a vzali si příklad z Hyundai, jejich Ionig budou těžko dohánět.
... ale takove veci se dopredu neohlasuji (apple vi proc). Uplne vidim ty top manazery jak se na boardu commituji, ze za 5 let bude ten market disruptor a nakresli timeline projektu a frci se. A daji tomu hrozny nazev triniti. Za 3 roky ziisti, ze maji tak 2 roky zpozdeni. Projekt se nejprve prejmenuje (vymysli se neco podobne cool) a vymeni se jejich vedouci, za dalsi rok se posune termin z 2026 na 2028 a pak se to bud uplne zastavi a nebo reknou ze to co vyvinuli je vlastne nova generace ID.3 :) ale mozna se pletu :) delat tyto revolucni inovace v prostredi korporatu pomoci starych harcovniku, kteri si to tam vysedeli/vydreli za 20 let sve kariery (nicmene v jinem svete) a vedou mezi sebou politicke boje, je super a skvele a ma velkou sanci na uspech... hlavne kdyz se to takto oznami 5 let dopredu (peti letka :D ) ... strategie akcelerace strida strategii transofrmace... u teto vety v clanku jsem se uprimne velmi zasmal. :D korporat 4ever
...evropským automobilkám zbudou jen oči pro pláč a zdaleka nejvíc breku se bude ozývat z Vlkohradu! :-)
Jinak ještě nějaké aktuální info k Tesle: :-[] https://www.idnes.cz/…o-zahranicni_jla
Baví mně jak se tady hejtuje že VW je dost opožděný za teslou a tedy koncern na prd. Myslím si o tom své. Ale Fakt by mně zajímalo, která že automobilka kromě tesly je teda v elektrifikaci dál než VW a má ambicioznější plány pro příští léta než VW?
Cože? Nikdo? Že se maximálně snaží VW přiblížit? Jo táák. Tak ono to s VW asi tedy nebude tak špatný. Špatný to spíš bude s mentální úrovní zdejších hejtrů.
Jo s tim souhlasim. VW to dela spravne a myslim, ze to brzy ponese sve ovoce.
Id.3 je principielne velmi dobre (kdyby byl za nizsi cenu).
Spalovaci auta predelany na EV nemuzou dosahovat kvalit specialnich EV platform...
Za toto kazdopadne :yes:
Taycan, id.3, id.4, Enyaq.
Spravny smer. :yes:
Presto mne ta velkohuba prohlaseni vadi.
Leader trhu je jednoznacne Tesla.