Pohadkam o skodlivosti EV a prospesnosti spalovacich motoru uz veri jen ti nejpomalejsi. ;-)
A jako argument uz jen slouzi budouci krach Evropy. Protoze v budoucnu se muze stat cokoli...
Je to jen neoduvodnene rozsevani strachu. :no:
"Elektromobily jsou v celkovém cyklu mnohonásobně čistší než spalovací auta." :yes:
"Podle T&E se dnes recyklací průměrného battery-packu u elektrických aut ztrácí zhruba 30 kilogramů vzácných materiálů, což je asi 300 až 400x méně, než kolik materiálu ztrácíme spalováním paliva u konvenčních aut během celého jejich životního cyklu. Na průměrné spalovací auto podle studie padne celkově skoro 17 tisíc litrů benzínu či nafty."
Já bych řekl, že je stejně jako u Peugeotů - zploštělý nahoře stejně jako dole - tedy většina je kulatá. Ten dojem šestiúhelníku jen vytváří ta vnitřní hliníková konstrukce. Důvod to zploštění nahoře zjevně nemá (na rozdíl od Peugeotu), takže jen vymýšlejí pitchoviny.
Hezký to není, ale aspoň je přes to vidět.
Samozřejmě, že je to nebetyčná "pitchovina", ale vzhledem k tomu, že se jedná o zkratowůz, tedy nekoupitelný přepravníik, tak je to vlastně úplně jedno. :-[]
Možná někoho baví přehmatávat přes hrany, ale za mě je to velmi nebezpečné a neintuitivní. Na druhou stranu, hranatý volant u Peugeotů je jen špička ledovce, vadí jeho nízké umístění.
Nad těma nepopsanýma je displej s teplotou, intenzitou větrání atd. Ty nepopsaný jsou nejspíš kolíbkový ovladače. Nejde mi až tak o tohle konkrétní provedení, ale o to, že snad to bude brzy mechanické i jinde, viz. A3.
Já ti nevím, ale když se na to tlačítkové ovládání podívám, přijde mi ještě méně přehledné a použitelné, než ty nenáviděné dotykáče. Které konkrétní tlačítko slouží k ovládání teploty? Je tam pět tlačítek a všechna nepopsaná, to mi nepřipadá dvakrát přehledné.