Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi Q4 e-tron odhaluje interiér. Elektrické SUV chce lákat na bohatý prostor
23 komentářů
_Karel_
je to, že je vidět tlačítkové ovládání topení. Když už i na EV, pak se to snad dá chápat jako předzvěst i pro běžné modely. Halelujah!
Já ti nevím, ale když se na to tlačítkové ovládání podívám, přijde mi ještě méně přehledné a použitelné, než ty nenáviděné dotykáče. Které konkrétní tlačítko slouží k ovládání teploty? Je tam pět tlačítek a všechna nepopsaná, to mi nepřipadá dvakrát přehledné.
Nad těma nepopsanýma je displej s teplotou, intenzitou větrání atd. Ty nepopsaný jsou nejspíš kolíbkový ovladače. Nejde mi až tak o tohle konkrétní provedení, ale o to, že snad to bude brzy mechanické i jinde, viz. A3.
A o to více pak budou lidi patlat na mobilech... :-D:-D Ale dál se tady budou všichni odvolávat na to, jak je ovládání auta nebezpečné.
Arese
https://www.autojournal.cz/…-zruseni-euro-7/?…
:*) :*) :*) :yes: :yes: :yes:
:*) :*) :*) :yes: :yes: :yes:
Pohadkam o skodlivosti EV a prospesnosti spalovacich motoru uz veri jen ti nejpomalejsi.
;-)
A jako argument uz jen slouzi budouci krach Evropy. Protoze v budoucnu se muze stat cokoli...
Je to jen neoduvodnene rozsevani strachu. :no:
A jak ze to bylo s tou tezbou nutnou pro baterie?
https://elektrickevozy.cz/…do-elektromobilu
"Elektromobily jsou v celkovém cyklu mnohonásobně čistší než spalovací auta."
:yes:
"Podle T&E se dnes recyklací průměrného battery-packu u elektrických aut ztrácí zhruba 30 kilogramů vzácných materiálů, což je asi 300 až 400x méně, než kolik materiálu ztrácíme spalováním paliva u konvenčních aut během celého jejich životního cyklu. Na průměrné spalovací auto podle studie padne celkově skoro 17 tisíc litrů benzínu či nafty."
;-)
A jako argument uz jen slouzi budouci krach Evropy. Protoze v budoucnu se muze stat cokoli...
Je to jen neoduvodnene rozsevani strachu. :no:
A jak ze to bylo s tou tezbou nutnou pro baterie?
https://elektrickevozy.cz/…do-elektromobilu
"Elektromobily jsou v celkovém cyklu mnohonásobně čistší než spalovací auta."
:yes:
"Podle T&E se dnes recyklací průměrného battery-packu u elektrických aut ztrácí zhruba 30 kilogramů vzácných materiálů, což je asi 300 až 400x méně, než kolik materiálu ztrácíme spalováním paliva u konvenčních aut během celého jejich životního cyklu. Na průměrné spalovací auto podle studie padne celkově skoro 17 tisíc litrů benzínu či nafty."
Lítiová nočná mora
Wtf :no:
https://www.wilderness.org/…-bad-environment
Vážně si myslíš, že těžba ropy je OK?
Noční můra vypadá každopádně takto:
https://www.britannica.com/…pills-in-history
https://www.nytimes.com/…anniversary.html
https://www.bbc.com/…-europe-52941845
Wtf :no:
https://www.wilderness.org/…-bad-environment
Vážně si myslíš, že těžba ropy je OK?
Noční můra vypadá každopádně takto:
https://www.britannica.com/…pills-in-history
https://www.nytimes.com/…anniversary.html
https://www.bbc.com/…-europe-52941845
https://auto.pravda.sk/…ogicke-problemy/
https://www.topspeed.sk/…ility-v-eu/18875
https://www.topspeed.sk/…vozit-deku/18724
https://www.topspeed.sk/…obia-dobre/18171
https://www.researchgate.net/publication/337434476_Seasonal_effects_on_electric_vehicle_energy_consumption_and_driving_range_A_case_study_on_personal_taxi
https://www.topspeed.sk/…ility-v-eu/18875
https://www.topspeed.sk/…vozit-deku/18724
https://www.topspeed.sk/…obia-dobre/18171
https://www.researchgate.net/publication/337434476_Seasonal_effects_on_electric_vehicle_energy_consumption_and_driving_range_A_case_study_on_personal_taxi
Zevnitr dobry.
:yes:
Ja jedine nechapu, co lidem vadi na volici tlacitkem/tlacitky. Tady mi to prijde trochu prekombinovany. Ale urcite to neni nic zasadniho.
No, co se tyce exterieru Ioniq 5 je mnohem lepsi.
Muj nazor.
Auto sice černé ale interiér světlý.
Hezký to není, ale aspoň je přes to vidět.