Novinky
DaveD
7
Dekujeme autorum za clanek, ale bylo by fajn demonstrovat vyse popsane alespon jednou z tech 120 pripojenych fotek. Nemyslite?
Octávka to měla taky autore 😉 A dokonce dřív než embéčko.
Nikoliv, stará Octavia to neměla. Asi si to pletete se sedanem 1200/1201. Ten toto uspořádání skutečně měl, ovšem bez speciálních dvířek. Stěrbina na kolo a povinnou výbavu pod podlahou kufru se u něj odkryla vždy po otevření víka kufru.
Měla.
Měla, ale jen ve verzi Combi. Kterou jste ale neuvedl. Pokud jste napsal jen "Škoda Octavia", jednalo se o verzi s karoserií tudor (resp. 2dveřový sedan), a ten žádná zvláštní dvířka ani štěrbinu pod podlahou kufru na rezervu neměl. 😄
Správně - měla to combi verze, jsem rád že jste si to dohledal a rozšířil obzory 😉 :yes:
Žádné obzory jsem si rozšiřovat nemusel, Octavia "bez přívlastku" dvířka na rezervu neměla. 😄 A že je měla Octavia Combi, samozřejmě vím, již po řadu desetiletí. 😄
Vypadá to že spíš musel, jinak byste samozřejmě věděl která octavia a v jakých letech měla dvířka na rezervu a nezačal tu kličkovat se sedanem 😉
Takže příště lépe číst a meně přívlastkových vín 😉
Takže příště lépe číst a meně přívlastkových vín 😉
A Octavia Combi nebola Octavia?
Ne, Octavia Combi byl kombík, Octavia (bez přívlastku) byl tudor. 😄
Nikoliv, octavia je označení modelu jako takového, tedy jak combi tak sedanu.
Nikoliv, Octavia byla tovární označení pouze a jen verze tudor (tedy bez dvířek na rezervu). 😄
ziguliky mely rezervu v kufru na stojaka, vetsina soucasnych vetsich aut ji ma na podvozku u zadniho narazniku... netreba vybalovat naklad z kufru.
Jo, bohužel ale ve druhém rohu zadního blatníku (tedy na nejzranitelnějším místě) byla nádrž, která při nárazu zezadu často hořela... 😒
Na p 308 je zospodu, ale cudlik na odistenie je na podlahe, takze revizia kufru ta neminie. Inak na to, ako casto clovek dostane defekt je ten argument o vykladani plneho kufru uplne irelevantny.
Prakticky to vyřešil Fiat u F 128.
https😐/autozine.cz/…/4408/268846.jpg
https😐/autozine.cz/…/4408/268846.jpg
Jistě, ale pokud jsi chtěl alespoň trochu slušný přístup k motoru, to kolo stejně muselo ven. 😄 Navíc tím sálavým teplem od motoru rychle degradovala pneumatika a na ten disk pršelo skrz mřížku na kapotě, takže se v něm držela vlhkost a chronicky reznul. Není divu, že při modernizaci Ritma pak Fiat od tohoto řešení definitivně odstoupil.
Mám mk1 Ritmo a guma i ráfek v motoru jsou po deseti letech stále jak nové. Nevím jak jsi přišel na tu degradaci. Na 206ce, kde je rezerva na podvozku pod kufrem, jsem jí nemohl ani urvat od přirezlého držáku.
Tak každé řešení rezervy máš samozřejmě své pro a proti. V té vaně v podlaze kufru je naprosto chráněná a bez problémů odjistitelná, ale zase je tu ten problém při plném kufru. 😄
Tiež mi už dávno napadlo, že riešenie s uložením rezervy k motoru nie je ideálne. Predsa len guma a teplo nie je ideálna kombinácia.
To hádáš z kávové sedliny?
Měli jsme dva F128 (1100 a 1300 rally) a absolutně s tím žádné podobné problémy nebyly, viz i Stejsn. Upustilo se od toho hlavně proto, že v motorovém prostoru bylo postupně čím dál méně místa.
Pneumatice teplo z motorového prostoru nevadí, nebo si myslíš, že při jízdě se pneumatika nezahřívá? Nejvíc trpí pneumatiky na slunci, a to jim v motorovém prostoru nehrozí.
Měli jsme dva F128 (1100 a 1300 rally) a absolutně s tím žádné podobné problémy nebyly, viz i Stejsn. Upustilo se od toho hlavně proto, že v motorovém prostoru bylo postupně čím dál méně místa.
Pneumatice teplo z motorového prostoru nevadí, nebo si myslíš, že při jízdě se pneumatika nezahřívá? Nejvíc trpí pneumatiky na slunci, a to jim v motorovém prostoru nehrozí.
Kromě aut s odděleným prostorem pro rezervu by si měl autor nastudovat i rodinné vztahy a jejich pojmenování. Podle mne si plete tchána se zetěm.😁