Design je hodně široký pojem. Ale řekl bych, že fort mluvil o _vzhledu_ - tedy nikoli o tom, že je Multipla praktická.
A jak jinak chceš měřit design, než tím "co je líbivější"? Ani mně to na první poslech nezní zrovna inteligentně, jenže jak jinak lze poměřovat něco, pro co 'neexistují jednotky'? (Pokud tedy na jakékoli POROVNÁVÁNÍ nerezignuješ zcela; v takovém případě by ovšem tvůj příspěvek pozbyl smyslu definitivně.)
Ani jsem nečekal, že nové Ka bude pětistovce (vzhledově) rovnocenným soupeřem. Bylo jasné, že to je HODNĚ vysoko nastavená laťka. Ale z fotek AE na mě nové Ka působí tak, že zakoplo při rozběhu a k laťce ani nedoběhlo.
Bylo by fajn, kdyby se nějaký insider (Kuba2k? :) vyjádřil k autentičnosti té podoby...
tak ono těžko se konkuruje autu jako je 500 ... velmi povedený retro design nakombinovatný " s líbivostí a oblíbeností" vzoru ... otázka je jak bude naladěný podvozek ale myslím že tobude tuhý boj .... já fandím 500 ... pro mě jedno z nejpovedenějších aut poslední doby :-)
Nemůžu narychlo o něm najít podrobnější info, italsky bohužel neumím. Nemáte někdo dobrý link ? Nebo sem můžete dát přehled jeho prací - konkrétních modelů/významných konceptů/projektů? To, že kolem roku 98 stál u zrodu Multiply II je prima, ale Multipla i současná 500 jsou projekty, na kterých lze těžko postavit mainstreamový design, který se bude prodávat dlouhodobě a globálně. A když je takový člověk pověřený šéfováním designu značky, chtěl bych vědět, proč.
Re: Kedy už budú konečne nové informácie o Fiate 500???
To můžu potvrdit, chci pětistovku koupit, jenže u dealera mi řekli, že ceník nejdřív v prosinci, reálně prý po novém roce. Ale můžeš si hrát na internetu s barvičkami. :-!
nezaměňuj dobrý design s líbivým vzhledem.... Multipla je z designérského hlediska mnohem hodnotnější než F500. Že je hnusná (tedy ta původní verze), je věc jiná... Ukážeš mi jiné auto, které s délkou pod 4 metry umí odvést 6 lidí a jejich zavazadla? ;-)
Po shlédnutí reinkarnace Fiatu 500 si asi leckdo řekl, že konkurence má problém. Já v tu chvíli myslel na bráchu malýho Itala - Ford Ka. Soudě dle prvních fotek, _zatím_ mám bohužel dojem, že (co do designu) Káčko pětistovce nebude ani důstojným soupeřem: [odkaz]
;-\
Jak jsem to pochopil, tak Trepiuno "nakreslil" Roberto Giolito. Z mýho pohledu je otcem Fiatu 500 autor konceptu, a na správnou míru tak defuckto nebylo třeba uvádět nic. (Frank Stephenson to "jenom" během procesu realizace nezkur\/il.)
"Italové nebyli příliš nadšeni tím, že jejich národní legendu oživuje cizinec"
--------------------------------------… />
Asi i v Italii si musi uvedomit, ze Ital z roku 1950 neni Ital z roku 2007 a tak nemuze byt ani ten jeho vytvor v duchu Itala 1950 nybrz neco uplne odlisneho. Mozna, ze prave cizinec chapajici duch roku 1950 v ma k Italii bliz nez samotny Ital.
Horsi by to bylo v Cesku, cizinec chapajici ducha roku 1950 8-s
Kedy už budú konečne nové informácie o Fiate 500???
Neviem, či len zle nepozerám po internete, ale doposiaľ som žiadne konktértne informácie o Fiate 500 nenašiel - teda mám na mysli v špecifikáciách pre slovenský alebo český trh. Žiadna cena, žiadna výbava, žiadne testy alebo aspoň jazdy. Nič. Čo-to sa dá nájsť na nemeckých stránkach Fiatu, ale ktovie či nebudú rozdiely vo výbave a najmä cene. To akože vážne ešte nie sú žiadne konkrétne info pre náš trh??? Až sa mi to nechce veriť...