"Výrobce dále již zdůraznil, že připravovaná novinka bude dostupná s konvenčním spalovacím motorem. Jen tak si má uchovat dostupnou cenovku, která patří mezi přednosti vozu."
přídě mě tedy ani v nejmenším nezaujala. Jednak mi moc nevoní svítící vodorovná linka (vzadu mi to nevadí), jednak celkové pojetí.
Miniauta bývají obvykle spíš pro jednoho až dva, ale tady tedy Toyota povýšila na novou úroveň. Když vidím tvarování od B sloupku dále, vejdou se na zadní sedadla aspoň dvě děti? Tedy pokud tam přes tu nástupní skulinu vůbec dokáží vlézt...
A jen tak na okraj - když PSA s Toyotou jednali o dalším pokračování trojčat z Kolína, návrh PSA byl na malé crossovery, to se Toyotě nelíbilo. A teď vyrukuje s Aygem v podobě... malého crossoveru. Že by prostě jen snaha zabrat si továrnu v Kolíně pro sebe?
Co to meleš, díváme se na stejné auto? Nechápu, proč by se dozadu neměl nikdo vejít. Bohužel, toto je designově jedna z nejvíc nejhnusnějších Toyot co jsem kdy viděl. Dlouho mi vadilo spojení slov "Toyota" a "hnusná". Ale toto auto si o to přímo koleduje.
Podívej se, jak moc se zužuje zadní část auta vůči přední. Ten prostor bude dost omezený. Zadní kola jsou sice hodně vystouplá, ale hned nad nimi je z každé strany snad 10 cm výkus dovnitř, který se sice nad ním opět rozšiřuje, ale pro prostor to bude omezující.
Myslel jsem, že ti jde o místo na hlavu. Ten prolis dveří nemusí být uvnitř vůbec přiznaný. Ale to jsou dohady. Prostě tady bych kritizoval design, ta vystoupá zadní kola to je přes čáru. Přední maska taky nic moc, pokud srovnám se současným Aygem. To současné je bohužel hezčí. Zažívám stejné rozčarování jako u Priusu 4 (versus 3 a 5+) a jako u Mirai 2 (versus Mirai 1).
Ne, s hlavou problém asi nebude. Ale ta šířka a pojetí zádi se mi nelíbí. Pokud by zadní prolis neměl mít vliv na prostor, pak bude vnitřní šířka podle nejužšího místa, a to bude tedy zatraceně málo.
Design přídě je... prostě divný. Zadní část by byla výjimečně OK, obvykle mívám spíš opačný problém s auty, kdy je ze tří čtvrtin fajn, a záď na to nalepili z jiného vozu.
S tým PSA to bolo trochu inak, čo si pamätám. Práve že Toyota predstavila víziu malého crossoveru ako výrobný program, no PSA s malými autami celkovo končilo kvôli tomu, že nie sú ziskové.
To se mi nezdá, když malý crossover jako nástupce 108 představil i Peugeot. Citroën ne, ten by měl mít malé elektroauto. PSA nechtělo malé auto v klasické podobě.
To jako mě to zaujalo, rozhodně to je výrazný auto... a mně se to i docela líbí (linka mezi světlama teda ne... to je totéž co oblíbené kly, automobilky už by si měly přestat hrát s novou hračkou)
Praktičnost je věc jiná, ta šla na druhou kolej... jasně, zadní dveře s tím ostrým koncem... i evidentní nevyužití šířky auta, kdy jsou vytažený podběhy a auto je výrazně užší...
Ani sa nedivím, nie je to Peugeot a naviac je to Toyota, a nehovor, že nie si voči nej vysadený...
Zabudol si vziať v úvahu, že je to len koncept, a ten ukazuje hlavne štýl, priestor v interiéri je podružná záležitosť.
Ano, šikana těch v celém životním řetězci nejekologičtějších aut na kontinentě, který kvůli ekologii ekonomicky likviduje svoje obyvatele - jak dokonalý důkaz nekompetentnosti bruselských jelimanů. Jen víc SUV a elektromobilů s nadváhou. Městská mini jsou moc levná, lehká a malá, prostě skutečně ekologická, takže je třeba je odstřelit. Přeju Evropě brzký konec téhle neživotaschopné tragikomedie.
Predstava 2 miestnej buginy, ktora pohodlne prejde na chatu do 50km od bydliska, bugina s vyssim a pohodlnym podvozkom, po sklopeni zadnych sedaciek nabalis 2 osoby na ryby aj stanovacku, prenesies pracku... super !
Väčšinou keď prvýkrát vidím nejakú novú Toyotu, tak niekde vo mne sa ozve, že "Veď, zvykneme si". Ale tu sa mi koncept páči od začiatku. Po tom, čo som videl fotky maskovanej sériovej verzie to radšej nebudem z nadšením preháňať, lebo tam to už vyzerá na dosť veľký low-cost. Ale tak uvidíme. Motor tam bude asi ktorý? Benzínový trojvalec 1,5-ka bez hybridu?
Tá jednapäťka mi v dnešnej dobe príde ako nadpriemer aj v Yarise, nebol by to pre taký vozík príliš veľký a ťažký motor?. Inak máš pravdu, vyzerá to pekne, dúfajme, že séria z tohto konceptu zachová aspoň niečo.
Asi by som radšej v takomto crossoveri už ten motor, ako litrovú atmo, ktorá má 72 koní. Ale tak asi s ním bude začínať ponuka.
No a čo to ukazujú špionážne fotky, keďže Aygo už testujú. Vyzerá výrazne skromnejšie (čo je pochopiteľné), tak uvidíme.