Novinky
Stejsn
4
Indů je přes miliardu. Kdyby si jich mohlo dovolit auto půl procenta, je to víc než půl milionu potenciálních zákazníků. A to si piš, že to teda není jen půl procenta...
Přejít do diskuze
1) Proč má Kushaq u litru měničový automat? A u 1,5 litru DSG? Myslel jsem, že měničový AT je dražší, než DSG. Pak to opravdu nedává smysl. A když už má škodovka k dispozici m,ěničový automat, proč nenabízí takovouto opci i v Evropě? Např. u Superbu a vyšších výbav Octavie by to přeci dávalo smysl, byť se jistě najdou i tací, kteří budou (hloupě) argumentovat, že měničový AT má horší exhalace....
2) Jak škodovkářští motoráři dokázali vytáhnout z 1,5 motoru "uzpůsobeného pro benzín s nižším OČ" stejný výkon, jako u evropské specifikace?
3) Proč je na fotkách pan Bureš, když v článku na tyto do očí bijící otázky nedokáže podat odpověď?
2) Jak škodovkářští motoráři dokázali vytáhnout z 1,5 motoru "uzpůsobeného pro benzín s nižším OČ" stejný výkon, jako u evropské specifikace?
3) Proč je na fotkách pan Bureš, když v článku na tyto do očí bijící otázky nedokáže podat odpověď?
1) Protože nejspíš VW zbyl ve skladu, je to starý automat 09C od Aisinu používaný někdy před 10-15 roky ve starých audi a3, tt, tiguanech, passatech, pomalý jak lemra, se slabým tříválcem to bude dynamická "lahůdka" a ano, side effect je, že žere jak prokopnutý, takže v EU by šly emise do kelu.
2) Levou zadní, 150 hp je pro 1.5 bez problémů s jakýmkoliv palivem a navíc v Indii platí daleko měkčí emisní limity než v EU.
2) Levou zadní, 150 hp je pro 1.5 bez problémů s jakýmkoliv palivem a navíc v Indii platí daleko měkčí emisní limity než v EU.
Podival jsem se na demograficka data a mohou si to dovolit hrubym odhadem asi 3% populace.
Je jich 1,36 miliardy, tj. ten trh je asi pro 40 milionu lidi. Ale predpokladam ze dalsich X milionu az desitek milionu bude spadat do toho regionu taky.
Ale co ja vim, treba je to jinak, ale aspon nejake radove cislo jsem zkusil odhadnout.
Je jich 1,36 miliardy, tj. ten trh je asi pro 40 milionu lidi. Ale predpokladam ze dalsich X milionu az desitek milionu bude spadat do toho regionu taky.
Ale co ja vim, treba je to jinak, ale aspon nejake radove cislo jsem zkusil odhadnout.
Moc nechápu, proč se na českém webu auto.cz vůbec píše o ryze indických vozech určených pouze pro indický trh. V tom případě žádám, ať se stejný prostor věnuje i novinkám automobilek Maruti, Hindustan, Chinkara, Tata nebo Mahindra. 😄
Kdyby bylo schema na tunelu vedle paky, tak by se muselo dat bud nalevo nebo napravo podle toho, kde je volant, aby na nej ridic videl.
Pro kontext - loni Indie 2,5M prodaných aut, u nás asi 200t.
Na obyvatele je to řádově desetkrát méně... ale ČR v tomhle patří k těm lepším v Evropě, třeba Polsko má třeba (skoro) čtyřnásobek obyvatel, ale jen (o něco víc než) dvojnásobek prodejů.
Bohatý trh to není, ale zase že by tam bylo nové auto úplná rarita, to taky není.
Na obyvatele je to řádově desetkrát méně... ale ČR v tomhle patří k těm lepším v Evropě, třeba Polsko má třeba (skoro) čtyřnásobek obyvatel, ale jen (o něco víc než) dvojnásobek prodejů.
Bohatý trh to není, ale zase že by tam bylo nové auto úplná rarita, to taky není.
"Shodná bude nová volicí páka automatické převodovky.Ta má nově podsvícené schéma řazení přímo v hlavici, což usnadňuje aplikaci pro vozy s levostranným a pravostranným řízením."
Můžete mi vysvětlit, jak podsvícené schéma řazení usnadňuje aplikaci pro vozy s levostranným a pravostranným řízením?
Můžete mi vysvětlit, jak podsvícené schéma řazení usnadňuje aplikaci pro vozy s levostranným a pravostranným řízením?
Ano, to je presne ten rozdiel medzi zivotom a smrtou v Himalajach. Clever skrabka od Skody.
Indická cena, to bude teprve bomba.
Nejprodávanější auto v Indii je Maruti (Suzuki) Swift, i když podle auto.cz tam chybí místo pro turban.
Nejprodávanější auto v Indii je Maruti (Suzuki) Swift, i když podle auto.cz tam chybí místo pro turban.
Ale pořád ze svých konkurentů na indickém trhu vypadá asi nejlépe.
Taková Creta nebo Seltos se mi tedy moc nelíbí.
Taková Creta nebo Seltos se mi tedy moc nelíbí.
Opravdu se bude prodávat jen v Indii? Nedávno jsem někde četl, že prodeje v Indii opravdu slabé (počty v rámci tisíce kusů). Z toho vyplývá jednoznačná ztrátovost. To se jim opravdu vyplatí?
Auto v Indii - luxusný tovar pre úzku skupinu ľudí. Bežný Ind je rád, ak si dovolí kúpiť oslíka, tí šťastnejší tridsaťročný skúter alebo motorku. Autá len pre vyvolených. Smutná realita.
co to je za blabol navrzene indy pro indy, ked do toho nahadzali co sa zvysilo na centralnom sklade.
Bývávalo, od roku 2020 je už BS6. U motorek je to plně srovnatelné s aktuální EURO 5, auta jsem tedy podrobněji nesrovnával, ale má to být hodně podobné EURO 6.
Prečo myslíš? Základ je dobrý, na takú ponuku by podľa mňa reagovali celé davy. Akurát je to v našich končinách mimo realitu.
Lebo na to auto pozeráš českými, nie indickými očami. 😉 Keby si bol zazobaný Ind, možno by si mal iné priority.
Být toto za 200 000 tak hned beru jedno já a druhé brácha pro manželku 😄 . Ta cena by mě docela zajímala, ale tak lidová těžko bude.
ale exterier klasicka Skoda, takze odvaz jak na známé partě informatiků. A ten dotykovej interiér. Lituji kazdeho, kdo ho bude nucen ovladat.
Napada me, ze s litrem musi spojka vice prokluzovat, aby vykryla mrtve pasm👋turbo diru, coz DSG obecne nerado dela.
Kolem 200 000 je vhodná cena pro Indii, se kterou se tam dá prorazit z těch tisíců kusů
Nejprodávanější konkurence, která se prodává masově, je v Indii za 200 000 Kč.
Nejprodávanější konkurence, která se prodává masově, je v Indii za 200 000 Kč.
Další nudné auto od škody auto.. vážně ho v indii potřebují ? Vždyť na to nemají keš a jak známe škodu, tak cena bude 400k v základu.. bomba ! 😂
Dobrý, hezký... ta maska je určitě hezčí než Kamiq, světla vypadají zajímavě, není to přechromované. Barva hezká, kola hezký.
Je vidět, že by tomu slušela větší kola (v celkovém průměru), aspoň o nějaké dva palce... ale to je asi holt věc nákladů.
Je vidět, že by tomu slušela větší kola (v celkovém průměru), aspoň o nějaké dva palce... ale to je asi holt věc nákladů.
Ale áno, ten trh tam je. Smutné je, že v tej istej krajine sú zákazníci na nové autá, a zároveň ľudia umierajú hladom. Titulok "auto pre Indov" mi v tomto kontexte príde obzvlášť krutý.
Po vzore inych aj v skode tie najkrajsie kusky ako kodiaq gt ci kushaq uz europu pre istotu radsej obchadzaju.... ale dobre nam tak.... kedze s nasim sucasnym postojom k autam si tie naj kusky uz ani nezasluzime...
OK, nikdo z redakce na mne nereaguje, tak to zkusím jako HamunaKylie s dotovanou naftou.
Zase.ru každou diskuzi tímto pokřikem, dokud někdo neodpoví. Je to tak správně???
A nyní původní příspěvek😒br />
"Co mám proboha udělat, abych mohl nahrát Avatar do vašeho přiblblého systému? Už 2 týdny nelze nahrát ani JPEG ani PNG, velikosti od 9kB až po 750kB, rozměry od 80 pixelů až po 2000 a nic.
Restart Macu, aktualizace OS, update Safari a nic nic nic...
Před cca 2 měsíci jsem tam mohl nahrát obrázek, ale když jsem chtěl změnit Pažouta na Pašíka, tak smůla. To samé obrázek na kartě, který už snad 10 let nejde změnit...
Šlo by tohle nějak zařídit, když už jsou mi mailové odkazy na reakce v diskuzi k ničemu, jelikož příspěvky stejně musím hledat manuálně jako blb, protože odkaz nefunguje? K čemu ten odkaz potom je??? Jako, abych věděl, že někde mezi 287 příspěvky je zapadlá reakce na ten můj??? Váš IT guru nedostává zaplaceno, nebo se mstí???"
"Je fakt skvělý sledovat jak na t👋nás redakce z vysoka se.re.
Je to každopádně zajímavý způsob, jak si zvedat prestiž a lákat nové příznivce a udržet ty staré, když jde všechno do kopru a jediný co tady valí, jsou otravný reklamy.
Jsem zvědavej, co na to inzerenti, až sem bude chodit posledních 20 deviantů a ostatní se na to vybodnou a budou radši sledovat Slováky na YT.
Skoro to vypadá jako by zde IT dělali stejní e😜erti, co jsou na DS Automobiles. Tam je to panečku jízda. I po půl roce podnětů i rytí s tím prostě ty cvičený opice nedělají nic. Zřejmě tím budují tu auru "Prémie"
Zase.ru každou diskuzi tímto pokřikem, dokud někdo neodpoví. Je to tak správně???
A nyní původní příspěvek😒br />
"Co mám proboha udělat, abych mohl nahrát Avatar do vašeho přiblblého systému? Už 2 týdny nelze nahrát ani JPEG ani PNG, velikosti od 9kB až po 750kB, rozměry od 80 pixelů až po 2000 a nic.
Restart Macu, aktualizace OS, update Safari a nic nic nic...
Před cca 2 měsíci jsem tam mohl nahrát obrázek, ale když jsem chtěl změnit Pažouta na Pašíka, tak smůla. To samé obrázek na kartě, který už snad 10 let nejde změnit...
Šlo by tohle nějak zařídit, když už jsou mi mailové odkazy na reakce v diskuzi k ničemu, jelikož příspěvky stejně musím hledat manuálně jako blb, protože odkaz nefunguje? K čemu ten odkaz potom je??? Jako, abych věděl, že někde mezi 287 příspěvky je zapadlá reakce na ten můj??? Váš IT guru nedostává zaplaceno, nebo se mstí???"
"Je fakt skvělý sledovat jak na t👋nás redakce z vysoka se.re.
Je to každopádně zajímavý způsob, jak si zvedat prestiž a lákat nové příznivce a udržet ty staré, když jde všechno do kopru a jediný co tady valí, jsou otravný reklamy.
Jsem zvědavej, co na to inzerenti, až sem bude chodit posledních 20 deviantů a ostatní se na to vybodnou a budou radši sledovat Slováky na YT.
Skoro to vypadá jako by zde IT dělali stejní e😜erti, co jsou na DS Automobiles. Tam je to panečku jízda. I po půl roce podnětů i rytí s tím prostě ty cvičený opice nedělají nic. Zřejmě tím budují tu auru "Prémie"
V Evropě by to s ohledem na technické potřeby nestálo o nic méně než Kamiq, a oproti němu je to v evropsky důležitých věcech (komfort, odhlučnění) ořezané. Neděkuji.
No, ještě si musíme poškat na verzi "již od" s černočerným interiérem a nelakovanými nárazníky.
Viděl jsem dokument o vývoji a přípravě výroby vozidla Tata Nano. Něco mezi konstrukčním pravěkem, domácím kutilstvím a sitcomem. Takže tohle fakt ind nenavrhnul. To že byl v teamu konstruktérů jeden svačinář a dvě kosmetičky podlahových krytin (uklízečky) indické národnosti, ještě neznamená, že to bylo navržené indy.
Toto by bol v strednej Európe veľký predajný hit, podobne ako Duster alebo Vitara. K dokonalosti mu ešte chýba atmosféra, meničový automat a 4x4.
Za mě déjà-vu v tom špatném významu. Prostě staré známé díly přeskládané do mírně odlišného základu. Výdechy z nové Fabie, panel klimy taktéž. Vzhledné ani praktické to příliš není. Koncept byl 1000x hezčí. Až příliš tu je vidět důraz na cenu, laciná světelná technika...
Nicméně tohle by Škoda měla vzhledem k ekologické krizi automobilového průmyslu by tohle měla Škoda nabízet v Evropě a ne v Indii... :-! :-!
Nicméně tohle by Škoda měla vzhledem k ekologické krizi automobilového průmyslu by tohle měla Škoda nabízet v Evropě a ne v Indii... :-! :-!