Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8 – Návrat bez kompromisů

Nová generace cé-čtyřky láká na netradiční proporce, výrazné barvy i čistě elektrický pohon. O zájem kolemjdoucích nemá takový auťák nouzi. Zvládne potěšit i konzervativnější zájemce, kteří nepotřebují být středem pozornosti a namísto elektrifikace upřednostňují turbodiesel?
Zpět na článek
17. 3. 2021 13:18
17. 3. 2021 13:23
17. 3. 2021 13:50
17. 3. 2021 14:26
17. 3. 2021 15:59
17. 3. 2021 18:59
17. 3. 2021 19:19
17. 3. 2021 19:56
17. 3. 2021 20:25
17. 3. 2021 20:28
17. 3. 2021 16:52
17. 3. 2021 17:03
17. 3. 2021 14:38
17. 3. 2021 14:57
17. 3. 2021 15:08
17. 3. 2021 15:16
17. 3. 2021 15:43
17. 3. 2021 17:59
17. 3. 2021 18:43
17. 3. 2021 19:10
17. 3. 2021 19:33
17. 3. 2021 19:50
17. 3. 2021 16:13
17. 3. 2021 19:13
17. 3. 2021 19:43
17. 3. 2021 19:59
18. 3. 2021 07:17
18. 3. 2021 14:48
19. 3. 2021 09:08
20. 3. 2021 13:24
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2021 13:09
Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Je to naprosto regulérní přání. Neumím pochopit, jak si může PSA dovolit se držet takové tragické parodie na HUD, s jakou se předvádí. Zřejmě má nenáročné zákazníky, kteří zkousnou cokoli.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Machýrek
17. 3. 2021 13:28
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Měl jsem podobný názor, ale teď s tim jezdím v dodávce a přijde mi to v pohodě. Je to jiné, ale ne horší, než “skutečný” hud.
17. 3. 2021 13:30
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Promítaný HUD bude mít DS4.
17. 3. 2021 13:50
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
mam v aute HUD na plexiskle. A uplne mi to vyhovuje. Navyse som raz dostal informaciu, ze sklo, na ktore sa premieta HUD je ovela drahsie na vymenu, takze so za to celkom rad, ze mam toto riesenie. Som zakaznik v nizsej triede a spravim celkom dost km takze kamienky na skle ma obcas dost desia. Uz som raz lepil. Nastastie nebolo treba menit. Z hladiska pouzitia je to lepsie, ale v kategorii C4 mi ani taketo riesenie nevadi.
Avatar - lamal
17. 3. 2021 14:01
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Narocni zakaznici ako Romi si nejake drahe sklo na jazdenej C4ke casom radi zaplatia.
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2021 14:06
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Není potřeba. Můj Prius nemá speciálně upravené sklo.
Avatar - lamal
17. 3. 2021 15:11
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
´´Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost´´ Kedze si zastanca skutocneho HUD, tak si ho raz kupis a potom si to rad kvalitne zakvakas aj v lacnom aute ako C4.
17. 3. 2021 17:52
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Si si tym isty? Ja mam informaciu, ze kazde celne sklo prisposobene na HUD musi byt prisposobene.
Avatar - speedfred
17. 3. 2021 14:11
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
A není lepšie mať pripoistenie skla? Aj tak po 2-3 rokoch je lepšie ho vymeniť kvôli tomu aké je doškrábané.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 14:24
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Zvědavost - kolik najezdíš za tři roky, že měníš sklo? Po cca 120 tisících km bylo čelní sklo ještě v pohodě. Neříkám, že dokonalé a bez škrábanců, ale rozhodně ne na výměnu.
Avatar - speedfred
17. 3. 2021 14:39
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Robil som cez 100tis ročne, teraz už menej.
S dodávkami v priemysle je dodrbané hneď hlavne od prachu.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 14:53
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Tak za sto tisíc ročně jo, to chápu. Ale tedy... nic pro mě.
Avatar - speedfred
17. 3. 2021 14:57
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Ani pre mňa :*)
17. 3. 2021 17:17
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
zalezi co mas, konkretne na golfe 7 je predne sklo cheap shit a ako majitel mozem potvrdit, ze sa velmi lahko poskrabe. To iste kodiak. co som mal starsi passat a avensis, tom bolo predne sklo vyborne
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 17:55
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Na Cliu po 120 tisících bylo OK, nové auto má zatím necelý rok, takže na hodnocení brzy.
17. 3. 2021 17:51
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
To ano to mas pravdu. To je len na odporucenie. Len treba pozorne citat. Ja som len chcel povedat, ze v tejto triede aut mne osobne taketo jednoduchsie riesenie nevadi. Vo vyssej triede mozno, ale tu mi to nevadi. Obvzlast ked minula C4 nemala stahovatelne zadne skla. No tato generacia sa mne osobne paci. Ale osobne som ju videl zatial zial len zaparkovanu pri ceste.
17. 3. 2021 16:34
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
já třeba HUD v autě nemám, nikdy jsem neměl, a vůbec mi taková věc nechybí.... je mi dokonale ukradené, jestli ho auto má....
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2021 19:37
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Mě to ukradené rozhodně není. Bez HUD s promítáním na sklo se cítím nesvůj.
Avatar - Oscar_Romero
18. 3. 2021 14:11
Re: Požadavek na skutečný HUD není rozmlsanost
Zkus vložky Allways.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2021 13:15
Zvláštní, ale sympatický
Nejsem cílovka, ale vlastně to nevypadá tak zoufale, řekl bych, že se mi to i docela líbí, jen nějak nevím co já osobně bych s takovým autem dělal. Je fajn, že do SUV se pořád dá pořídit slušná a moderní nafta, k Citroenu tak nějak patří, ale asi nejvíce je škoda, že z C4 neudělá citroen hlavní model. Udělá sníženou variantu jako klasický liftback, klidně i kombík, motorizace na nižší střední solidní... proč vše musí být crossover ? :/.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - lamal
17. 3. 2021 14:02
Re: Zvláštní, ale sympatický
jak proc ? pytaj sa ludi proc to kupuju ?
Avatar - wakantanka
17. 3. 2021 14:06
Re: Zvláštní, ale sympatický
A mne sa to páči napriek tomu, že tiež niesom cieľovka. Konečne to nie je ani na druhý pohľad mierne preoblečený Peugeot. Kombík mal Citroen naposledy ako BX nie? K dokonalosti mi nielen u tohto modelu chýba hydractive, možnosť zmeny výšky od vozovky by sa práve k SUV či Crossoveru hodilo jak riť na šerbeľ. :-)
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 14:27
Re: Zvláštní, ale sympatický
V nižší střední třídě měl ZX break a Xsaru break. Pak přišla C4, už bez kombi. BX je střední třída, kde pokračoval Xantií a C5.
17. 3. 2021 14:53
Re: Zvláštní, ale sympatický
Myslím, že jsi opomněl XM https://cs.wikipedia.org/…/Citro%C3%ABn_XM#… . Pracoval jsem pro firmu, která v devadesátých letech sdílela patro se zastoupením Citroenu. Pan ředitel byl velký sympaťák (Francouz) a jeho sekretářka byla výjimečně pohledná slečna.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 14:55
Re: Zvláštní, ale sympatický
XM je spíš mimo třídu, o které se mluvilo, tak jsem ho nezmiňoval. Plus se mi jako kombi strašně nelíbí. :-( Klasická XM naopak byla nádherná.
17. 3. 2021 14:59
Re: Zvláštní, ale sympatický
Máš pravdu. XM byla vyšší střední . Kombíky nemusím vůbec.
Avatar - wakantanka
17. 3. 2021 15:05
Re: Re: Zvláštní, ale sympatický
Pravda, moja chyba na nevýrazný ZX aj Xsaru som zabudol.
Avatar - 3_diamanty
18. 3. 2021 23:26
Re: Zvláštní, ale sympatický
a xsaru v kombiku si kde nechal... to bol posledny kombik od citrona v nizsej strednej... moja sefka este ked som brigadoval po skole v jednej prepravnej sluzbe mala xsaru kombi... inak docela salat auto na malych koleckach .. proste klasicky citron este ... golf 4 v tom case bol vedla toho premiovka
17. 3. 2021 16:36
Re: Zvláštní, ale sympatický
hele na mě to auto výsledkem testu i cenou působí prostě jako běžný kompakt.... ten "cross" styl je takový příjemný bonus, který zákazníci oceňují.... já tohle vůbec nevyhledávám, ale evidentně tato auta na trhu bodují.... Na mě to testované auto působí sympaticky.... :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2021 20:17
Re: Zvláštní, ale sympatický
Mně by se to líbilo jako liftback klasický, takový lei Rapid a stylový :)
Avatar - xxc
17. 3. 2021 16:50
Re: Zvláštní, ale sympatický
Aku znizenu variantu? Ved to ma svetlu vysku 156 mm. Kolko maju znizit? Centimeter na 146 mm, aby to zacalo branit v normalnom pouzivani?
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 17:58
Re: Zvláštní, ale sympatický
A co takhle normálních třídních 120-125 mm? Vždyť to auto je nesmyslně vysoké při normálních proporcích karoserie.
17. 3. 2021 19:21
Re: Zvláštní, ale sympatický
.... ale lidi to chtějí.... nevím jestli kvůli pocitu že vyšší auto = lepší auto jakože to je prostě teréňák nebo co a nebo jestli je to kvůli tomu, že půlka lidí už dnes do normálního auta kvůli zádům ani pořádně nenastoupí.... ale z nějakého důvodu lidi tyhle auta jednoznačně preferují.....
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 19:48
Re: Zvláštní, ale sympatický
No jo... kdysi to bylo rodinné kombi, pak MPV, teď SUV. Ty předchozí vlny byly aspoň užitečné a smysluplné, ale tohle...
Jen si tak říkám, jak je možné, že i můj čtyřiadevadesátiletý děda bez problémů zvládá nastupování a vystupování s normálním autem...
Avatar - xxc
17. 3. 2021 20:13
Re: Zvláštní, ale sympatický
Iste, ze vyssie auto je lepsie auto. Naco si zbytocne vytvarat prekazky, ked byt nemusia. Netreba vsak nic prehanat a tych 156 mm vyzera tak akurat.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2021 20:37
Re: Zvláštní, ale sympatický
Z pohledu jízdních vlastností to rozhodně neplatí
Avatar - xxc
17. 3. 2021 21:50
Re: Zvláštní, ale sympatický
Ano, vikendovu jazdu na okruhu to pravdepodobne nevyhra. Ale toto je bezne auto na bezne jazdenie.
To mi pripomenulo, ako som sa vcera nahanal na Citigu s jednym autom. Trosku ma pri 120ke smyklo cez pruhy a zena mi vravi, ze ides ako saleny, bala som sa, ze sa vyvratime. A ja som jej odpovedal, ze ja tiez :-D Vacsinou ju ubezpecujem, ze sa nevyvratime, mame tazke baterky v podvozku.
Ale podla mna by BMW, aj ked ma svetlu vysku 20 cm tu zatacku dalo aj v rychlosti cez 120. Pritom v X1ke uz celkom citit vysku. Tam vidim aj moznost, znizit trosku podvozok a dostat este lepsie jazdne vlastnosti. Ale preco to chciet od relativne nizkeho Citroenu?
18. 3. 2021 11:51
Re: Zvláštní, ale sympatický
Ty ses jeliman, že to až není možný. Co slovo, to perla
17. 3. 2021 13:18
to je bourany?
a vyklepany na kolene v garazi ???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
17. 3. 2021 14:03
Re: to je bourany?
nie, je to citrón, som rad ze to tak je, patri to k nemu
https://newsdanciennes.com/…2016-820x534.jpg
17. 3. 2021 13:23
Redakce
Opět si to po sobě nedokážete přečíst?
"držák na tablet umístěný na přístrojovce před řidičem" - držák je snad před spolujezdcem, před řidičem je volant!
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2021 13:50
Chválím
použití "správného" automatu. Sice se mi na začátku vůbec nová C4 nelíbila, ale má něco do sebe. A právě ta možnost klasického 8st HDM by pro mě byla velkým lákadlem při výběru. A že je auto komfortní, je jen dobře. Komfort je to, co od Citronu očekávám, s tím nakonec souvisí i ten HDM automat.
Rozbalit vlákno
11
17. 3. 2021 14:26
Re: Chválím
To je zajímavý jak si místní diskuteři myslí že HD automat je výhoda. Jen pro info - aAutomatické převodovky do příchodu DSG byly v evropě pouze okrajovou záležitostí, teprve s nimi se rozšířili masově. Proč asi? A jejich výhody přetrvávají dodnes. Až na pár vyjímek HD automat do normálního auta skoro nikdo neumí dělat pořádně.
17. 3. 2021 15:41
Re: Chválím
Z pohledu mě, jako uživatele, je HDM lepší a příjemnější řešení. Ano DSG v mainstreamu dominují. Jenže to je především preference výrobců, ne kupujících.
Avatar - Emel
17. 3. 2021 15:59
Re: Chválím
No protože dřív to byly vesměs čtyřstupňové automaty bez pořádného přemostění měniče, s důsledkem ztrát ve spotřebě i dynamice.
Nové automaty, měničové i dvouspojkové, už ty nevýhody nemají... navíc mají stupně navíc a tak jsou i příjemnější na dálniční plachtění.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2021 18:59
Re: Chválím
Ctyrstupen je fajn :D jen to řadí trochu víc oldschool americky, ale zase ten motor pak má pásma otáček, kde to fakt jede. Dnes přežitek, ale z pohledu servisních nákladů určitě lepší, než dvouspojka, která vlastně není automat, ale robot, který hýbe spojkami
Avatar - Emel
17. 3. 2021 19:19
Re: Chválím
Ale houby :-)
Málokdo byl ochoten připlatit ranec za převodovku, se kterou je jeho auto pomalejší a má vyšší spotřebu.
Proč by robot, co hýbe spojkami (a taky samozřejmě posouvá kolečka) nebyl automat? Automat je prostě převodovka co řadí sama, ne?
Avatar - Ozzman
17. 3. 2021 19:56
Re: Chválím
Co houby? Kde jsem psal, že to jede víc, než manuál? :D, ano, jistě že to je pomalé a uzrane, ale když máš 6tikvalt a 4kvalt na stejném motoru, tak ten 4 kvalt má delší rychlosti a dokáže tak bez řazení ve spojení s atmosférou v určitých rychlostech jet ve větším spektru na jednu rychlost efektivně. Typicky to bývá nastavené aby si mohl na dvojku jet třeba 60-110, trojku 90-160 a tak.

S tím robotem, tohle mi vždy řekli pravověrni fanoušci amerik :D prostě dvouspojka není pravý automat :D prost je to robotizivany manuál :D Já sám ho mám, nemyslím to posmesne.
Avatar - Emel
17. 3. 2021 20:25
Re: Chválím
Houby - starej čtyřstupeň HDM není fajn :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2021 20:28
Re: Chválím
Z pohledu dynamiky a spotřeby ne, ale mně se s tím jezdí dobře takhle na pohodu :) Pořád lepší, než po Praze cukat s manuálem :-!

To to od Areseho schytam:D
Avatar - xxc
17. 3. 2021 16:52
Re: Chválím
Aj tak za chvilu po facelifte budu dvojspojkove prevodovky aj tu. Ta 8 stupnova je ale celkom dobra.
17. 3. 2021 16:54
Re: Chválím
Mě přijde, že PSA používá HDM u svých aut dlouhodobě.
Avatar - xxc
17. 3. 2021 17:03
Re: Chválím
Zatial ano, ale nove uz budu dvojspojky.
17. 3. 2021 14:21
Jak někoho může napadnout
udělat tak zamračený, ubrečený a smutný auto? A jak to mohl někdo schválit? Nechápu. Teda chápu že to asi vyjadřuje pocity designera po transformaci citroenu na low-cost značku. Ale je to hrozný.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2021 14:28
Re: Jak někoho může napdanout
Viď, v době, kdy se každý lekne i injekční stříkačky na letáku o očkování. Be happy, keep smiling. I like it. Pak někteří nechápou ani vážnost smrti.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 14:55
Re: Jak někoho může napdanout
Vážnost smrti? Smrt prostě... je.
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2021 14:26
Za mě je to ještě hnusnější
než bobří BMW. Žádné hezké auto nemá hmyzí ksicht se vředy.
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2021 14:34
Ako majitel auta Citroen
C4, ktore som kupoval ako nove, varujem vsetkych motoristov pred kupou tejto znacky. Tragicka kvalita s akou som sa u ziadneho auta , ktore som kupoval ako nove nestretol. A to som mal tu C4 rad.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - SKAY
17. 3. 2021 15:44
Re: Ako majitel auta Citroen
Saxo bylo fajn až na převodovku :D :yes:
17. 3. 2021 18:11
Re: Re: Ako majitel auta Citroen
Saxo mělo převodovku v pořádku, jako celé PSA. Snad řazení by se dalo kritizovat.
Avatar - SKAY
17. 3. 2021 19:53
Re: Re: Ako majitel auta Citroen
kdy by vní nevypadl kolik a nerozšmelcoval celý vnitřek . Řazení bylo řekněme francouské :D
Avatar - xxc
17. 3. 2021 17:01
Re: Ako majitel auta Citroen
Ale to bol nejaky stary Citroen. Novsie su snad lepsie, aj ked koluju hrozostrasne pribehy o kvalite. Horsia kvalita sa da stretnut v Renaulte, tam doteraz normalne nechapem ako dlhodoby uzivatel Peugeotov a Citroenov.
17. 3. 2021 23:15
Re: Ako majitel auta Citroen
Kedy konečne prestaneš dokola omieľať ten tvoj otrepaný vergeľ o nekvalitných Renaultoch? Si trápny jak kýbel gitu.
Avatar - xxc
18. 3. 2021 11:03
Re: Ako majitel auta Citroen
Mame iny priklad na nekvalitu? Mozno ano, ale nestretol som sa osobne, tak spominam overeny Renault. Mozno Tesla kedysi tiez nebola synonymom kvality. Ale o tom sa pise casto.
19. 3. 2021 05:20
Re: Ako majitel auta Citroen
Jako majitel C5 a následně Spacetoureru (obojí kupované jako nové) a občasný uživatel manželčinou Octavie 3 4x4 říkám zlatý Citroen.
A leaseolanu servisní náklady na onu škodovku opravdu nezávidím. (Posledně nechtěl už platit další opravy a couvnul teprve až mu autorizák vysvětlil že bez toho auto nemůže projit první STK ,)
Avatar - _Karel_
17. 3. 2021 14:38
Citrón
Po dlouhé době (nebo poprvé?) hnusnej Citroen.
Kontrolní otázka, poznáte, která z těchto přístrojovek je stará 35 let a která patří modernímu autu?

https://www.auto.cz/…ob-poznate-model?…
https://www.auto.cz/…t-bez-kompromisu?…
https://www.auto.cz/…la-bezprostredni?…
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2021 14:43
Re: Citrón
Jasně, na těch starších chybí slůvko Eco :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 14:57
Re: Citrón
No vidíš, modernizace je krásně vidět. Tam, kde Kadett a Nissan potřebovali obří plochu, zvládá to C4 na pěti palcích.
Stejně se mi nejvíc líbily přístroje na prvních C4, ty oranžové průhledové uprostřed.
17. 3. 2021 15:08
Re: Citrón
Poprvé určitě ne. ale myslel jsem si že hnusnější auto než cactus / C3 už dělat nebudou.
Avatar - _Karel_
17. 3. 2021 15:16
Re: Citrón
S těma jsem problém neměl.
Avatar - SKAY
17. 3. 2021 15:43
Re: Citrón
ten přístrojový štít je celkem výsměch nato co neska umí kdejaký mobil. Ale pokrok tu je Kaktus neměl otáčkoměr vůbec.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 17:59
Re: Citrón
Na druhou stranu, co by měl přístrojový štít více ukazovat? Rychlost, otáčky, palivo, teplotu, kontrolky... Fakt nepotřebuju další omalovánky.
Avatar - _Karel_
17. 3. 2021 18:43
Re: Citrón
Nejde o to co ukazuje, ale jak to ukazuje. Tohle bych čekal u elektrickýho autíčka pro děti.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 19:10
Re: Citrón
Osobně v tom nevidím problém. Nejsem dítě, abych si potrpěl na omalovánky a nesmysly.
Avatar - _Karel_
17. 3. 2021 19:33
Re: Citrón
Jakože máš ve svým pažoutu a měl jsi ve svých předešlých autech omalovánky a nesmysly?
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2021 19:50
Re: Citrón
Už zase začínáš plácat nesmysly.
Avatar - Emel
17. 3. 2021 16:13
Kola
Trošku mě vyděsily 18" v základu pro zvýšený kompakt, co vzadu jistě nemá víceprvek... ale dle testu teda asi celkem ok. On je to taky docela balon, 195/60R18... nezvyklý rozměr.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SKAY
17. 3. 2021 19:13
Re: Kola
za 4 tisíce guma proč vymýšlejí takové nesmyslné rozměry. menší výbavy mají 215 r16....
Avatar - Emel
17. 3. 2021 19:43
Re: Kola
No tak to potěš... v těch 16" to musí být 215/65, to už je pořádná guma :-)
Avatar - SKAY
17. 3. 2021 19:59
Re: Kola
nafoukat je He tak by měl Fantomas radost :D
18. 3. 2021 07:17
Interier
Hroza....hrozna zlátanina tvarov a materiálov....hladajú sa páni v Citroene....ani pekne, ani orginalne ani ucelne...za mnna :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Oscar_Romero
18. 3. 2021 14:48
Hnus...
Já ci klasický Citroen C5 s hydropneu podvozkem!!! Málokteré auto má tak hnusný interiér i exteriér. Jde klesnout ještě níže?
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2021 19:56
Krása!
Nádherné auto. . Tady ale frčí jiné modly, takže dostane C4 pořádně nařezáno. Venku hrany, jak když maluje auto pětiletý děcko a zevnitř čím víc tabletů, tím lepší.
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2021 09:08
spotreba
5,5 litra na dialnici?
To hovor tomu, co seno zere.


EDIT:
vo vedlajsom teste v Opel Combo si motor HDI berie cez 7 litrov na dialnici.. Ale v C4 len 5,5 litra.
V Combe je hlucny, ale v C4 je tichy.
C4 je priestranna, ale podla rozmerov vybermiauto.cz je vnutorny priestor pod urovnou Pola.

Trapny test
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2021 13:24
Low cost
Pozerám ten štýl a veľkosti a motorizácie a vidím to tak, že C4 je v princípe francúzsky rapid.

Veľké auto zvonku, postavené na podvozku malého auta. Vnútorný priestor zodpovedá malým autam.

Vybavenie a spracovanie taktiež zodpovedá malým autam, motorová paleta detto.

Na rapid sa podobá aj cenová politika. Základ v hokobyte prijateľná cena, v lepšej výbave už atakuje cenu lepších modelov.
Rozbalit vlákno
0