Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Škoda Superb Combi 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4 Sportline – Možná radši slabší
179 komentářů
kesumb
Stejně otrávenej jsem byl s 320xD. Ve výsledku to jezdí za 7,5 (i přes já nevím jaké technologie), je to vydechlý a ještě ke všemu to moc nejede ani když se to nafouká. Silnější verze čtyřválcových naft jsou bída vždycky a je jedno, jestli je to D5, BiTdi nebo tohle.
Pokud jde o normální jízdu bez klobouku tak 7,5 je mizérie. Průměr mojí benzínové C43-V6 s 4x4 (i bez já nevim jakých technologií a dpf) je 9,7 kopec-nekopec s projevem a výkonem o dimenze jinde. V naftovém mainstreamu to chce asi volit s rozumem klidně podlazenější verze a dopřát si radši výbavu než zklamání.
Pánové, vy musíte dělat něco špatně. Tady jsem vždycky četl, že nafta jezdí za 3,5 (lhostejno nevím jaké technologie má).
Tak nás asi oba nebaví vydržet mít tu nohu na plynu lehkou nějak extra dlouho :D smutné je když to nejede (a nežere v případě nafty) podle očekávání i s nohou těžkou.
To jdeš tak 15 let pozdě, Oktavky 19tdi se už nevyrábí.
hele to TDI EVO v oktávce je úspornější. To auto má sice mrňavou nádrž, ale ujede to na ní strašně daleko :-))
Znám jen ten předchozí 110kw 2018 po wltp a za 5.5 se dá jet, ale za 3.5 ne :D
s 103kW ve dvojce se dalo vcelku normálně kolem 5,5. Já se jako nechci účastnit debat na téma oktávka TDI spotřeba ( :-) ), ale to 85kw umělo ukázat i 3,8. Město s kolonama 5...
Tak město s kolonami - Superb 2 125kw, Superb 2fl 103 kW 4x4 a o3 110kw vždy kolem 8-10 (velké město na 1 mil obyvatel) jinak dálky kolem 5.5 - 6.5 v případě tě 4x4 7 až 7.5.
já myslel dvojku jako oktávku a byl to manuál...
Tak hlavně, jestli je to na stejné trase, stejným stylem, na stejných pneu, atd. Protože mně na stejné trase, v rámci možností obdobným stylem a obojí na stejných 19", bralo 320xd 6,5-7 a C43 11-12.
WinDiesel
... akustický rezonátor potlačující hluk?
Tady už ho třeba nepoužili (snižování nákladů) :-)
Tady už ho třeba nepoužili (snižování nákladů) :-)
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
diesel, 4x4 a rucni brzda je samozrejmosti
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
AntiSkoda
Prosím už ne !! Skelet slušný, vnitřek na prd, motor co táhne pocitově hůř než předchozí a podvozek bída.. za tyhle prachy jsou mnohem lepší auta..
Ozzman
Toto je zelená barva? Asi jdu k ocnimu...
Je to taková žlutá do zelené... barva zajímavá, ale asi bych si ji nevybral. Kola hrozný... černá i tvar.
Zajímavá je, ale taky snižuje zůstatkovou cenu auta při prodeji...
Máš na to nějaký data, nebo je to jen dojem?
Vím, že leasingovky (na krátkodobý operáky) i dealeři (na předváděčky) preferujou bílou / černou / šedou...
Vím, že leasingovky (na krátkodobý operáky) i dealeři (na předváděčky) preferujou bílou / černou / šedou...
Za objednávání aut pro jednu leasingovku jsem odpovědnej a auta bez určení beru v poměru 3 auta normální barvy na jednu pestrou / zvláštní lakování.
A ty barevný (Modrá Sea, Rosso Brunello, Modrá Nightfire, Zelená Jungle apod.) se téměř bez výjimky prodají jako první - ať už do leasingu, tak na bazaru.
Pokud člověk nevymejšlí kraviny jako žlutej Sup, tak netradiční barva prodejní cenu těžce zvyšuje...
A ty barevný (Modrá Sea, Rosso Brunello, Modrá Nightfire, Zelená Jungle apod.) se téměř bez výjimky prodají jako první - ať už do leasingu, tak na bazaru.
Pokud člověk nevymejšlí kraviny jako žlutej Sup, tak netradiční barva prodejní cenu těžce zvyšuje...
Taky mě to hned praštilo do očí. Pro mě je to prostě žlutá :-)
Mimochodem v německém konfigurátoru tato barva figuruje jako "Dragonskin-Gold Metallic".
Mimochodem v německém konfigurátoru tato barva figuruje jako "Dragonskin-Gold Metallic".
Mr.Murphy
.... musim se vzdycky usmat kdyz vidim Supa na velkych kolech a nejake jakoze sportovni konfiguraci.... to auto na to nema, souhlasim s p.Machalou ze komfortni rezim se pouzivat neda a je to parodie na jizdni vlastnosti....
Je to prostorna krabice na prevoz z bodu A do bodu B, na nic jineho to nema. Ja jsem si ho s vedomim tohoto koupil a jsem spokojen.... kdo z toho dela luxusni auto nebo jakoze neco sportovne strizeneho, je snilek.... ;-) mimochodem i moje predchozi Mondeo z 2014 jezdilo lip....
Ale nic ve zlym, kdo si to rozumne naklika a neceka nesplnitelne, bude spokojen.
Jo a jeste je fajn ze to ma zastaraly tlacitkovy interier, kde vsechno funguje :yes:
Je to prostorna krabice na prevoz z bodu A do bodu B, na nic jineho to nema. Ja jsem si ho s vedomim tohoto koupil a jsem spokojen.... kdo z toho dela luxusni auto nebo jakoze neco sportovne strizeneho, je snilek.... ;-) mimochodem i moje predchozi Mondeo z 2014 jezdilo lip....
Ale nic ve zlym, kdo si to rozumne naklika a neceka nesplnitelne, bude spokojen.
Jo a jeste je fajn ze to ma zastaraly tlacitkovy interier, kde vsechno funguje :yes:
Ono je to těžký. Sportline Superbu celkem sekne, i vevnitř je to hezký, cenově na úrovni Style... ale tohle jsou jediný 18" v nabídce a za mě jsou strašný, takže bych asi skončil nějak takhle
https://cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
Nejhezčí kola má Octa Scout, 18 i 19.
https://cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
Nejhezčí kola má Octa Scout, 18 i 19.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Taky se množí aerodynamicky optimalizovaný disky... a většina z nich je taky ošklivá.
I Octavia RS má problém, taky tam skoro není co vybrat... v 18" jedinej design ve dvou barvách a nic moc, jakž takž pěkný jsou dvoubarevný 19"... jenže to jsi někde, kde už s Octavií být nechceš.
A přitom... Braga i Manaslu ze Scoutu jsou fakt pěkný kola, ty by mohli dávat všude.
I Octavia RS má problém, taky tam skoro není co vybrat... v 18" jedinej design ve dvou barvách a nic moc, jakž takž pěkný jsou dvoubarevný 19"... jenže to jsi někde, kde už s Octavií být nechceš.
A přitom... Braga i Manaslu ze Scoutu jsou fakt pěkný kola, ty by mohli dávat všude.
Aerodynamicky optimalizovaný disky... no jeste jsem si nesim ze by se do mainstremu neco takoveho dostalo, to by totiz museli delat leve a prave a to je celkem vzacnost
Nemuseli... Obecně je ideál plný disk bez děr... ve kterém se teda zase ideálně nechladí brzdy.
... a který je hnusný... :-( :no:
Což jsou právě i ty aerodynamicky optimalizovaný, i když to není placka.
Vzpomněl jsem si na Vega Aero... ale to ještě nejsou ty nejhorší
https://cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
Vzpomněl jsem si na Vega Aero... ale to ještě nejsou ty nejhorší
https://cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
Výběr kol se vážně fest zhoršil, všechny ty aerodynamický napříč modely jsou odporný.
Tyhle by byly skousnutelný, pokud by nebyly černý.
v 19" jsou designy docela fajn.
Tyhle by byly skousnutelný, pokud by nebyly černý.
v 19" jsou designy docela fajn.
Dělaj se ve stříbrný... za mě taky žádná výhra.
https://cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
https://cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
Výhra sice ne, ale černá jim fakt strašně nesluší. Třeba ty turbínový vypadají docela dobře i černý.
Jo, ta černá je pekelná, stříbrná je trošku lepší.
Turbínový jdou, mně se asi nejvíc líběj ty Vegy na Superbu... a pak ty dva designy ze Scouta.
Mám radši středově souměrný kola...
Turbínový jdou, mně se asi nejvíc líběj ty Vegy na Superbu... a pak ty dva designy ze Scouta.
Mám radši středově souměrný kola...
Mě se kromě turbín líbí Trinity http://www.only4cars.cz/…-3v0071499f-ha7/?…
i Canopus https://www.sbazar.cz/…rb-iii-original-
i Canopus https://www.sbazar.cz/…rb-iii-original-
Off topic - podle me nejhezci kola lonskeho roku zde
https://shorturl.at/psORW
https://shorturl.at/psORW
Trinity pěkný, Canopus... no, já fakt nemusím černou, ale tvarově ok. Oboje jsou asi jen pro L&K, ne?
Mám rád antracit s leštěnými prvky, třeba... no třeba https://media.autohled.cz/…-scout-1080w.jpg
Mám rád antracit s leštěnými prvky, třeba... no třeba https://media.autohled.cz/…-scout-1080w.jpg
Práve Ford by som so Škodou vôbec neporovnával. Fordy majú už dlhé roky špičkové jazdné vlastnosti. Mondeo by som si dovolil porovnať s Mazdou 6, alebo niečím podobným... Ak chcem auto s výbornými jazdnými vlastnosťami, tak hľadám inde.
Škody majú iné prednosti - napr veľký kufor a škrabku vo viečku nádrže ;-)
Škody majú iné prednosti - napr veľký kufor a škrabku vo viečku nádrže ;-)
.... Ford i Skoda jsou mainstramove znacky, proc je neporovnat, zvlast kdyz dam Skodovce jednu generaci naskok ;-) ale OK, to aktualni Mondeo uz neni taky tak dobre a hodne ztloustlo.... kazdopadne problem je ze v mainstreamu uz zadne combi co by hezky jezdilo snad ani nezustalo..... :'-( snad ta Mazda, ale ta je zas jen s atmo benziny a to taky nemusi sedet kazdemu....
Insignia jezdí výborně. Kombík se nemusí každýmu líbit, v naftě končí na těch 128kW... což je celkem fajn motor, můžeš ho mít s manuálem i automatem i 4x4... ale proti 147kW Evo postavit nejde.
V benzínu je tam dvoulitr 125-147-169 (jen GSi)... bohužel teda všechno AT... ale pokud necílíš vyloženě na tu 200kW sféru, tak se vybrat dá. A zatím pořád za výborný ceny.
V benzínu je tam dvoulitr 125-147-169 (jen GSi)... bohužel teda všechno AT... ale pokud necílíš vyloženě na tu 200kW sféru, tak se vybrat dá. A zatím pořád za výborný ceny.
Jj Insignia je asi posledni auto v mainstramove stredni kteremu bych dal sanci :yes: az prijde cas tak ji zkusim.... Supa PHEV si necham na dojizdeni do prace a tohle bych prikoupil vylozene na dlouhe streky....
Lubo
Mal som predošlú verziu Superbu (12/2015) s 2.0 TSI 160 kW. Húpavé to bolo riadne, inak veľmi fajn auto, vôbec nič mu nechýbalo. Spotreba dlhodobá pod 7l/100 km.
Keď som mal z požičovne 110kW diesel chrochtalo to riadne, automat trhal, celkovo rodina zhrozená čo je to za auto. Neviem či to bolo tou požičovňou, ale nájazd nebol vysoký, cca 60 tis km. Ak má byť 147 kW ešte hlučnejšia, tak to musí byť riadne trápenie 🤦.
Dokonca ani lampička by mi v novej verzii nechýbala, nikdy som ju nevybral :).
Teraz mám diesel inej značky. Ale ak by som niekedy mal mať ešte Superb, tak diesel určite nie.
Keď som mal z požičovne 110kW diesel chrochtalo to riadne, automat trhal, celkovo rodina zhrozená čo je to za auto. Neviem či to bolo tou požičovňou, ale nájazd nebol vysoký, cca 60 tis km. Ak má byť 147 kW ešte hlučnejšia, tak to musí byť riadne trápenie 🤦.
Dokonca ani lampička by mi v novej verzii nechýbala, nikdy som ju nevybral :).
Teraz mám diesel inej značky. Ale ak by som niekedy mal mať ešte Superb, tak diesel určite nie.
Mokrous
Nedávno tu bylo haló kolem Octavie IV jak je hlučná a nepohodlná a kdesi cosi a chvíli na to zase jak je tichá a pohodlná jako limuzína, pak v bleděmodrém u BMW řady 3 atd...
Tak si říkám, jestli je to o tom jak se redaktor vyspí a jak na to šlape a kudy jede, nebo je to kus od kusu, kde jeden funguje a druhý ne, nebo někdo auto blbě zajel hned od novoty, nebo má 4x4 tak špatný vliv a nebo to je otázka vyvažovacích hřídelí?
Netuším, zda je Škodovka nedostala a Audi jo? A jak to je v případě Passatu/Arteonu, kde si nikdo na hlučnost nestěžuje...
Zatím každý nový majitel/uživatel tohoto motoru jen chválí (Octavia RS i Scout/Tiguan/Audi A4, A6/Passat i Arteon, ale i Superb) Všichni si chválí kultivovanost, menší vibrace, zátah, spotřebu nižší cca o 1 litr oproti předchůdci atd... Všechny grafy z brzdy jsou krásný, všechna měření pomocí telemetrie, decibelometrů (Michal Karpat změřil nižší hluk v RS TDI, než v RS TSI) i všechna videa se zrychlením dokazují, že se motor povedl. V pásmu 100-160 nandá předchůdci skoro 5 sekund, ale tady je to najednou úplný propadák. Tož to jsem z toho jelen...
Tak si říkám, jestli je to o tom jak se redaktor vyspí a jak na to šlape a kudy jede, nebo je to kus od kusu, kde jeden funguje a druhý ne, nebo někdo auto blbě zajel hned od novoty, nebo má 4x4 tak špatný vliv a nebo to je otázka vyvažovacích hřídelí?
Netuším, zda je Škodovka nedostala a Audi jo? A jak to je v případě Passatu/Arteonu, kde si nikdo na hlučnost nestěžuje...
Zatím každý nový majitel/uživatel tohoto motoru jen chválí (Octavia RS i Scout/Tiguan/Audi A4, A6/Passat i Arteon, ale i Superb) Všichni si chválí kultivovanost, menší vibrace, zátah, spotřebu nižší cca o 1 litr oproti předchůdci atd... Všechny grafy z brzdy jsou krásný, všechna měření pomocí telemetrie, decibelometrů (Michal Karpat změřil nižší hluk v RS TDI, než v RS TSI) i všechna videa se zrychlením dokazují, že se motor povedl. V pásmu 100-160 nandá předchůdci skoro 5 sekund, ale tady je to najednou úplný propadák. Tož to jsem z toho jelen...
1) on to ani tady není propadák, maximálně tak ve srovnání s A6, ono to určitě je třeba brát s rezervou, tady se vše bere strašně do slova. To, že autor čekal klidnější chod, neznamená, že v autě ohluchneš.
2) už A. máš, nebo ještě čekáš?
2) už A. máš, nebo ještě čekáš?
"A" je co? Arteon? Já Arteon okamžitě zavrhnul z důvodu křiklavosti a nepraktičnosti a objednal jsem Passat Variant 147kW předohrab a 17" kola + DCC + laminovaný skla a mrak dalšího. Vše s ohledem na komfort. A stále čekám. Možná za měsíc... Uvidíme. Třeba do tý doby půjde obrázek vložit do profilu zde na vyspělé platformě auto.cz.
Jaj, sorry, popletl jsem to, psal jsi o tom pod Arteonem.
Tak jsem zvědavej, jak bude ten motor fungovat tobě.
Tak jsem zvědavej, jak bude ten motor fungovat tobě.
No to já taky... Jezdil jsem chvíli to HDI 130kW + Aisin v 508 SW a až na špičku při plném plynu to jelo moc pěkně. I když v podstatě furt za 7/100. Pak jsem objednal TDI EVO 110kW s tím, že lehčí Passat a 360(380)Nm bude stačit a navíc to bude jezdit za 5/100, ale pár dní na to jsem si půjčil Passat 110kW TDI manual 2018 a ono to nejelo a člověk by se v tom oproti předchozímu benzínu k smrti uřadil. Tak jsem se vylekal a narychlo ještě požádal o změnu konfigurace na 147kW.
A teď tady čtu, že to nejede, řve a žere.
Naštěstí jak jsem už psal výš, jinde vládne spokojenost, tak prostě uvidím až bude a rozjezdím ho. On ten slabší možná jede hned od nova, když je tam všechno ocelový a má vodičku 0W-20 a ten silnější má původní olej a všechno hliníkový, krom vložek válců a má všechno zesílený. U HDI taky trvalo cca 3000 km, než se motor maličko rozjel a myslím, že dalších 20 000 km potřeboval pro to, aby si fakt sednul. A 147kW EVO se určitě taky musí zajet. Hodnotit to budu až po prvním oleji. Ale na Škoda forum už jsou lidi, co s tím jezdí a jde jim to svižně a naloženým na dlouhých cestách i pod 5/100 s novým autem. Tiguan/Kodiaq to samý. Tak snad nedostanu "redakční" kus a půjde s tím žít.
A teď tady čtu, že to nejede, řve a žere.
Naštěstí jak jsem už psal výš, jinde vládne spokojenost, tak prostě uvidím až bude a rozjezdím ho. On ten slabší možná jede hned od nova, když je tam všechno ocelový a má vodičku 0W-20 a ten silnější má původní olej a všechno hliníkový, krom vložek válců a má všechno zesílený. U HDI taky trvalo cca 3000 km, než se motor maličko rozjel a myslím, že dalších 20 000 km potřeboval pro to, aby si fakt sednul. A 147kW EVO se určitě taky musí zajet. Hodnotit to budu až po prvním oleji. Ale na Škoda forum už jsou lidi, co s tím jezdí a jde jim to svižně a naloženým na dlouhých cestách i pod 5/100 s novým autem. Tiguan/Kodiaq to samý. Tak snad nedostanu "redakční" kus a půjde s tím žít.
No ono je asi lepší přečíst si ten originální test Vaculíka v SM (co se na něj zdejší redaktor odvolává). Tam ten motor chválí (lepší výkon - na válcové zkušebně 155kW, dynamika daleko lepší než u 140 kW verze včetně detailního proměření, dobrá spotřeba, projev v nízkých otáčkách, absence turboefektu etc.) a vytýká mu jenom hlučnost za studena (v Superbu to přičítá čtyřkolce a vysvětluje proč 4x4 roznáší hluk od dieselu) a v závěru říká, že by si vzhledem k ceně vybral předokolku se 110 kW. Tady si pan redaktor vzal z článku chybějící vyjímatelnou lampičku, které Vaculík věnoval dvě věty pod fotografií a udělal z ní obr téma na odvolání ředitele Škodovky.
:D:D:D Díky za reakci. Zajdu si po letech pro papírovou verzi testu na benzinku...
Takže když jsem zvolil Passat předokolku s akustickými skly, DCC a pneu 215/55 R17, možná nebudu trpět tolik co pan redaktor.
Takže když jsem zvolil Passat předokolku s akustickými skly, DCC a pneu 215/55 R17, možná nebudu trpět tolik co pan redaktor.
Myslím, že v dieselu je to v mainstreamu bezkonkurenční konfigurace, možná ještě ergo sedačky. Jinak je to SM Speciál 1/2021.
Tak elektrický Ergo-Comfort s masáží beder jsem zaškrtnul samozřejmě taky :D
A taky Harman-Kardon, černej strop a ambientko 30 barev a výhřev čelního skla a volantu a Matrixy a Discover PRO a bezdotyk na kufru a progresivní řízení+XDS, Travel assist high, parkpilot + 360° kamery. atd... Až se skoro stydím, co jsem tam všechno narval :D:D:D Ale střešní ne a tažný taky ne. Pro mne zbytečný kila navíc.
Takže jen sednu, zapnu autopilota a muziku a probudím se na druhým konci republiky. :D
A taky Harman-Kardon, černej strop a ambientko 30 barev a výhřev čelního skla a volantu a Matrixy a Discover PRO a bezdotyk na kufru a progresivní řízení+XDS, Travel assist high, parkpilot + 360° kamery. atd... Až se skoro stydím, co jsem tam všechno narval :D:D:D Ale střešní ne a tažný taky ne. Pro mne zbytečný kila navíc.
Takže jen sednu, zapnu autopilota a muziku a probudím se na druhým konci republiky. :D
Tak matrixy, lepší audio, černý strop, progress. řízení jsou dobré fíčury, bez travel assistu nebo pakrpilotu bych se asi obešel, ale proti gustu....
Tak ono tam je 80-90% asistentů v základu, připlácel jsem v podstatě jen za lepší senzory na side assist a parkování a přednárazový systémy včetně auta, který se na tebe řítí zezadu. A ten side assist se hodit občas může, když je člověk trošku mimo a auta zleva zprava. A parkování v 95% dávám sám, ale hodí se boční senzory a někdy parkuje třeba žena a někdy třeba hledáš ve stresu mezeru a auto ji perfektně změří ve tmě v dešti a to se může šiknout. A v těchto chvílích párkrát do roka složím ruce a vyzkouším si asistenta, jestli nepřestal fungovat. Dá se bez toho žít, ale je prima, když to tam je. A ve finále to po slevách a bonusech dělá cca 9 tis. bez daně za všechny tyto systémy a to není nic z čeho by člověk umřel.
Erga byly vzdyck v passatu super!!
Přesně! Koupil jsem si je i do Golfu Variant VII, když bejvaly v akci za 8 i s vyhříváním a ještě něčím. A k tomu i polokoženej interiér a to auto po 4 letech vypadalo uvnitř jako první den na salonu a navíc záda nikdy nebolely ani po 1000km cestě.
Jsou tuhý, ale ne nepohodlný, drží páteř a drží i v zatáčce.
Nejem si na 100% jist, ale řekl bych, že až na potah, kde Golf měl odolnou látku a Passat Alcantaru a nově jakejsi ArtVelours jsou po tvarové stránce ta sedadla identická. I když možná v Passatu maličko širší.
A co jsem nikdy nepochopil, proč když VW umí tak super sedačky, tak proč je nemůže dát i do Škodovky. Tam je to jedna kreace na sedačku za druhou a všechny stojí za ***. Nseděl jsem teda ty nový příplatkový v O4 s masáží a ventilací, ani ty ve Scoutu, které vypadají nadějně.
A nedávná zkušenost se sedačkami v 508 GT - láska na první pohled. Vypadaly tak, že by se za ně nemuselo stydět ani auto za 3-4 mega. Nádherný, měkoučký, luxusně prošívaná Alcantara + Nappa + 8 bodová masáž a vše v elektrice. Člověk si řekne, to už nemůže být lepší. A pak v první zatáčce vyletí ze sedačky, která vůbec nemá boční vedení, navíc se po týdnu sežvejká na bočnici a vypadá jak po 5 letech drsnýho provozu, zapne masáž a ono to je, jako by ho dítě píchalo klacíkem do zad a po pár kilometrech ho bolí záda masáž nemasáž, bolí za krkem a člověk má pocit, že má zhroucenou páteř a že ani nejde dát bederku do žádný správný polohy. Pak přesedneš do Passata, řekneš si, hmmm ošklivý tvrdý obyčejný sesle, jak z auta za půl mega, ale pak jedeš 100, 200, 500 km a ono nic. Všechno je jak má být - drží podepírají, netlačí a vypadají pořád jako nová. A navíc jde štelovat opěrka hlavy i podélně, takže člověk nemusí mít moderně zlomený krk dopředu a může se i opřít za jízdy, když chce. Navzdory všemu je zkrátka vidět, že při návrhu Passata/Golfa (ale jen do verze 7.5) někdo přemejšlel.
Jsou tuhý, ale ne nepohodlný, drží páteř a drží i v zatáčce.
Nejem si na 100% jist, ale řekl bych, že až na potah, kde Golf měl odolnou látku a Passat Alcantaru a nově jakejsi ArtVelours jsou po tvarové stránce ta sedadla identická. I když možná v Passatu maličko širší.
A co jsem nikdy nepochopil, proč když VW umí tak super sedačky, tak proč je nemůže dát i do Škodovky. Tam je to jedna kreace na sedačku za druhou a všechny stojí za ***. Nseděl jsem teda ty nový příplatkový v O4 s masáží a ventilací, ani ty ve Scoutu, které vypadají nadějně.
A nedávná zkušenost se sedačkami v 508 GT - láska na první pohled. Vypadaly tak, že by se za ně nemuselo stydět ani auto za 3-4 mega. Nádherný, měkoučký, luxusně prošívaná Alcantara + Nappa + 8 bodová masáž a vše v elektrice. Člověk si řekne, to už nemůže být lepší. A pak v první zatáčce vyletí ze sedačky, která vůbec nemá boční vedení, navíc se po týdnu sežvejká na bočnici a vypadá jak po 5 letech drsnýho provozu, zapne masáž a ono to je, jako by ho dítě píchalo klacíkem do zad a po pár kilometrech ho bolí záda masáž nemasáž, bolí za krkem a člověk má pocit, že má zhroucenou páteř a že ani nejde dát bederku do žádný správný polohy. Pak přesedneš do Passata, řekneš si, hmmm ošklivý tvrdý obyčejný sesle, jak z auta za půl mega, ale pak jedeš 100, 200, 500 km a ono nic. Všechno je jak má být - drží podepírají, netlačí a vypadají pořád jako nová. A navíc jde štelovat opěrka hlavy i podélně, takže člověk nemusí mít moderně zlomený krk dopředu a může se i opřít za jízdy, když chce. Navzdory všemu je zkrátka vidět, že při návrhu Passata/Golfa (ale jen do verze 7.5) někdo přemejšlel.
Ve Škodovce mi vyhovovaly ty sportovní v Octavii 3. Ty v Superbu taky nejsou nějak špatný, ale na mou postavu zbytečně široky, je to spíš křeslo než sedačka. Ve Sportline jsem neseděl.
Octa 4 má ErgoActive taky, jenže to bohužel svázali s kůží a stojí ranec, navíc pro ty co kůži neradi jako já... vypadá to, že to moc prodávat nechtějí.
V Passatech byly za pár korun, myslím, že jsme to měli asi ve všech autech co firmou prošly.
Ale takhle, já asi nejsem vhodnej tester, mně z auta zatím záda nebolej, snad s výjimkou prvního Logana jsem s žádnou sedačkou vyloženě problém neměl.
Octa 4 má ErgoActive taky, jenže to bohužel svázali s kůží a stojí ranec, navíc pro ty co kůži neradi jako já... vypadá to, že to moc prodávat nechtějí.
V Passatech byly za pár korun, myslím, že jsme to měli asi ve všech autech co firmou prošly.
Ale takhle, já asi nejsem vhodnej tester, mně z auta zatím záda nebolej, snad s výjimkou prvního Logana jsem s žádnou sedačkou vyloženě problém neměl.
Šťastný to řidič... :-)
No ono to třeba ještě přijde, nedělám si iluze, s převážně kancelářskou prací... a samozřejmě ty lepší oceňuju, taky mi třeba vyhovuje mít opřenou hlavu... tam se mi docela líbily ty "otvírací" opěrky s kloubem nahoře co dělal Renault třeba.
No tak třeba v Talismanu Initiale Paris vypadaly lákavě. Jestli myslíš něco v tom stylu. Na pár chvil jsem dokonce uvažoval, zda si nenechat udělat nabídku, ale vím, že bych nakonec stejně nadával, že mám sice na omak luxus, ale zbytek bude zase polovičatý řešení. Ale auto je to pro mne teda fakt krásný.
A budeš je mít větraný doufám?
Jinak ty v LK supu špatný nejsou, když se podíváš na cílovku. Což jsou reálně taxikáři a postarší majitele menších firem. Kdo chce sportovní, tak si stejnak supa nekoupí. Kdo chce boční vedení a potřebuje ho, koupí si jiný auto. V Supu jsem strávil jednou i 1880km na jeden zátah a záda byly v pohodě. Na rozdíl od Kodiaqu..
A udělat sedadla co umí vše znamená třeba dofuky a s tím umí bojovat i prémie..
Jinak ty v LK supu špatný nejsou, když se podíváš na cílovku. Což jsou reálně taxikáři a postarší majitele menších firem. Kdo chce sportovní, tak si stejnak supa nekoupí. Kdo chce boční vedení a potřebuje ho, koupí si jiný auto. V Supu jsem strávil jednou i 1880km na jeden zátah a záda byly v pohodě. Na rozdíl od Kodiaqu..
A udělat sedadla co umí vše znamená třeba dofuky a s tím umí bojovat i prémie..
Větraný ne. Nechci průvan na záda ani kůži. Vyhovuje mi ta kombinace Vienna EKO "kůže" plus ten velur. Neklouže to, nestudí to, nepálí to, nežvejká se to, líbí se mi to a je to nakonec i levnější. A já nejsem žádnej magnát. I když při pohledu do ceníku Passat/Arteon jsem si říkal, že asi bejt budu muset... Samozřejmě, že od řady 5 BMW vejš umí prémie lepší sezení za podstatně víc peněz. Ale mě se na VW ergo sedačkách líbí, že tak nějak umí všechno za rozumnou cenu. Nejsem závodník, ale když někdy vletíš do zatáčky víc, tak ty sedačky podrží a přitom tě neškrtí jako nějaký závodní. Není to dokonalý, jelikož každej jsme jinej chcípák/prase. Ale v tom je to umění, že udělají jedno křeslo, který odveze 150cm holku až po 2m borce a v pohodě.
Ono s těmi sedačkami hodně záleží na postavě a zádech. Sám jsem velký, na záda trpím a sedačky jsou pro ně extrémně důležité. Ženu trápí záda taky a tak si je v autech často rovnáme :-) Cokoliv od škodovky je pro mě zoufalost, ty slibně vypadající ve Sportline nevyjímaje. Passat je mnohem lepší, ale mně zase tak moc nesedí a vadí mi kombinace výplně - tenká měkká nahoře a tuhá pod tím, lehčí lidé s tím problém nemají. Opel umí sedačky dlouhodobě líp, třeba AGR v Insigniích jsou vynikající. Za mě i líp než Audi, byť v některých případech se to Audi fakt povede. Mercedes mi skoro nikdy nesedí, výjimkou budiž třeba GT 4-door a S coupe. Pak je Volvo, třeba aktuální S60/V60 má standardní (Inscription) sedačky se všemi příplatky na špičce, mně jsou ale malá. R sedačky jsou ale vynikající, jen zase bez dofuků a masáží. A pak je tu BMW, které si hraje za mě vlastní ligu a většina jejich (příplatkových) sedadel je prostě dokonalá, byť by to od pohledu často jeden nečekal. Porsche to má dlouho podobně, člověk si musí sednout a jet pár set km. Francouz mi připadá, že to většinou naopak umí udělat na oko, ale dobré umí být maximálně materiály a opěrky hlavy :-)
Važte si všichni, kdo to nemusíte řešit... kolik já už nekoupil daily kvůli sedačkám ;-\
Važte si všichni, kdo to nemusíte řešit... kolik já už nekoupil daily kvůli sedačkám ;-\
jsem z tech komfortnich bmw naprosto nadsenej, To lamani v lopatkach, diky kterymu jde oprit hlava i ramena je k nezaplaceni...
Taky mám problém se zády a dobré/špatné sedačky na moji postavu poznám hned. VW nebo škodovky mi nesedí. Nejhorší snad u Mondea. Po půl dni jezdění jsem se nemohl 3 dny hýbat.
A které jsou teda ty dobré?
Premie ma veskrze dobré.
Kdyz zůstanu u mainstreamu, Insi i Talisman měli taky docela dobré, ale nejel jsem nějakou extra dálku. U Toyoty musím do nejvyšších výbav, ty levnější mi nesedí. Camry a Highlander mají spis taková křesla, příjemná, ale bez bočního vedení, Corolla zase perfektně drží, ale je spíše na hubenejsi postavy a ti prostorově náročnější budou utlacovani. Ford mi nesedí obecně, Mondeo bylo ale nejhorší.
Kdyz zůstanu u mainstreamu, Insi i Talisman měli taky docela dobré, ale nejel jsem nějakou extra dálku. U Toyoty musím do nejvyšších výbav, ty levnější mi nesedí. Camry a Highlander mají spis taková křesla, příjemná, ale bez bočního vedení, Corolla zase perfektně drží, ale je spíše na hubenejsi postavy a ti prostorově náročnější budou utlacovani. Ford mi nesedí obecně, Mondeo bylo ale nejhorší.
Hm, Talisman je mimo, prémie taky, Ford taky, takže přesně to co jsem čekal. Corollu jsem testoval a krom jiných trapností mne odradily sedačky. Nešla tam dát elektrika, nejde je jemně nastavovat, mají neskutečně krátké sedáky atd. A to jsem 2.0 TS ve výbavě Executive měl už naceněnou a vážně ji zvažoval. Vyšla by mě o ranec levnějc.
Líbilo se mi celkem řízení a podvozek a do města geniální pohon. Na dálnici bych to nezkousl. A co do funkčnosti to má taky hodně rezerv. Hřebíček do rakve tomu dali v Brně na salóně. Přijel jsem na testovačku a TS stojí venku a je vybitej tak, že nejde ani otevřít kufr. Vybitej fungl novej hybrid to je to co chceš. Tak jsem to otočil a šel jinam.
Insigniu jsem nejel. Někdo říká sedačky super, ale jsou i tací, kteří lezou z AGR od Oplu po čtyřech a nadávají. Taky jsem nad Insi dumal, ale nakonec mne nijak nepřesvědčila. Vyšla by krapet levněji, než Passat, ale buď benzín a nebo slabá nafta a navíc se mi nelíbí ani zvenku ani zevnitř, ani ovládáním, ani technickými detaily, ani pověstí a zůstatkovou hodnotou. +servis kdesi daleko. Chválu většinou čtu jen na podvozek. Takže z toho vyšly sedadla ErgoComfort.
Líbilo se mi celkem řízení a podvozek a do města geniální pohon. Na dálnici bych to nezkousl. A co do funkčnosti to má taky hodně rezerv. Hřebíček do rakve tomu dali v Brně na salóně. Přijel jsem na testovačku a TS stojí venku a je vybitej tak, že nejde ani otevřít kufr. Vybitej fungl novej hybrid to je to co chceš. Tak jsem to otočil a šel jinam.
Insigniu jsem nejel. Někdo říká sedačky super, ale jsou i tací, kteří lezou z AGR od Oplu po čtyřech a nadávají. Taky jsem nad Insi dumal, ale nakonec mne nijak nepřesvědčila. Vyšla by krapet levněji, než Passat, ale buď benzín a nebo slabá nafta a navíc se mi nelíbí ani zvenku ani zevnitř, ani ovládáním, ani technickými detaily, ani pověstí a zůstatkovou hodnotou. +servis kdesi daleko. Chválu většinou čtu jen na podvozek. Takže z toho vyšly sedadla ErgoComfort.
No o Toyotě v Brně už jsem toho slyšel dost. A korunu tomu dali, kdyz Švagi, místní diskuter, koupil corollu a chtěl na me doporučení nechat nastavit fungování matrixů, tak mi pak volal a dal jejich technika, ze prý žádné nastavování matrixů tam není, ze nemají co nastavovat. Kromě toho, ze jsem osobně byl u nastavování přes diagnostiku, tak je to podrobne popsáno i v manuálu. No experti tam asi budou.
S vybitou baterkou jsem se setkal nedávno, kdyz najednou auto nechtělo skočit do režimu "ready" poté, co jsem ujel cca 800km. Přijela asistence, se starter kitem to nahodili. Hned jsem dojel na diagnostiku baterky do Toyoty( cca 10km ) a tam taky vše ok. A od té doby zase v pohodě. Takze netušíme nikdo, co se tam stalo.
S vybitou baterkou jsem se setkal nedávno, kdyz najednou auto nechtělo skočit do režimu "ready" poté, co jsem ujel cca 800km. Přijela asistence, se starter kitem to nahodili. Hned jsem dojel na diagnostiku baterky do Toyoty( cca 10km ) a tam taky vše ok. A od té doby zase v pohodě. Takze netušíme nikdo, co se tam stalo.
Story jak od Francouzů :-)
Jo. Trochu mne to znepokojilo. Kdyz by se ukázalo , že je vadná baterka tak ok, stane se. Ale tohle....
"Vybitej fungl novej hybrid" - jak to vlastně Corolla má, je tam samostatná 12V baterka na palubní systémy i startování, nebo to startuje na tu trakční, nebo je tam jenom trakční? A máš pocit, že byla baterka prázdná, nebo to byl SW problém?
Jinak - nevím jak na tom jsou Japonci dneska, ale třeba Swift to má tak, že pokud nedovřeš kufr, tak klidně vyplácá tou žárovičkou v kufru baterku do nuly, není tam žádný časovač... a už jsem to slyšel i u jinejch jpn aut.
Jinak - nevím jak na tom jsou Japonci dneska, ale třeba Swift to má tak, že pokud nedovřeš kufr, tak klidně vyplácá tou žárovičkou v kufru baterku do nuly, není tam žádný časovač... a už jsem to slyšel i u jinejch jpn aut.
Co vím, tak má i klasickou baterku. A ta se právě nejspíš vybila nějakou trapností typu žárovka na stropě, nebo něčím takovým. A auto nešlo nastartovat. Což ve mě evokovalo doby Škody 105 a utíkal jsem pryč. Protože nechat omylem svítit žárovičku a pak volat servis 60 km daleko. No to fakt nechci řešit. Možná šlo o jinou závadu, ale už jsem to neřešil. Člověk by ale čekal sofistikovaný ochrany palubního napětí a v případě potřeby pomoc od trakční baterie v rámci bezpečných mantinelů. No tak prostě smůla. Stejně mě na tom autě štvalo příliš mnoho věcí.
Má klasickou 12V, 45Ah. Vše se rozsvítilo na palubce a v momentě kdy mělo naskočit ready ( oživení hybridního systému tou 12V baterkou ), tak to hodilo chybu parkivaci brzdy, asistenčních systémů a vyplo se to. Pri seslapnuti brzdy při druhém pokusu o start jsem už slyšel, jak elektrické čerpadlo ma problém natlakovat, tak už jsem to netrápil. Asistence připojila starter kit na baterku a naskočil to vše.
U Corolly mám vyzkoušeno, ze kdyz nechám parkovacky, po cca 20 minutách je vypne. To samé s rádiem atd. Možná něco zůstalo někde viset pusteny kvůli nějaké sw chybě. Nevím
U Corolly mám vyzkoušeno, ze kdyz nechám parkovacky, po cca 20 minutách je vypne. To samé s rádiem atd. Možná něco zůstalo někde viset pusteny kvůli nějaké sw chybě. Nevím
Insi + sedačky za mě dobrý - prodlužovací a naklápěcí sedák, stavitelná opěrka hlavy... jinak tak normálka. Manuální se dá sedět fakt hodně nízko, elektrický jsem nezkoušel. Dřív nebyla alcantara, jen látka nebo kůže... ale já jsem s látkou ok.
Zbytek interiéru trošku slabší, budíky se mi moc nelíbí, páčky pod volantem jak z Dacie, i čudlíky na volantu nebo na klimu uměl Passat hezčí, jenže... uměl. A funkčně je to nakonec příjemná klasika (jen teda to čtyřsměrný tlačítko na tempomat nic moc).
Zbytek interiéru trošku slabší, budíky se mi moc nelíbí, páčky pod volantem jak z Dacie, i čudlíky na volantu nebo na klimu uměl Passat hezčí, jenže... uměl. A funkčně je to nakonec příjemná klasika (jen teda to čtyřsměrný tlačítko na tempomat nic moc).
Musím souhlasit. Se zády zatím problém nemám, ale protože mi zdaleka není dvacet a jezdím dlouhé trasy relativně často, na sedačkách mi extrémně záleží. Mají nakonec vždy veliký podíl na celkovém dojmu. Zkoušel jsem kde co a naštěstí mi vyhověly nejlépe ty komfortní v BMW, které mi celkově také nejlépe sedlo, zejména jízdně. Kdyby mi ale nesedly sedačky, nekoupil bych to. Nejvíce jsem v nich ujel 1850 km a záda mě nebolela. U předešlého auta to bylo nepohodlné už po pár stech km, byť na kratší svezení OK. To třeba je jeden z té spousty drobných rozdílů, které rozevírají nůžky mezi prémií a mainstreamem a které, když se při vhodné konfiguraci nasčítají, vytvoří velký odstup a reálný dojem, že člověk ví, za co si připlatil a proč. Totéž třeba motorizace (šesti-, osmiválce), podvozky atd., atd.
1) Ten test se několikrát odkazuje na porovnání redaktorových zkušeností s A6 a to nikdy nemůže dopadnout dobře.
2) Superb má podle mě obecně horší odhlučnění motoru a podvozku než třeba Passat/Arteon, přirovnal bych to spíše k O3. Znám před-evo verze a tam TDI hučí dost.
Takže si myslím, že je potřeba to vnímat v tomto kontextu.
2) Superb má podle mě obecně horší odhlučnění motoru a podvozku než třeba Passat/Arteon, přirovnal bych to spíše k O3. Znám před-evo verze a tam TDI hučí dost.
Takže si myslím, že je potřeba to vnímat v tomto kontextu.
Tak je jasný, že A6 je jinde, ale že by to byl takovej průšvih zkrátka nevěřím. Všichni, kdo přesedli ze 140kW Superbu do 147kW Superbu hýkají nadšením, jak je ten motor jinde. Ať už za vlastní, či za firemní peníze.
Na tohle téma mluvil v podcastu Honza Koubek. Že když měli první jízdy s Karoqem na Sicílii, tak se večer začali hádat s kolegou z jiný redakce. Koubek vychvaloval Karoqa jako pohodlný auto, ten drujeh trvdil že je to tvrdý prkno Pak přišli na to, že jeden měl TSI v předokolce, druhej TDI 4x4 (prkno) a obě verze maj jiný tlumiče. Takže jo, může to být kus od kusu.
Určitě může mít 4x4 jinačí ladění oproti 4x2. Na druhou stranu pokud bude auto předokolka kombík a jak TSI, tak i TDI budou vážit stejný kila, není důvod mít tlumiče jinak. Možná je ten hluk vážně otázkou verze 4x4.
topten
takze "superkultivovanej" chrot posledni generace (opravdu posledni, protoze dalsi uz nebude), ma v porovnani s obycejnym benzinakem bezicim na 2 valce, stale obtezujici traktorovej projev
hugino
Mne sa nezdá že nahustenie pneumatík na 2,5 bar je veľa.Či ? A čo sa týka podvozku tak aj tu hlavne vidno že Škoda patrí pod VW lebo Passat má už pár rokov podlahu MQB zatiaľ čo Sup má ešte starú platformu takisto Polo vs Fabia.Čo ostane na sklade dajú do Škody nové veci berie VW.Logické. :-)
samozrejme ze 2,5bar je vela. Konkretne na tomto aute staci 2,2.
Píšeš nesmysly, Superb současné generace (třetí) i současný Passat (osmý) mají od uvedení stejnou platformu MQB první generace.
https://en.wikipedia.org/…oup_MQB_platform
https://en.wikipedia.org/…oup_MQB_platform
frite
Všichni mu ubližují a všichni dodavate s ním vybrbávají...
Martin Hrdlička vzpomínal na průšvih s rapidem, jehož první série byla velmi tvrdá. Prý za to škodováčtí podvozkáři nemohli, dodavatel jim údajně pro první várku připravil tlumiče tvrdší specifikace, než si mladoboleslavští během vývoje nakonfigurovali.
Jako by nestačilo že jim předtím jiný dodavatel dodal špatne poddimenzovane rozvodové řetězy do TSI.
Čekám kdy přijdou s pohádkou že za krátké sedáky ve skodivjach může dodavatel co dodal kratší než si objednali, za hluk může dodavatel izolace, za infotaiment dodávatel softwaru..
Prostě s tím ve si jak se zdá vytírá ... kazdy.
A oni by nám chudáci přitom chtěli prodávat tak moc poctivá auta..
Martin Hrdlička vzpomínal na průšvih s rapidem, jehož první série byla velmi tvrdá. Prý za to škodováčtí podvozkáři nemohli, dodavatel jim údajně pro první várku připravil tlumiče tvrdší specifikace, než si mladoboleslavští během vývoje nakonfigurovali.
Jako by nestačilo že jim předtím jiný dodavatel dodal špatne poddimenzovane rozvodové řetězy do TSI.
Čekám kdy přijdou s pohádkou že za krátké sedáky ve skodivjach může dodavatel co dodal kratší než si objednali, za hluk může dodavatel izolace, za infotaiment dodávatel softwaru..
Prostě s tím ve si jak se zdá vytírá ... kazdy.
A oni by nám chudáci přitom chtěli prodávat tak moc poctivá auta..
:D:D:D :yes: :yes: ja tam jako subdodavatel dodavam.... hadaji se o kazdy halir, chteli by to idealne zadarmo a abych za vse rucil.... svym zpusobem mam radost kdyz si nekde u subdodavky nabehnou na vidle a svym ultra-setrenim si zavari treba jako v pripade rozvodovych retezu....
Kdysi jsem slyšel od někoho z Riccarda, kdo měl zkušenosti s vícero značkama, že nejhorší bylo dodávat do Renaultu... ale je to už stará informace.
Tak ano, mam i treba horsi odberatele z automotive, napriklad Mann+Hummel.... ti jsou schopni reklamovat ze role toaletniho papiru mela 399 utrzku a ne 400... a na vsechno report... 8-s
rohYpnol
Test úplně mimo rámec "zažitých stereotypů"... Vlastně jen takové střípky poznatků. Ale v zásadě proč ne? Lepší než číst obvyklý katalogový popis výbavy novinářského vozu!
Za test :yes:
Za test :yes:
Emel
Například Volkswagen v podstatě dehonestoval Passat na trhu tím, že se na něj v letech 2017 a 2018 nabízel operativní leasing za dumpingové ceny podporovaný importérem. Prodaly se tu velké počty vozů, a když skončily svůj roční nebo dvouletý nájemní cyklus, nebyly v podstatě na sekundárním trhu prodejné bez radikální ztráty. Passat ztratil svoji hodnotu, a je tak za standardní ceny prakticky neprodejný. Většina se tak prodává v akčních nabídkách," upozorňuje.
1) je to pěkný
2) je v tom dost místa
3) má to velkej kufr
3,5) některý verze jsou slušně naceněný (iV)
oproti tomu:
- mizernej podvozek (slušnější je pouze nastavení pro 200/206kW tsi)
- je jedno, co udělají s DSG ale stejně je to bída (neřadí v zatáčkách a navíc to pořád podtáčí)
- materiály na úrovni nižší střední
- váhající haldex
Z pohledu za volantem to podstatné je tak špatně, až tomu moc nerozumím jak může bejt Superb pro tolik lidí “českej sen”. I když u lidí co řídí jenom proto, že musej to může bejt atraktivní z pohledu užitné hodnoty, vzhledu atd. přesně jak jsi popsal.
Edit: V iV vidím hlubší smysl alespoň dokud se plugin neposune zase dál v dojezdu a hlavně když cenotvorba dealerů umí bejt i dnes slušná.
Nemůžeš přece s vážnou tváří vyčítat v r.2021, že nemá Passat VR6. ;-)
Popravdě odpor k velkým autům nechápu, každý si má hledět svého, případně se snažit, aby si to mohl koupit taky. Třeba dnes jsem potkal chlápka s parádním čtyřdveřovým Jeep Wrangler Rubicon s terénní výbavou a hezky jsme pokecali. Já mám radost, když vidím, že se jiným daří a přeji to každému.
Za mě má Superb rozhodně svoje kvality, ale v oblasti, která mě osobně vůbec netrápí/nepřitahuje a navíc jsem asi stejně náročnej jako Kesumb, každej to máme nějak, nic víc ;-)
Škoda v naších končinách patrí viacmenej k nedotknuteľným symbolom a Superb je vrcholom.
V tejto triede by som volil Mazdu 6... Určite by som sa ale napočúval poznámok, že to nemá poriadny motor, zato podvozok je skvelý. Pre mňa je ale dôležitejší lepší podvozok ako výkonný motor.
Passat byl/je o něco lepší. A srovnavat s podvozkem Mondea, to už člověk musí být hluchej a zaslepenej. Je to jako nebe a dudy.
Chapu, ze si chceš obhájit garáž, ale tohle zrovna není silna stránka skodovek
No Mondeo je těžké, ale hlučné? To jako fakt? A bavíme se o MK.5?
A pokud jo, takze superb je tvůj vlhký sen?
"Super nedrnca, podvozok je naladený komfortne. Mazda bucha od kolies a je hlučná jak das. Máš tam ešte niečo?"
Nejde o Superb, není nekomfortní, jako stará verze, ale o to, že o ostatních autech proti Superbu píšeš, že jsou hlučná.
To stejné si tvrdil o Mondeu a ještě se odkazuješ na Stealtha, který ho netestoval...
tady a pokud to nebylo k Mondeu, tak se nauč psát, protože si dal do stejného odstavce Mondeo a měření hlučnosti Stealthem, takže buď se teď kroutíš jako had, nebo se vyjadřuješ jako dítě.
Mondeo, Insignie, Mazda 6 - auta, která drtivá většina novinářů chválí za komfort, odhlučnění a podvozky a ty jediný na světě tvrdíš, že jsou hlučná, minimálně o dvou z nich si to tu napsal... a proti Superbu a my jsme ti blázni.
p.s. dej se link jak stealth měří hlučnost Mondea, takové video na Youtube není a zrovna stealth je dost objektivní.
p.p.s. Stealth má test akorát EDGE, což je auto na platformě Mondeo a chválí tam odhlučnění...
Pokud se snažíš projet na hranici smyku zatáčku na sněhu, tak se to pokaždý rozpojí/připojí jinak.
Je zvláštní, že v Passatu B8 (jezdil jsem BiTdi) je to jinak než v Superbu a chová se to víc proaktivně.
Ale u Kodiaqu (140kw TSI) mám jinou zkušenost. Tam se haldex chová daleko lépe. Letos jsem si to driftování s Kadákem docela užil. A ještě užiju. Zrovna koukám z okna, furt sype a už tu máme zase 30 čísel nového sněhu.
Resp. u benzínu se to chová 100% lépe. Nemusíš si pořád hlídat otáčky, aby ti DSG nepřeřadila. Jedeš pak na 2 (nebo 3) a plynem si krásně reguluješ prokluz obou náprav. U diesselu je to hnus. Jsi před zatáčkou, potřebuješ utrhnout zadek, cukneš volantem a přidáš plyn a ... DSG přeřadí, protože jsi v omezovači.