Víc výbavy ano. Víc konfigurovatelnosti ne. Výbava Spin je v podstatě výbava Fresh doplněná o všechny tři příplatkové položky (litá kola, paket Winter, paket Connect).
A taky více výkonu za rozumnou cenu. U běžných výbav se za 1.5 T-GDI připlácí oproti tříválci 1.0 T-GDI tučných 45 tisíc, u Spinu jen 25 tisíc.
Jen se ptám, protože nevím - to ani není možné připlatit za automatickou klimu? Protože jinak to vypadá na jedno z posledních "rozumných" aut za rozumné peníze pro běžnou rodinu.
Cena za vůz s 1.5 je super, za to Kie :yes:
Ps.: Tzn. to, co dám za tuto Kiu se 160 Hp, je méně než za Oktávku v základu? Hustý.
Hm... minimálně jsou na výběr 3 motory... ale je fakt, že v ceníku nejsou žádné příplatky, takže to bohužel taky vypadá na Hyundai přístup "ber nebo nech být"... ono k tomu Kia na stránkách skoro nic nemá. Bylo by fajn, kdyby to normálně mělo příplatky jako výchozí Fresh.
Nedá. Kia stejně jako ostatní asijské značky nabízí jen velmi omezenou konfigurovatelnost. Ale oproti třeba japonským značkám umožnuje zvolit výkonnější motor i v nižší výbavě.
No, zrovna ořezat auto o automatickou klimatizaci mi nepřijde užitečné. Je to taková typická čecháčkovská výbava "na efekt", hlavně ať to hezky vypadá.
Na druhu stranu jsem se díval, že po faceliftu Ceedu se ten panel klimy dost přiblížil automatickým klimatizacím. Už tam není otočný ovladač na směřování vzduchu, který umí maximálně dva směry, ale tlačítka pro jednotlivé směry (takžetam musí být servomotorky), takže půjdou nastavit všechny směry najednou. A kdo ví, třeba to umí i udržovat teplotu. Pak by manuální byla už jen intenzita ventilátoru, což je třeba pro mě v pohodě, protože automatické režimy intenzity jsou pro mě skoro vždy moc hlučné a tím pádem jsem zvyklý si nastavovat intenzitu ručně.