Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Alpina B8 Gran Coupé je tu. Prohlédněte si ji ještě před premiérou

Německá automobilka Alpina na dnešní den naplánovala digitální premiéru nového modelu B8 Gran Coupé. Prohlédněte si ho ještě před představením.
Zpět na článek
24. 3. 2021 18:42
24. 3. 2021 20:23
25. 3. 2021 08:04
25. 3. 2021 08:45
25. 3. 2021 09:02
25. 3. 2021 09:57
25. 3. 2021 13:40
25. 3. 2021 13:43
25. 3. 2021 13:56
26. 3. 2021 08:15
26. 3. 2021 11:20
24. 3. 2021 20:38
25. 3. 2021 08:40
25. 3. 2021 08:28
25. 3. 2021 10:03
25. 3. 2021 10:09
25. 3. 2021 10:26
25. 3. 2021 12:10
25. 3. 2021 13:19
25. 3. 2021 14:00
25. 3. 2021 17:12
25. 3. 2021 17:50
26. 3. 2021 08:01
26. 3. 2021 08:10
Avatar - netcar.xx
24. 3. 2021 18:25
Nechtel bych to ani za nic
protoze je to sama elektronika a nic se nevejde do kufru. Ne ze bych na to nemel, ale koupil jsem radsi jednickovou Ofci v nafte. Nekterej z predchozich majitelu ji nachipoval, takze jede jak Ferrari. Naprosto bezudrzbova, jedina investice je dvojka pro Pepana na STK, do kufru nalozim celorocni sklizen brambor z me farmy a kdyz si stara nahodou zapomene vzit vlozku, tak to na tech zasyflenejch sedadlech stejne neni videt.
Rozbalit vlákno
6
24. 3. 2021 22:35
Re: Nechtel bych to ani za nic
Tohle už je dno, nebo můžeš ještě níž? :no:
Avatar - Mikesus
25. 3. 2021 06:31
Re: Nechtel bych to ani za nic
Mne to jako ironie pobavilo.
Hlavně ta část s penězi. Mám na to v pohodě, ale koupím radši olitanou O1.
25. 3. 2021 06:34
Re: Nechtel bych to ani za nic
Trochu mlácení prázdné slámy. Pobavení ano, ale tyhle typy už se tu nevyskytují. Teď je nahradili jiní ;-)
Avatar - iudex
25. 3. 2021 08:40
Re: Nechtel bych to ani za nic
Myslíš tí, čo si radšej kúpia elektro? ;-)
25. 3. 2021 07:16
Re: Nechtel bych to ani za nic
Ty nechutný primitivní pindy o starý, co si ......
To je osmá cenová...
25. 3. 2021 06:36
Re: Nechtel bych to ani za nic
Co taková Teslička? Jezdí zadarmo, ujede na nabití 600km, během kafe s baženou nabiješ i během cesty do Itošky a v přímce to smázneš za třetinovou cenu... ;-)
24. 3. 2021 18:42
Pecka
Clovek proste chce takovy auta potkavat, jednou za čas. Na dovolený v Německu a Rakousku by mohlo bejt štěstí. Perfekt!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lyon667
24. 3. 2021 20:23
B8
Zvláštní, že se tentokrát nekoná žádná B8 coupé. U B6 se sice prodalo víc GC, než coupé, ale i tak...
Rozbalit vlákno
9
25. 3. 2021 08:04
Re: B8
Ahoj, věřím, že 2d kupé ještě přijde. Byla by to jejich vlastní škoda, pokud by tomu tak nebylo.
Avatar - iudex
25. 3. 2021 08:45
Re: B8
Jj, kupé k tomuto štýlu Alpiny (silné ccestovné GT) sedí maximálne. Ale za mňa veľmi dobré aj Grand Coupé.
U nás teraz pribudla jedna 8 kupé a ako som pri predstavení tomu autu neprišiel na chuť, tak na ceste pôsobí parádne, totálna placka, nízka a široká. Stále mi síce nesedí predná časť a mám výhrady k totálne zle využitému obostavanému priestoru, ale je to skrátka kupé, nie kombík a tých veľkých elegantných GT ubúda, tak každá 8er je na ceste veľkým osviežením.
Avatar - speedfred
25. 3. 2021 09:02
Re: B8
Tomuto by som dal asi prednosť aj pred 4-er ktorá narástla už do fakt slušných rozmerov a vzhľad to podtrhuje že nie,toto nie.
Síce je to cenovo vyšší level ale uskromnil by som sa. 8-er je krásna placka.
Avatar - iudex
25. 3. 2021 09:57
Re: B8
Tak v tomto porovnaní (4er vs 8er) by už prehovorili peniaze. Základná 840i s 245 kW začína na 98600, t.j. pridáš iba farbu bez jediného príplatku a si na 100 tisícoch. A to je už iná pálka.
Kdežto porovnateľná 4er (M440i xD) začína na 68700 a to má štvorkolku a o 30 kW vyšší výkon. Dokonca aj M4 je o hodne lacnejšia (od 86900), tiež Competition (90950).
Teda 8er je o niečo elegantnejšia a nemá kontroverznú masku, ale inak pre mňa by nebola v ničom prínosom. Priestorovo rovnako len pre 2 dospelých (vzadu nepoužiteľné), slabšie (30 kW deficit na M440i a závratných 130 kW na M4C), ale vždy drahšie.
Teda 840i s 333k za 99t, alebo M4C s 510k za 91t? Nie je o čom.
Avatar - speedfred
25. 3. 2021 13:40
Re: B8
ouu , taký cenový rozdiel som nečakal a ceníky začínam študovať až keď ide do tuhého.
Pred chvíľou som ale porovnával a okukoval 8 vs 4-er na vlastné bulvy a za mňa je osmička fakt ďaleko krajšia zvonku a zvnútra.🙊
25. 3. 2021 13:43
Re: B8
osmička je gran turismo, na podvozku pětky a sedmičky, čtyřka je kupé od trojky. odhlučnění bude někde úplně jinde, když přesedneš z trojky do pětky, okamžitě poznáš rozdíl a sedmička je zase o kus dál. a osma je prostě gran turismo, ne sporťák, bude stabilnější ve vyšších rychlostech a nikdo se reálně nerozhoduje mezi čtyřkou a osmičkou. koho trápí místo vzadu koupí si gran coupé.
osmička je status, kdo si pro ní jde, ten ví, proč ji chce a netrápí se centimetrama...
25. 3. 2021 13:56
Re: B8
Nevím jak SK, ale myslím že v CZ ceníku ta základní 840i má spoustu příplatkové výbavy a proto je tak drahá. Ale nejsem si z hlavy jistý...

Každopádně 8er je potřeba vnímat jako konkurenci S class coupe, tj. úplně jiná třída než chuligánská verze "lidové" trojky :)
Avatar - iudex
26. 3. 2021 08:15
Re: B8
To ja všetko chápem, len hovorím, že napriek triednemu rozdielu tam veľkostný rozdiel (zvonka, ale hlavne zvnútra) je minimálny, takže ide skutočne hlavne o status a krajší dizajn 8er. Komu je to priorita, pochopiteľne ide do 8er. Pre mňa je priorita motor a podvozok a tie sú určite u M4 niekde inde ako u 840i. M440i bude bližšie, ale stále je to 42 koní a citeľných 30t eur (780t Kč) v prospech 4er.
26. 3. 2021 11:20
Re: B8
ještě jednou. to jsou dvě úplně jiné auta. než jsem si koupil 440i, svezl jsem se v M3 a bylo mi jasné, že s tím bych 5000 km měsíčně jezdit nechtěl. osmička je pohodlné auto na překonávání velkých vzdáleností. M4 bude nervozní tvrdá mrcha.
24. 3. 2021 20:38
Inu...
...jednu bych si s dovolením vzal.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
25. 3. 2021 08:40
Re: Inu...
aj ja, ale v plnotučnom kupéčku.
Avatar - Dinar
25. 3. 2021 08:28
Nejsem úplně
obdivovatelem zelené alpina, vždycky se mi alpiny líbily spíš v modré, ale jinak, co do designu těch alpiních doplňků, je to tentokrát na jedničku, nic nevypadá jako dodatečně nalepené, všechno dotaženo do detailu, paráda. Technika samo bez debat. :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
25. 3. 2021 08:47
Re: Nejsem úplně
Presne tak, vyzerá to ako originál od BMW, žiadny aftermarket tuning. Čisté, elegantné, decentne vyšperkované, radosť pozerať. A osobne by som tomu dal prednosť pred kupé, stále nízke a športovo elegantné grand turismo, ale aj vzadu použiteľné (na rozdiel od kupé, kde je miesto asi ako v 911ke, t.j. na aktovku).
25. 3. 2021 08:48
Re: Nejsem úplně
Přesně! Ta zelená ee, ale v modré s těma brembama, krásným interiérem, mlask... :yes:
Avatar - lyon667
25. 3. 2021 09:59
Re: Nejsem úplně
Možná jsem úchylnej, ale jakkoli jsem proti všemu zelenýmu včetně zeleniny, tak mě se ta Alpina Grün líbí už od doby B7 Turbo Coupé. Na přímém slunci vypadá famózně.
Avatar - iudex
25. 3. 2021 10:09
Re: Nejsem úplně
Som s Tebou čo sa zelenej týka. Tá Alpina Blau je fajn, ale príliš sa podobá niektorým modrým bavoráckym a modrých bavorákov je kopec. https://cdn.bimmertoday.de/…-01-1024x768.jpg
Kdežto Alpina Grun je nezameniteľná (možno sa k nej trochu blíži Boston green, ale tá je na cestách asi ešte vzácnejšia než Alpina grun).
P.S. Ako pozerám konfigurátor, asi by som sa uspokojil aj s Barcelona Blau, je to nová farba výhradne pre 8er a je bez príplatku: https://i.pinimg.com/…fd709393e4d1.jpg
Avatar - speedfred
25. 3. 2021 13:42
Re: Nejsem úplně
Tak tá bezpríplatková farba vypadá parádne.
25. 3. 2021 13:57
Re: Nejsem úplně
Souhlas, ta modrá vypadá skvěle :yes:
Avatar - white label
25. 3. 2021 13:53
Re: Nejsem úplně
Taky mě potěšilo, že už konečně upustili od polepování linkami ala 70./80. léta.
Ještě bych uvítal nějakou alternativu v podobě novějšího (a praktičtějšího) designu kol.
Kdybych si tady mohl vybrat jen mezi modrou a zelenou, tak spíš tu zelenou.
Avatar - lyon667
25. 3. 2021 16:59
Re: Nejsem úplně
Ty linky jsou ale odjaktěživa optional bez příplatku. Buď je tam chceš, nebo nechceš.
Avatar - white label
27. 3. 2021 12:03
Re: Nejsem úplně
I ty, co bývaly na spodní části předního nárazníku?
Avatar - iudex
25. 3. 2021 10:03
Cena
Aby som trochu schladil nadšenie, B8 začína na 161.200 eur. Pre kontext BMW M8 začína na 151.200 eur.
Ale zase Alpina má výkonovo bližšie k M8C (621 vs 625k) a M8 Competition stojí ešte viac, 169t. Takže za exkluzivitu Alpiny je to asi primerané.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - lyon667
25. 3. 2021 10:09
Re: Cena
Alpina obecně nemá vůbec špatné ceny. Vyjde na přibližně stejné peníze jako podobně specnuté BMW stejné výkonové kategorie, přitom s ručně šitým interiérem, komfortnějším podvozkem a puncem exkluzivity.
Avatar - iudex
25. 3. 2021 10:26
Re: Cena
Jj, porovnával som (predsalen dostupnejšiu) B3 proti M3. B3 stojí 81t, M3 je za 85t. B3 má o chlp menší výkon 340 kW (vs. 353 kW M3), ale napriek tomu lepšiu dynamiku (303 kmh a 3,8s vs. 250 kmh (lim.) a 4,2s. Jasné, je to dané trakciou štvorkolky a odstránením limitéra, ale proste je to tam.
Naviac pri cene treba zohľadniť, že je tam už zahrnutá štvorkolka a automat, nejaký ten detail výbavy naviac a pre niekoho ako devízu normálnu masku. Plus exkluzivita značky.
Takže je to síce drahé, ale v kontexte toho, čo ponúka, je to veľmi primerané.
25. 3. 2021 12:10
Re: Cena
To souhlasí. Zrovna nad B3 uvažuju a když jsem si dělal konfiguraci M340i, tak ta sice ve stejné výbavě vyjde o 15k EUR méně, ale když z ní budeš chtít dostat stejný výkon, mít 20" kovaná kola, tak tam těch 15k EUR nasypeš, ani nemrkneš.:) M3 je jiná káva, ale ta až bude ve čtyřkolce, tak bude za víc než Alpina (jakkoli je M3 výkonnější) - klidně o dalších 10k EUR zase výš proti Alpině.
Avatar - iudex
25. 3. 2021 13:19
Re: Cena
Presne. Ono už sme to tu riešili viackrát. Kto nie je petrolhead zvládajúci cca. 500 koní iba na zadku (ja nie som, priznávam), resp. to bude chcieť používať aj ako daily, tak bude chcieť xdrive. Je skvelé, že xdrive v M3 bude, rovnako aj kombi, tlieskam BMW postojačky za taký široký výber, ale potom cena bude atakovať 100t (sedan Competition je skoro 90t, k tomu príplatok za kombi a xdrive). Kdežto Alpina ponúka takýto balík za 83t.
25. 3. 2021 14:00
Re: Cena
Jak je to u Alpine se slevami? Protože sice ceníkově to porovnání vychází výhodně pro Alpine, ale dávají se taky slevy jako na normální BMW?
Avatar - lyon667
25. 3. 2021 17:12
Re: Cena
To je dobrá poznámka a osobně bych se slevou moc nepočítal. Alpina přeci jen financuje vlastní vývoj de facto z marže BMW, takže pochybuju, že si budou moci dovolit slevit těch 15-20%.
25. 3. 2021 17:50
Re: Cena
Mám právě stejný názor. Oficiálně ceníky blízko, ale reálně připlácíš stovky tisíc za Alpine, takže bych nejásal :D Ale jen si to myslím, neznám nikoho kdo má Alpine...
Avatar - Dinar
26. 3. 2021 08:01
Re: Cena
Bacha, není Alpina jako Alpine. ;-)
Avatar - iudex
26. 3. 2021 08:10
Re: Cena
Jediný o kom viem že má (mal) Alpinu je tunajší kolega MrBeranek. A vo svojej recenzii písal o zľave na Alpinu D3 9%. Takže to zrejme bude naozaj tak, že tá zľava bude podstatne nižšia, ako u BMW (kde by to bol minimálne dvojnásobok).
Avatar - pradeda777
25. 3. 2021 10:49
Copak o to.....
....auto je to krásný....ale také "krásně" dlouhé.... :-( A ta "frog green" ani náhodou.... :-[]
Rozbalit vlákno
0