Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

čeští dodávkáři
| 4. 11. 2007 09:56
tak musím konstatovat čeští dodávkáři a pikapisti se obejdou i bez takovéto závodní dodávky páč i s občejnými provedeními jezdí jako kdyby by byli někde na okruhu a v nějakém sporťáku ;-\ :no:
Avatar - sparrow1
čeští dodávkáři
| 4. 11. 2007 10:08
:yes: :yes:
čeští dodávkáři
neregistrovaný "suhlasim"
| 4. 11. 2007 10:25
suhlasim s tebou
Slovenski tiez! prikladam i taxikarov a rozvoz pizze :no:

neznasam Vas na ceste!
čeští dodávkáři
| 4. 11. 2007 11:23
Ahoj, jazdievam aj s dodavkou (Opel Vivaro) a popri jednej praci som si este pred rokom privyrabal aj rozvozom pizze. Nepoznat seba, dal by som Ti za pravdu.
čeští dodávkáři
neregistrovaný "_turbo"
| 4. 11. 2007 19:26
tak tak,vetsina dodavkaru sou poradny prasata
čeští dodávkáři
neregistrovaný "rout"
| 4. 11. 2007 20:45
Přesně tak. V Anglii jim říkají WVD - White Van Driver - označení bezmozků s oblibou předjíždějících do horizontů, nepřehledných úseků ... 8-s :no:
trochu preplacane
| 4. 11. 2007 11:26
Trochu sa budem opakovat, lebo na tuto dodavku ma nedavno uz upozornil kys.ky na moje.auto.cz.
Podla mna je trochu preplacana. Podobny model sa vyraba ako Vauxhall Vivaro Sportive uz trochu dlhsie, ale co je zaujimave, tiez len v dodvakovej verzii. Tie kolesa su pekne, no celkovo vyzeralo Vivaro spred faceliftu asi lepsie. Smerovku v narazniku mu dodavali robustnejsi vzhlad.
CENA
neregistrovaný "Look je prihlasen a pritom neni"
| 4. 11. 2007 11:55
Tak krasne a za taku cenu!!! :yes: :yes: :yes:
CENA
anonym
| 4. 11. 2007 14:40
???????????
vivaro
anonym
| 4. 11. 2007 15:14
jazdim na dodavke a toto by som hned zobral...............
Avatar - Dragon.001
To je ale krasavec =D
| 4. 11. 2007 15:28
Nemůžu si pomoct, ale krásnější dodávku jsem neviděl >:D kam se hrabe ten jeho rádoby konkurent Transit SportVan. Vypadá prostě skvěle. A chci vidět výraz v obličeji všech těch amatérskejch garážovejch tunerů. Co si daj místo vejfuku trubku do komína, auto snížej uřezáním kusu pružin a zpod lacinejch plastů jim vytéká lepidlo. Jak si je na okrsce, nebo na semaforech dává tahle překrásná dodávka :yes:

Ano, tohle auto není vhodný na stavbu, ale je spousta lidí. Kterým by přišlo vhod.

Například drobní podnikatelé a řemeslníci. Kteří třeba nemají na 2 auta, dodávku k obživě potřebují. Ale chtějí jezdit trošku na úrovni. A když nic nevezou, tak si alespoň v rámci možností zablbnout. Nebo třeba lidé vozící menší náklady na delší trasy, popř. prodejci například zakázkového nábytku, či jiných věcí. Kde auto musí splnit přepravní funkci, ale zároveň musí i reprezentovat. :yes:

Ano, tohle má budoucnost a za ty peníze?!

Hodně úspěchu a GO :yes: OPEL :yes: GO
To je ale krasavec =D
anonym
| 4. 11. 2007 15:37
:yes: :yes: :yes:
preplacany krasavec
| 4. 11. 2007 17:31
Prepac, ale 945000.-Kc bez DPH je trochu moc na to, aby si auto naslo prave takych zakaznikov, o akych pises. Drobny zivnostnik si za tu cenu kupi normalnu dodavku a este 1 auto, asi radsej. Skor by som to videl ako auto nie pre podnikanie, ale prevoz nacinia, akym su napriklad surfy, stvorkoliek, dlzky loznej plochy, ci snezny skuter. Moznosti je vela, no pri zohladneni dlzky loznej plochy (medzi 2,4 a 2,5m), nam asi kopa z toho odpadne. No nieco sa urcite najde. ;-)
Co sa tyka vzhladu, z Vivara je uz teraz trosku horsie vidiet hore na semafory, takze ta haraburda na hornom konci celneho skla mi okrem ineho pride aj neprakticka. Okrem ineho preto, ze spolu s tou dolnou aj zbytocne kazia cisty tvar auta. Podobne to vidim so zadnym stresnym spoilerom. Tu sa mohli inspirovat skor Espacom III., ktoreho spoiler bol praktickym stresnym nosicom na batozinu. Skoda teda pouzitia samoucelnych tych hraciciek.
Co sa tyka porovnania s Transitom, myslim, ze by si z neho trochu mohli v Opli vziat priklad. Pripada mi to ako tuning versus tuzing. Transit som neriadil, ale podla toho, co som vela-krat cital, ma Transit omnoho lepsie riadenie, ktore dava vodicovy lepsiu spatnu odozvu od kolies. Vivaru v tejto oblasti este vela chyba. Na radeni rychlosti je tiez vidno, ze Vivaro vzniklo viac u Renaultu, ako Opla. Ale brzdy, brzdy su presne tym, cim je Vivaro niekde vpredu. Popisalo sa o nich vela a ja len zopakujem z vlastnych skusenosti, ze su uplne skvele a je to presne tym, co predurcuje Vivaro aj na sportovejsiu jazdu.
To je snaha o objektivitu, cloveka, ktory na Vivare jazdi a fandi mu.
preplacany krasavec
anonym
| 4. 11. 2007 19:14
:yes: :yes:
jůha
neregistrovaný "Seremedak"
| 4. 11. 2007 15:48
fakt trapas, alespon ty vizošky >:-[] :no:
A co...
| 4. 11. 2007 17:08
...anatomicke europalety???kdyz uz nejsou v cene,tak aspon jako priplatkova vybava ;-)
Opel?
anonym
| 4. 11. 2007 18:54
Opel go go go...A nevymyslel to auto Renault?
Asi takhle-
| 5. 11. 2007 04:52
je to obicejny Vivaro a ma jen pozmeneny zevnejsek a to ne moc :no: a zajimalo me kde prisly na tu cenu? asi proto ze ma exkluzivni stitek s vyrobnim cislem >:D naprosty nesmysl

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku