Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi Q2 35 TDI quattro – Malý dospělák

Nejmenší SUV značky Audi nedávno prošlo tak trochu nenápadným faceliftem, který se zaměřil hlavně na detaily.
Zpět na článek
1. 4. 2021 09:43
1. 4. 2021 19:22
Avatar - lamal
31. 3. 2021 13:36
Hlinikové EVO...
trochu doplaca na ten hlinik, vsade aj v Octavii, Caddy je kritizovany za hlucnost... zlate DCi/HDi...
Inac ta Q2 je hrozne zbytocne auto... Audi to tam ma len do paru, za tie prachy je to bieda aj po vizualnej stranke.
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2021 14:04
dnes sazometna streda
vse nejlepsi k svatku windiesele a ado
:D :D :D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - lamal
31. 3. 2021 14:26
Re: dnes sazometna streda
popolcová streda ? ... ta uz bola :D

https://sk.wikipedia.org/…cov%C3%A1_streda
31. 3. 2021 16:09
Re: dnes sazometna streda
nevim jak na slovensku, ale u nas to je dnes
https://cs.wikisource.org/…3%A1_st%C5%99eda
Avatar - lamal
31. 3. 2021 16:15
Re: dnes sazometna streda
:D to je kúl
1. 4. 2021 19:19
Re: dnes sazometna streda
Dnešní moderní diesely s katayzátorem, DPF a vstřikováním močoviny už žádné saze nemetají! :-) :yes:
31. 3. 2021 14:33
Být importérem...
tak tyto modely vůbec nepropaguju. Pokud si tvořit značku, tak začít marketing s RS6, pokračovat E-Tron GT RS a končit na technických změnách u faceliftu R8. Když už by se někdo moc ptal, tak dát do testu RS Q3 s R5 pod kapotou. Tímto je ta značka výjimečná. Prodeje nižších řad nebo snad této malé šílenosti pak půjdou díky technické síle značky (kdo dnes nabízí atmosférické motory v prémii? Lexus a Audi).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2021 15:20
Re: Být importérem...
Když o tom autě lidi nebudou vědět, tak síla značky nic nezmůže.
1. 4. 2021 07:18
Re: Být importérem...
No, drzel bych se uspesnyho “komba” q7/8 v trilitrovy nafte a te r8. RS6 pokud necham design byt tak prevodovka porad neni takova jako v bmw. Zvuk neni jako v amg.. A pak mozna a6 allroad, v realu auto, ktery svy misto ma...0
2. 4. 2021 09:17
Re: Být importérem...
Rozumiem a súhlasím.
Q7 a Q8 budujú značku a nalákajú aj na tie nižšie modely.
Ľudia kupujú Q2, lebo Q7/Q8 je pre nich príliš veľké/drahé/zbytočné, ale chcú mať Q pocit/značku.

Tak ako kolega má X5 a jeho manželka chcela tiež X5.
Ale vyberala si kvôli rozpočtu a rozmerom medzi X1 a X3. Skončila pri X3 ako kompromise.
31. 3. 2021 14:49
být importerem
A proto nejsi
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2021 23:06
zbytečná Q2
absolutně zbytečné auto, které je navíc nesmyslně předražené. Nechápu příčetného člověka který si může za milion koupil holo Q2.... na trhu jsou 10tky lepších aut za stejné peníze i ve stejné kategorii. Příští Q2 už nebude.
Rozbalit vlákno
0
1. 4. 2021 09:43
Prekvapko
O autá sa celkom zaujímam a netušil som, že Q2 existuje, a už vôbec nie, že od roku 2016 :).

O to viac ma prekvapilo keď som zistil, že celosvetové predaje sú s rezervou nad 100 tis. ks (Europe + China; v US sa nepredáva).
Osobne nie som cieľovka pre Q2, ale niekomu sa asi pozdáva.

Je to logický model, napr. ako konkurencia voči X1. Predaj 100+ tis ks zrejme dáva automobilke zmysel, hlavne ak to dokážu predať s takou cenovkou :-! .
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2021 19:22
Re: Prekvapko
Nesmyslně předraženou Q2 prostě kupují asi lidé, kteří se v autech nevyznají a nemají přehled o nabídce na trhu.
1. 4. 2021 20:38
ideální produkt
Tak ty počty prodaných kusů za rok jsou slušné - při té ceně. Co by za tato čísla jiné značky daly.
Rozbalit vlákno
0