trochu doplaca na ten hlinik, vsade aj v Octavii, Caddy je kritizovany za hlucnost... zlate DCi/HDi...
Inac ta Q2 je hrozne zbytocne auto... Audi to tam ma len do paru, za tie prachy je to bieda aj po vizualnej stranke.
tak tyto modely vůbec nepropaguju. Pokud si tvořit značku, tak začít marketing s RS6, pokračovat E-Tron GT RS a končit na technických změnách u faceliftu R8. Když už by se někdo moc ptal, tak dát do testu RS Q3 s R5 pod kapotou. Tímto je ta značka výjimečná. Prodeje nižších řad nebo snad této malé šílenosti pak půjdou díky technické síle značky (kdo dnes nabízí atmosférické motory v prémii? Lexus a Audi).
No, drzel bych se uspesnyho “komba” q7/8 v trilitrovy nafte a te r8. RS6 pokud necham design byt tak prevodovka porad neni takova jako v bmw. Zvuk neni jako v amg.. A pak mozna a6 allroad, v realu auto, ktery svy misto ma...0
Rozumiem a súhlasím.
Q7 a Q8 budujú značku a nalákajú aj na tie nižšie modely.
Ľudia kupujú Q2, lebo Q7/Q8 je pre nich príliš veľké/drahé/zbytočné, ale chcú mať Q pocit/značku.
Tak ako kolega má X5 a jeho manželka chcela tiež X5.
Ale vyberala si kvôli rozpočtu a rozmerom medzi X1 a X3. Skončila pri X3 ako kompromise.
absolutně zbytečné auto, které je navíc nesmyslně předražené. Nechápu příčetného člověka který si může za milion koupil holo Q2.... na trhu jsou 10tky lepších aut za stejné peníze i ve stejné kategorii. Příští Q2 už nebude.
O autá sa celkom zaujímam a netušil som, že Q2 existuje, a už vôbec nie, že od roku 2016 :).
O to viac ma prekvapilo keď som zistil, že celosvetové predaje sú s rezervou nad 100 tis. ks (Europe + China; v US sa nepredáva).
Osobne nie som cieľovka pre Q2, ale niekomu sa asi pozdáva.
Je to logický model, napr. ako konkurencia voči X1. Predaj 100+ tis ks zrejme dáva automobilke zmysel, hlavne ak to dokážu predať s takou cenovkou :-! .