Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
vse nejlepsi k svatku windiesele a ado
:D:D:D
:D:D:D
Dnešní moderní diesely s katayzátorem, DPF a vstřikováním močoviny už žádné saze nemetají! :-) :yes:
stealth01
tak tyto modely vůbec nepropaguju. Pokud si tvořit značku, tak začít marketing s RS6, pokračovat E-Tron GT RS a končit na technických změnách u faceliftu R8. Když už by se někdo moc ptal, tak dát do testu RS Q3 s R5 pod kapotou. Tímto je ta značka výjimečná. Prodeje nižších řad nebo snad této malé šílenosti pak půjdou díky technické síle značky (kdo dnes nabízí atmosférické motory v prémii? Lexus a Audi).
No, drzel bych se uspesnyho “komba” q7/8 v trilitrovy nafte a te r8. RS6 pokud necham design byt tak prevodovka porad neni takova jako v bmw. Zvuk neni jako v amg.. A pak mozna a6 allroad, v realu auto, ktery svy misto ma...0
Rozumiem a súhlasím.
Q7 a Q8 budujú značku a nalákajú aj na tie nižšie modely.
Ľudia kupujú Q2, lebo Q7/Q8 je pre nich príliš veľké/drahé/zbytočné, ale chcú mať Q pocit/značku.
Tak ako kolega má X5 a jeho manželka chcela tiež X5.
Ale vyberala si kvôli rozpočtu a rozmerom medzi X1 a X3. Skončila pri X3 ako kompromise.
Q7 a Q8 budujú značku a nalákajú aj na tie nižšie modely.
Ľudia kupujú Q2, lebo Q7/Q8 je pre nich príliš veľké/drahé/zbytočné, ale chcú mať Q pocit/značku.
Tak ako kolega má X5 a jeho manželka chcela tiež X5.
Ale vyberala si kvôli rozpočtu a rozmerom medzi X1 a X3. Skončila pri X3 ako kompromise.
ondrazig_
absolutně zbytečné auto, které je navíc nesmyslně předražené. Nechápu příčetného člověka který si může za milion koupil holo Q2.... na trhu jsou 10tky lepších aut za stejné peníze i ve stejné kategorii. Příští Q2 už nebude.
Lubo
O autá sa celkom zaujímam a netušil som, že Q2 existuje, a už vôbec nie, že od roku 2016 :).
O to viac ma prekvapilo keď som zistil, že celosvetové predaje sú s rezervou nad 100 tis. ks (Europe + China; v US sa nepredáva).
Osobne nie som cieľovka pre Q2, ale niekomu sa asi pozdáva.
Je to logický model, napr. ako konkurencia voči X1. Predaj 100+ tis ks zrejme dáva automobilke zmysel, hlavne ak to dokážu predať s takou cenovkou :-! .
O to viac ma prekvapilo keď som zistil, že celosvetové predaje sú s rezervou nad 100 tis. ks (Europe + China; v US sa nepredáva).
Osobne nie som cieľovka pre Q2, ale niekomu sa asi pozdáva.
Je to logický model, napr. ako konkurencia voči X1. Predaj 100+ tis ks zrejme dáva automobilke zmysel, hlavne ak to dokážu predať s takou cenovkou :-! .
Nesmyslně předraženou Q2 prostě kupují asi lidé, kteří se v autech nevyznají a nemají přehled o nabídce na trhu.
jhamil
Tak ty počty prodaných kusů za rok jsou slušné - při té ceně. Co by za tato čísla jiné značky daly.
×
Sdílení komentáře
×
Inac ta Q2 je hrozne zbytocne auto... Audi to tam ma len do paru, za tie prachy je to bieda aj po vizualnej stranke.