Testy
Tehdá by mnoho kupců za tento vysněný skodawagen zaplatilo levou i pravou koulí. Aaach ty sladké devadesátky.
Naj kombinacia bola za mna o1 po fl v kombiku a s tym 1,8t 20v .... v nejakej ciernej a na origo znackovych 17tkach :yes:
Pokud někde uvidíš O1 v kombíku na origo značkových 17" kolech, tak to NIKDY není originální Octavia Combi, ale je to tuzing. Combi mohlo mít maximálně 16" kola.
17" kola mohl mít jen RS s karoserií liftback, kde byla speciální příčná výztuha zadní části auta, která zasahovala do kufru.
Naprostá většina Oktávek vyjela z fabriky na 15" kolech s balonovými pneumatikami a to i verze 1.8T 110 kW.
17" kola mohl mít jen RS s karoserií liftback, kde byla speciální příčná výztuha zadní části auta, která zasahovala do kufru.
Naprostá většina Oktávek vyjela z fabriky na 15" kolech s balonovými pneumatikami a to i verze 1.8T 110 kW.
Ano, diesely byly asi nejlepší. Ano, čtyřkolku neměl skoro žádný jiný konkurent. Ano, skoro žádný konkurent nedovedl nabídnout v "civilních" verzích motor, který by dokázal držet krok s 1.8T 110 kW. Ale celkově to auto určitě nejlepší nebylo.