Testy
Tak to bohužel nebyla vada jednoho kusu 😐
Jinak s testem souhlas, fakt se to neřídí vůbec zle na to, že je to takový autobus, ale tohle za ty peníze dost kazí dojem. Snad to Toyota nějak spraví...
Jinak s testem souhlas, fakt se to neřídí vůbec zle na to, že je to takový autobus, ale tohle za ty peníze dost kazí dojem. Snad to Toyota nějak spraví...
Bohužel. Tady psal o ranách od zadní nápravy. U nás to bylo spíš od přední. Ale možná se to jen roznáší nějak.
A už jsi něco vybral? Nebo aspoň favorit?
Favorit asi bude malý, to skôr Forman 😅.
Tiež by ma to zaujímalo, napínavý výber 💆♂️.
A je to nejaké dramatické s ranami od kolies?
Tiež by ma to zaujímalo, napínavý výber 💆♂️.
A je to nejaké dramatické s ranami od kolies?
No já bych nejradši ty auta zkombinoval.
Jelikož je doba jaká je, není moc příležitostí na vyzkoušení, a s dětma "naštěstí" nikam jezdit moc nejde, aby člověk nebyl za diverzanta.
E😜lorer má super pohon, ale ten zbytek je jedna velká katastrofa. Zpracování, materiály, to by se skoro člověk bál, aby mu něco neodpadlo za jízdy. A to je ještě vyšší cenovka. Mám ještě v hledáčku, kde musím zkusit sedačky: X5 45e, Santa Fe/Sorento HEV/PHEV, Galaxy HEV ( tady se sedaček nebojím, spíš projevu a reakcí v takovém autě. Na začátek května mám rezervovanou RAV4 PHEV, hlavně kvůli srovnání s HL, když to má stejnou cenovku.
Favorita zatím upřímně nemám, zatím u každého auta mne vadilo něco, s čím se dá tedy žít, ale neobhájím si to sám před sebou při takových cenovkách.
Už začínám uvažovat i operáku, že vezmu nějaké auto na rok až 2, tu kratší dobu nějak přežiju a uvídím co bude potom.
Jelikož je doba jaká je, není moc příležitostí na vyzkoušení, a s dětma "naštěstí" nikam jezdit moc nejde, aby člověk nebyl za diverzanta.
E😜lorer má super pohon, ale ten zbytek je jedna velká katastrofa. Zpracování, materiály, to by se skoro člověk bál, aby mu něco neodpadlo za jízdy. A to je ještě vyšší cenovka. Mám ještě v hledáčku, kde musím zkusit sedačky: X5 45e, Santa Fe/Sorento HEV/PHEV, Galaxy HEV ( tady se sedaček nebojím, spíš projevu a reakcí v takovém autě. Na začátek května mám rezervovanou RAV4 PHEV, hlavně kvůli srovnání s HL, když to má stejnou cenovku.
Favorita zatím upřímně nemám, zatím u každého auta mne vadilo něco, s čím se dá tedy žít, ale neobhájím si to sám před sebou při takových cenovkách.
Už začínám uvažovat i operáku, že vezmu nějaké auto na rok až 2, tu kratší dobu nějak přežiju a uvídím co bude potom.
Tu X5 45e tu kesumb hódně hódně chválí. Lepší hybrid asi nekoupíš, ale zase už to cenově dost skáče, pokud nechceš holotu.
Súhlas.
Cenový medzi HL a X5 45e bude dosť veľký, 1,4M (s DPH?) čo spomínal Mikesus za HL, voči min. 2M za X5.
Na mobile.de sú nejaké kúsky X5 45e s dodávkou za 4 mesiace od 65 tis. Eur, to už nie je taký rozdiel.
Cenový medzi HL a X5 45e bude dosť veľký, 1,4M (s DPH?) čo spomínal Mikesus za HL, voči min. 2M za X5.
Na mobile.de sú nejaké kúsky X5 45e s dodávkou za 4 mesiace od 65 tis. Eur, to už nie je taký rozdiel.
mně je víceméně jedno, jaká je cenovka, jen to musí obhájit svou cenu, a to v kategorii, kterou potřebuji. Tedy může to jezdit lépe, může to mít lepší motor, nižší spotřebu atd, ale když tam nedám 3 sedačky, tak je mi to k ničemu.
Rozumiem, riešil som to podobne. Preferencia benzín/hybrid. A nakoniec pri mojich cestách 160 km/deň 3x týždenne, sem tam dlhšie to ostalo pri dieseli.
Za hybrid sa mi nechcelo priplácať 10-15 tis. Eur.
So značkou auta som sa trápiť nemusel, o tej rozhodla manželka, resp. zamietla akékoľvek alternatívy 😉 .
Jediné čo nemusím riešiť sú 3 sedačky. Good luck.
Za hybrid sa mi nechcelo priplácať 10-15 tis. Eur.
So značkou auta som sa trápiť nemusel, o tej rozhodla manželka, resp. zamietla akékoľvek alternatívy 😉 .
Jediné čo nemusím riešiť sú 3 sedačky. Good luck.
No MPV vymizela, jsou z toho dodávky, které nechci. Pořád to je dodávka se svými pozitivy i negativy. Značka je mi taky putna, takže klidně cokoliv, co splňuje podmínky.
Ja najezdim něco mezi 35 a 40tis ročně, většinu z toho spis místní přískoky, takže jednoznačně hybrid výhodnější a příjemnější. Kupovat 2 auta se mi nechce ( ale taky to je alternativa ). Takze jako možnost vidím právě v 7mistnem SUV (nebo i 5místném ), kdy se vejdou 3 sedacky do druhé řady. Kočárek už nevozime, stejně tak postýlku a další balast, takže kufr není tak zásadní. Takze vlastně chci jen 2 věci, hybrid a 3 sedačky.
Ja najezdim něco mezi 35 a 40tis ročně, většinu z toho spis místní přískoky, takže jednoznačně hybrid výhodnější a příjemnější. Kupovat 2 auta se mi nechce ( ale taky to je alternativa ). Takze jako možnost vidím právě v 7mistnem SUV (nebo i 5místném ), kdy se vejdou 3 sedacky do druhé řady. Kočárek už nevozime, stejně tak postýlku a další balast, takže kufr není tak zásadní. Takze vlastně chci jen 2 věci, hybrid a 3 sedačky.
Souhlas, nevím, proč tyhle velký SUV se nemohou nabízet i v konfiguraci 2+3.Ty sedačky kufru jsou na nic, krome nouzové potřeby Taky jsem chtěl něco velkýho, 3 sedačky ve druhé řadě a hybrid. Ale v Evropě nejsou, možná tak ještě nový Galaxy, ale ten kufr příliš velký není.Tak jsem skončil u Véčka v naftě..a druhý auto je menší ,pro camrani po meste...
Tiez som risil 3 sedacky na prelome 2019/2020. na 3 rad v suv by som sa najprc isiel pozriet, pretoze mnohokrat tam nemozes dat sedacku - nema to isofix a casto to ani tam dat neodporuca vyrobca. Pozri sa napriklad na veci ako ci tam das sedacku kvoli hlavovej opierke. Ja by som sa sustredil skor na 2 rad, ale to zasa suv tiez nejde. Pozral som vtedy Sante Fe ale je to uzke. Skoncil som nakoniec pri Sharane lebo to je pre 3 sedacky najlepsie vymyslene auto. Tiez som chcel hybrid, ale vtedy bohuzial nebol taky vyber ako dnes. Moj strop bol niekde pri 45K. Keby ze mam vyssi budget tak idem do Q7, tam mas v 2, druhom rade 3 samostatne sedadla s isofixom, a nemas co riesit.
Dík za tip. Q7 jsem tak nějak vypustil kvůli špatným zkušenostem s VW.
Proto si ty auta nejdriv zkouším. 3 ISO nejsou podmínkou a rozhidne do 3.rady bych je nechtel davat
Proto si ty auta nejdriv zkouším. 3 ISO nejsou podmínkou a rozhidne do 3.rady bych je nechtel davat
Já jsem s tím opravdu spokojený, ale je to o tom, že bez Mpaketu to nemá pořádný brzdy, bez natáčení zadních kol je to neobratný (a taky je přínos toho dost znát na hraně smyku), na malejch kolech hnusný, k tichu ve městě je lepší přidat i akustický okna kvůli dálnici a nakonec je z toho auto za úplnej nesmysl. O ztrátě hodnoty BMW po 4 letech nemluvě. Osobně si myslím, že měsíční náklady na 4 roky vlastnictví můžou být klidně o 10 tis měsíčně bez DPH jinde než u GLE 350 (d nebo e, doplň libovolně) nebo třeba Touarega (pokud nebude vyspecifikovanej na úplnej nesmysl).
A pak teda jako paleta se do kufru zrovna nevejde...
A pak teda jako paleta se do kufru zrovna nevejde...
Škoda že v zozname nie je XC 90.
k xc90 mám hodně negativní předsudky.
Jezdil jsem 2017 a byla to bída. Navíc ten elektrickej zadek byl v každý zatáčce jinej. Zase jsem zaslechl, že se na to dá dostat naprosto neuvěřitelná sleva...
Jojo, loni když jsem řešil, tak XC90 zaujalo zajímavýma nabídkama a to i na operák. Jinak to auto je za ceník nesmysl a vyjma PHEV nedosahuje motoricky ani na základ Touaregu (neřeším počet válců ale dynamiku).
T6 jede hůř než slabší 3.0 TDI?
Tehdy jsem řešil B5 (dříve "D5" - nafta), která je výkonově blízko slabšímu 3.0 TDI, ale reálně o třídu až dvě horší. Třeba VW 2.0 BiTDI podle mě lepší, ale zase nejel jsem to ve srovnatelných autech. B6 (dřív "T6" - benzín) osobně neznám, leda z Youtube 😁 a tam to vypadá, že reálně jede spíš hůř.
Mas hodne siroky rozptyl, X5 je cenove i jako auto dost jinde.
Galaxy cenikovy zaklad 1.1mil prave nyni v konfiguratoru zlevneny na 810 !!! (290 selva uz v ceniku, to jsem mozna jeste nevidel).
Zatimco X5 zacina cenikove temer 1.7mil. To je blizko tomu, ze za jedno BMW mas 2 kusy Galaxy ... :-! Ale pokud jsou v cene treba odpisy na firmu apod. tak to samozrejme chapu (jojo ted jsou zrychleny odpisy 2 roky kdyz koupis letos auto bez znacek)
Z tebou zminenych by me rozhodne zajimal Galaxy (podle me staci S-Max?) ovsem pokud chces hybrid, tam nevim jak se to Fordu povedlo. Hybridy ma vychytany Toyota, to poznas po 10 kilometrech a RAV4 bude urcite fajn, ale je to o poznani mensi auto.
Galaxy cenikovy zaklad 1.1mil prave nyni v konfiguratoru zlevneny na 810 !!! (290 selva uz v ceniku, to jsem mozna jeste nevidel).
Zatimco X5 zacina cenikove temer 1.7mil. To je blizko tomu, ze za jedno BMW mas 2 kusy Galaxy ... :-! Ale pokud jsou v cene treba odpisy na firmu apod. tak to samozrejme chapu (jojo ted jsou zrychleny odpisy 2 roky kdyz koupis letos auto bez znacek)
Z tebou zminenych by me rozhodne zajimal Galaxy (podle me staci S-Max?) ovsem pokud chces hybrid, tam nevim jak se to Fordu povedlo. Hybridy ma vychytany Toyota, to poznas po 10 kilometrech a RAV4 bude urcite fajn, ale je to o poznani mensi auto.
cena není jako hlavní limit. Pokud je to dražší, je mi to jedno. Jen to musí mít přidanou hodnotu pro mé potřeby.
Velikostně vím jak ty auta jsou, nějakou představu mám, ale nechci bez vyzkoušení cokoliv zavrhnout.
No v Mondeu ten hybrid byl ucházející, ale v Galaxy se bojím, že už bude podprůměrný. Rozhodně v pohonu je na tom Toyota mnohem lépe.
Velikostně vím jak ty auta jsou, nějakou představu mám, ale nechci bez vyzkoušení cokoliv zavrhnout.
No v Mondeu ten hybrid byl ucházející, ale v Galaxy se bojím, že už bude podprůměrný. Rozhodně v pohonu je na tom Toyota mnohem lépe.
Ja uz skoro objednal smax hev, dokud z orodejce nevypadlo dodaci lhuta 9 mesicu😞 takze ted vaham mezi kodiaqwm 2.0 tsi nebo se kousnout a cekat na smax... smax jeste nevyhoda, neumi agr sedacky kombinuvat s elektrickou sedackoua s pameti.. a priplacat 79 litru ze neagr a v kuzi fakt neee
Nevím jaká je ta nová 2.5HEV od Fordu, ale 2.0 HEV v Mondeu je překvapivě dobrý a vlastně hodně podobný pohon, jako Toyota, atmosféra + planetovka + elektromotor.
Je to obluda. Vítej v obludáriu, Koyoto.
Mne tá veľkosť pripadá tak akurát. :-!
Od roku 2010 mám autá s dĺžkou nad 4,8 m.
Najprv kvôli detským kočiarom, teraz je to zvyk, komfort na dlhých cestách a bezpečnosť.
Plus pri tých väčších vozidlách sú na výber aj silnejšie motory a dobrá dynamika pre aktívnu bezpečnosť.
Inak, Toyota :yes: , začína mi byť sympatická. Pozeral som test RAV4 PHEV, konečne dobrá dynamika. Tento Highlander tiež fajn počin.
Od roku 2010 mám autá s dĺžkou nad 4,8 m.
Najprv kvôli detským kočiarom, teraz je to zvyk, komfort na dlhých cestách a bezpečnosť.
Plus pri tých väčších vozidlách sú na výber aj silnejšie motory a dobrá dynamika pre aktívnu bezpečnosť.
Inak, Toyota :yes: , začína mi byť sympatická. Pozeral som test RAV4 PHEV, konečne dobrá dynamika. Tento Highlander tiež fajn počin.
..k čemu to úplně je.. ale ten problém mám s většinou SUV
Na tom půdorysu se dá provozovat Vit👋Multivan/travellerer +PSA klony.
Beru že má 4x4 ale kdo ho reálné potřebuje..
Na tom půdorysu se dá provozovat Vit👋Multivan/travellerer +PSA klony.
Beru že má 4x4 ale kdo ho reálné potřebuje..
V kláda i Mulťák 4x4 mají a navíc plnohodnotný nikoliv jen výpomoc slabým elektromotorem. A konec konců do Travelleru ho Dangel také umí dodělat.
Já si v praxi zkusil přímé porovnání tohoto 4x4 s elektromotorem a připojitelným zadkem (ve stylu Haldex), když opomenu to, že 90 % kupců tohoto auta by fungovala naprosto stejně dobře i s náhonem na předek, tak v běžných situací a to včetně rozjezdů do zledovatělého kopce či jízdě na sněhu si vůbec nepoznal, že zadek žene jen elektromotor. Jediné, kdy to bylo možno poznat je ze zpomaleného záběru, kdy u 4x4 (připojitelný zadek k pohonu) umělo pustit více síly do zadu a mělo benevolentnější elektroniku při "blbnutí" na sněhu a umělo poslat auto bokem, kdežto ten Highlander preferoval předek (protože je tam logicky silnější spalovák, než elektromotor na zadku) a měl hodně striktně nalazenou elektroniku, což je ve výsledku v běžné jízdě i lepší řešení, protože ti nenechá udělat chybu, že to přepálíš do zatáčky pod plynem.
Takže kdo nejezdí Offroad či drifty, tomu AWD s elektromotorem bude sloužit naprosto perfektně a proti těm fake 4x4 typu Haldex (to má i mlutivan ne?) nepoznáš při běžné jízdě rozdíl.
Takže kdo nejezdí Offroad či drifty, tomu AWD s elektromotorem bude sloužit naprosto perfektně a proti těm fake 4x4 typu Haldex (to má i mlutivan ne?) nepoznáš při běžné jízdě rozdíl.
Stačí za ta auta připojit dvoutunový přívěs a v prvním dlouhém zasněženém kopci ten rozdíl každý pozná.
Já ti nevim, ale na tahání přívěsu si nebudu kupovat přeci hybrid, ale diesel 😁 P
v tomhle naprosto souhlas. Případně nějakej plnotučnej americkej benzín.
Ale třeba Šimpanz by chtěl dávat 2tunový přívěs i za trabanta, co my víme. 😒]
Ale třeba Šimpanz by chtěl dávat 2tunový přívěs i za trabanta, co my víme. 😒]
To netuším, ale já chtěl jen říct, že v praxi a v podmínkách, kde toto auto bude jezdit, tak běžný uživatel skoro rozdíl nepozná a tam kde má 4x4 pomáhat, tzn za apexem, nebo na výjezd do zasněženého kopce (v poměru k tomu, že se jedná o velké SUV, žádnou hračku), tam pomůže uplně stejně, jako 4x4 ve stylu haldex.
presne tento typ velkych nepremiovych SUV v eu chyba ako sol... rovnako kia telluride ci hyundai palisade .. alebo aj subaru ascent https😐/www.auto.cz/…em-pro-americany?… ( inak zrovna ascent mi hodne pripomina higlandera.. ci naopak? ) a par dalsich by sem casom mohli do eu prist ( vid spominani korejci mozno v dalsej generacii .. uvidime ) ... pritom nemam pochyb o tom ze takyto higlander od toyoty bude aj praktickejsi a terennejsi ako nejaka X5 ci Q7 .... inak aj novy rexton po facelifte sa mi moc paci ... no a este ze mame tu aj ten novy e😜lorer od forda .... inak teda nie zeby tieto velke SUV boli v eu nejaky super predajny segment ktory by robil neviem ake cisla... ale zase ak mate na vyber 3 modely tak ozaj potom ani nie je co kupit a tak sa nedivim ze je to tu potom sama X5 a pod..ked lacnejsi napriek tomu praktickejsi a terennejsi superi podobnej velkosti tu do eu ani moc nepridu... no ale diky bohu teda za hihlandera aj e😜loer ci rextona ... po boku uz etablovaneho touarega je to v tomto zaujimavom segmente aj u nas razom hned pestrejsie ... :yes:
No já tedy úplně nevím. V dobách, kdy jsem si aut více všímal, plnil úlohu mastodonta na kolech Mercedes GL (teď to bude značené asi GLS). V mém okolí (Brandýs/Labem) jich jezdilo tak 5 kusů a všechno starší manželé. Soused má LandCruisera a i to mi připadá poměrně předimenzované. Měl jsem kolegu s 5 dětmi a ten rodinku vozil, myslím, v Multivanu nebo něčem takovém .... Asi to jen nechápu 😉
ano to je tak... jasne.. niekto 5 clennu rodinu vozi v lodgy iny v higlanderi.... suma sumarum ak dane auto je vyuzite a nie je to len pre paradu tak nevidim moc problem.... navyse vdaka coraz sirsej ponuke si vies velke SUV kupit uz lacnejsie ako keby si nemal na vyber a musel ist len do premioviek ... GL od medveda je uz predsa len inde cenovo ako touareg ci higlander pritom uz aj tieto nazvime ich nepremiove velke SUV ti splnia rovnaky ucel ako GL ci Q7 .... uloha mastodonta je docela nevdacna viem co tym myslis ( k tomu zavist okolia jasne chapem ) ... ale za mna higlander dokaze jazdit za fakt prijemnu spotrebu... to aj susedova XY rocna bora dnes uz zerie viac takze to je take osemetne v tomto .... a ak to clovek vyuzije preco nie...... mne sa higlander paci... :yes:
Trochu si myslím, že je to pokus vrátit se do segmentu, kde mimo prémii není nic. Vezmi si kolik normálních automobilek konkurovalo BMW a Mercedesu ve vyšší střední. Taková Omega MV6 byl docela pojem 😉 . Teď se vrátila Camry a ta má výhodu ve svém hybridním pohonu, takže může zaujmout svým "přírodě přátelským" pohonným ústrojím. Kdo chce něco podobného v SUV má RAV4, ale konkurence X7 nebo GLS ??
Ve světe je to běžné... Viz např. Toyota Sequoia nebo Nissan Armada... Mnohem větší auta než Highlander... Opravdové neprémiové koráby pro rodinu. Je zajímavé, že v Evropě se tato auta neprosadila... jen jejich mnohem dražší varianty jako GLS a X7. Asi je to tak, že kdo v Evropě chce zaplatit takový kočár, tak už to zvládne i za prémiovou cenu... A ti ostatní jdou do Lodgy apod. Ale jsou to fakt zajímavá auta, hlavně ta Sequoia je pro aktivní rodinu úžasná.
Tyhle auta se prosadily všude tam, kde je benzin za směšné ceny. Což v Evropě kromě Ruska není.
Neco na tom je, ale uplne to nevysvetluje, proc jsou v Evrope v teto kategorii jen ty nejdrazsi znacka. Jinak minimalne Toyota by do Sequoie dokazala dat i naftu... Ale on je to obecnejsi trend, v Evrope se casem nepremiove znacky stahly i z vyssi stredni tridy, a to tam byvaly... a to urcite nebylo kvuli cenam benzinu. Je to zajimave.
současná X5 dá terénem fakt dost a je mnohem lepší než současná X3, která v křížení dost bezmocně hrabe. Co vyjela X5 s oktávkou na laně (proražená vana) v rozbahněným výjezdu ve skolnu cca 20% jsem fakt čuměl. A mimochodem se to hrnulo v pohodě na elektřinu.
O Q7 není třeba mít pochybnosti... Tyhle auta daj už opravdu hodně a i úplně rozvrtaná lesní cesta, kde současně tahali za traktorem klády nebyla žádnou překážkou. A že když někdo vidí BMW v terénu tak okamžitě opouští zetora aby se ti šel vysmát je už jenom třešnička na dortu...
U X5 je blbý, že maximální výšku podvozku ti to dovolí nastavit pouze bez vozejku a hlavně na rovině. Když je to celý vykřížený, tak se to dofouká jenom do předposlední pozice. Takže to chce na to myslet dřív. A pak nejezdit extra rychle, protože při cca 30km/h to spadne zase zpět. Jo a na rozdíl od Touarega po zaparkování podvozek sám najede na běžnou vejšku. Takže parkovat na pařezu jako s RR nebo Touaregem se nedoporučuje😄
O Q7 není třeba mít pochybnosti... Tyhle auta daj už opravdu hodně a i úplně rozvrtaná lesní cesta, kde současně tahali za traktorem klády nebyla žádnou překážkou. A že když někdo vidí BMW v terénu tak okamžitě opouští zetora aby se ti šel vysmát je už jenom třešnička na dortu...
U X5 je blbý, že maximální výšku podvozku ti to dovolí nastavit pouze bez vozejku a hlavně na rovině. Když je to celý vykřížený, tak se to dofouká jenom do předposlední pozice. Takže to chce na to myslet dřív. A pak nejezdit extra rychle, protože při cca 30km/h to spadne zase zpět. Jo a na rozdíl od Touarega po zaparkování podvozek sám najede na běžnou vejšku. Takže parkovat na pařezu jako s RR nebo Touaregem se nedoporučuje😄
"pritom nemam pochyb o tom ze takyto higlander od toyoty bude aj praktickejsi a TERENNEJSI ako nejaka X5 ci Q7"
Z čeho jsi tu kravinu vyvěštil? Tu kravinu, že zadní el. motor Highlanderu, 40kw, 121Nm, závislý na pidibaterce, bude v terénu platnější, než full time AWD, s 60% výkonu na zadní nápravě?
Taky nemám o jedné věci pochyb.
Z čeho jsi tu kravinu vyvěštil? Tu kravinu, že zadní el. motor Highlanderu, 40kw, 121Nm, závislý na pidibaterce, bude v terénu platnější, než full time AWD, s 60% výkonu na zadní nápravě?
Taky nemám o jedné věci pochyb.
Tohle napíše člověk, co z těch aut neřídil ani jedno....
Terénnější říkáš? No obávám se, že pohon 4x4 tohoto hybridu nezvládne ani desetinu toho co jmenovaná auta. Navíc má nižší světlou výšku.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale dobře, terén vzal čert, tohle je spíše rodinné mpv než nějaký offroad, od terénu je zde Land Cruiser. Blbé je, že na silnici, kde bude trávit 100% času, se chová jak bedna kytu, viz video čas od 17😁5
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale dobře, terén vzal čert, tohle je spíše rodinné mpv než nějaký offroad, od terénu je zde Land Cruiser. Blbé je, že na silnici, kde bude trávit 100% času, se chová jak bedna kytu, viz video čas od 17😁5
https😐/www.youtube.com/watch?…
Špatný to je jen na limitu. Jinak si jízdní vlastnosti pochvalovali. Nechci se toho mizernýho vyhýbacího manévru zastávat, ale najedu 45tkm ročně, a do takové situace jsem se nedostal ani nepamatuju. Samozřejmě kdyby dostal... rád bych nebyl. Ale asi by mě to při nákupu výrazně neovlivnilo.
Ale tím nijak nerozporuju tvou myšlenku coby reakci na topera.
Mmch, výborný test (ten poslední), i hodnocení podvozků, to se jen tak nevidí :yes:
A ta Kia je překvapivě dobrý auto.
Ale tím nijak nerozporuju tvou myšlenku coby reakci na topera.
Mmch, výborný test (ten poslední), i hodnocení podvozků, to se jen tak nevidí :yes:
A ta Kia je překvapivě dobrý auto.
SUV asi nikdo prvoplánově nepovažuje za krouhače zatáček, ale když na to jednou přijde (klidně třeba jednou za deset let), tak solidní jízdní vlastnosti jako když najdeš. Určitě nikdo nechce přejet malé děcko, co se mu vřítí přímo před auto. Rovně dneska umí jezdit každé auto, ale Highlander bohužel umí jenom to. SUV co 3_diamanty daly do srovnání nebo to Sorento rovně jezdit umí také (v 21 století asi žádná raketová věda), ale když na to přijde a nastane krizovka, tak zvládnou rychlý manévr daleko lépe, ten Highlander je někde hluboko v minulém století, kdy vysoké offroady na balonových pneu a vysokých pružinách s mizerným ESP při prudkém manévru předváděly přesně tohle.
Tak to vypadá, že ten hluk se bude muset řešit externě pomoc: https😐/www.2din.cz/…odhlucneni-auta/ - protože tak cool auto nemůže mít hluk v kabině 😁 Ale jinak se mi auto moc a moc líbí 😊
https😐/www.sauto.cz/…a/pilot/19012867 .....je to přímý konkurent, jen se do EU oficiálně nedováží. Pouze individuální dovoz. Je to 3,5 V6, půjde s ním i dost táhnout a motor je dle recenzí osvědčený držák.
Pohodlny podvozek a minusy rany od kol? Ty rany bych rekl, ze to pohodli asi trochu narusuji 😒]
ne?
Nedovedu si představit váhat mezi těma dvěma.
Jen takové srovnání. Ozzmanovi u Fordu, když odešla 12V baterka ( nevím jakou má kapacitu a startovací proud ), tak musel rozebrat půlku auta, aby se tam dostal a musel ji vyměnit, jinak by nejezdil.
Mně teď odešla 12V baterka v Corolle, 45Ah 280A, jakmile jsem otevřel kufru ( elektrickej ) před nastartováním, už nenaskočila. Baterka dávala jen 120A. Takže jsem objednal novou a když jsem nejdřív neotevřel kufr, normálně jsem nastartoval a v pohodě jezdil týden než jsem měl čas na výměnu baterky. Ford, potažmo obyčejnej spalovák by si s takto malým proudem ani neprdnul.
Ale jinak na tomto jsem poznal šetření u Toyoty. Novou baterku jsem dostal 54Ah 480A, takže ta z výroby byla řádně poddimenzovaná na limit.
A pro upřesněni auta byla vždy s jednou baterkou a ne pojizdna baterkova kavalerie tam možna nějaka bezpohlavni toyota ma co nabidnout.
A nejhorši je, že tohle se nezadržitelně protlačuje napřič celym automobilismem na nejstaršim kontinentě.
Jinak všechno, co není Ford, jsou plečky pro hlupáky a ovce, to je jasný.
Jak se může někdo takhle ztrapňovat, to mi hlava nebere.
P.S jasný ze by si s tím Ford neskrtnul, proto se tam dává 75 tka baterka z výroby 😁
ja dobijam bateriu 2x rocne vzdy pred zimou a po zime, alebo vzdy ked auto dlhsie stoji a pod 6r mi este ziadna bateria neodisla, na prvej Primere mala 8r Bannerka stale skvelu kondiciu