Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kia: sedmiletá záruka také na Sportage

29 komentářů

Takove mile zpravy po ranu 😉
Si ji budeš kupovat,bo čo také ťa tak potěšilo? 😲
tomas247
Kedy si takto zacnu verit aj iny velki svetovi producenti aut? Kedy ponuknu dlhsiu zaruku ako prikazuje zakon bez priplatkov?
Az ked postavia modernejsie vyrobne linky, pripadne sa presunu na Slovensko? >😁
Neviem aku to ma suvislost so slovakmi, tak ako robime my, robia ludia vsade inde.. :-!
Tak tak,je jak pravíš a tomu nad tebou teda malý příkladek z EU, neb evidentně neví: Fiat Bravo má ve Francii 5 let/ 500 tkm.Jinak výroba a prodej aut není závod v záruce,tomu uvěří snad jen,řekněme málo informovaný člověk,že když bude mít Kii,natočeno 149 tkm,poběží 84. měsíc a byla by porucha na motoru-a teď jaká? Max. a nejvíc mne napadá něco kolem pal.systému-vstřikovač,že mu to grátis vymění.Bych se dost divil,svedou na palivo...Jsem tak brouzdal kdesi v nějaké diskusi o Kii a že by se servisy jóóó extra nějak férově chovaly...jeden majitel ceeda byl docela zděšen,jak se choval pražský servis u auta starého snad 2 měsíce a zachránilo jej to,že čistě náhodou se nachomítli korejčíci-nějací šéfové,pak začal servis dělat to,co měl,takže zase orgasmus bych z těch záruk neměl, nebo, jak povídala moje babička:žádná polévka se nejí tak horká,jak se uvaří.Ale 7let záruky v reklamě vypadá hezky,to uznávám,takže raději kupuji jen ta s 3 letou,to bohatě stačí.Holt reklamy jdou ve všem mimo mne,i na auta.
Jo. Na to se vzdy tesim. Jak si u clanku o 7mi lete zaruce poctu ty vykruty a zoufale pokusy, presvedcit ctenare, ze 3 leta zaruka je ve skutecnosti mnohem lepsi nez 7mi leta. Myslite, ze u auta s 3letou zarukou na vas v servisu nebudou zkouset triky, jak ze vas zbavit? Jasne, vzdy je lepsi, kdyz dostane clovek 3 roky zaruky, nez kdyz mu za stejne penize nacpou 7 let. Co by si s tim rancem pocal? Jeste by se mohl dobrovolne rozhodnout, zda bude jezdit do znackoveho servisu a drzet zaruku, nebo to ukonci. Takove triznive moznosti volby vas samozrejme 3leta zaruka zbavi.
tomas247
suvisi to velmi. naco je spickova technologia ked s nou pracuju podpriemrne zrucni zamestnanci? a to myslim ze pri ziline nehrozi.

Ale mna zaujima ine: Preco si nedovolia dat taku zaruku aj ine automobilky? Napr cela VW group, citroen, fiat??? Neveria svojim produktom?
Už nahoře jednomu píši, že Bravo má ve Francii 5r/500tkm.Dává se tolik, kolik je třeba.Konečně,všichni,kdo na tuhle hříčku přistoupíte budete 7 let cvakat úkony ve značkovém servise, četnost poruch bude naprosto stejná jako jinde,nebo-li, někde se ty love na bombastickou záruku vzít musí. Zejména, je-li Kia ve ztrátě a co jsem se díval,hospodaří se znaménkem minus,což snad není kladný hosp.výsledek a nejsou to jen účetnické čachry s odpisy,nebo jo? 😉 Osobně bych chodil po zemi a moc se nevznášel v oblacích. Povíme si za 7 let,OK? Připomenu se.Já už zažil tolik slibů,že opatrný bych byl i u Toyoty,ať je to u aut. :-!
7 rokov alebo 150 000km je na motor a prevodovku. Koľko najazdí priemerná rodina ročne? Bude každý chodiť 7 rokov na pravidelné servisné prehliadky? A zase 150 000 km nie je na dnešnú techniku motorov tak veľa. Máme vo firme GETZ 145000 km a motor a prevodovka šlape. Ostatný dávaju 2 roky bez omedzenia km. A koľko sa dá najazdiť za dva roky. A pri každej značke patria omedzenia záruky pre firmy ako napr. Taxi. požičovne atď.
Takže nič výnimočné nič prehnané.
Vzdyt zrovna fiat ma u brava rozsiritelnou na 5 let (i tady). Jinak zaruka je otazka marketingu, s duverou vyrobce to asi nema moc spolecneho. Nekdo tu zaruku, aby prodal, proste potrebuje a nekdo ne. Ze ma Kia vic nez dvojnasobnou zaruku oproti mazde nebo toyote asi neznamena, ze mazda a toyota jsou plecky. Ono je to prave spis naopak. Zakaznik znacce veri natolik, ze delsi zaruku nepozaduje (jinak by to asi nikdo nekupoval), analogicky u ostatnich. Takze odpoved zni: ostatni nemusi borit image plecky, proto se se zarukou nepretrhnou.
Mimochodem, hyundai v usa do budoucna zvazuje s rostouci image zkraceni zaruky, coz podporuje tvrzeni, ze delka zaruky je marketingovy nastroj a ne odraz kvality znacky (i kdyz chapu, ze spousta lidi to bude unterpretovat tak, ze hyundai jde do kytek 😄 ).
ladlen
Som tiež vlastníkom Kie c´eed a len čas ukáže, ako to s tou 7-ročnou zárukou bude. Ak im to vyjde, potom aj ostatné automobilky budú musieť záruku predĺžiť. Ja sa práve chystám, hoci s banalitou, na prvú záručnú opravu mojej Kie. Pri 2000 otáčkach mi začala rezonovať prístrojová doska, a to je na trojke pri 50 km/ hod, čiže akurát na jazdu cez obce po novom. Dosť ma to vyrušuje a to má Kia najazdených len 24 tis.km
tudydudy
Pis casteji-to se hodi 😉
Daniel Desiqn ty si snaď majiteľ všetkých značiek ale v prvom rade si majiteľ chorého mozgu !!!
Daniel Desiqn ty si snaď majiteľ všetkých značiek ale v prvom rade si majiteľ chorého mozgu !!
ladlen
Ty "anonym" [78.98.19.XXX], už si ma prestaň konečne mýliť s nejakým danielom designom a lookom, ja píšem len pod skratkou ladlen a asi mám smolu, že píšem po slovensky ako oni, a nemám záujem sa zúčastňovať všelijakých osočovacích debát, mňa zaujímajú iba autá nič iné.
:no:
;-\
Proc to sakra nazyvaju 7-letou kdyz je to prakticky jen 5-leta?
protože sedmička vypadá líp jak pětka,proto :-!
Nazyvaju je slovensky nazyvají je česky ty bllllbe.
Suhlas,je to blb,mali by ho okamzite zabanovat :-!
Klaudius
tvoja IP je jasným dokladom toho kto si
Pro informaci Hyundai v USA poskytuje 10 letou záruku asi od roku 1989,tak nevím co tady řešíte.Vemte si vaše německo-francouzsko-italský miláčky a navšivte servis,jestli vám zase někde něco neupadlo.PS.
Jestli se za "asi od 1989" da brat i 2001, tak ano 😄 . Jinak by chtelo napsat i to, ze je to zaruka na pohonne ustroji omezena najezdem 100t mil a neprenositelna na dalisho majitele. To uz mi teda prijde lepsi ta kia-zaruka, s kterou to po peti letech i prodam.
Komplet zaruku ma hyundai usa dokonce omezenou 5 lety a 60t milemi, takze kia vede.
Ja si myslim, ze vyrobca takto setri na vystupnej kontrole. Zavady, ktore by normalne odhalila vystupna kontrola, vyrobca proste neriesi a vyriesi ich az ako zarucnu opravu. Neusetri na oprave tych chyb, ale usetri na vystupnej kontrole. Nemusi najimat dalsich ludi, stavat dalsiu linku na vystupnu kontrolu ... Z ineho uhla pohladu sa to da nazvat ako "outsorcing", tj. vystupnu kontrolu urobi zakaznik pri pouzivani produktu a vyrobca usetri. Este inak povedane, to co doteraz robieval zamestanec firmy, odpracuje zakaznik pocas uzivania produktu. A vyrobca este s velkou pompou sa bude tvarit aka je laskava a ustretova, ze chybu odstrani bez reptania zadarmo ako sucast zaruky.

Tento trend pozorujem u mnohych druhov vyrobkov, nielen u aut. To vedomie ze vyrobca prenasa cast roboty na nas zakaznikov, to zrovna nepotesi.
Nemas pravdu. Na Vyrobnej linke mas urcite postupy a hlavne standardy. Manazment kvality Ti asi nic nehovori, bez urazky.
Urcite by KIA nezrusila vystupnu kontrola na ukor predlzenia zaruky a prenesienia zodpovednosti na servis.
Praveze, hlavne reklamacie su velmi neziaduce cervene cisla.
Pretoze najvacsie naklady su prave mzdy mechanikov

Vsetko je o statistikach, mala rada -
Vsimni si ceny rozsierenych zaruk na 4 roky
napriklad Renault - megane cca 30 000 Sk.
Mercedes A - cca 6 000 Sk.

Na zaklade poruchovosti a vyskytu chyb sa vypocita
cena na jeden automobil aj so zapocitanou rentabilitou.
tak toto by ma nikdy nenapadlo a celkom dobre som sa pobavil - bez urazky. Skutocne zaujimave konspiracne myslenie 😄 Pracujem chvilu s autami a to mi umoznilo sa do KIA fabriky dostat - na vystupnej kontrole pracuje ludiiiiiiiii. Skoro by som povedal, ze viac ako pri vyrobe, kedze 90% vyroby prebieha roboticky. Takze tato zaujimava teoria neobstoji.
>😁 :😉 ;-\ 😉 :no: :no: :no: :yes: 8-s ;-\ 😐 😐 😐 😉 😄 😄 😄 😲