klobouk dolů před (nyní již) Stellantisem že do toho jde.... přecejen, naděje na úspěch nijak velké nejsou.... o to víc cením že to někdo ve střední třídě s kombíkem (i když trošku crossovým) zase zkusí.... :yes:
PS: potáhněte interiér béžovou alcantarou, dejte tomu logo Lancie a můžete se mnou počítat.... :-!
Pamatuju si spoustu krásných citroenů, ta značka vždycky uměla udělat sochu na kolech. C6, předtím samozřejmě DS... I tohle vypadá dobře. Fakt jim držím palce, takové značky by byla škoda.
DS jo, XM jo. Já docela mohl i poslední C5. Tím to bohužel (zatím) skončilo.
C6 je kontroverzní. Líbily se mi detaily (zadní okno, světla a tak)... naopak mi trošku vadil dlouhej čumák... i když k tomu autu to prostě patřilo. https://c8.alamy.com/…-side-B4CK79.jpg
Nojo, Mondeo se chvíli prodávalo s litrem a spousta lidí mu to nezapomene :-)
Za mě nakonec proč ne, čím širší nabídka, tím líp... a pro klidnýho jezdce s těma 96kW nebo kolik to má...
Ani bych se nebál toho, že to nebude hezké, naopak si myslím, že to bude povedené a určitě se za tím nejeden člověk otočí. Už se těším na živé setkání.
Ale trochu se bojím pohonu. Auto střední třídy a nemělo by to diesel? Auto se kterým se nejspíše bude i jezdit dál než kolem komína? S 1,2 to je trochu ostuda i jako základ (i když nechápu, ale lidi si to kupují i do 5008). Předpokládám, že nad tím by mohl být ještě 1,6PT, pokud ho nechtějí dávat jen v kombinaci s PHEV a to by byl celkem prů*ser mít jen 1,2R3 a předražený a pro hodně lidí nevhodný PHEV.
.... tak hlavně ta 1.2 je jen fabulace autora článku ne? ofiko info to není.... a já věřím že nejsou na hlavu a takovou trapárnu neudělají.... jinak ale souhlasím s potřebou dieselu - do auta na dlouhé štreky jasná volba.....
Neviem či si niekto pamätáte koncept Citroën Numéro 9, toto auto mi ho tvarmi veľmi pripomína, napriklad otvorený stresny spojler ale aj bočná línia.. Ale zaujimalo by ma akú cenu nastavia, lebo očividne ide o auto velkostou medzi 508 a DS9 ale cena bude musieť byt zrejme nižšia ako pri 508.. uvidíme ;-)
U B-Maxa bolo chybou hlavne to, že chýbajúci B-stĺpik nebol bonusom naviac, ale iba kompenzoval nedostatok priestoru v kabíne - malý kufor bol už len čerešničkou na torte. Cena auta bola popri tom sebavedome plnotučná, takže inak to asi ani nemohlo dopadnúť.
Myšlienka kabíny bez B-stĺpika nie je nijak nová, lenže bezpečnosť nepustí. B-stĺpik potom musia suplovať dvere, čo nie je jednoduché. Naberú tým na objeme aj na váhe a ani tak pevnostne B-stĺpik úplne nenahradia.
...jak designéři u těch studií svěřepě ruší sloupky B, aby je pak u prodejní verze samozřejmě pokorně museli doplnit. Už se z toho těch konceptů stalo fakt trapné klišé... :-[] Do série to v poslední době dotáhl jen Ford u B-Maxu, a byl z toho propadák jako hrom... :-) (i když hodně k němu pomohl i na MPV směšně malý kufr, to je jasné).
Jestli to náhodou nebude tím, že ten sloupek překáží v celkovém náhledu na interiér, hm? A u konceptu jde především o ukazování ne stoprocentní technickou věrnost.
No jo, promiň, zase bych po tobě chtěl přemýšlení, to je příliš.