Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCitroën začíná odhalovat nástupce C5. Novinka střední třídy vsadí na neobvyklý styl
25 komentářů
velitel mesta bugulmy
Pamatuju si spoustu krásných citroenů, ta značka vždycky uměla udělat sochu na kolech. C6, předtím samozřejmě DS... I tohle vypadá dobře. Fakt jim držím palce, takové značky by byla škoda.
DS jo, XM jo. Já docela mohl i poslední C5. Tím to bohužel (zatím) skončilo.
C6 je kontroverzní. Líbily se mi detaily (zadní okno, světla a tak)... naopak mi trošku vadil dlouhej čumák... i když k tomu autu to prostě patřilo.
https😐/c8.alamy.com/…-side-B4CK79.jpg
C6 je kontroverzní. Líbily se mi detaily (zadní okno, světla a tak)... naopak mi trošku vadil dlouhej čumák... i když k tomu autu to prostě patřilo.
https😐/c8.alamy.com/…-side-B4CK79.jpg
Mr.Murphy
klobouk dolů před (nyní již) Stellantisem že do toho jde.... přecejen, naděje na úspěch nijak velké nejsou.... o to víc cením že to někdo ve střední třídě s kombíkem (i když trošku crossovým) zase zkusí.... :yes:
PS: potáhněte interiér béžovou alcantarou, dejte tomu logo Lancie a můžete se mnou počítat.... :-!
PS: potáhněte interiér béžovou alcantarou, dejte tomu logo Lancie a můžete se mnou počítat.... :-!
kari.laz
Ani bych se nebál toho, že to nebude hezké, naopak si myslím, že to bude povedené a určitě se za tím nejeden člověk otočí. Už se těším na živé setkání.
Ale trochu se bojím pohonu. Auto střední třídy a nemělo by to diesel? Auto se kterým se nejspíše bude i jezdit dál než kolem komína? S 1,2 to je trochu ostuda i jako základ (i když nechápu, ale lidi si to kupují i do 500😄. Předpokládám, že nad tím by mohl být ještě 1,6PT, pokud ho nechtějí dávat jen v kombinaci s PHEV a to by byl celkem prů*ser mít jen 1,2R3 a předražený a pro hodně lidí nevhodný PHEV.
Ale trochu se bojím pohonu. Auto střední třídy a nemělo by to diesel? Auto se kterým se nejspíše bude i jezdit dál než kolem komína? S 1,2 to je trochu ostuda i jako základ (i když nechápu, ale lidi si to kupují i do 500😄. Předpokládám, že nad tím by mohl být ještě 1,6PT, pokud ho nechtějí dávat jen v kombinaci s PHEV a to by byl celkem prů*ser mít jen 1,2R3 a předražený a pro hodně lidí nevhodný PHEV.
Čekal bych +- nabídku kopírující 508.
.... tak hlavně ta 1.2 je jen fabulace autora článku ne? ofiko info to není.... a já věřím že nejsou na hlavu a takovou trapárnu neudělají.... jinak ale souhlasím s potřebou dieselu - do auta na dlouhé štreky jasná volba.....
Nojo, Mondeo se chvíli prodávalo s litrem a spousta lidí mu to nezapomene 😄
Za mě nakonec proč ne, čím širší nabídka, tím líp... a pro klidnýho jezdce s těma 96kW nebo kolik to má...
Za mě nakonec proč ne, čím širší nabídka, tím líp... a pro klidnýho jezdce s těma 96kW nebo kolik to má...
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mirek661
Neviem či si niekto pamätáte koncept Citroën Numéro 9, toto auto mi ho tvarmi veľmi pripomína, napriklad otvorený stresny spojler ale aj bočná línia.. Ale zaujimalo by ma akú cenu nastavia, lebo očividne ide o auto velkostou medzi 508 a DS9 ale cena bude musieť byt zrejme nižšia ako pri 508.. uvidíme 😉
iba silueta, ale ok
v podstate, urobit ho viac suv a je to tam.... a svetla podla dnesnych a je to...
v podstate, urobit ho viac suv a je to tam.... a svetla podla dnesnych a je to...
Arese
...jak designéři u těch studií svěřepě ruší sloupky B, aby je pak u prodejní verze samozřejmě pokorně museli doplnit. Už se z toho těch konceptů stalo fakt trapné klišé... 😒] Do série to v poslední době dotáhl jen Ford u B-Maxu, a byl z toho propadák jako hrom... 😄 (i když hodně k němu pomohl i na MPV směšně malý kufr, to je jasné).
U B-Maxa bolo chybou hlavne to, že chýbajúci B-stĺpik nebol bonusom naviac, ale iba kompenzoval nedostatok priestoru v kabíne - malý kufor bol už len čerešničkou na torte. Cena auta bola popri tom sebavedome plnotučná, takže inak to asi ani nemohlo dopadnúť.
Myšlienka kabíny bez B-stĺpika nie je nijak nová, lenže bezpečnosť nepustí. B-stĺpik potom musia suplovať dvere, čo nie je jednoduché. Naberú tým na objeme aj na váhe a ani tak pevnostne B-stĺpik úplne nenahradia.
Myšlienka kabíny bez B-stĺpika nie je nijak nová, lenže bezpečnosť nepustí. B-stĺpik potom musia suplovať dvere, čo nie je jednoduché. Naberú tým na objeme aj na váhe a ani tak pevnostne B-stĺpik úplne nenahradia.
Souhlas, ale proč potom toto nerealizovatelné řešení po|ád cpou na koncepty?! 😒 :no:
Jestli to náhodou nebude tím, že ten sloupek překáží v celkovém náhledu na interiér, hm? A u konceptu jde především o ukazování ne stoprocentní technickou věrnost.
No jo, promiň, zase bych po tobě chtěl přemýšlení, to je příliš.
No jo, promiň, zase bych po tobě chtěl přemýšlení, to je příliš.
Petr Turecek
Nevíte někdo co je tím myšleno? Autor píše, že to má záď z kombíku. Tak si lámu hlavu, co to má z toho sedanu, co kombík nemá...
lamal
vyslo na javo, ze pohon skutocne obstara 1.2 púrotek, ale bude tam 2x v prevedeni V6 s celkovym objemom 2,4l a vykonom 192 kW.
SM 2022 (21) 😲