Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle BMW M5 E39 se prodalo za 4,36 milionu. Je skoro nové

I když ceny BMW M5 generace E39 v poslední době vzrostly, že byl někdo ochoten za tento ikonický sportovní sedan utratit víc než 4 miliony korun, nás stejně překvapilo.
Zpět na článek
8. 4. 2021 08:04
Re: Čím to sakra je...
Vzhled ani převodovku současných M5 bych v tom asi nehledal.

Spíš to bude tím, že to jsou ještě i dnes dobrá auta zejména technicky, moc jich není a ve své aktuální době toho nic moc lepšího nebylo. A každej trouba si to nekoupil ani tehdy a ani dnes. Já to vidím jako kategorii pro znalce, dobré řidiče a zejména fandy značky, co do kapsy rozhodně hluboko nemají.
8. 4. 2021 10:49
Re: Čím to sakra je...
Hmm, tak konečně jsi mi udělal jasno, proč bmw vůbec dělá M5. Pro bohatá jelita, co neumějí řídit.

Cítím jen já lehkou pachuť závisti ?
8. 4. 2021 13:16
Re: Čím to sakra je...
:-) Zatím to ještě smíme.

Přeji mu to a i ostatním, takové zbytky svobody v motorismu. Každému přeji ať si pořídí auto co ho oslovuje a ať si ho užívá tak, jak ho to těší.

Doby neomezených rychlostí nebo třeba parkování zdarma prakticky kdekoliv a pod. jsou už v nenávratnu. No, alespoň jsem mohl ochutnat. Ovšem zaplatil jsem za to stářím. :-(
Avatar - Ozzman
8. 4. 2021 13:08
Re: Čím to sakra je...
Je to marný, je to marný.... holt, každé auto, co má manuál je sporťák i když je v naftě, nebo má 2 tuny a je to SUV....
8. 4. 2021 12:49
Re: Čím to sakra je...
Alespoň že tak...... :-)
Avatar - Dinar
8. 4. 2021 09:06
Re: Čím to sakra je...
Smutné je, že takový entuziasta, jako ty, se neorientuje a netuší, jak obrovský boom dnes youngtimery obecně zažívají. M5 z devadesátek/nulek je auto vyrobené v relat. malém počtu kusů, oproti dnešním sériím, spousta z těch aut je dnes už po smrti, proto je jakýkoliv zachovalý kus, a tohle je prakticky tovární stav, auto ceněné extrémně. Jenže ranec dnes stojí kde co, i auta ve své době relat neúspěšná a před pár lety za pár korun, jsou dnes za nesmysl, viz. třeba italskou produkci, např. nespolehlivá a jízdně nepřesvědčivá mase 3200 GT, resp. mase coupe, prostě kde co s trochou sportovního flairu je dnes za ceny desetinásobné než před deseti lety a blížící se svým původním prodejním cenám.

Jinými slovy, nečekej, že tě někdo bude brát vážně, píšeš-li dětinské úvahy typu, M5 E39 je drahá proto, protože tu současnou bmw nedělá v manuálu. :D :D
Avatar - lyon667
8. 4. 2021 07:57
Re: Čím to sakra je...
Na druhou stranu M3 je stále v nabídce i s manuálem.
Avatar - speedfred
8. 4. 2021 07:44
Re: Čím to sakra je...
U takéhoto auta je primárny účel odviezť posádku rýchlo a pohodlne, či byť hodne,hodne rýchly na okruhu (aj keď na to to moc není) a to manuálna prevodovka trochu nestíha za modernými AT prevodovkami. V časoch e39 zase automaty nestáli za moc, vtedy si bol ešte rýchlejší s kutáčom.
Avatar - lexi
7. 4. 2021 22:13
pneumatiky
původní pneumatiky, bych vyměnil co nejrychleji za nové...aby v nějaké šikaně neselhaly...jinak auto moc hezké..
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2021 12:26
Re: Čím to sakra je...
No a pak znám ještě jednoho co řídit umí a ten má X5M a M2.
8. 4. 2021 05:28
Re: Čím to sakra je...
M5 s manuálem? A kdo by tyto dnes kupoval? 2t sedan s +600hp a MT? Nechápu.
8. 4. 2021 00:12
Čím to sakra je...
...že jsou Baworáky z 90. a nultých let u automobilových nadšenců tak strašně oceňované a oblíbené? Žeby snad tím, že ty současné jsou většinou hnusné jak noc a takovou M5 už vůbec nelze získat s manuální převodovkou? Ale proč by se o něco takového současné vedení BMW zajímalo, že... :-O :no:
8. 4. 2021 13:55
Re: Čím to sakra je...
Dík, taky sem tam kus ledovce vodpálím.... :-)
8. 4. 2021 12:48
Re: Čím to sakra je...
Hele v nový M5 jsem jezdil a ten automat mi tam ani nijak nevadil. Do takovýho auta asi automat patří. Navíc v M5 funguje rychle a dobře. Navíc kvalty jsou tam celkem dlouhý. Když si chceš někde zablbnout (což jsem se s autem za 3 mega trošku bál jede to fakt strašidelně), tak ti stačí 2 a 3. Víc řadit nepotřebuješ :D
Avatar - white label
8. 4. 2021 12:27
Re: Čím to sakra je...
Téhle M5/e39 má mnohem blíž k dnešní M3, než k současné M5.
A M3 se s manuálem pořídit dá.
Do dnešní M5 BY si manuál pořídil jen BYchař-teoretik tvého formátu.

P.S. Lepší by (za ty háky) byla eu verze.
8. 4. 2021 13:48
Re: Čím to sakra je...
Já věřím, že tuhle svobodu si ještě dlouho udržíme, než nám to soudruzi z Euro-sojuzu zatrhnou kvůli hře na ekologii. Taky mám prču z toho hysterickýho boje proti emisím CO2. Občas mě to tak pobaví, že vezmu auto a jedu se jen tak bezcílně projet 20-30 km po okolí, abych tu planetu trochu oteplil. To víš, když ti žere auto 10 litrů, tak každý sešlápnutí plynu znamená kus upadnutýho ledovce :D :D

Jinak přeju hodně zdraví a buď mladý aspoň duchem ;-)
8. 4. 2021 12:52
Re: Čím to sakra je...
Hele taky znám jednoho takovýho. Koupil si to prostě proto, že se mu to auto líbí. Jezdí s tím prakticky výhradně po městě a až na vyjímky tak na 10-20% výkonu. Má prču z toho jak celý svět nesmyslně bojuje s emisema CO2 a on jezdí do Kaufu a na kafe s V8 biturbo :D :D
8. 4. 2021 09:04
Re: Čím to sakra je...
když si vylistuju na mobile.de ojetiny M3 do pěti let, vyškočí jich 174 a manuálních je jich z toho dvacet. z toho lze asi odvodit, kolik je takových Aresů... a to je M3, ne M5...
8. 4. 2021 09:43
Re: Čím to sakra je...
Ale v M5 asi nebudeš hledat řidičskou mašinu. Spíš superrychlou limo ;-)
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2021 10:08
Re: Čím to sakra je...
A v manuálu není, protože znám 3 majitele nové M5 a ani jeden neumí řídit. Mají to proto, že na to mají.
8. 4. 2021 23:19
Re: Čím to sakra je...
Hlavně mi neříkej, co potřebuju a nepotřebuju, a co do takových aut jako je M5 "patří" a "nepatří". Garnatuju ti, že pokud by BMW začalo dělat M5 také ve verzi s manuálem, že by o zájemce nouzi nemělo!!! :-)
https://www.autoforum.cz/…lni-prevodovkou/
8. 4. 2021 23:18
Re: Čím to sakra je...
https://www.autoforum.cz/…lni-prevodovkou/
No asi těch bychařů bude podstatně více! :-) :yes: :yes: :yes:
7. 4. 2021 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.