Autofun
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lexi
původní pneumatiky, bych vyměnil co nejrychleji za nové...aby v nějaké šikaně neselhaly...jinak auto moc hezké..
Arese
...že jsou Baworáky z 90. a nultých let u automobilových nadšenců tak strašně oceňované a oblíbené? Žeby snad tím, že ty současné jsou většinou hnusné jak noc a takovou M5 už vůbec nelze získat s manuální převodovkou? Ale proč by se o něco takového současné vedení BMW zajímalo, že... 😲 :no:
M5 s manuálem? A kdo by tyto dnes kupoval? 2t sedan s +600hp a MT? Nechápu.
Na druhou stranu M3 je stále v nabídce i s manuálem.
Je to marný, je to marný.... holt, každé auto, co má manuál je sporťák i když je v naftě, nebo má 2 tuny a je to SUV....
U takéhoto auta je primárny účel odviezť posádku rýchlo a pohodlne, či byť hodne,hodne rýchly na okruhu (aj keď na to to moc není) a to manuálna prevodovka trochu nestíha za modernými AT prevodovkami. V časoch e39 zase automaty nestáli za moc, vtedy si bol ešte rýchlejší s kutáčom.
Vzhled ani převodovku současných M5 bych v tom asi nehledal.
Spíš to bude tím, že to jsou ještě i dnes dobrá auta zejména technicky, moc jich není a ve své aktuální době toho nic moc lepšího nebylo. A každej trouba si to nekoupil ani tehdy a ani dnes. Já to vidím jako kategorii pro znalce, dobré řidiče a zejména fandy značky, co do kapsy rozhodně hluboko nemají.
Spíš to bude tím, že to jsou ještě i dnes dobrá auta zejména technicky, moc jich není a ve své aktuální době toho nic moc lepšího nebylo. A každej trouba si to nekoupil ani tehdy a ani dnes. Já to vidím jako kategorii pro znalce, dobré řidiče a zejména fandy značky, co do kapsy rozhodně hluboko nemají.
Smutné je, že takový entuziasta, jako ty, se neorientuje a netuší, jak obrovský boom dnes youngtimery obecně zažívají. M5 z devadesátek/nulek je auto vyrobené v relat. malém počtu kusů, oproti dnešním sériím, spousta z těch aut je dnes už po smrti, proto je jakýkoliv zachovalý kus, a tohle je prakticky tovární stav, auto ceněné extrémně. Jenže ranec dnes stojí kde co, i auta ve své době relat neúspěšná a před pár lety za pár korun, jsou dnes za nesmysl, viz. třeba italskou produkci, např. nespolehlivá a jízdně nepřesvědčivá mase 3200 GT, resp. mase coupe, prostě kde co s trochou sportovního flairu je dnes za ceny desetinásobné než před deseti lety a blížící se svým původním prodejním cenám.
Jinými slovy, nečekej, že tě někdo bude brát vážně, píšeš-li dětinské úvahy typu, M5 E39 je drahá proto, protože tu současnou bmw nedělá v manuálu. 😁 😁
Jinými slovy, nečekej, že tě někdo bude brát vážně, píšeš-li dětinské úvahy typu, M5 E39 je drahá proto, protože tu současnou bmw nedělá v manuálu. 😁 😁
A v manuálu není, protože znám 3 majitele nové M5 a ani jeden neumí řídit. Mají to proto, že na to mají.
Hmm, tak konečně jsi mi udělal jasno, proč bmw vůbec dělá M5. Pro bohatá jelita, co neumějí řídit.
Cítím jen já lehkou pachuť závisti ?
Cítím jen já lehkou pachuť závisti ?
No a pak znám ještě jednoho co řídit umí a ten má X5M a M2.
Hele taky znám jednoho takovýho. Koupil si to prostě proto, že se mu to auto líbí. Jezdí s tím prakticky výhradně po městě a až na vyjímky tak na 10-20% výkonu. Má prču z toho jak celý svět nesmyslně bojuje s emisema CO2 a on jezdí do Kaufu a na kafe s V8 biturbo 😁 😁
😄 Zatím to ještě smíme.
Přeji mu to a i ostatním, takové zbytky svobody v motorismu. Každému přeji ať si pořídí auto co ho oslovuje a ať si ho užívá tak, jak ho to těší.
Doby neomezených rychlostí nebo třeba parkování zdarma prakticky kdekoliv a pod. jsou už v nenávratnu. No, alespoň jsem mohl ochutnat. Ovšem zaplatil jsem za to stářím. 😒
Přeji mu to a i ostatním, takové zbytky svobody v motorismu. Každému přeji ať si pořídí auto co ho oslovuje a ať si ho užívá tak, jak ho to těší.
Doby neomezených rychlostí nebo třeba parkování zdarma prakticky kdekoliv a pod. jsou už v nenávratnu. No, alespoň jsem mohl ochutnat. Ovšem zaplatil jsem za to stářím. 😒
Já věřím, že tuhle svobodu si ještě dlouho udržíme, než nám to soudruzi z Euro-sojuzu zatrhnou kvůli hře na ekologii. Taky mám prču z toho hysterickýho boje proti emisím CO2. Občas mě to tak pobaví, že vezmu auto a jedu se jen tak bezcílně projet 20-30 km po okolí, abych tu planetu trochu oteplil. To víš, když ti žere auto 10 litrů, tak každý sešlápnutí plynu znamená kus upadnutýho ledovce 😁 😁
Jinak přeju hodně zdraví a buď mladý aspoň duchem 😉
Jinak přeju hodně zdraví a buď mladý aspoň duchem 😉
Téhle M5/e39 má mnohem blíž k dnešní M3, než k současné M5.
A M3 se s manuálem pořídit dá.
Do dnešní M5 BY si manuál pořídil jen BYchař-teoretik tvého formátu.
P.S. Lepší by (za ty háky) byla eu verze.
A M3 se s manuálem pořídit dá.
Do dnešní M5 BY si manuál pořídil jen BYchař-teoretik tvého formátu.
P.S. Lepší by (za ty háky) byla eu verze.
https😐/www.autoforum.cz/…lni-prevodovkou/
No asi těch bychařů bude podstatně více! 😄 :yes: :yes: :yes:
No asi těch bychařů bude podstatně více! 😄 :yes: :yes: :yes:
Hele v nový M5 jsem jezdil a ten automat mi tam ani nijak nevadil. Do takovýho auta asi automat patří. Navíc v M5 funguje rychle a dobře. Navíc kvalty jsou tam celkem dlouhý. Když si chceš někde zablbnout (což jsem se s autem za 3 mega trošku bál jede to fakt strašidelně), tak ti stačí 2 a 3. Víc řadit nepotřebuješ 😁
Hlavně mi neříkej, co potřebuju a nepotřebuju, a co do takových aut jako je M5 "patří" a "nepatří". Garnatuju ti, že pokud by BMW začalo dělat M5 také ve verzi s manuálem, že by o zájemce nouzi nemělo!!! 😄
https😐/www.autoforum.cz/…lni-prevodovkou/
https😐/www.autoforum.cz/…lni-prevodovkou/