Novinky
Caparo je ta největší blbost která se kdy dostala na silnici.
Jediný co zatím dokázala je ohromování na papíře. Na trati nebude lepší než Enzo neli hůř. To zrychlení na 160KM/H je neoficielní (pouze simulace) nejlepší oficiální čas je 5,7s.
Formule 1 kterou se tak snaží napodobit zrychlí na tutéž rychlost a ještě stihne zastavit s rezervou pár desetin.
Jediný co zatím dokázala je ohromování na papíře. Na trati nebude lepší než Enzo neli hůř. To zrychlení na 160KM/H je neoficielní (pouze simulace) nejlepší oficiální čas je 5,7s.
Formule 1 kterou se tak snaží napodobit zrychlí na tutéž rychlost a ještě stihne zastavit s rezervou pár desetin.
neviem z kadial ste dostali ze je pomalejsie ako enzo,uz len kvoli pomeru hmotnost vykon je rychlejsie, nehovoriac o tom ze podvozok enza je oproti tomu doba kamenna .a toto auto je podla mna lepsie ako enzo,preco by niekto nemohol postavit auto len na okruh, a fakt dohnat to do extremu.ked mas na to aby si si ho kupil mas asi aj na to aby si si raz za cas prenaj jazdu na okruhu alebo na letisku.a podla tych testou co som cital tak ma hodne blizko k F1(.www.stratosfera.net).
Enzo by bylo rychlejší skoro na všem mimo extrémně zakrouceného okruhu.Enzo je legenda kterou vyvíjeli ty nejlepší mosky tohle je omyl.
Tady asi nekdo opravdu nechape, k cemu to auto bylo postaveno.... Je pomalejšá než Enzo. No a co? Kolik lidí si koupí ferrari za miliony pro požitek z jízdy? Ferrari si kupujou lidi co maj prachy a chtej, aby kazdej vedel ze maj prachy. Ale ten co chce rychle auto,proto aby rychle jezdil a neoslnoval snim nekde pred hotelem, tak protoho je Caparo T1. Caparo nebylo postavene proto, aby mělo 5 hvězdiček na EURO NCAP. Není to auto které by mělo být ekologické s dieslovým motorem. Je to auto pro ty, co umí řídit, baví je řídít a chtej ridit neco ohrome rychleho. A kdo takový není tak si Caparo nekoupí, ale aby každý viděl, že má prachy tak koupí Ferrari nebo Lambo dojede s ním 170km/h po dálnici ke svému oblíbenému hotelu, tam ho postáví pěkně na oči.
Rikal jsem ze je pomalejsi nez superpomale Diablo. A to je sakra rozdil protoze Diablo je oproti jinym supersportum pomale Enzo ne!
redakce-snad tam mate na klavesnici to tlacitko delete??nebo ne??Snad jo- kliknout na toho hybrida-a tim myslim lidskeho hybrida co se placa z novinky na novinku,hleda ve encyklopediich co je to vlastne stabilizator atd...a to tlacitko stisknout LOoku ses mamrd papa :no: :no: :no: :no: :no:
A uz jsi nekdy ridil to "superpomale diablo"? asi ne, cop? nejspis by ti pak mamka musela prat trenky. A Enzo jsi nekdy ridil? A co caparo? Tak jak ho muzes pomerovat? To jsi takovy king, ze o tom aute vis vsechno driv, nez ho stihnou poradne otestovat?
Jeste jedna vec. Ohledne tech nejlepsich moSku ... (vim, zes to nepsal ty). Murray je asi co? Pokud nemas alespon prumerne IQ, zdrz se, prosim, nadale prispivani na internetovych diskuzich. Akorat se tim jeste vice ztrapnujes.
Jeste jedna vec. Ohledne tech nejlepsich moSku ... (vim, zes to nepsal ty). Murray je asi co? Pokud nemas alespon prumerne IQ, zdrz se, prosim, nadale prispivani na internetovych diskuzich. Akorat se tim jeste vice ztrapnujes.
Enzo je narozdíl od tohohle omylu který neměl vzniknout
"univerzální auto" se kterým se můžete pochlubit na silnici a při tom nábídne snad nejlepší požitek z jízdy na vývoji se podílel totiž Někdo. Michal Schumacher a ne pár volů kterým se zdál mokrý sen.
"univerzální auto" se kterým se můžete pochlubit na silnici a při tom nábídne snad nejlepší požitek z jízdy na vývoji se podílel totiž Někdo. Michal Schumacher a ne pár volů kterým se zdál mokrý sen.
Konstrukeri tohto "omylu" maju na svedomi napriklad ikonu McLaren F1 a aj Mercedes SLR. Ked tito pani vymyslali jedno z najkrajsich a najrychlejsich aut sveta, tak Schumacher este ani len netusil, ze v roku uvedenia McLaren-u vyhra prve preteky svojej karieri!
To je hrozny, zahlcuje každou diskuzi, vsechno musi zkritizovat, na vsechny musi reagovat a prispevky typu :no: jsou opravdu hodnotné... Kdyz sem si kupoval Veyrona tak sem zjistil, ze to ma velmi maly zavazadelnik, nakonec sem to vyresil pridavnym boxem na strechu... >😁
Jak může mít smysl něco co stojí deset milionů má komfort jízdního kola a nejede ani třista. Přičemž na trati je natom stejně možná jako Scuderia a Enzo .Se kterými se dá i jezdit na silnici jsou bezpečná(nezačnou pří jizdě rovně rychlostí 200KM/h hořet) a člověku se při pohledu na ně (na rozdíl od capara)neudělá blbě.
Tak jsem si to přečetl a jen koukám, co zášti je v mnoha názorech. Caparo vzniklo, tečka. Jak jezdí - kupte si TopGear a tam vám to řeknou lidi, kteří mají zkušenosti s různými supersporty a nebo Autocar - to je už celkem jedno, tečka. A že ho vyfotili v policejním - k sakru sranda musí být. Stačí se jen zamyslet k čemu je Caparo určené,... ale že si vůbec ničím prsty od klávesnice, tady to je někdy něco o hrachu a stěně howg
no nevím, jestli umíš aspoň trošku anglicky tak se podívej na nějaký test Capara... rozhodně to nevypadá pomalejší než Enzo a podle toho jak u toho nadšeně vřeští redaktoři tak to asi bude celkem zážitek a slovy jako "greatest", "fastest", "ultimate" atd. se tam nešetří
mimochodem Audi R8 při testech taky shořelo a nikomu to nevadí
mimochodem Audi R8 při testech taky shořelo a nikomu to nevadí
Ty nevis, ze audi R8 je taky omyl? Vsechna auta krome Enza /look urcite jedno ma) jsou prece omyl! >😁
Drahy anonym, taras take hovadiny az no.
Enzo je uzasne auto, s dorazom na aerodynamicke vlastnosti atd. Jednoducho sportiak na zavodne okruhy, ale aj do obchodu na nakupy(ale tak max na dva dni).
Caparo sa zatial sice nijak neosvedcilo, ale papierovo(aj ked to nerad priznavam) trhe Enzo, kdekolvek okrem velmi dlhej rovinky, kde mu nebude stacit maximalka.
Co sa tyka toho ci ma toto auto zmysel. Neviem, ale mat tolko penazi tak si radsej zaplatim jazdy v skutocnej F1, ako si kupit kaparo.
Enzo je uzasne auto, s dorazom na aerodynamicke vlastnosti atd. Jednoducho sportiak na zavodne okruhy, ale aj do obchodu na nakupy(ale tak max na dva dni).
Caparo sa zatial sice nijak neosvedcilo, ale papierovo(aj ked to nerad priznavam) trhe Enzo, kdekolvek okrem velmi dlhej rovinky, kde mu nebude stacit maximalka.
Co sa tyka toho ci ma toto auto zmysel. Neviem, ale mat tolko penazi tak si radsej zaplatim jazdy v skutocnej F1, ako si kupit kaparo.
To je nesmysl, vždyť by ho piráti silnic kvůli světlé výšce neviděli ani ve zpětném zrcátku ani z okének 😉
Tohle nemá žádný smysl nikdo kdo nemá kondici pro Formuli 1 s tím nevydrží dlouho jezdit.Zážitky na trati budou možná nezapomenutelné ale zajetý čas ( o ten jde nejvíc) nebude lepší než u porsche 997 gt2.Možná porsche bude dokonce rychlejší.
Tohle je fakt šunt jediný smyslem bylo co nejrychlejší vývoj a překonat Bugatti veyron. Jediný co to zatím dokázalo jsou výkony na paíře.
Tohle je fakt šunt jediný smyslem bylo co nejrychlejší vývoj a překonat Bugatti veyron. Jediný co to zatím dokázalo jsou výkony na paíře.
to si benga nikdy neporidi protoze nez by se otocili meli by to potegovany a ve skle dlazebni kostku a navic umite si predstavit nejakeho policistu jak z toho vystupuje a rika "dobry den pane ridici vystupte si z vozu pane ridici.."
MclarenF1 bylo jedno z nejlepších aut.Ale pak to s nim šlo s kopce. Další velký model slr Mclaren už se moc nepovedl zvláštní kombinace supersport-GT buť jedno nebo druhé. A model light car company rocket a sučasné Caparo nepotřebují komentář. Caparo nezpochybnitelně napodobuje Formuli 1 ale jen vzhledově.
I jeho největší přiznivci musí uznat že se to vůbec neujalo a že existuje na trať sousta lepších aut.
I jeho největší přiznivci musí uznat že se to vůbec neujalo a že existuje na trať sousta lepších aut.
Jo XBow od KTM bude asi hodne dobry ale tohle je preci jen asi trochu jina trida. XBow = Pseudomotokara Caparo = Pseudoformule.
Nad Lookem někdy zůstává rozum stát... 😄
nezmyselnost tohto auta vidim skor v tom, ze je to okruhovy special (napriek tomu, co tvrdi vyrobca) v policajnej uprave. to sa mi nejak bije, lebo policajti operuju skor na cestach ako na okruhoch, nie? dost dobre si nedokazem predstavit, ako sa T1 bude spravat na vacsine "normalnych" ciest. chcem tym povedat, ze vsade sa pritrafi nejaky ten vymol, jama, pripadne u nas, neoznaceny retarder a T1 by to mohla znasat tazko. nuz ale treba uznat, ze showcar je to pekny
a este pre looka: nie je vsetko v maximalke. ved ked si chces s autom nieco uzit, ides skor do zakrutovych oblasti, nie? tam ale vyuzijes skor jeho pruznost a jazdne vlastnosti, nie maximalku. teda Carparo T1 prechadza aj tu 😉
Jinak :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😉