A to já zase jo :D
Moje poslední 3 auta byly a jsou osazeny dízlovým motorem - a protože s přehledem splňují všechny emisní limity a normy, nemám důvod a nehodlám se za to stydět před nějakým pýčusem, který si vybral přezdívku podle filmu o bezvýznamném irském hochštaplerovi ;-);-);-)
jasne, suhlas. nejde ale len o kvalitu spracovania, ale aj o nastavanie a celkove fungovanie. papierovo ma Tesla 3 pozovok vyborny, ale v realite je slabsi ako ma 3er z hladiska "funkcnosti" ... o samotnej kvalite spracovania a trvacnosti radsej nehovorim, pretoze ta sa s podvozkami bmw porovnavat vobec neda
No když porovnáš po konstrukční stránce třeba Model 3 a 3er, tak Model 3 má vpředu double wishbone, 3er obyčejný McPherson, vzadu mají oba multilink, takže Model 3 má podvozek lepší. Druhá věc je kvalita montáže, kde u Tesly občas zapomenou nasadit nebo dotáhnout nějaký šroub a upadne jim kolo.
Tady sarkasmus a ironie? Na to je potřeba trochu inteligence na pochopení. Ale mne si pobavil, za mne :yes:
edit: je tedy smutné, že COTY takhle směřuje.
Barry Lyndon... https://www.csfd.cz/…-lyndon/prehled/
"Príbeh bezvýznamného írskeho hochštaplera..."
Barry, Irčan nejspíše nejsi, ale zbytek charakteristiky na tebe evidentně sedí ;-);-);-)
Zajisté, jezdče. Spalovací motory jsou slepá ulička a Země je placatá a má uvnitř sebe ještě jednu, která je úplně stejná, až na to, že je větší :D
Ty už to prosím nepij ani ředěné, ať už je to cokoliv ;-)
Ten dojezd 500 km je asi tak stejná informace, jako spotřeba u hybrida 2.2 litru.
Koneckonců i u malého, vzteklého turba 3,7.
Všechno je to nesmysl... to auto není dobrý prostě k ničemu.
Pokud někdo chce elektrovozítko do města, tak má být malé.
Ekologické při výrobě i při provozu.
A nabízet auto za 1.5 milionu na plechových kolech dokáže fakt jen VW.
Směšná demagogie je spíš to, když si někdo uzurpuje právo zasmradit Octavií 1.9 TDI půl města jenom proto, že se mu nechce utratit za auto víc peněz. Korunuje to pak hláška "Ve své době ta auta limity plnila, takže mohou být v provozu na věčné časy". ;-)
Tak to ja jsem presne opacneho nazoru.
Ale to hodnotime jen design a to je subjektivni, nekdo holky jiny vdolky. Jinak jsou to uplne totozna auta.
Spis po technicke strance to neni zadny zazrak.
Tohle ma podvozek ala Golf zatimco Tesla ma podvozek ala BMW. To je potreba si jasne rict, kdyz to stoji ty stejny penize.
https://youtu.be/HkJXkWC9G_0?t=90
Popri tom vsetkom co si o vyuzitelnosti sucasnych ekektrovehikoch myslim treba povedat ze ci uz ID.4 alebo enyaq sa skratka podarili... jak exterierom tak aj interierom su v sucasnosti zrejme tym najpouzitelnejsim aj najrealistickejsie ponatym ekektrovehiklom... a ano v podstate sa mi paci.... samozrejme na dojazde a cenovke to chce este popracovat ale inak skutocne vyzera ID.4 aj enyak ako normalne auto na rozdiel napriklad od nejakych el. kozmickych priser od premie ....
Dobrý nápad! Jako palivo by se mohl využít odpad z frézování silnic. O moc větší smrad než z Octavie TDI by to nebyl. Ona to EU fakt zakazuje? Skandál!
Od monitoru mi zatím přijde Enyaq jako lepší variace na toto téma... když už teda nutně musím mít něco jako SUV. Kdyby byla Tesla 3 liftback nebo dokonce kombík...
Nic jinýho se ani nedalo čekat. První a zatím jediný elektrický SUV, s dojezdem 500 km cenou okolo 1 000 000 Kč (35 000 €) a použitelností na normální ježdění. Nikdo nic takovýho na trhu zatím nemá. :yes:
Kde je za nejlepší auto světa vyhlášeno jakési podivné ... cosi, nijak hezké, téměř po všech stránkách průměrné - a samozřejmě, jak jinak, nežli na baterky.
VW ID 4 vám umožní vychutnat si ten úžasný pocit, kdy za 1,5 milionu korun (tedy tedy sumu, na kterou člověk s průměrnou mzdou bude muset vydělávat 3,5 roku na kterou 65% lidí beztak nedosáhne) dostanete auto na plecháčích
Vítejte v rudozelené budoucnosti, kde pod záminkou "boje proti globálním změnám klimatu" rozvinutý svět páchá ekonomickou sebevraždu
Takze jako priznivec EV musim konstatovat, ze to je fakt nesmysl. To auto je hnusny jak noc a jako EV to taky zadny velky zazrak neni.
V porovnani s Teslou stoji stejny prachy a zaroven po technicke strance i v softwaru tezce nestiha.
Taycan nebo to audi bych jeste chapal.
Velmi tezko verit, ze to neni podplaceny.
Nech si urobia rebríček svetových elektro aút. Toto už nie je auto, to je minielektrička. Už vidím ako sa ide zaceliť ozónová diera...že? Všade vo svete vojny a pri tých výbuchoch čo sa uvoľnuje...Lode, fabriky a aj tak to nezastavíme, príroda sa s nami vysporiada, pravda ak to nestihneme skôr sami.
do prodejny pro Auto roku.My do vas tu elektriku nacpeme.Samozrejme jen do tech, co na to budou mit.Zbytek pekne zase sockou.A jak najedou budou zas všude volný parkovací místa 😎