Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektrická éra Cadillacu nastává. Crossover Lyriq slibuje dojezd přes 480 kilometrů

Cadillac představuje avizovaný crossover Lyriq s elektrickým pohonem. Slibuje výkon 340 koní a díky 100kWh bateriím dojezd přes 480 kilometrů.
Zpět na článek
23. 4. 2021 14:39
25. 4. 2021 08:27
25. 4. 2021 11:29
25. 4. 2021 15:34
25. 4. 2021 15:46
25. 4. 2021 17:52
25. 4. 2021 18:36
25. 4. 2021 22:07
Avatar - _EQS_
23. 4. 2021 14:39
Trochu liriky
Velice krásný a důstojný svého jména Cadillac!

BRAVO GM!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2021 16:16
S tym ocakavanym dojazdom
.. su to zatial u elektrovehiklov len same sluby ... realitu ale radsej neudava nikto... vieme preco... cuze ze aj tu zrejme plati rivnica ze sluby deleno 1,66 az 2 rovna sa realite ...
Rozbalit vlákno
5
23. 4. 2021 16:49
Re: S tym ocakavanym dojazdom
Pro ty z nás, kteří drží auta doma dlouho je problémem spíš výdrž baterie. V západních zemích kvůli tomu praktikovali pronájem baterie, u nás (v ČR) si s tím nikdo nelámal hlavu. Youtube obsahuje spoustu videí s dojezdy v zimě/létě, ale bude to hodně individuální. Já osobně netopím ani neklimatizuju (jsem teplotně odolný) a navíc nejezdím daleko. Asi jsi si všiml, že jsem začal psát o jednom specifickém (jak ty píšeš) elektrovehiklu. Ten má záruku 8 let nebo 100 000 km na to, že kapacita baterie neklesne pod 80 % nové. Pokud jedeš pomalu a nepoužíváš žádné spotřebiče v autě teoreticky by dojezd nového vozu měl být 150 km. Po 8 letech provozu by neměl klesnou pod 120 km, ale otázka je co potom. Zdá se, že nákup EV je samozřejmě OK pro podnikatele (na 2 až 4 roky), ale oni pak zřejmě budou mít problém to prodat dál, protože další majitel má záruku (jistotu) už jen na dojeté km nebo roky, což bude nejspíš důvod, proč jsou nové EV drahé a ojeté jsou poměrně levné (některé).
24. 4. 2021 08:41
Re: S tym ocakavanym dojazdom
Zase jsi sem propašoval toho Smarta ? To nemá konce..... :D :D
24. 4. 2021 10:09
Re: S tym ocakavanym dojazdom
Zrovna kvůli tobě jsem ho nejmenoval, kua :-[] . Jen dávám k dobru co jsem zjistit a proč na něj kašlu :yes:
24. 4. 2021 10:22
Re: S tym ocakavanym dojazdom
:-) :yes:
25. 4. 2021 08:37
Re: S tym ocakavanym dojazdom
Kapacita obvykle nejvic klesa v prvnich letech, resp. neklesa linearne.
Kdyz budes mit pokles za 4 roky 10%, tak nejspis za 8 let nebudes mit zdaleka 20% pokles.

https://electrek.co/2020/06/06/tesla-battery-degradation-replacement/
25. 4. 2021 08:27
2030
Cadilac s pouze elektrickym portfoliem.
:yes: :yes: :yes:

Ze by zase EU?
Jj a Cadilac si kazdej bude kupovat, ze na nej budou dotace. Urcite. :D

Jen aby skodovka nenapadla Cadilac.
Q na konci preci patri ji. :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
25. 4. 2021 11:29
Re: 2030
v některých státch USA jsou stejní ekobolševici, co si říkaj liberáové, jako v eu. Jak rosté milý Watsone :) Nazývejme lidi pravými jmény jak říká Candance OWens - jsou to američtí komunisti, ne liberálové :-) :-) :-) :-)
25. 4. 2021 15:34
Re: 2030
Elektropohon ma v luxusnim aute jedinou nevyhodu - dojezd. Dnes.

V roce 2030 uz nebude mit nevyhodu zadnou.

V Cadilacu to vi, narozdil od tebe. ;-)
25. 4. 2021 15:46
Re: 2030
Takže dnes už je nabitej na 800km za 5 minut ? To mi něco uteklo.
25. 4. 2021 17:52
Re: 2030
Kdyz budes mit dojezd 1.500km, tak predpokladam nebude rychlost nabijeni kriticka. ;-)
Ja vim, jenze kdyz budes chtit ujet za den 2.000km, tak si budes muset dat pul hodiny pauzu. WTF :-)

PS Nio pristi rok bude mit dojezd 1.000km!
https://www.nio.com/de_DE/et7
To je rok 2022.
O tom, co bude v roce 2030 nemas ani paru. Ty tunto. Prej 5 minut. :D
25. 4. 2021 18:36
Re: 2030
O těch 1000 km dojezdu si bude lépe tedy pohovořit za rok. Slibů proběhlo už dost.

Ale zpět k meritu věci. Hovořil jsi o jediném problému, cituji ".... jedinou nevýhodu - dojezd. Dnes. "

Dnes. To jsem také komentoval a poukázal jsem jen na další nevýhodu. Stav, který bude třeba za rok nebo v roce 2030, jsem přece neřešil a nezmiňoval.

Urážky si příště ponech, prosím, pro ty, co s tebou pásli husy. Já se k tomu snižovat nebudu.
25. 4. 2021 22:07
Re: 2030
Neznam luxusni auto, ktere by jezdilo non-stop. Tudiz rychlost tankovani v pripade dostatecneho dojezdu je (podle meho nazoru) irelevantni. Ale jestli chces hledat pitomy argumenty proti EV, urcite jich najdes vic, trochu ti pomuzu:
Vetsi obrusovani gum, nevrci - tudiz jsou nebezpecny, nemusis do servisu - tudiz muzes zanedbat udrzbu, vyroba je prilis jednoducha - delnici prijdou o praci, necisti vzduch tak jako dieselovy motor atd.

Uz te nebudu oznacovat roztomilymi urazkami. ;-)
A ty zase zkus pochopit to, o cem pisu.

PS Ja si naopak myslim, ze v luxusnim aute je lepsi mit napr. v hotelu po ranu vzdy plnou, coz se ti se spalovakem bezne nestane. Resp. kazdy den po ranu doma a idealne se obejit uplne bez "benzinek" - rychlonabijeni. Ale OK, dokud neni infrastruktura muze byt samozrejme problem s rychlosti "tankovani" na nejake vicedenni ceste. Treba 1.000km na otocku. Ale to uz je spis pouziti typu film Kuryr...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku