Honda HR-V je i v nové generaci globálním vozem. Evropská specifikace vozu je ale velice blízká té z domovského Japonska. Proč, to nám vysvětlil Kojiro Okabe, hlavní konstruktér modelu.
Honda v prodejích v EU padá, přesto se panáček vesele houpá na větvi a druhý ji podřezává. :-O Jo tito panáčci rozhodně ví jaké choutky mají evropští spotřebitelé a že jsou vždy uchváceni nabídkou jediného pohonu.
Lži ze zoufalství.
Auto má pěkný normální interier :yes:
Design je na Hondu málo sportovní , spíš nudný :no:
Absence 4*4 a benzínu je tragedie..když nechci hybrid musím k jiné značce??? :-O
je aj menšia čast EU zákazníkov, ktorá je rada že je len jeden pohon + 2-3 stupne výbavy. Skumanie x stran priplatkových výbav + x hodin na konfiguratoroch nie je zabava pre každeho :-).
Skor som zvedavý na cenu a ako to auto bude vyzerat a jazdit naživo :-):-):-):-)
Mne sa páči, držím Honde :yes: nech je to na uliciach trošku pestrejšie :-)
Já ti nevím, právě ta nekonfigurovatelnost je velké mínus japonských aut, pravda, japonci bývají dobře vybavení už v základu, ale pak když chceš nějakou drobnost navíc, tak musíš třeba kvůli vyhřívanému volantu buď připlácet xy tis. za vyšší výbavu, kde jsou nesmysly co nechceš (pro mě kůže nebo elektrické dveře do kufru), nebo tu drobnost oželet. Což se zas nechce těm, kteří auta tak často nemění.
To co pan Okabe říká mi dává smysl. Docela zajímavé jsou rovněž informace od Martina Jahna:
1. Aktuální situace je silná poptávka a slabá výroba
2. Elektromobilita je velká výzva pro marže - Očekávaný růst trhu s e-mobilitou a jeho dopad do příjmů automobilek je dalším velkým tématem. Podle Jahna na tento vývoj dojde, žádná automobilka ale zatím podle něj nenašla tu správnou cestu. Nyní se investuje čím dál více do digitalizace a konektivity vozidel, „nicméně velice jasné byznys modely, které by byly schopné vytvářet zisky na podobné úrovni, jako je výroba a prodej aut, zatím nejsou "
3. „Prodej přes internet, ale stále vyzvednutí u dealera. Bude to náš agent, který to auto bude vydávat za určitý poplatek. Dealer neponese všechna rizika, pro nás to otevře cestu kontrole ceny. Marže elektroaut neumožní velké slevy, na které jsme zvyklí u běžných vozů. A další komentář - podle Jahna se Škoda snaží a bude snažit nacenit elektrovozy tak, aby stály zhruba podobně jako srovnatelné vozy se spalovacím motorem. „Pak už ale marže neumožňuje další velké slevy, na jaké jsme zvyklí u normálních vozů."
4. Poptávka po IT a softwarových inženýrech ze strany automobilek podle Martina Jahna roste a je nutné těmto lidem nabídnout atraktivní podmínky. Je to podle něj pro Škodu nová kompetence. „Tuto novou kompetenci bude potřeba vybudovat, v tomto ohledu má velkou výhodu Čína,“
Nove hrv sa mi skutocne paci... ma krasne az retro tvary ... pritom je tam zachovana ta moderna sucasneho dizajnu... za mna krasne auto... samorejme viem si predstavit zeby to malo v ponuke viac motorov a aj 4kolku ale aj ta jedina hybridna verzia bude napriek tomu posadena vyborne... som hlavne zvedavy na cenu voci mensiemu jazzu crosstaru ktory uz fakt nie je lacny.. tak snad teda to hrv-cko uplne cenou nezazdia a bude viditelne na cestach aj u nas ... ono aj tie predosle jazzy fakt malo vidiet... no ale hrv je hrv... drzim mu palce