Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Proč je nová Honda HR-V tak jiná? Zeptali jsme se přímo konstruktéra

14 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Honda v prodejích v EU padá, přesto se panáček vesele houpá na větvi a druhý ji podřezává. 😲 Jo tito panáčci rozhodně ví jaké choutky mají evropští spotřebitelé a že jsou vždy uchváceni nabídkou jediného pohonu.
Lži ze zoufalství.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Auto má pěkný normální interier :yes:
Design je na Hondu málo sportovní , spíš nudný :no:
Absence 4*4 a benzínu je tragedie..když nechci hybrid musím k jiné značce??? 😲
polestarek
je aj menšia čast EU zákazníkov, ktorá je rada že je len jeden pohon + 2-3 stupne výbavy. Skumanie x stran priplatkových výbav + x hodin na konfiguratoroch nie je zabava pre každeho 😄.

Skor som zvedavý na cenu a ako to auto bude vyzerat a jazdit naživo 😄 😄 😄 😄
Mne sa páči, držím Honde :yes: nech je to na uliciach trošku pestrejšie 😄
h.onzyk
Já ti nevím, právě ta nekonfigurovatelnost je velké mínus japonských aut, pravda, japonci bývají dobře vybavení už v základu, ale pak když chceš nějakou drobnost navíc, tak musíš třeba kvůli vyhřívanému volantu buď připlácet xy tis. za vyšší výbavu, kde jsou nesmysly co nechceš (pro mě kůže nebo elektrické dveře do kufru), nebo tu drobnost oželet. Což se zas nechce těm, kteří auta tak často nemění.
Xylo
To co pan Okabe říká mi dává smysl. Docela zajímavé jsou rovněž informace od Martina Jahna😒br /> 1. Aktuální situace je silná poptávka a slabá výroba
2. Elektromobilita je velká výzva pro marže - Očekávaný růst trhu s e-mobilitou a jeho dopad do příjmů automobilek je dalším velkým tématem. Podle Jahna na tento vývoj dojde, žádná automobilka ale zatím podle něj nenašla tu správnou cestu. Nyní se investuje čím dál více do digitalizace a konektivity vozidel, „nicméně velice jasné byznys modely, které by byly schopné vytvářet zisky na podobné úrovni, jako je výroba a prodej aut, zatím nejsou "
3. „Prodej přes internet, ale stále vyzvednutí u dealera. Bude to náš agent, který to auto bude vydávat za určitý poplatek. Dealer neponese všechna rizika, pro nás to otevře cestu kontrole ceny. Marže elektroaut neumožní velké slevy, na které jsme zvyklí u běžných vozů. A další komentář - podle Jahna se Škoda snaží a bude snažit nacenit elektrovozy tak, aby stály zhruba podobně jako srovnatelné vozy se spalovacím motorem. „Pak už ale marže neumožňuje další velké slevy, na jaké jsme zvyklí u normálních vozů."
4. Poptávka po IT a softwarových inženýrech ze strany automobilek podle Martina Jahna roste a je nutné těmto lidem nabídnout atraktivní podmínky. Je to podle něj pro Škodu nová kompetence. „Tuto novou kompetenci bude potřeba vybudovat, v tomto ohledu má velkou výhodu Čína,“
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nove hrv sa mi skutocne paci... ma krasne az retro tvary ... pritom je tam zachovana ta moderna sucasneho dizajnu... za mna krasne auto... samorejme viem si predstavit zeby to malo v ponuke viac motorov a aj 4kolku ale aj ta jedina hybridna verzia bude napriek tomu posadena vyborne... som hlavne zvedavy na cenu voci mensiemu jazzu crosstaru ktory uz fakt nie je lacny.. tak snad teda to hrv-cko uplne cenou nezazdia a bude viditelne na cestach aj u nas ... ono aj tie predosle jazzy fakt malo vidiet... no ale hrv je hrv... drzim mu palce
Avatar - Petr_Cizek
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Jsi jen troll.
Avatar - Petr_Cizek
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - white label
white label
Pták si každopádně...
DonVito
Dnes souhlas, gile...
BLA4G
Neviem, co tebe skodovka urobila, ale jej riadne davas v kazdej diskusii 😁 😁 😁 😁 😁
Avatar - white label
white label
Sni dál o právním zástupci s nedodělanou základkou...
V reálu jsi jen diskusní mula/nula.
Avatar - chalan66
chalan66
OBLUDNOSŤ ! Kam speje dizajn dnešných automobiliek ?