Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Xylo
Bojíme se moc : "ale do hry vstupují rovněž přísnější metody či dokonce sjednocení limitů pro měření v laboratořích i v reálném provozu" . Když umějí STK nechat projít občas dost podivné vraky, tak i laboratoře si s takovou nepřízní legislativy snad poradí, zejména když jejich zákazníci nemají zrovna hluboko do kapsy a díky tomu mají vlivné příznivce 😒] . Tyhle normy jsou samozřejmě výborné na to, aby se nám na hřišťátko netlačila nějaká nekalá konkurence z Horní Lhoty.
jiras_
Zatím je to taková hra a kecy kolem jako vždy, každý si hřeje svou polívčičku. Změna může nastat jedině pokud se to z oblasti výhrůžek dostane do stádia propouštění. I dělník od pásu je volič s rodinou a Němců nebo Francouzů je v automobilkách dost. Živit EV trh na dotacích nejde moc ani teď a to je to jen okrajový segment. Na druhou stranu -- automobilky mají dost velkou moc a nepřijde mi, že by to opravdu chtěly zastavit, spíš toho chtějí využít. Jestli eura přitečou od zákazníka nebo z dotace je jim jedno.
přesný postřeh - automobilkám je jedno odkud přitečou peníze - a nějakou dobu bylo jednodušší vyrobit e-zkrat a dostávat bonusy a dotace než poctivě vyrábět a soutěžit v prodeji standardních modelů.
V novejch elektrofabrikách je práce spousta a hlavně budou chybět tisíce programátorů. Zvláště Němci jsou v softwéru neschopný a ani si ho neuměj zadat. :-!
Jojo,dělníci od pásu se hned přeškolí na špičkové programátory, tak to chci ty elektrom*dky vidět, to nedojede od Vás domů ani do místní hospody 😄 😄 😄
Banton
Copak dělník a zaměstnanec....ale co takový šenk co "sedí" na vrtu. Tomu se to moc líbit nebude, že mu klesne odběr ropy...
Šejk bude namísto do Evropy, která páchá ekonomickou sebevraždu, dodávat do Asie, střední a jižní
Ameriky či do Austrálie...
Ameriky či do Austrálie...
Tak šejkové tam zase tak moc nemají (tady jsou údaje 201😄 - viz https😐/ec.europa.eu/eurostat/cache/infographs/energy/bloc-2c.html
Rusko 30 %
Irák 9 %
Saudská Arábie 7,4 %
Norsko, Kazachstán, Nigerie 7 %
Libye 6 %
Azerbajdžán 5 %
Írán 4 %
UK 4 %
USA 2,4 %
Rusko 30 %
Irák 9 %
Saudská Arábie 7,4 %
Norsko, Kazachstán, Nigerie 7 %
Libye 6 %
Azerbajdžán 5 %
Írán 4 %
UK 4 %
USA 2,4 %
Šejk prodá stejně, jen my se bude tvářit eko, protože to šejkovo projezdíme s výfukem mimo auto.
PowerHouse
Zdejším čtenářům nejde o realitu, ale pouze o vyjádření politického názoru.
Automobilky nikdo padnout nenechá, a norma se ještě upraví.
Co se týče mého názoru, do 2025 se to nestihne (za 3,5 roku)..
Já bych odsunul Euro 7 postupně až do roku 2029,
Prostě potřebujeme více informací, které dnes nemáme. V roce 2025 bych to znovu vyhodnotil podle situace se solid state baterkama, podle poklesu cen EV, ... .
Automobilky nikdo padnout nenechá, a norma se ještě upraví.
Co se týče mého názoru, do 2025 se to nestihne (za 3,5 roku)..
Já bych odsunul Euro 7 postupně až do roku 2029,
Prostě potřebujeme více informací, které dnes nemáme. V roce 2025 bych to znovu vyhodnotil podle situace se solid state baterkama, podle poklesu cen EV, ... .
To si myslím, že je každému rozumnému jasné :yes: . Brečíme, jsme chudáčci musíme zvyšovat ceny kvůli ošklivé Evropské komisi. Už nebudou žádné slevy, dealer dostane buřta s horčicí za předaný kus a šmitec 😒]
ReMe
A tak tu máme opakované...již sedmé drama.
Jednou je to o tom, že úředníci jdou za hranu fyzikálních zákonů...ano už zase.
Jindy, že budou automobilky krachovat.
A na ihned se objeví rozhovor s Martinem Jahnem a ten tvrdí něco úplně jiného.
Škoda bude dále vyrábět auta s benzínovými motory...a to ještě minimálně 10 let.
A dokonce už mají i vyčísleno, kolik je bude přechod na Euro 7 stát na jedno auto...asi 30 000.
Oni na těch technologiích pro splnění nadcházejících norem...byť ještě nejsou ve finální podobě, dávno pracují. 😉
Jednou je to o tom, že úředníci jdou za hranu fyzikálních zákonů...ano už zase.
Jindy, že budou automobilky krachovat.
A na ihned se objeví rozhovor s Martinem Jahnem a ten tvrdí něco úplně jiného.
Škoda bude dále vyrábět auta s benzínovými motory...a to ještě minimálně 10 let.
A dokonce už mají i vyčísleno, kolik je bude přechod na Euro 7 stát na jedno auto...asi 30 000.
Oni na těch technologiích pro splnění nadcházejících norem...byť ještě nejsou ve finální podobě, dávno pracují. 😉
Je to tak, Euro5 bylo nesplnitelné, tak museli chudáčci podvodničit proti zlé EU, stačilo provalení Dieselgate a najednou to šlo, dokonce i Euro6. Asi se ty fyzikální zákony mezitím změnily...
Nikdy nic nedje do nekonečna.....pokud zas nevymyslí nějaký podfuk ala Diesel gate, všechno má určité limity za které už se bud jít nedá anebo to stojí tolik, že by to bylo rázem neprodejné 😄
.StenLi.
Zase sa tu uplne zbytocne pisu litanie okolo neexistujuceho zakazu spalovacich motorov, preto ze nejaky Zdeňek Petzl nepochopil Euro 7? Je to iba jeho mylna interpretacia normy. Nestane sa nic ine iba ze sa posunie hodnota emisii nad ktoru sa bude platit emisna pokuta/dan. S tymto tempom rastu predaja EV to mozno bude mensi problem ako pri Euro 6. Mam pocit ze vacsina diskutujucich neovlada jednoduchu matematiku priemerovania s nulou..
Prostě se vracíme do středověku a ranného novověku, kdy páni směli vše, cokoli si jen zamanuli - a "plebs" bez svolení pána nesměl odjet ani do vedlejšího okresu :no: :no: :no:
Tady to pán už pochopil : "Má práci i byt, ale nejlépe se cítí ve své zemljance v lesích nad Osekem"
Na kolik Tě ten dovoz nakonec vyšel?
koneckonců můžeš (ZATÍM MŮŽEŠ, tedy SMÍŠ) jet svým autem nebo busem...
Schválně, jak dlouho myslíš, že bude trvat, nežli EU začne vůči svým podřízeným guberniím zavádět podobný systém sociálního kreditu, jako se nyní úspěšně implementuje v Číně?
https😐/www.businessinfo.cz/…m-co-to-znamena/
Á konto Hamůňo - kdybych dostal 1 korunu za každý ***ský příspěvek, který zde hamůňo vyplodilo, byl bych VELMI bohatý muž