Autofun
Othello
0
Ani ji nemusel přestavovat, stačilo jen nechat zreznout
Citace z článku: "Nejvíc ho však mrzí, že na Kypru chybí lidé, kteří fandí nejen café racerům, ale obecně stylově upraveným motorkám. O svou vášeň se tak nemá s kým podělit."
Ono těch vášní s kterýma se nedá nebo nebude dát podělit bude asi víc.
Ono těch vášní s kterýma se nedá nebo nebude dát podělit bude asi víc.
hm, hm - caferacer do terénu + lampáš aby sa tam nestratil, keď bude hľadať to kafíčko 😉
Yiannis by mohol vymenit M2T za nieco menej wrap style mazivo, v dnesnej dobe si cestujuci pomyslia, ze to je diesel 😁
... Jawa dostala také nový karburátor, elektrický startér, větší vzduchový filtr a nový výfukový systém. Zaujmou i terénní pneumatiky....
Větší vzduchový filtr ? To má být to malé šidítko na kraburátoru ?
A kde je ten elektrický startér ? Proč to na videu startuje pákou ?
:😉 :😉
Větší vzduchový filtr ? To má být to malé šidítko na kraburátoru ?
A kde je ten elektrický startér ? Proč to na videu startuje pákou ?
:😉 :😉
karbec som tam videl JIKOV... ale mozno na nejakej inej foto boli aj tieto diely, ak si vsimnes ta galerie obsahuje fotky od zaciatku kde este nemal cierne kártre, a ine fotky uz cierne boli ako aj ta plechovka na lavo pri sedacke...
Na žádné z fotek jsem nezahlíd ani filtr vzduchu větší než originál, ani ten elektrický startér.
Kromě toho bych rád věděl jakým způsobem "úpravce" ladil nový výfukový systém, což je jak známo u 2T motoru docela klíčová věc
Kromě toho bych rád věděl jakým způsobem "úpravce" ladil nový výfukový systém, což je jak známo u 2T motoru docela klíčová věc
suhlas, ale ocividne nejde o vykon, cafe racer je skor o style a obycjanom vozeni, na co by oholena 350 v dobrom stave aj s blbym vyfukom asi stacila... ani original nemal moc vymakany vyfuk v style endúr alebo tuningovych 2t vyfukov s objemnym kolenom...
I ty doutníkové standardy byly nějak od výroby laděné. 2T motor je na pulzech ve výfuku dost závislý.
Hej ved 350 mala dost modifikacii, tusim od nejakych 15k az po 25k, tusim bola aj 34k verzia ktoru pak uskrtili.
Mal som 6x jawa a 2x CZ, naposledy som mal 2T mopeda Peugeot, na toho bolo vela tuning dielov, prestudoval som vela o moznostiach jeho upravy... karbec a vyfuk je zaklad u 2T a pak zapalovanie 😄 ... toho casu som planoval este 70cc kit 😁
Mal som 6x jawa a 2x CZ, naposledy som mal 2T mopeda Peugeot, na toho bolo vela tuning dielov, prestudoval som vela o moznostiach jeho upravy... karbec a vyfuk je zaklad u 2T a pak zapalovanie 😄 ... toho casu som planoval este 70cc kit 😁
Jistě že byly.
U doutníků šlo pouze o nějaký odpor, který v okamžiku otevřeného sacího i výfukového kanálu měl zabránit přefuku nasávané směsi rovnou do výfuku. Byl nastaven tak, aby motor podával nějaký +/- výkon, avšak v co nejširším spektru otáček.
Pulzy, o kterých píšeš, je další krok. Vzniká v takovém tom kuželu - rozšíření za kolenem a způsobuje zpětnou vlnu spalin (a i troškou už třeba přefouknuté směsi), která jakoby přeplní nebo alespoň zastaví na mikrookamžik proudění ve výfukovém kanálu a sání při tom stále plní. Samozřejmě funguje jen v úzkém spektru otáček. Neexistují na to žádné funkční vzorce a na každý motor je ten výfuk trochu jiný - stovky hodin, desítky vyrobených pokusů a zkoušek, pokud se toho někdo pouští sám - zkušenosti ze závodů.
Obecně - čím většího výkonu se podaří dosáhnout, tím v užším rozsahu otáček.
U této Jawy je zbytečné psát něco o klapkách v sání nebo rotačním šoupátku.
Pán na Kypru evidentně upřednostnil efekt nad funkcí. Předpokládám, že v těch chromovaných rourách toho asi moc nebude. Asi to nejhorší pro funkci. Může být rád, že to vůbec nějak pojede.
U doutníků šlo pouze o nějaký odpor, který v okamžiku otevřeného sacího i výfukového kanálu měl zabránit přefuku nasávané směsi rovnou do výfuku. Byl nastaven tak, aby motor podával nějaký +/- výkon, avšak v co nejširším spektru otáček.
Pulzy, o kterých píšeš, je další krok. Vzniká v takovém tom kuželu - rozšíření za kolenem a způsobuje zpětnou vlnu spalin (a i troškou už třeba přefouknuté směsi), která jakoby přeplní nebo alespoň zastaví na mikrookamžik proudění ve výfukovém kanálu a sání při tom stále plní. Samozřejmě funguje jen v úzkém spektru otáček. Neexistují na to žádné funkční vzorce a na každý motor je ten výfuk trochu jiný - stovky hodin, desítky vyrobených pokusů a zkoušek, pokud se toho někdo pouští sám - zkušenosti ze závodů.
Obecně - čím většího výkonu se podaří dosáhnout, tím v užším rozsahu otáček.
U této Jawy je zbytečné psát něco o klapkách v sání nebo rotačním šoupátku.
Pán na Kypru evidentně upřednostnil efekt nad funkcí. Předpokládám, že v těch chromovaných rourách toho asi moc nebude. Asi to nejhorší pro funkci. Může být rád, že to vůbec nějak pojede.
Myslím že i doutníky využívaly pulsy. Proto se jejich průměr rozšiřuje, proto mají v druhé části kolmé přepážky od kterých se tlakové vlny odrážejí zpět.
Moderní sportovní dvoutakty mají ty kužely výraznější, ale při zachování objemu je pak výfuk kratší což je asi v souladu s funkcí ve vyšších otáčkách
Moderní sportovní dvoutakty mají ty kužely výraznější, ale při zachování objemu je pak výfuk kratší což je asi v souladu s funkcí ve vyšších otáčkách
Nič proti Jawe - chápem nadšencov a fandím im, pretože často zachráňujú pekné historické kúsky. Myslím si ale, že v naších končinách majú Jawy neskutočne vysoké ceny. Osobne by som si vybral na na prestavbu motorky niečo iné - napr starší 4-takt - niečo japonské. Predsa len miešať benzín s olejom je celkom otrava... :-!