Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Start dlouhodobého testu Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT – 50 na elektriku, 650 na benzin

Rodinu aut na roční redakční test rozšířil letos bílý kombík Kia Ceed SW se dvěma pohony. Zdířkou v předním blatníku do auta posíláme proud, tou v zadním klasický Natural 95. Jaká je to kombinace?
Zpět na článek
2. 5. 2021 20:09
2. 5. 2021 21:01
2. 5. 2021 21:34
3. 5. 2021 16:51
2. 5. 2021 23:57
3. 5. 2021 08:34
3. 5. 2021 16:54
3. 5. 2021 09:23
3. 5. 2021 18:12
3. 5. 2021 11:13
3. 5. 2021 08:16
3. 5. 2021 12:21
3. 5. 2021 16:34
2. 5. 2021 19:29
A kdo má ten druhý?
Dle oficiálních statistik byly od minulého roku zaregistrovány 2 kusy plug-in hybridního Ceedu. Jeden má Svět motorů. Kdopak má ten druhý? Při ceníkovce kolem milionu se ani nedivím, že je o to nulový zájem.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
2. 5. 2021 20:08
Re: A kdo má ten druhý?
Stojí někde na salonu.
Jo, tohle je trága... maximálka 170, stovka za 11, kufr 400l a cenovka 900+...
Avatar - twistedTSD
2. 5. 2021 20:54
Re: A kdo má ten druhý?
Asi nejhorší poměr cena/výkon v nabídce Kie. A možná v celé třídě.
Avatar - hugino
2. 5. 2021 20:58
Ceed za melón...
Kto si toto kúpi za melón ?Takisto ten Megane Etech alebo iV od koncernu.Kvôli bezplatnému parkovaniu v Prahe alebo zadara nabíjaniu v Dačicích určite nie.Keď už tak mild-hybrid max. hybrid ale plug-in alebo čisto elektrické autá v dnešnej dobe kupovať pokiaľ sú stále v ponuke spalovacie motory je úplná hlúposť.Za 35 000 € mám úplne iné auto a určite lepšie ako Ceed a vo všetkom.Toto je úplne zbytočné auto a myslím že vela sa ich určite nepredá. :no:
Avatar - Midlosek
2. 5. 2021 21:13
Re: Ceed za melón...
To parkování v Praze už možná brzy padne.
3. 5. 2021 00:50
Re: Ceed za melón...
Ta cena je uplne uletena, a ak tam nebude vyrazna dotacia (ktoru by sme zase zaplatili my vsetci), tak je to nepredajne. Ved Ceed-SW s motorom 1.5 T-GDI GPF 118kW so 7-automatom a v najvyssej vybave je lacnejsi o ~270 tisic Kc!

Peniaze usetrene pri nakupe mozem dat za benzin a dialnicne znamky, a jazdit do aleluja. A este mam zrychlenie 0-100km/h o ~2 sekundy lepsie, maximalku 200 namiesto 170, auto je o 200kg lahsie a ma o ~200 litrov vacsi kufor. Niet o com...
3. 5. 2021 07:07
Re: Ceed za melón...
tahle PHEV Kia je nesmysl, ale PHEV Octávie už je v pohodě.... začíná na 835.000 a má 150kW.... to je plně použitelný elektromobil i fosil na dlouhé štreky....

Ceed PHEV je proti Octě iV žebrák a měl by stát tak max 600 tisíc....
3. 5. 2021 11:31
Re: Ceed za melón...
uff, no iV má aspoň výkonové parametry auta za milion, ale tohle je fakt přes čáru...
2. 5. 2021 20:09
Predrazenej
a navic hnusnej kram.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
2. 5. 2021 21:01
Smutné
Roky jsme pravidelně četl a diskutoval na auto.cz, ale teď se to nedá. To furt hybrid, elektrické auto... koho to zajímá. Podíl na našem trhu je 1 %. A ještě se novináři bojí napsat, že to jsou nesmyslné varianty...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - _EQS_
2. 5. 2021 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
3. 5. 2021 16:51
Re: Smutné
Za mě to ještě zachraňují motorky, kde si značky zachovaly svůj charakter a rozmanitost. Ale s auty to jde z kopce...
Avatar - kari.laz
3. 5. 2021 08:34
Re: Smutné
mluvíš mi z duše. Jsem tu čím dál méně. většinou jen zkouknu co tu je z ačlánky, jestli je neco co se dá číst a tím to končí. Začínají sem dávat retrotesty, protože o tom aktuálním není co psát a jak vidno i v diskuzích, zájem o to je podstatně menší.
Je to tu totálně zabité a to, že čtenářů bude ubývat je více než jasné bohužel. Lidé, co jezdí těmito módními výstřelky auta nezajímají. Ti se přepravují a to je pro ně maximum, natož aby o tom ještě někde četli a opravdoví fanoušci aut zase tohle číst nebudou. Bude úzká skupina někde uprostřed, ale ta to nevytrhne a bude se tenčit.
Jediné o čem se dá na webu a v časopisech číst jsou motorky, tam je prozatím svět v pořádku, než to zase nějaký zelený zrůdě přijde na stůl a zničí i to.
V neposlední řadě se se, přistěhoval i diskuzní "bordel" z autorewue a diskuze jsou snůškou nesmyslů.
Avatar - CHerokee
3. 5. 2021 16:54
Re: Smutné
Vidím to stejně, motorky si ještě zachovaly svoji originalitu a individualitu..můžeš mít od 1 po 6 válců různých konstrukcí...tam rozmanitost stále kvete. Ale s auty to jde z kopce...a hodně rychle.
3. 5. 2021 09:23
Re: Smutné
Bohužel, máš naprostou pravdu. :-(

Jen poznámka - novináři testují to, co jim importér poskytne. Divím se, že nezačínají spolupracovat nějací prodejci. Verze aut, které se reálně kupují (a teď myslím nefleetové zákazníky, ti se, alespoň někteří, orientují i na základě testů) se od těch testovaných brutálně liší.
Test P3008 PHEV je mi na nic, když chci nějakou normální verzi - má to o bambilión kilo navíc, jinde těžiště, tzn. odpružení je předělané, i zadní náprava je úplně jiná, převodovka též - ve finále má ten test pro případného zájemce o "normální" verzi výpovědní hodnotu naprosto mizivou... (normální rozuměj takovou, která nestojí 1,3 mega - to dá za SUV C segmentu jen opravdový nadšenec, nebo úplný blázen)
Tenhle testovaný Ceed dtto. Jako dát za to o cca 150 víc než za stejně, neřkuli lépe vybavenou i30N s performance (či jak se to jmenuje) a paketem daily (či jak se to jmenuje - má to např sedačky v kůži a elektrice), no tu už musím být opravdu fanda. Těch 150 raději propálím v benzínu, protože se u toho budu královsky bavit.
O zůstatkové hodnotě při prodeji raději ani nemluvím...

A ano, viz kari.laz, diskuze stojí poslední dobou za pendrek a diskuzního bordelu tu je čím dál tím víc. A co hůř - vyhodíš je dveřmi, vrátí se oknem. Zlatej Áda. A i několik letitých diskutérů se poslední dobou brutálně vyhranilo. Chjo
Avatar - xxc
3. 5. 2021 18:12
Re: Re: Smutné
Presne tak, ja už to tiež málo čítam a ešte menej píšem, lebo tie neustále náreky nad obmedzovaním mobility a predsudkami z elektromobility sa nedajú čítať :-)
3. 5. 2021 21:51
Re: Re: Smutné
Probůh...

Ale OK, příznačné. Já to balím.
2. 5. 2021 21:43
Opravdu by mě zajímalo...
...proč si redakce vybrala na dlouhodobý test zrovna tu úplně nejblbější verzi ceedu, která je jinak na českém trhu samozřejmě naprosto neprodejná?! :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _EQS_
2. 5. 2021 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2021 21:54
Re: Opravdu by mě zajímalo...
Co to meleš za kraviny, "kolego"? Buď si můj příspěvek pořádně nečetl, nebo přesahuje tvoji mozkovou kapacitu. :D
Avatar - KANKUNEN
3. 5. 2021 05:48
Re: Opravdu by mě zajímalo...
No počkej, takový zelený pokrokový pionýr ti vysvětlí, jak pomůže planetě výpočtem vylhaná spotřeba. Cedník za mega a navíc PHEV nejde udělat v nějaké verzi za rozumné peníze.
3. 5. 2021 07:09
Re: Opravdu by mě zajímalo...
... a navíc to PHEV auto nedává na ty jejich 3000 měsíčně ani smysl.... PHEV jsou auta na denní dojíždění do práce a občasný delší výlet.... lítat s tím 3000 měsíčně znamená tahat s sebou permanentně těch 200kg vybitých baterek..... 8-s
3. 5. 2021 07:40
zeleny mozek
Tohle proste musis chtit jinak to nic neprinasi. Ano po Praze zadarmo, kdyz jen poskakujes, o to nic. Jenze to uz za 900 muzes poskakovat v necem jinym, lepsim. Jinak dojezd 700 je takove minimum pro rodinne auto. To uz pak muzes s dojezdem 500 km vzit elektrinu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
3. 5. 2021 11:13
Re: zeleny mozek
To sis zrovna vybral parametr, který asi nikomu vadit nebude. Pokud jsi schopen auto natankovat na 4000 čerpacích stanic v ČR (a podobně husté síti v okolních zemích) během 5 minut včetně zastavení a zaplacení, tak to přece žádný problém není.
3. 5. 2021 08:16
Tucson
Tucson PHEV stoji o par desitek tisic vic a to ma turbomotor a nejake prvky vybavy navic. Enyaq zacina na podobne cene. Budou to muset jeste hodne zlevnit, aby to davalo smysl.
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2021 12:21
Re: Tucson
.... jj Tucson PHEV je proti tomu auto snu.... pridas par korun a jsi nekde uplne jinde.... asi nejlepsi PHEV na trhu v pomeru cena/vykon :yes:
3. 5. 2021 12:47
nevím co si o tom mám myslet
jestli se jedná o nějaký pokusný model nebo co, ale mně tento model nedává smysl a rozhodně ne za tuto cenu. Nízký kombík s baterkami v kufru za 900t, to je trochu mimo. Co mi dává smysl je Niro HEV a EV s baterkami v podlaze. Obecně PHEV považuji za nešťastný mezistupeň, který přebírá nevýhody spalovacího motoru (hluk, cena, složitost, servis) i elektromobilu (malý dojezd = nutnost častého nabíjení, aby se využily jeho výhody). Přitom cenový rozdíl PHEV/EV už není tak velký a EV je úplně jiná liga.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaVejrazka
3. 5. 2021 13:14
Plachteni
Nevim, jestli to Kia umi, ale u hybridnich Toyot staci lehounce stisknout plyn a auto prestane rekuperovat a zacne plachtit. Hodi se prave pri jizdach z dlouheho kopce apod.

Muzete to nekdy vyzkouset :)
Rozbalit vlákno
4
3. 5. 2021 14:48
Re: Plachteni
Myslím, že u Toyoty je to dáno tou CVT převodovkou, která se pro hybridy velmi hodí. Nejsem nějaký odborník, ale myslím si, že plachtění moc úspor nepřinese. Buď chci jet konstantní rychlostí nebo zrychlovat nebo zpomalovat. Ve všech případech je plachtění k ničemu. Plachtění je dobré na specifickou situaci, kdy jedu z kopce o sklonu takovém, že při požadované rychlosti ani nezpomaluje ani nezrychluje.
Avatar - JirkaVejrazka
3. 5. 2021 14:59
Re: Plachteni
Naopak, plachteni je pri spravnem pouziti velmi vyhodne. Ja osobne jsem to nikdy nedelal, ale "nejuspornejsi" majitele hybridu od Toyoty jezdi tak, ze co nejdrive zrychli neco malo nad pozadovanou rychlost, a pak co nejdele plachti. Tak ujedes nejvetsi vzdalenost pri nejmensim spotrebovanem palivu. Pokud to okolni podminky dovoluji, pochopitelne, typicky na rovine a s minimem okolniho provozu. Rikaji te technice "pulse and glide".

Ze je to vopruz a masochismus tady podepisu jako prvni :-)
4. 5. 2021 10:26
Re: Plachteni
:-) No, věřím, že takoví šílenci jsou a že fakt něco ušetří. Ale nechtěl bych za ními jet. Lidi, kteří chvilku jedou 110, pak 80 (bezdůvodně, obvykle když telefonují a nesoustředí se) mě spíš iritují.
3. 5. 2021 16:34
Re: Plachteni
U zážehových motorů s lambda=1 je plachtění většinou přínosem, zejména u vyšších zdvihových objemů. Dnešní auta mají dobrou aerodynamiku, takže jde plachtit i ve velmi mírných klesáních na okreskách, nebo ve středně prudkých klesáních na dálnicích.