Testy
TEST Start dlouhodobého testu Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT – 50 na elektriku, 650 na benzin
33 komentářů
Roky jsme pravidelně četl a diskutoval na auto.cz, ale teď se to nedá. To furt hybrid, elektrické auto... koho to zajímá. Podíl na našem trhu je 1 %. A ještě se novináři bojí napsat, že to jsou nesmyslné varianty...
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mluvíš mi z duše. Jsem tu čím dál méně. většinou jen zkouknu co tu je z ačlánky, jestli je neco co se dá číst a tím to končí. Začínají sem dávat retrotesty, protože o tom aktuálním není co psát a jak vidno i v diskuzích, zájem o to je podstatně menší.
Je to tu totálně zabité a to, že čtenářů bude ubývat je více než jasné bohužel. Lidé, co jezdí těmito módními výstřelky auta nezajímají. Ti se přepravují a to je pro ně maximum, natož aby o tom ještě někde četli a opravdoví fanoušci aut zase tohle číst nebudou. Bude úzká skupina někde uprostřed, ale ta to nevytrhne a bude se tenčit.
Jediné o čem se dá na webu a v časopisech číst jsou motorky, tam je prozatím svět v pořádku, než to zase nějaký zelený zrůdě přijde na stůl a zničí i to.
V neposlední řadě se se, přistěhoval i diskuzní "bordel" z autorewue a diskuze jsou snůškou nesmyslů.
Je to tu totálně zabité a to, že čtenářů bude ubývat je více než jasné bohužel. Lidé, co jezdí těmito módními výstřelky auta nezajímají. Ti se přepravují a to je pro ně maximum, natož aby o tom ještě někde četli a opravdoví fanoušci aut zase tohle číst nebudou. Bude úzká skupina někde uprostřed, ale ta to nevytrhne a bude se tenčit.
Jediné o čem se dá na webu a v časopisech číst jsou motorky, tam je prozatím svět v pořádku, než to zase nějaký zelený zrůdě přijde na stůl a zničí i to.
V neposlední řadě se se, přistěhoval i diskuzní "bordel" z autorewue a diskuze jsou snůškou nesmyslů.
Bohužel, máš naprostou pravdu. 😒
Jen poznámka - novináři testují to, co jim importér poskytne. Divím se, že nezačínají spolupracovat nějací prodejci. Verze aut, které se reálně kupují (a teď myslím nefleetové zákazníky, ti se, alespoň někteří, orientují i na základě testů) se od těch testovaných brutálně liší.
Test P3008 PHEV je mi na nic, když chci nějakou normální verzi - má to o bambilión kilo navíc, jinde těžiště, tzn. odpružení je předělané, i zadní náprava je úplně jiná, převodovka též - ve finále má ten test pro případného zájemce o "normální" verzi výpovědní hodnotu naprosto mizivou... (normální rozuměj takovou, která nestojí 1,3 mega - to dá za SUV C segmentu jen opravdový nadšenec, nebo úplný blázen)
Tenhle testovaný Ceed dtto. Jako dát za to o cca 150 víc než za stejně, neřkuli lépe vybavenou i30N s performance (či jak se to jmenuje) a paketem daily (či jak se to jmenuje - má to např sedačky v kůži a elektrice), no tu už musím být opravdu fanda. Těch 150 raději propálím v benzínu, protože se u toho budu královsky bavit.
O zůstatkové hodnotě při prodeji raději ani nemluvím...
A ano, viz kari.laz, diskuze stojí poslední dobou za pendrek a diskuzního bordelu tu je čím dál tím víc. A co hůř - vyhodíš je dveřmi, vrátí se oknem. Zlatej Áda. A i několik letitých diskutérů se poslední dobou brutálně vyhranilo. Chjo
Jen poznámka - novináři testují to, co jim importér poskytne. Divím se, že nezačínají spolupracovat nějací prodejci. Verze aut, které se reálně kupují (a teď myslím nefleetové zákazníky, ti se, alespoň někteří, orientují i na základě testů) se od těch testovaných brutálně liší.
Test P3008 PHEV je mi na nic, když chci nějakou normální verzi - má to o bambilión kilo navíc, jinde těžiště, tzn. odpružení je předělané, i zadní náprava je úplně jiná, převodovka též - ve finále má ten test pro případného zájemce o "normální" verzi výpovědní hodnotu naprosto mizivou... (normální rozuměj takovou, která nestojí 1,3 mega - to dá za SUV C segmentu jen opravdový nadšenec, nebo úplný blázen)
Tenhle testovaný Ceed dtto. Jako dát za to o cca 150 víc než za stejně, neřkuli lépe vybavenou i30N s performance (či jak se to jmenuje) a paketem daily (či jak se to jmenuje - má to např sedačky v kůži a elektrice), no tu už musím být opravdu fanda. Těch 150 raději propálím v benzínu, protože se u toho budu královsky bavit.
O zůstatkové hodnotě při prodeji raději ani nemluvím...
A ano, viz kari.laz, diskuze stojí poslední dobou za pendrek a diskuzního bordelu tu je čím dál tím víc. A co hůř - vyhodíš je dveřmi, vrátí se oknem. Zlatej Áda. A i několik letitých diskutérů se poslední dobou brutálně vyhranilo. Chjo
...proč si redakce vybrala na dlouhodobý test zrovna tu úplně nejblbější verzi ceedu, která je jinak na českém trhu samozřejmě naprosto neprodejná?! 😲 😲 😲
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co to meleš za kraviny, "kolego"? Buď si můj příspěvek pořádně nečetl, nebo přesahuje tvoji mozkovou kapacitu. 😁
Tohle proste musis chtit jinak to nic neprinasi. Ano po Praze zadarmo, kdyz jen poskakujes, o to nic. Jenze to uz za 900 muzes poskakovat v necem jinym, lepsim. Jinak dojezd 700 je takove minimum pro rodinne auto. To uz pak muzes s dojezdem 500 km vzit elektrinu
Tucson PHEV stoji o par desitek tisic vic a to ma turbomotor a nejake prvky vybavy navic. Enyaq zacina na podobne cene. Budou to muset jeste hodne zlevnit, aby to davalo smysl.
jestli se jedná o nějaký pokusný model nebo co, ale mně tento model nedává smysl a rozhodně ne za tuto cenu. Nízký kombík s baterkami v kufru za 900t, to je trochu mimo. Co mi dává smysl je Niro HEV a EV s baterkami v podlaze. Obecně PHEV považuji za nešťastný mezistupeň, který přebírá nevýhody spalovacího motoru (hluk, cena, složitost, servis) i elektromobilu (malý dojezd = nutnost častého nabíjení, aby se využily jeho výhody). Přitom cenový rozdíl PHEV/EV už není tak velký a EV je úplně jiná liga.
Nevim, jestli to Kia umi, ale u hybridnich Toyot staci lehounce stisknout plyn a auto prestane rekuperovat a zacne plachtit. Hodi se prave pri jizdach z dlouheho kopce apod.
Muzete to nekdy vyzkouset 😊
Muzete to nekdy vyzkouset 😊
Myslím, že u Toyoty je to dáno tou CVT převodovkou, která se pro hybridy velmi hodí. Nejsem nějaký odborník, ale myslím si, že plachtění moc úspor nepřinese. Buď chci jet konstantní rychlostí nebo zrychlovat nebo zpomalovat. Ve všech případech je plachtění k ničemu. Plachtění je dobré na specifickou situaci, kdy jedu z kopce o sklonu takovém, že při požadované rychlosti ani nezpomaluje ani nezrychluje.
Naopak, plachteni je pri spravnem pouziti velmi vyhodne. Ja osobne jsem to nikdy nedelal, ale "nejuspornejsi" majitele hybridu od Toyoty jezdi tak, ze co nejdrive zrychli neco malo nad pozadovanou rychlost, a pak co nejdele plachti. Tak ujedes nejvetsi vzdalenost pri nejmensim spotrebovanem palivu. Pokud to okolni podminky dovoluji, pochopitelne, typicky na rovine a s minimem okolniho provozu. Rikaji te technice "pulse and glide".
Ze je to vopruz a masochismus tady podepisu jako prvni 😄
Ze je to vopruz a masochismus tady podepisu jako prvni 😄
Jo, tohle je trága... maximálka 170, stovka za 11, kufr 400l a cenovka 900+...
Peniaze usetrene pri nakupe mozem dat za benzin a dialnicne znamky, a jazdit do aleluja. A este mam zrychlenie 0-100km/h o ~2 sekundy lepsie, maximalku 200 namiesto 170, auto je o 200kg lahsie a ma o ~200 litrov vacsi kufor. Niet o com...
Ceed PHEV je proti Octě iV žebrák a měl by stát tak max 600 tisíc....