Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
caliban
2
Zvuk jako má kdejaký laďený výfuk za pár tisíc, nic kulervoucího.
3_diamanty
1
Toyota dnes neskutocne slape suhlas... uz nech je tu yaris cross... neviem sa uz dockat jeho testu v nasich podmienkach....
traveldrive
0
To áno. Ten zvuk je tiež jeho jediná prednosť...
KANKUNEN
že vodík je výrobně čtyřnásobně náročnější než z něj té energie dostaneš. 80kWh to vyjde na 100 km.
A nebo jej vyrobíme z fosilu.
A nebo jej vyrobíme z fosilu.
To je jako 8 litrů nafty. Takze nic extra hrozného v porovnani s ICE. Samozřejmě horsi, ale ne tak zásadně.
Asi je furt lepší mimo špičku vyrábět něco než nic. Mnohá elektrárna nejde po padla jen tak stopnout.
Energie skrz vodík uložíš 25% naproti baterkám.
Možná, ale baterky degraduji, potřebují mnoho neobnovitelnych surovin a navic se musi nabíjet kdy potřebuješ a to nemusí být mimo špičku. Netvrdím že vodik vše vyřeší, ale část koláče mu patří. Nemusí být správné upnout se jen k jedné variantě
Baterky degradujú o 75% ? Za akú dobu? Porovnávaš neporovnateľné. Vodík je mrhaním energie, tak ako Kankunen píše.
A kam chceš tu přebytečnou energii z přebytků ukládat? Jak efektivní je třeba taková přečerpávací elektrárna? A přesto se používá.
Uz Toyota vyraba v Australii vodik iba z obnovitelnych zdrojov.
Vdaka Toyote sa snad dockame vodikovych aut vo vacsom meritku.
Ja osobne by som rad videl vodikovu buducnost ako cisto baterkovu.
http😐/www.hybrid.cz/…vitelnych-zdroju
Vdaka Toyote sa snad dockame vodikovych aut vo vacsom meritku.
Ja osobne by som rad videl vodikovu buducnost ako cisto baterkovu.
http😐/www.hybrid.cz/…vitelnych-zdroju
mustafa
Proč to má katalyzátor, když z výfuku půjde jen pára? 😊
Anonym
První zážehové motory používaly jako palivo svítiplyn, tedy směs plynů, kde je hlavním nositelem energie vodík. Ještě v meziválečném období a během druhé světové války se hojně používal jako alternativní palivo tam, kde nebyl dostatek ropy na výrobu benzínu. Spalování vodíku v motorech tedy není nic převratného, ale naopak, jde o návrat ke kořenům. Podobně by šlo mluvit o elektromobilech. První "elektromobil" poháněný pomocí baterie vznikl dříve, než přišel na svět Karl Benz, konkrétně v roce 1835.