Možná, ale baterky degraduji, potřebují mnoho neobnovitelnych surovin a navic se musi nabíjet kdy potřebuješ a to nemusí být mimo špičku. Netvrdím že vodik vše vyřeší, ale část koláče mu patří. Nemusí být správné upnout se jen k jedné variantě
Vysvětli v čem je to špatně, kam chceš tu ztracenou energii z přebytků odkládat, stačí jednoduchá nenapadnutelná odpověď. Já netvrdím že mám pravdu, ale chci argument proč nemám.
Uz Toyota vyraba v Australii vodik iba z obnovitelnych zdrojov.
Vdaka Toyote sa snad dockame vodikovych aut vo vacsom meritku.
Ja osobne by som rad videl vodikovu buducnost ako cisto baterkovu.
První zážehové motory používaly jako palivo svítiplyn, tedy směs plynů, kde je hlavním nositelem energie vodík. Ještě v meziválečném období a během druhé světové války se hojně používal jako alternativní palivo tam, kde nebyl dostatek ropy na výrobu benzínu. Spalování vodíku v motorech tedy není nic převratného, ale naopak, jde o návrat ke kořenům. Podobně by šlo mluvit o elektromobilech. První "elektromobil" poháněný pomocí baterie vznikl dříve, než přišel na svět Karl Benz, konkrétně v roce 1835.