Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEMA 2007: Lexus IS F-Sport – Když se kutí profesionálně

53 komentářů

koncern sa musi este veeeeeeeeela ucit! 😉
To ses zartoval nebo si prehuleny? 😐 :no:
Ne tohle jsem dal zly nadpis. Jsou to jenom Japonci. Neliby se mi ze i kdyz udelaji sport paket neni to nejak dynamicke. Proc jsou treba hmlovky takove trojuhelnicky bez nadychu sportu?
a preco si ty takovy "trouba" bez nadychu inteligence? >😁 >😁
co se ma amg nebo bmw od nich ucit? vzdyt vsechno kopiruji po m3 jen maji daleko do nastaveni podvozku, rizeni, brzd a hlavne do bmw motoru. Keramicke brzdy taky nejsou japonsky napad nemecke premie uz je pouzivaji davno. Ty auta se budou tak akorat prodavat v usa nebo japonsku kde jsou pri max. povolene 100kmh na ozdobu majitelu a nikdy nebudou vazne v praxi uzivane.
:no: ty si asi e😜ert, že??
Jasne takovyto odbornci maji vzdy pravdu! >😁
Presne tak , neviem co by sa akoze mali nemci od nich ucit. Ked sa pozriem na A4 DTM edition - to je nieco. Ale toto vyzera ako nepodareny vytvor pubertaka , co sa snazi vylepsit mamine stare auto. :-!
No jako pubertak ne. Je to jen decentni. Vsechno delaji Japonci decentni. Bohuzel tady se mi zda ze je to az prilis decentni. Nikde zadna dynamika. Nikde nejaky opravdovy sportpaket. Nejhorsi je ten predni naraznik. Rekl bych ze je to jen takovy facelift. Ale urcite ne sport paket. A ty hmlovky. Jen tak tam zakomponovana. Nikde nejake vyduchy a v nich ty hmlovky. Jo i Octavia RS nema vyduchy ale tam to dokazali designery udelat sportovne. Tady vsak bohuzel ne. Nech radeji Japonci delaji decentni vozy a sporty nechaji na nas. :-!
Jako na tobě??? ;-\
Dete uz nekam. Mam z vas zachvaty! ;-\ ;-\ ;-\
Ty ses epileptik?
>😁 :yes:
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
koukam,ze me ma nekdo v oblibe...peknej nick
Napodobne s tim nickem 😄 .Se prave do tech diskuzi moc nemontuju, aby si nas nekdo neplet, ale DanielDesign zvany Look me fakt imponuje.Az si jednou budu nechavat navrhovat karoserii, tak jedine od nej.
P.S.:ten tvuj clanek na blogu z Francie je hodne povedenej :yes:
nechapu ze neumite cist to co je zrejme.Nikdo nemluvil o speciálnich upravach zevnejsku.To co je vylepsene je snad dulezitejsi pro jizdu,nez aby to melo blbe spoilery.Radsi budu myt za ty penize upravene a vylepsene vnitrnosti,nez je cpat za hloupej vizualni paket na bmw nebo audi a seriove tlumice atd.Samuel je asi e😜ert a taky prvni na svete kdo jel s IS-F,kdyz ho uz ted spovnava s M3.Na to jsou jini machri a ne internetovi plkači.Mimo to bych se vsadil ze si v nove M3 nikdy nejel.Leda o tom tise sníš.
tudydudy
Tady by mel nekdo trochu pobadat po Moje,auto.cz,aby vedel,na co jsou takovato nenapadne,,zbesila"auta dobra
P.S.Lexus bravo,konecne nekdo kdo se neomezil jen na nejake,dnes jiz zcela standardni snizovani podvozku a zvysovani vykonu pomoci,at uz mechanicky,nebo,,plynove"ovladanych,,pre… to taky okecal(Lexus),ty Look,ty si taky kecal,ale skutecny 8-s
ja nevim ale papirove mi prijdou oba motory vyrovnane tak se uvidí.Zase nejakej fanatik do nemecky trojky vid.
svetove oceneni nejlepsich motoru dostava pravidelne bmw, toyota je dobra tak na 1,3l motory
Tohle je zas titerne porovnavani je aby byl obhajovan tvuj favorit! :no:
Kdybys někdy jezdil po USA, tak nemůžeš plácat takové nesmysly. Zrovna v Californii jsou stovky kilometrů nádherných silniček, kde s takovým autem můžeš řádit od rána do večera. A na policejní hlídku nenarazíš. A co se týče mýtu o dodržování směšných rychlostních limitů, tak je to taky omyl. Platí to snad jen pro centrální státy USA, na obou pobřežích, zejména na tom západním, předpisy nedodržuje snad nikdo. Jezdí se tam víc, než svižně...
A ty si to asi taky cucas z prstu ne? Kdyz vynecham ty tvoje silnicky, kde mas pravdu (pokud budes mit stesti), tak obecne je nepsanym pravilem +5Mph a zkus si to nekde prekrocit a mas za * policajta na motorce.
Letos jsem najel 4000km, kamarád odřídil další 2000. Státy California, Arizona, Utah a Nevada. Rychlost jsme drželi jen v menších městech, jinak minimálně 10mph plus, paradoxně jen na dálnicích, po okreskách výrazně rychleji. Třeba 220km úsek po Route 66 neustále 80-90mph, dálnice z Las Vegas do San Diega 90-100, nespočet kilometrů po okreskách s limitem 55-65 alespoň o 15 víc. Za celou dobu ani jedna policejní hlídka. Ale je fakt, že v centrálních státech, třeba v Ohiu, si lidi netroufnou speedingovat ani o 5 mil, policajti jsou zalezlí všude.
Tak potom se za 5 let hodne zmenilo, nebo to maj na jihozapade fakt odlisne, jinak si to nedovedu vysvetlit. 'Okresky' opravdu nevim, R66 tam lze snad radit taky - dnes vlastne nepouzivana cesta. Mozna odlisna zkusenost vyplyva z toho ze jsem byl hlavne na severu (Minnesota, Severni Dakota). Ale treba ani na Floride jsem si speedovani teda nevsimnul. Stala se mi zajimavost na dalnici smerem z Jacksonville do Palm Cost - jel jsem mirne nad limit jako vsichni ostatni (docela husty provoz) a najednou vedle mne houknul policajt a vyznamne se podival na tachometr. Tak jsem zpomalil, coz melo za nasledek, ze mne vsichni ostatni zacali predjizdet - nevim proc si vybral zrovna mne... mozna proto, ze videl cizaka (auto z pujcovny s vyraznou reklamou vzadu, takze neslo prehlednout).
Někdo to dělá tak, jinej zase onak... Úprava jistě vynikající, která zlepší již tak výborné žážitky, které člověk zažívá při řízení Lexusu IS. Takhle má vypadat tovární tuning! Jistě, jistá individualizace v mezích není na škodu, ale když pak člověk vidí dýchavičnou 318 v M-paketu, tak se prostě musí smát. Ale spoustě lidem to pozlátko stačí. Němci si to velmi dobře uvědomují a z takových chudinek ždímají. Ale je to pak o autech nebo o pózách? Myslím, že odpověď člověk najde, když si ještě jednou přečte článek, ke kterému přísluší tato diskuze 😉 Lexus ruleZZ >😒]
Avatar - Falco
Falco
"dýchavičnou 318" dej si facku (už druhou)
Nepovídej, miláčku... A pročpak jako? No, možná se ti zdá 318 jako super brko, když rajtuješ houpacího koně. Jste s ním velcí kamarádi, co? Inteligečně si určitě velmi rozumíte 😉 :-*
Avatar - Lance
Lance
Nic proti tovární úpravě. Ale připadá mi, jako by vylepšili vnitřnosti a potom odflákli vnějšek. Podvozek a brzdy, to musí být zážitek. Motor je silný dost sám o sobě. Ale ten nalepovací spoiler na předním nárazníku.....to je bída. Buď celý nárazník nový a nebo raději nic. Ač jsou vnější úpravy decentní, nepůsobí na mne kvalitním dojmem. A taky nechápu, proč Lexus nedělá s takto silným motorem rovnou upravenou verzi. Podle množství vylepšení musí u verze bez tuningu podvozek sakra trpět.... 😄
No konecne nekdo s mozgem Homo Sapiens! :yes: :yes: :yes😒br />
Nechapu jak nekdo muze rici ze jizdni vlastnosti jsou dobre tak co ohovaram to auto. Ale kdyz uz skara mam sporotvni jizdni vlastnosti super motor a hlavne sport paket tak sakra chci aby to bylo videt i na zevnejsku auta!!!

Jinak s tim spojlerem a naraznikem jen a jen souhlasit! :yes: :yes: :yes: Tohle preci neni a neni sportovni. Ja chci aby to bylo videt! Ne titerny hmlovky zadne vyduchy. Tedy jsou tam nejaky. Ale vypada to jak po operaci nejakeho Tuning-Majstra kteri delal doted 120. :no:
To souhlasim....
😉
Byl jsem na predvadeckach LS, GS i IS a pred casem na novy M3. AMG a BRABUS loni. Projety je mam rekl bych dostatecne. V mnoha aspektech by se do clanku dalo pripsat, ze v porovnani s japonci by se nemci mohli priucit jak se delaji auta (nejen sport-pakety).
A kde ses nasl takovy zasadni rozdil??? 😲
Jde hlavne o pocit pri jizde, zpracovani, komunikativa a duvera. Napr. Brabus se skoro neda ridit (moc sily na naprave). Ovladani pristrojovky u nemcu hrazne odvadi pozornost od rizeni.... Bylo by toho na dlouhe psani.
jo to vidim v F1 >😁 asiate nikdy nebudou stacit na evropany nebo amiky, chybi jim kreativita, vsechno co pouzivaji jsou kopie, jedno jestli arbag,abs,diesel,benzin,hybrid,esp,injec… posledni kradez jsou keramicke brzdy..made in japan je akorat levna cena. Vsechny lexusy maji jedno spolecne - slabe brzdy, neprime rizeni, levny interier a v USA skoro polovicny cenu od MB. Staci se podivat vcem privatne jezdi nekdo jako N.Lauda, N.Mensell, Prost, na bbc se pravidelne predvadi prominenti a znalci aut ze svojimi milacky, asijske sroty jsem tam jeste nikde nevidel
Japonska auta jsou levna??? 😲 😲 😲 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D A kto ze ukradl ty brzdy??? 😲 :😉 :😉 :😉
Sponzori. Tihle panove si do konce zivota za auto platit nemusi. Pokud si myslis, ze vyssi cena znamena lepsi auto, potom se moc mylis. Pomer ceny a kvality ti vypocita ktery auto je "lepsi". Interier v Lexusu je ceneny vyse nez v nemecke trojce. Po ergonomicke strance nema konkurenta.
V diskusi na auto.cz jsem ctel skusenosti nejakeho chlapka(pokud NELHAL!). Rikal ze mel Lexus i Mercedes-Benz. Rekl ze Lexus je ve spracovani interieru daleko pred MB. Nemuzu to potvrdit ani vyvratit. Nove MB jsou opravdu na spickove uorvni. Ktovy jaky mel model. Ale bylo obdobi kdy i MB nebyl na nejake premiovy urovni. 😐
Ale podle mne rikat ze Nemci dnes zaostavaji pred Lexusem je ciri nesmysl ktery nema ABSOLUTNE zadna opodstatneni!!! :-!
MB ma interier na vysoky urovni. K ridici ale moc privetivy neni. Je spis pro spolujezdce. Lexus je v ergonomii a zpracovani o krucek dal. Ja si zase myslim, ze prohlasovani, argumentovani historii, demografii, image evr. znacek je pohadka pro deti na dobrou noc. Ano, v necem jsou japonci o krucek vpred.
Tak se prober,nechápu jak tady může někdo žvatlat co je lepší když ty auta viděl jenom na obrázku? Jo mimochodem Japonci jsou , tak 10 možná i víc napřed před Evropou o Amíkách nemluvim.
.. ses tedy pitomec!!!Ja v tich autech sedel!!! Tedy v MB. Nerikam ze Lexus je na tom hure. Jen nechapu proc ma byt MB ve spracovani na tom hure!!! ;-\ :no: :no: :no:
proč?,protože zpracování se píše se Z
Dobre! To jzem prehledl! ;-\ ;-\ :no:
Di si radši hajnout a onanovat nad BMW Mrd paketem.
Avatar - Falco
Falco
ale s tou F1 má pravdu, ne?...Možná Toyota(Lexus) dá ten super sport paket na svoji formuli, a možná něco konečně vyhraje... možná!!
>😁 >😁 >😁
Já tenhle sport neuznávám jezděj furt dokola,jak cvičený vopice.
Tohle nechapu!
Já souhlasím,zlatá rally... >😒] >😁
>😁 >😁
Ze Rally... >😁 >😁 >😁
Nevim co sem do toho tahas F1!!! ;-\ :no: :no: :no😒br />
Tak pracuji jini konstrukteri tam je to jine vsude. Nevim co to ma spolecne s osobnimi vozy! 😲
Pravda, jsem právě na SEMA Show a na testovací trati s tím profík vozí zájemce... pekelný auto, mooc příjemný 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Nějak se tu zapomíná, o čem je vlastně řeč. V USA prodává Lexus svůj IS i s motorem, který se dá označit za relativně silný, IS 350, a hlavně k němu nabízí tento paket. Na evropském trhu je ale situace trochu jiná. Jednak nejsilnějším modelem je tu IS 250, na kterém by keramické brzdy působily trochu komicky, nosným modelem je pak dýzlové IS, které už ale jakýsi tovární kit s kratší převodovkou dostalo jako samostatnou verzi. Takže pro americký paket brzd, podvozku nebo silnější spojky tu moc prostoru nevidím, pochybuju, že by ho tu Lexus vůbec nabízel. A pokud jde o srovnání s Evropany, třeba BMW pochopitelně také nabízí tovární podvozek se sportovním odpružením a tužšími stabilizátory nebo zkrácené řazení, ale hlavně těží z mnohaleté, zavedené, a všem vyhovující praxi, které se říká rozdělení trhu, a nechává individualizace svých seriových produktů na aftermarketu, který je dnes tak dokonalý, že pro BMW by ani nemělo smysl nabízet nějaké pakety brzd a podvozků, když existují "dvorní" ladiči typu Hamanna nebo Hartge. Tak to chodí v Evropě, přístup Lexuse je prostě odpovědí na lokální požadavky am. trhu. 😉