Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektrický VW ID.4 přežil drsný závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem ale neohromil

Elektrický crossover neměl jedinou mechanickou závadu, pohonné ústrojí přitom zůstalo zcela sériové.
Zpět na článek
4. 5. 2021 12:46
4. 5. 2021 17:10
4. 5. 2021 17:56
Avatar - lamal
4. 5. 2021 11:23
závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
je PR, ktore najobavanejsiu a najdrahsiu cast (bateria) nijak zmysluplne neodtestoval... a tiez nevyriesil otazky nabijania, ceny, alebo skutocnej ekologickej zataze.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 11:29
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Klíčové věty z článku:
- Nově nastavené podmínky přitom dokonale vyhovovaly zejména jeho elektromobilu.
- Tanner Foust bral až 61. příčku – na Millena přitom ztrácel 22 hodin a 23 minut. Do závodu se však přihlásilo celkem 90 závodníků a závod jich dokončilo pouze 64.
Takže "slavné" ID 4 skončilo čtvrté od konce

https://www.youtube.com/watch?…
Aneb, jak by poznamenal Wilda Šejkspír - Mnoho povyku pro nic ;-) ;-) ;-)
4. 5. 2021 11:34
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Tedy (skoro) sériové auto se sériovým motorem předjelo i některé závodní speciály. :yes:
4. 5. 2021 11:38
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Jj, ale ti třeba jeli kládu a šli dvakrát pana - vorel a dojeli bez předního okna na třech kolech s rukou v sádře. Z toho půl dne bouchali do vraku kladivem aby pak vůbec jelo.
4. 5. 2021 11:40
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Já vím, a tys jim to osobně pomáhal opravit, že o tom víš viď?
4. 5. 2021 11:46
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Chytrák1, k tomu není co dodat.
4. 5. 2021 12:59
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Skoro sériové auto......Základem závodního speciálu se stal model ID.4 1st Edition, vybavený 82 kWh baterií a elektromotorem o výkonu 201 koní, který roztáčí pouze zadní kola. Jak už je ale z oficiálních snímků patrné, vůz rozhodně nezůstal v sériovém stavu.

S ohledem na náročné podmínky závodu Mexican 1000 bylo potřeba výrazně upravit podvozek, který je vybaven speciálními tlumiči a pružinami upravenými v rallye-stylu. Vpředu jsou navíc nová dolní trubková ramena a úpravou prošlo i zavěšení zadních kol. Podvozek byl zvednut o 2 palce (cca 50,8 mm) a do podběhů se nastěhovala 18“ kola OZ Racing obutá do terénních pneumatik Yokohama Geolanders 255/70 R18, jejichž vyšší bočnice by měla pomoci k lepšímu tlumení rázu i zdvihu kol.
Všechny komponenty pohonného systému zůstaly původní, kvůli náročnosti terénu však podvozek nově chrání plech o tloušťce 9,5 milimetru. Technici navíc zvedli umístění chladiče, aby zajistili lepší přívod vzduchu a zlepšili nájezdové úhly vozu.
zdroj :https://www.auto.cz/…38929........... takže sériové pouze komponenty pohonného systému.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 13:12
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
No co co co co co co co?
To je prakticky sériové auto :D :D :D
4. 5. 2021 16:10
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Však ano. Co má asi největší vliv na rychlost - pohonný systém. a ten je sériový.
4. 5. 2021 16:59
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Nicméně výsledková listina hovoří jasně.
5. 5. 2021 07:05
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
mezi podvozkem tradičního auta a elektromobilu není rozdíl, rozdíl je. v motoru a ten zůstal stejný...
5. 5. 2021 07:32
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Bavíme se o autě jako celku a to "skoro sériové" rozhodně není.
Avatar - Jerry.Gunman
5. 5. 2021 08:15
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Zajímalo by mne, o kolik to ztěžklo tou skoro centimetr tlustou ocelovou plotnou na ochranu podvozku...
5. 5. 2021 09:27
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
Ještě jsem neviděl nikoho jet terénní závod obyčejným autem.
Avatar - Jerry.Gunman
5. 5. 2021 09:56
Re: závod Baja 1000 bez potíží, výsledkem...
To asi nikdo - a nikdo taky neprohlašuje, že to závodní auto je skoro sériové ;-)
4. 5. 2021 11:29
Tak fajn. Dojel. To je super.
Ztráta 22,5 hodin - skoro celý den - je celkem zanedbatelná prkotina. :-) A že ani jednou neprorazil gumu ? To je jasný, protože jel opatrně a obezřetně. Tedy žalostně pomalu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 11:32
Re: Tak fajn. Dojel. To je super.
No co co co co co?
Nabrat na pětidenním závodě zpoždění jeden den, to se Ti jako nelíbí nebo co?
Budeš zhamunomasakrován :D :D :D
4. 5. 2021 11:33
Re: Tak fajn. Dojel. To je super.
:D :D :D neboli zhamukrucinálfagotován, to se mám na co těšit. :-)
4. 5. 2021 11:39
Re: Tak fajn. Dojel. To je super.
Nevím jestli bude zhamunomasakrován, ale probrat by se měl. By mě zajímalo který jiný sériový auto podobného výkonu by to dalo (tak dobře)?
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 11:55
Re: Tak fajn. Dojel. To je super.
Ano, je vidět, že jsi své přezdívky vskutku hoden :D
4. 5. 2021 14:31
Re: Tak fajn. Dojel. To je super.
na 5 ti etapách co se jedou přes den ztralil 22,5 h :D to znamená, že dejme tomu, jel denně 12 hodin (zbytek dne nabíjel)... tak ten co byl první to jel 7,5h :D no a že neprorazil pneu, tak to je určitě tím, že je to elektromobil :D
4. 5. 2021 14:52
Re: Tak fajn. Dojel. To je super.
:D ....a neprorazil viz já, já, já, já, já gilkrucipísek 11:29 :D :D :D jel pomaloučku, tak nic prorazit nemohl. Možná mohl jet i rychleji, ale to by zase nedojel k tomu agregátu, začarovanej kruh. :-)
4. 5. 2021 12:46
PR od VW....
elektroauto dojelo do cíle trati 1600 km s jednodenním zpožděním, ale dojelo! Sice se nabíjelo SPALOVACÍM agregátem ale na biopalivo (veškeré spalování uvolňuje CO2) tudíž ztráty tepelné-agregátu, ztráty nabíjení, ztráty akumulace... tak by mne zajímalo, jaký byl výkon toho agregátu, který do nabíjecího místa přemísťovalo auto, se SPALOVACÍM motorem :) co dodat, VW mele .....!
Rozbalit vlákno
5
4. 5. 2021 12:50
Re: PR od VW....
agregát měl 50 kW
4. 5. 2021 13:53
Re: PR od VW....
.škoda že nepíšou, kolik hodin trvalo nabíjení samotné tímto agregátem, jen uvádějí ,že baterie má 81 kWh. Myslím, že za hodinu a půl to nenabili.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 15:01
Re: PR od VW....
V textu se "decentně" naznačuje, že podmínky vyhovovaly zejména elektromobilu a že ten vergl (prakticky sériové auto dle Chytráka1 :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ) nabíjeli přes noc...
4. 5. 2021 15:50
Re: PR od VW....
další co nerozumí psanému textu:
"...všechny komponenty pohonného systému (82kWh baterie, elektromotor, atd.) zůstaly standardní."
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 13:15
Re: PR od VW....
Hele, nemáš zelený mozek a nemáš šlauch od elektronabíječky zastrčený hluboko mezi půlkama.
Jsi tedy méněcenný jedinec a nemůžeš to pochopit :D :D :D
Avatar - _EQS_
4. 5. 2021 12:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - kari.laz
4. 5. 2021 13:04
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
LGBT+ fans a jedinci vždy byli ti první, kteří tíhli k podobným hurá akcím na podpory "menšin" , ekologie, humanity a tím se prezenotovali nejprve v různých Priusech, jakožto ekologických autech, následně elektromobilech. Je vidět, že nerozumíš vůbec ničemu, ani své komunitě, kteroužto se pak snažíš podsouvat normálním lidem, jelikož se za příslušnoat nejspíše stydíž, aniž by jsi zaregistroval, že v dnešní době je vaše komunita nejen hájena, ale i vyloženě protlačována a propagována. Nestyď se za to, dneska už tě za to nikdo soudit nebude. No a to že jsi dutý jak vydlabaný necky ti vadit nemusí, protože ti to ani nedojde ;-)
Avatar - lamal
4. 5. 2021 14:37
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Z osobnej skusenosti tych co poznam a ratam tam aj lezbicky nikto netiahne na to co tvrdis... vacsinou jazdia VW a Skodovkach. Tak by som to s tymi kecami neprehanal a urcite nespajal podporu a pretlacanie EV so sex orientaciou... to je dost paranoidne.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 13:20
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Právě mi přišla zpráva z hlavního nádraží v Praze - a je mi ctí ji předat

---------------------------------------------------
_EQS_ přestaň se planě vykecávat!
v kabince 3 na pánských a všech 8 kabinkách dámských toalet dochází papír
Přestaň žvanit a švihej ho doplnit!
----------------------------------------------------
konec hlášení
Avatar - _EQS_
4. 5. 2021 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 13:34
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
V Brně???
No, to je jedno.

Dokecat a švihat do práce doplnit toaletní papír!
Avatar - Dinar
4. 5. 2021 13:30
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Jen technická k tomu, "Všechny nové technologie jsou VŽDY drahé a nedotažené."

Wikipedie
Za historicky první elektromobil je považován vůz sestavený holandským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem z roku 1835. První elektromobil vznikl přibližně o 50. let dříve, než první automobil se spalovacím motorem sestavený Karlem Benzem v roce 1886.
Avatar - _EQS_
4. 5. 2021 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 13:41
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Náhodou, ten EQuSův příspěvek má hlubokou vnitřní symboliku.
Nová technologie vždyckynahradila tu starší, jakmile se ta nová ukázala býti lepší té staré.

No a my, díky díky progresivistům celého světa, budeme první civilizací, kterou budou její vlastní vládcové nutit k tomu, aby technologii, která funguje, spláchla do hýzlu - a nahradila ji technologií, která je sice starší a stojí za howno, ale o to je zase dražší :D :D
A to se vyplatí, ne? ;-) ;-) ;-)

Se Ti divím, že TAK jednoduchou věc nedokážeš pochopit :D
Avatar - _EQS_
4. 5. 2021 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 14:02
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Tak se prosím nevydělávej zde
Děkuji :D
4. 5. 2021 15:57
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Myslíš? A porovnal jsi někdy kvalitu obrazu na končící klasické televizi a tehdejším módním LCD(tak.ca před 15 lety)? Nebo když končili plazmy jaké měly zobrazení s v porovnání s LCD?
Nebo nokie se spolehlivým symbianem v roce 2008-10 vs, Iphone?

Ani v jednom případě se neprosadilo to v danou chvíli lepší a levnější ale to s větším potenciálem do budoucna.
4. 5. 2021 13:50
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Lidi, jako ty mě děsí. Všemu rozumíš, všude jsi byl a každého převyšuješ, takže máš vlastně právo urážet každého, i když o něm nic nevíš. "Bolševika" jsem zažil, ale podle těch klišé blbostí cos napsal to tobě nevěřím. No a nejlepší je vždy argument financí. Já ti ten úspěch přeju. Snad si za něj koupíš vše potřebné. A rozum a trochu pokory snad příjde časem zdarma.

Též přeji vše nejlepší a se Sovětským svazem jdi do prde..
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 16:58
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
:yes:
Stejně tak se "stříkáním spermatu" si asi trochu spletl stránky, vypatlanec.
4. 5. 2021 17:51
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Zajímavé, že toto ti vadí jen u zastánce EV, "opačný tábor" za stejné věci nekritizuješ.
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 18:47
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
A ty děláš v této diskuzi to samý, chytrolíne.
4. 5. 2021 19:01
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Poslední dobou se stále víc blížíš výkřikům nenávisti a demagogie co tu předvadí Jerry a ostatní. Tobě příjde normální v diskuzi o autech vytahovat, sexuální orientaci, nemoce a nebo témata fašismu?
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:33
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Ne, nepřijde. Stejně jako ty sra.č.ky, co píše trotl, který podle tebe "má pravdu".
Ale cítíš potřebu kritizovat normální a rozumnou reakci Todieho.
4. 5. 2021 20:48
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
Jednoduchý, tobě vadí když tu někdo uraží, ale vlastně ti to vadí jen u někoho. Stejně jako Todiemu.

V tom o čem píšu má EQS pravdu. Tahle diskuze je plná Ev hejtrů. Proč chodí diskutovat pod články o EV?
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 21:04
Re: The Real LGBT Petrolhead Anti EV Ultras +
No a tobě to vadí zcela evidentně taky jen u někoho. Ale na rozdíl ode mě za totéž co děláš ty kritizuješ ostatní.
Jinak - mě už dlouho řeči Areseho, win diesela, jerryho a spol dost nebaví, i když mám zhruba podobný názor jako oni.
4. 5. 2021 17:10
Mam chut
Mam chut zalistovat tady v nejakych 1-2 roky starych clancich o Tesle a podivame se, jestli se neco na zdejsich clancich zmenilo od chvile, kdy VW udelal EV.

Ja jsem rad, ze se to zmenilo.
Ale stejne to nevysvetlis ... to bylo urazek a posmesku atd. atd. fakt nechutny.

A dneska najednou budeme presne na opacnem polu - budeme oslavovat uspech EV nabijeneho z generatoru na benin nebo naftu a ktery dojede treti od konce.
A ted mi reknete, ze to urcite neni tim, ze je to VW.
Rozbalit vlákno
0
4. 5. 2021 17:56
Vztek
EQS má pravdu, článek o EV a diskuze plná hejtrů a křiku.
Přitom tady nikdo ze zastánců EV nic nenapsal:)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 18:51
Re: Vztek??
Hendly hendly, že ty musíš furt und furt jenom lhát... :-(
Avatar - _EQS_
4. 5. 2021 22:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 23:15
Re: příběh vášnivého EQS
Člobrdíku člobrdíku, ty jsi se nám nějako rozvášnil.

Po poledni jsi začal vyprávěním o zuřivé masturbaci, stříkání spermatem a slinami, plakátových análních petrolhead kovbojích - ale teď jsi se doopravdy překonal, gratuluji :D :D :D

"zrůda, nelidská bytost, chatovací fašista" - no hochu, ty se překonáváš. Inu, není nad takové milé, vřelostí proteplené lidské slovo. Víš ty co, napiš sem ještě něco, zase takového.. od srdce ;-)

A nebo raději ne, ještě by ses vytočil do ještě vyších otáček, prdla by ti cévka - a zbytek svého zbytečného života bys musel strávit na vozíku, jako bublající a slintající idiot, chabě poblikávajicí jiskřička vědomí v těle, které není schopno kontrolovat už ani své vylučování. I když, jak se tak koukám na tvůj příspěvek, s kontrolou vylučování máš evidentně problémy už nyní.

Tak tu přestaň exhibovat a nevyhrožuj ostatním karmou. Zažil jsem už pár takových, kteří jiným vyhrožovali tak, jako ty mně - a věř tomu, že neskončili dobře. Fakt ne...
5. 5. 2021 10:56
Takže si to shrneme
Elektro SUV v úpravě menší než jsou úpravy skupiny N pro rally, jelo rally mexickou stepí a pouští v konkurenci bugin a tvrdej offroadů. Sice jim nestačilo (to je ale překvapení !) ale dojelo do cíle bez problémů a poruch. Za mne :yes: .
Ukazuje to, že to čemu se tu místní chytráci a všeználci vysmívají, tedy sériové baterky a motor, dokážou spolehlivě fungovat i za extrémních podmínek a to zřejmě líp než by zvládl sériový spalovák. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jerry.Gunman
5. 5. 2021 12:40
Re: Takže si to shrneme
Na 5 denní trase nasbírali zpoždění téměř jednoho dne.
Čili žádná rallye, ale opatrná jízda, aby alespoň nějak dojeli.

To už je větší "rallye" při cestách žlutého cirkusu Dana Přibáně ;-) ;-)
5. 5. 2021 14:25
Re: Takže si to shrneme
Přesně. Chytrák1 je však tak chytrej, že jiné argumenty než svoje neuznává a myslí si, že je ani uznávat nemusí i když jsou do očí bijící. Protože je prostě Chytrák1.

Jako nemá cenu diskutovat - s obecnými pravidly diskuze a uznáváním argumentů i protistrany - se zeleným autíčkem nebo EQS, nemá asi ani cenu dál diskutovat, alespoň zde, s Chytrákem1.

Já jsem případ ID.4 na Baja 1000 již diskuzně ukončil. Bylo by to pořád dokola.
5. 5. 2021 12:26
Diskuze puberťáků...
To je teda maso, si tady číst ty výblitky. A přitom jde o ho*no...
Kdo z vás, kdo si šel někdy koupit nový auto, řešil při výběru, zda se auto zúčastnilo a jak dojelo nějaký závod někde v nějaké poušti na druhém konci světa?
Neřešíte snad spíše, zda to vybírané auto vyhovuje vašim představám a potřebám? Nebo si koupíte auto, které se totálně míjí vašim potřebám a máte jen dobrý pocit, že dojelo mezi prvními deseti v nějaké poušti Bajo? K čemu vám to je v běžném životě?
Je to jen zajímavost, nic víc...
Rozbalit vlákno
0