Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Xylo
0
Doufám, že to budou prodávat přes Alie😜ress :yes:
lamal
0
iba baterky...
odfodfjoe
0
S doručením Česku poštou...
lamal
0
😁 :yes:
Jerry.Gunman
0
Hlavně, když tam bude fungovat fejsbůůůček, koho by zajímaly jízdní vlastnosti a technické parametry 😁
pradeda777
2
Ke každému vozu budou 2 kanystry nejnovějšího Covidu 21 gratis.... 😁 😒]
Anonym
že si čínské auto nikdy nekoupím - i kdyby mi nezbylo než jezdit mastnou tyčí.
PowerHouse
.Tak výrobci mobilů a elektroniky se vrhli na EV, dokonce i Apple, Foxconn, ... .
Zejména u Foxconnu je cítit tu sílu, když už rozjíždí továrnu na EV v USA. V USA rozjíždí továrnu na EV i VinFast, ... .
Kdy začnou tyto firmy stavět továrny na EV v Evropě? Kdysi u nás Vietnamci kupovali Babety a nakonec budeme makat ve VinFastu.
Ale VW se adaptuje na tu konkurenci již nyní, když bude mít 1 platformu pro všechna EV.
Zejména u Foxconnu je cítit tu sílu, když už rozjíždí továrnu na EV v USA. V USA rozjíždí továrnu na EV i VinFast, ... .
Kdy začnou tyto firmy stavět továrny na EV v Evropě? Kdysi u nás Vietnamci kupovali Babety a nakonec budeme makat ve VinFastu.
Ale VW se adaptuje na tu konkurenci již nyní, když bude mít 1 platformu pro všechna EV.
zlysoused
Huawei je technologický gigant a navíc s docela silnou značkou. Podle mě mají velkou šanci rychle uspět i mimo Čínu.
Je fakt, že kdyby došlo na skutečné "měření pindíků", tak Čína Spojené Státy významně dotahuje a je patrně otázkou krátké doby, kde je předčí - a ve vojenské oblasti tomu není inak.
Takže Huawei (coby "typická vnitřně integrovaná a provázaná zaibacu) má velice slušnou šanci uspět.
Jenom nevím, jestli mne to má těšit, nebo ne 😒
Protože jejich úspěch půjde na náš úkor
Takže Huawei (coby "typická vnitřně integrovaná a provázaná zaibacu) má velice slušnou šanci uspět.
Jenom nevím, jestli mne to má těšit, nebo ne 😒
Protože jejich úspěch půjde na náš úkor
To je druhá věc. Raději bych viděl silné Evropské tradiční značky. Ale tím spíš tohle musíme brát vážně a hlavně to musí brát vážně ty tradiční Evropské značky.
Vypadá, že jsi dospěl k bodu na který upozorňuje hodně lidí už dlouho.
Dnešní svět už tolik nekouká na značku výrobku, spíš na jeho užitnou hodnotu k ceně.
Takže v momentě kdy čína příjde na evropský trh s levným EV (a to dřív nebo později bude) nemusí být původ vozu překážkou prodejů.
Proto evropa jde cestou podpory EV, je to jediná šance jak uchránit evropský automotiv.
Dnešní svět už tolik nekouká na značku výrobku, spíš na jeho užitnou hodnotu k ceně.
Takže v momentě kdy čína příjde na evropský trh s levným EV (a to dřív nebo později bude) nemusí být původ vozu překážkou prodejů.
Proto evropa jde cestou podpory EV, je to jediná šance jak uchránit evropský automotiv.
Svým posledním souvětím poněkud vyvracíš to, co tvrdíš o jeden řádek výše...
V tom případě jsem to nenapsal dost jasně. Zkusím to jinak.
Když by dnes evropské automobilky a celý evropský automotiv neinvestoval do EV tak už nemusí ztrátu ve vývoji nikdy dohnat.
Děsivý scénář Nokie se může opakovat.
Když by dnes evropské automobilky a celý evropský automotiv neinvestoval do EV tak už nemusí ztrátu ve vývoji nikdy dohnat.
Děsivý scénář Nokie se může opakovat.