Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Huawei to s výrobou aut myslí vážně. Chystá koupit celou automobilku

17 komentářů

Xylo
Doufám, že to budou prodávat přes Alie😜ress :yes:
Avatar - lamal
lamal
iba baterky...
odfodfjoe
S doručením Česku poštou...
Avatar - lamal
lamal
😁 :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Hlavně, když tam bude fungovat fejsbůůůček, koho by zajímaly jízdní vlastnosti a technické parametry 😁
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ke každému vozu budou 2 kanystry nejnovějšího Covidu 21 gratis.... 😁 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
že si čínské auto nikdy nekoupím - i kdyby mi nezbylo než jezdit mastnou tyčí.
Hendly
Nikdy neříkej nikdy.
Tak zásadových lidí nejspíš moc nebude.
PowerHouse
.Tak výrobci mobilů a elektroniky se vrhli na EV, dokonce i Apple, Foxconn, ... .

Zejména u Foxconnu je cítit tu sílu, když už rozjíždí továrnu na EV v USA. V USA rozjíždí továrnu na EV i VinFast, ... .
Kdy začnou tyto firmy stavět továrny na EV v Evropě? Kdysi u nás Vietnamci kupovali Babety a nakonec budeme makat ve VinFastu.

Ale VW se adaptuje na tu konkurenci již nyní, když bude mít 1 platformu pro všechna EV.
traveldrive
Už som ti to raz napísal a napíšem ti to znova: Choď s tým tvojim Foxconom do riti.
zlysoused
Huawei je technologický gigant a navíc s docela silnou značkou. Podle mě mají velkou šanci rychle uspět i mimo Čínu.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Je fakt, že kdyby došlo na skutečné "měření pindíků", tak Čína Spojené Státy významně dotahuje a je patrně otázkou krátké doby, kde je předčí - a ve vojenské oblasti tomu není inak.
Takže Huawei (coby "typická vnitřně integrovaná a provázaná zaibacu) má velice slušnou šanci uspět.
Jenom nevím, jestli mne to má těšit, nebo ne 😒
Protože jejich úspěch půjde na náš úkor
zlysoused
To je druhá věc. Raději bych viděl silné Evropské tradiční značky. Ale tím spíš tohle musíme brát vážně a hlavně to musí brát vážně ty tradiční Evropské značky.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
No právě 😞
Hendly
Vypadá, že jsi dospěl k bodu na který upozorňuje hodně lidí už dlouho.
Dnešní svět už tolik nekouká na značku výrobku, spíš na jeho užitnou hodnotu k ceně.

Takže v momentě kdy čína příjde na evropský trh s levným EV (a to dřív nebo později bude) nemusí být původ vozu překážkou prodejů.

Proto evropa jde cestou podpory EV, je to jediná šance jak uchránit evropský automotiv.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Svým posledním souvětím poněkud vyvracíš to, co tvrdíš o jeden řádek výše...
Hendly
V tom případě jsem to nenapsal dost jasně. Zkusím to jinak.
Když by dnes evropské automobilky a celý evropský automotiv neinvestoval do EV tak už nemusí ztrátu ve vývoji nikdy dohnat.

Děsivý scénář Nokie se může opakovat.