Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru Impreza 2.0i e-Boxer (110 kW) – Skvělé auto pořád dojíždí na pohon

Subaru postupně ladí své modely, a to včetně na českém trhu trochu přehlížené Imprezy. Přitom je to výtečné auto, jen s trochu protichůdnými vlastnostmi.
Zpět na článek
5. 5. 2021 13:57
5. 5. 2021 14:43
5. 5. 2021 15:13
6. 5. 2021 07:30
6. 5. 2021 13:06
6. 5. 2021 09:34
5. 5. 2021 14:29
6. 5. 2021 10:33
6. 5. 2021 12:55
Avatar - KANKUNEN
5. 5. 2021 13:12
Jako vlastník Subaru
musím přiznat, že nikdo nemá horší motor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
5. 5. 2021 13:15
Jako vlastník Subaru
musím přiznat, že nikdo nemá horší motor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
5. 5. 2021 13:17
Skvelé auto ale pre koho ?
Momentálne začali vyrábať Leon 2.0 TSI 190 k s DSG od 722 900 Kč tak načo by som si kupoval skvelé auto s výborným podvozkom / vraj / so skvelou spolahlivosťou s katastrofálnym designom / roky 90-te / ktorého sa už predalo v ČR za tento rok 4 kusy.Tak pre koho je vlastne toto auto za takmer milión ?
Rozbalit vlákno
7
5. 5. 2021 13:30
Re: Skvelé auto ale pre koho ?
trepes, 2l tsi sa v cr ani sr momentalne nepredava, v cechach benzin iba s manualom
5. 5. 2021 14:34
Re: Skvelé auto ale pre koho ?
A něco konkrétního, co se ti nelíbí na tvrzení "Momentálne začali vyrábať Leon 2.0 TSI 190 k s DSG od 722 900 Kč", tam máš?
6. 5. 2021 02:51
Re: Re: Skvelé auto ale pre koho ?
Odkial ta cena, ked sa tato verzia nepredava?
6. 5. 2021 10:55
Re: Re: Skvelé auto ale pre koho ?
A kde jsi na to přišel? Vždyť je normálně v konfigurátoru.
6. 5. 2021 22:47
Re: Re: Skvelé auto ale pre koho ?
Že by z ceniku a konfigurátoru? A to jak v CZ, tak SK ...
5. 5. 2021 13:31
Re: Skvelé auto ale pre koho ?
Pre Švajčiara, ktorý MUSÍ jazdiť pomaly a majú tam aj veľa snehu. 😀
Avatar - lamal
5. 5. 2021 13:54
Re: Skvelé auto ale pre koho ?
tak to nie je auto pre teba, kup si toho Leona a zabudni na Imprezu... jednoduche aj pre bykáča
Avatar - lamal
5. 5. 2021 13:57
Subík
a jeho smutne dilemmy.. s manualom a hmotnostou nizsou o 110 kg by ten 2liter bol uplne dostatocny. Eyesight a povinne CVT je klinec do rakvy uz tak dost obmedzenej motorovej palete. Chapem, ze nemaju prachy na vyvoj niecoho lepsieho pre EU, ani sa im to neoplati, no je trapenie to sledovat...

V teste je to vsetko dobre napisane, chvalim.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 14:43
Re: Subík
Jak jsem už dřív říkal, z Imprezy mají vyhodit 4x4, případně i CVT, a bude z ní zábavné auto za dobrou cenu. To jejich puritánství je úplný nesmysl. Na druhou stranu to neznamená, že je současná Impreza špatné auto, naopak.
Avatar - lamal
5. 5. 2021 15:13
Re: Subík
Jj hlavne ta CVT ako povinnost ma neprestava udivovat do dnes, to je obrovska chyba pre tuto znacku... aspon ten 1 manual tam nechat pre vsetky modely. V USA im ten manual moc nepomoze, ani v Japonsku, tam su CVT oblubene. Tu to naraza na nevyhody malej znacky, no aj ten ich ´´hybrid´´ je tragicky, 110kg je moc a ciastocny efekt v meste za to asi nestoji, hlavne za tie peniaze.
V tych krajinach kde ocenia 4x4 ci dokonca vyzaduju plynulu premavku, kde bezne tak ci onak daju 800tis za taketo auto to zmysel ma, vo V4 vsak nie... tu chce kazdy za 800tis dynamicky nadpriemer.
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 19:45
Re: Re: Subík
Mno 4x4 dávali aj do Justy, nedajú ho do "rodinného klenotu"?
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 23:02
Re: Re: Subík
Já jim nebráním ho za příplatek dávat, ale mechanické 4x4 v základu je dnes v Evropě celkem sebevražda.
6. 5. 2021 07:30
Re: Re: Subík
Tam už ale nie je mechanické 4x4, či? Myslím, že by tam malo byť iAWD teda Subaru haldex.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2021 12:29
Re: Re: Subík
Mechanické ve smyslu neelektrické.
6. 5. 2021 13:06
Re: Re: Subík
Aha ja som žil v terminológii, že mechanická 4x4 je pôvodné rieenie subaru so stredovým diferenciálom (alebo ako to malo audi s Torsenom)
Avatar - wakantanka
6. 5. 2021 09:00
Re: Re: Subík
Neviem, ale hádam väčšine ľudí ak povieš Subaru sa vybví auto, ktoré má AWD, či už to bola dodávka typu Libero, zmienené Justy či práve Impreza. Bez AWD im ostane čo? Boxer? Trochu málo.
6. 5. 2021 09:34
Re: Re: Subík
Neviem, no keď povieš subaru, tak si predstavím pekne poskladané auto, ktoré má slabý motor, povinné CVT a žere viac ako konkurencia... Bohužiaľ.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2021 12:32
Re: Re: Subík
Většině lidí se nevybaví nic, protože neví, že ještě Subaru existuje. Maximálně někdy uvažovali o XV nebo Foresteru.
Avatar - WinDiesel
5. 5. 2021 14:11
Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Autor několikrát píše že spotřeba nedobrá
místo normálního manuálu, se kterým by se dalo jezdit i se slabším motorem, všelijaké hybrido-cvt kreace
Subaru palec dolů, prodeje dolů
Mazda má automaty Aisin, když už musí být automat

všude se píše že CVT jsou překonané, že moderní hydromech automaty jsou už i úspornější
tak PROČ Subaru PROČ???
Rozbalit vlákno
9
5. 5. 2021 14:41
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Proti dobrému dieselu nic nemám a v mnoha případech je stále ještě ideálním řešením, tak konkrétně ten jejich boxer se ale moc nepovedl. Spíš vůbec nepovedl.
A souhlas s CVT - maximálně do skútrů a možná ještě do mopedaut.
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 14:46
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Mám pocit, že argumentovali prostorovou nenáročností CVT. A taky bude asi levnější.
5. 5. 2021 14:48
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Spíš jenom nemáš informace a usuzuješ na základně vlastních pocitů.
1) spotřeba motorů s CVT je naopak velmi dobrá (boxer motor, trvalé 4x4..), data viz: https://www.spritmonitor.de/…-All_models.html?…
2) prodeje Subaru dlouhodobě rostou v US a jinak se setrvale drží na podobné úrovni jako třeba Škoda Auto: https://www.subaru.co.jp/en/ir/finance/pdf/performance/pfo_global_e.pdf
3) Nevím, co je "hydromech", ale Subaru CVT má hydrodynamický měnič a změna převodového poměru probíhá kontinuálně, což je ideální stav z hlediska provozního režimu motoru. Tzn. to, že jsou CVT převodovky "překonané" je jenom tvoje domněnka. Že na to řidiči v Evropě nejsou zvyklí a případně do sportovního auta se jizdní projev nehodí, je již věc jiná. V BRZ máš manuál a standardní planetový automat.
5. 5. 2021 15:38
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Add veľmi dobrá spotreba - to asi nie. Konkurencna technika v corolle, len bez CVT bude žrať o minimálne 2l menej s lepšou dynamikou (2.0 HSD). 4x4 a.k.a haldex to isto nespôsobuje, to môže pridať tak pol litra...
5. 5. 2021 15:45
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Uniká mi k čemu by měla být dobrá kombinace hydrodynamického měniče a variátoru. Pokud tam měnič je, tak slouží jen pro rozjezd a pak se hned přemosťuje. Převodové poměry mění variátor
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 15:46
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Mám zato, že je to přesně tak, jak píšeš.
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 15:46
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Levné CVT může citelně zvýšit spotřebu, to je fakt.
Avatar - Emel
5. 5. 2021 21:23
Re: Dieselu se zbavili, užrané motory zůstávají
Zajímavá tabulka... zejména ukazuje ten trend v Evropě - 40-30-20... takže tomu dávám dva roky... ;-)
Avatar - ScatmanJohn
6. 5. 2021 06:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SKAY
5. 5. 2021 14:29
Foto
Na té úvodní foto to vypadá spíš jak MPV.Pohon By tomu odpovídal bohužel. Jinak držím palec ať vyplodí něco vhodného jména Impreza. ..
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2021 17:09
Auto-hviezdy...
5 * = vynikajuce auto, ake sa najde raz za 10 rokov
4.5 * = dobre auto, ktore nema vyraznejsi nedostatok
4 * = zle auto s vaznymi nedostatkami ako napr. vysoka spotreba, huciaci motor/prevodovka
(vsetko od 3.5 * nadol je zrusene, a nepouziva sa)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
6. 5. 2021 10:33
Sorry jako,
ale auto skoro za mega s tragickým hnacím řetězcem, nulovým designem exterieru, devadesátkovým interierem a čtyři hvězdy? Můžu chápat fanouškovství redaktora a druhy velké jméno subaru, ale tohle auto je jako nabídka prostě mimo, prismatem konkurence je to tak na dvě a půl hvězdy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
8. 5. 2021 19:18
Re: Sorry jako,
Hejtovacka pokracuje. Este nazabudni aj na Outback vlakno.
Avatar - Frey
6. 5. 2021 12:55
Fungujuce retro
Majorita nevyhod sa tyka motoru a pohonu. Nevyuzity potencial podvozku, pripajanie elektromotora, fungovanie prevodovky, zmenseny objem kufra a s tym spojena vyssia hmotnost, spotreba a cena. Dizajn exterieru a interieru je subjektivna zalezitost, ano je to retro, ale aspon funguje. Dat tomu dvojlitrovu naftu alebo turbobenzin, pripadne 2,5L atmosferu, tak auto nema chybu. ;-\
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2021 22:12
komplikovane
z te tabulky jasna volba Oktavka nebo Mazda. Konecne chapu, ze se venku prodava Oktavka tak dobre i kdyz je tak draha...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
10. 5. 2021 00:22
ikdyby cokoliv tak CVT = nebrat
Dokud do toho dávaj variátor, tak je to mrtvé auto. Nejede, hučí, žere.
Mazda má atmosféry, klasickej automat a jede, nehučí a nežere. A ještě bude benzín od Mazdy určitě výrazně spolehlivější než boxer od Subaru. Podvozkově podobné. Když chce někdo benzínového japonce, nechápu, proč by někdo měl volit Subaru. A vůbec - nechápu, že u nás Subaru vůbec něco prodá. Dobře, tak mají BRZ a Imprezu WRX STI a Forestera v manuálu...
Rozbalit vlákno
0