Testy
KANKUNEN
9
musím přiznat, že nikdo nemá horší motor.
Momentálne začali vyrábať Leon 2.0 TSI 190 k s DSG od 722 900 Kč tak načo by som si kupoval skvelé auto s výborným podvozkom / vraj / so skvelou spolahlivosťou s katastrofálnym designom / roky 90-te / ktorého sa už predalo v ČR za tento rok 4 kusy.Tak pre koho je vlastne toto auto za takmer milión ?
trepes, 2l tsi sa v cr ani sr momentalne nepredava, v cechach benzin iba s manualom
A něco konkrétního, co se ti nelíbí na tvrzení "Momentálne začali vyrábať Leon 2.0 TSI 190 k s DSG od 722 900 Kč", tam máš?
a jeho smutne dilemmy.. s manualom a hmotnostou nizsou o 110 kg by ten 2liter bol uplne dostatocny. Eyesight a povinne CVT je klinec do rakvy uz tak dost obmedzenej motorovej palete. Chapem, ze nemaju prachy na vyvoj niecoho lepsieho pre EU, ani sa im to neoplati, no je trapenie to sledovat...
V teste je to vsetko dobre napisane, chvalim.
V teste je to vsetko dobre napisane, chvalim.
Jak jsem už dřív říkal, z Imprezy mají vyhodit 4x4, případně i CVT, a bude z ní zábavné auto za dobrou cenu. To jejich puritánství je úplný nesmysl. Na druhou stranu to neznamená, že je současná Impreza špatné auto, naopak.
Jj hlavne ta CVT ako povinnost ma neprestava udivovat do dnes, to je obrovska chyba pre tuto znacku... aspon ten 1 manual tam nechat pre vsetky modely. V USA im ten manual moc nepomoze, ani v Japonsku, tam su CVT oblubene. Tu to naraza na nevyhody malej znacky, no aj ten ich ´´hybrid´´ je tragicky, 110kg je moc a ciastocny efekt v meste za to asi nestoji, hlavne za tie peniaze.
V tych krajinach kde ocenia 4x4 ci dokonca vyzaduju plynulu premavku, kde bezne tak ci onak daju 800tis za taketo auto to zmysel ma, vo V4 vsak nie... tu chce kazdy za 800tis dynamicky nadpriemer.
V tych krajinach kde ocenia 4x4 ci dokonca vyzaduju plynulu premavku, kde bezne tak ci onak daju 800tis za taketo auto to zmysel ma, vo V4 vsak nie... tu chce kazdy za 800tis dynamicky nadpriemer.
Mno 4x4 dávali aj do Justy, nedajú ho do "rodinného klenotu"?
Já jim nebráním ho za příplatek dávat, ale mechanické 4x4 v základu je dnes v Evropě celkem sebevražda.
Tam už ale nie je mechanické 4x4, či? Myslím, že by tam malo byť iAWD teda Subaru haldex.
Neviem, ale hádam väčšine ľudí ak povieš Subaru sa vybví auto, ktoré má AWD, či už to bola dodávka typu Libero, zmienené Justy či práve Impreza. Bez AWD im ostane čo? Boxer? Trochu málo.
Autor několikrát píše že spotřeba nedobrá
místo normálního manuálu, se kterým by se dalo jezdit i se slabším motorem, všelijaké hybrido-cvt kreace
Subaru palec dolů, prodeje dolů
Mazda má automaty Aisin, když už musí být automat
všude se píše že CVT jsou překonané, že moderní hydromech automaty jsou už i úspornější
tak PROČ Subaru PROČ???
místo normálního manuálu, se kterým by se dalo jezdit i se slabším motorem, všelijaké hybrido-cvt kreace
Subaru palec dolů, prodeje dolů
Mazda má automaty Aisin, když už musí být automat
všude se píše že CVT jsou překonané, že moderní hydromech automaty jsou už i úspornější
tak PROČ Subaru PROČ???
Proti dobrému dieselu nic nemám a v mnoha případech je stále ještě ideálním řešením, tak konkrétně ten jejich boxer se ale moc nepovedl. Spíš vůbec nepovedl.
A souhlas s CVT - maximálně do skútrů a možná ještě do mopedaut.
A souhlas s CVT - maximálně do skútrů a možná ještě do mopedaut.
Spíš jenom nemáš informace a usuzuješ na základně vlastních pocitů.
1) spotřeba motorů s CVT je naopak velmi dobrá (boxer motor, trvalé 4x4..), data viz: https😐/www.spritmonitor.de/…-All_models.html?…
2) prodeje Subaru dlouhodobě rostou v US a jinak se setrvale drží na podobné úrovni jako třeba Škoda Auto: https😐/www.subaru.co.jp/en/ir/finance/pdf/performance/pfo_global_e.pdf
3) Nevím, co je "hydromech", ale Subaru CVT má hydrodynamický měnič a změna převodového poměru probíhá kontinuálně, což je ideální stav z hlediska provozního režimu motoru. Tzn. to, že jsou CVT převodovky "překonané" je jenom tvoje domněnka. Že na to řidiči v Evropě nejsou zvyklí a případně do sportovního auta se jizdní projev nehodí, je již věc jiná. V BRZ máš manuál a standardní planetový automat.
1) spotřeba motorů s CVT je naopak velmi dobrá (boxer motor, trvalé 4x4..), data viz: https😐/www.spritmonitor.de/…-All_models.html?…
2) prodeje Subaru dlouhodobě rostou v US a jinak se setrvale drží na podobné úrovni jako třeba Škoda Auto: https😐/www.subaru.co.jp/en/ir/finance/pdf/performance/pfo_global_e.pdf
3) Nevím, co je "hydromech", ale Subaru CVT má hydrodynamický měnič a změna převodového poměru probíhá kontinuálně, což je ideální stav z hlediska provozního režimu motoru. Tzn. to, že jsou CVT převodovky "překonané" je jenom tvoje domněnka. Že na to řidiči v Evropě nejsou zvyklí a případně do sportovního auta se jizdní projev nehodí, je již věc jiná. V BRZ máš manuál a standardní planetový automat.
Add veľmi dobrá spotreba - to asi nie. Konkurencna technika v corolle, len bez CVT bude žrať o minimálne 2l menej s lepšou dynamikou (2.0 HSD). 4x4 a.k.a haldex to isto nespôsobuje, to môže pridať tak pol litra...
Uniká mi k čemu by měla být dobrá kombinace hydrodynamického měniče a variátoru. Pokud tam měnič je, tak slouží jen pro rozjezd a pak se hned přemosťuje. Převodové poměry mění variátor
ScatmanJohn
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na té úvodní foto to vypadá spíš jak MPV.Pohon By tomu odpovídal bohužel. Jinak držím palec ať vyplodí něco vhodného jména Impreza. ..
5 * = vynikajuce auto, ake sa najde raz za 10 rokov
4.5 * = dobre auto, ktore nema vyraznejsi nedostatok
4 * = zle auto s vaznymi nedostatkami ako napr. vysoka spotreba, huciaci motor/prevodovka
(vsetko od 3.5 * nadol je zrusene, a nepouziva sa)
4.5 * = dobre auto, ktore nema vyraznejsi nedostatok
4 * = zle auto s vaznymi nedostatkami ako napr. vysoka spotreba, huciaci motor/prevodovka
(vsetko od 3.5 * nadol je zrusene, a nepouziva sa)
ale auto skoro za mega s tragickým hnacím řetězcem, nulovým designem exterieru, devadesátkovým interierem a čtyři hvězdy? Můžu chápat fanouškovství redaktora a druhy velké jméno subaru, ale tohle auto je jako nabídka prostě mimo, prismatem konkurence je to tak na dvě a půl hvězdy.
Majorita nevyhod sa tyka motoru a pohonu. Nevyuzity potencial podvozku, pripajanie elektromotora, fungovanie prevodovky, zmenseny objem kufra a s tym spojena vyssia hmotnost, spotreba a cena. Dizajn exterieru a interieru je subjektivna zalezitost, ano je to retro, ale aspon funguje. Dat tomu dvojlitrovu naftu alebo turbobenzin, pripadne 2,5L atmosferu, tak auto nema chybu. ;-\
z te tabulky jasna volba Oktavka nebo Mazda. Konecne chapu, ze se venku prodava Oktavka tak dobre i kdyz je tak draha...
Dokud do toho dávaj variátor, tak je to mrtvé auto. Nejede, hučí, žere.
Mazda má atmosféry, klasickej automat a jede, nehučí a nežere. A ještě bude benzín od Mazdy určitě výrazně spolehlivější než boxer od Subaru. Podvozkově podobné. Když chce někdo benzínového japonce, nechápu, proč by někdo měl volit Subaru. A vůbec - nechápu, že u nás Subaru vůbec něco prodá. Dobře, tak mají BRZ a Imprezu WRX STI a Forestera v manuálu...
Mazda má atmosféry, klasickej automat a jede, nehučí a nežere. A ještě bude benzín od Mazdy určitě výrazně spolehlivější než boxer od Subaru. Podvozkově podobné. Když chce někdo benzínového japonce, nechápu, proč by někdo měl volit Subaru. A vůbec - nechápu, že u nás Subaru vůbec něco prodá. Dobře, tak mají BRZ a Imprezu WRX STI a Forestera v manuálu...