Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari 812 Competizione je tu. S V12, výkonem 830 koní a můžete ji mít i jako targu

Ferrari představuje nové provedení modelu 812. Nese přídomek Competizione a k dispozici bude ve dvou karosářských variantách.
Zpět na článek
5. 5. 2021 21:07
5. 5. 2021 21:19
5. 5. 2021 21:28
6. 5. 2021 09:02
6. 5. 2021 12:29
6. 5. 2021 05:37
6. 5. 2021 10:37
6. 5. 2021 06:20
6. 5. 2021 08:16
6. 5. 2021 13:16
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 21:07
Ja viem
že skalní povedia bleee, nie je to červená. Za mňa v tejto žltej dokonalosť sama.
Rozbalit vlákno
10
5. 5. 2021 21:28
Re: Ja viem
Jj, žlutá je super i když si myslím, že mu to bude slušet asi v jakékoliv barvě.
(Snad někomu nebudou vadit kulaté výdechy klimatizace :-) a těch 340, přece jenom 180 je bezpečnější. :D :D :D )
Balzám pro oko i duši, tady je svět ještě v pořádku.
Avatar - wakantanka
6. 5. 2021 08:47
Re: Ja viem
V akejkoľvek asi nie, napríklad si ho neviem predstaviť trebárs v british racing green. :-)
6. 5. 2021 09:02
Re: Ja viem
Ta zelená by mi ani nevadila, možná jedině růžovou asi vynechat. (Pokud není kupcem zrovna nějaká internetová Barbie.)
6. 5. 2021 05:37
Re: Ja viem
Žlutá k Ferrari patří stejně jako odstíny rudé :yes:
Avatar - wakantanka
6. 5. 2021 08:53
Re: Ja viem
mne sa pri žltej či oranžovej vybavuje automaticky Lambo, ale áno aj Ferarri v dobrej žltej je parádne a toto zvlášť. :-) :yes:
Avatar - Dinar
6. 5. 2021 10:37
Re: Ja viem
Přesně tak, a tohle je navíc žlutá metalíza, s opravdu pěkným metal. efektem, nádherná barva. :-) :yes:
6. 5. 2021 06:20
Re: Ja viem
Bleeee, není to červená :-!
5. 5. 2021 23:20
Lepší už to nebude
To je ale šeredný.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ScatmanJohn
6. 5. 2021 06:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2021 07:13
Re: Lepší už to nebude
Díky za informaci. :yes:
6. 5. 2021 07:56
Re: Lepší už to nebude
Si člověk říká, co jednoho nutí takhle obsesivně "bojovat" proti jednomu koncernu a "zkratovozům". Tomu musel někdo v Passatu kdysi přejet štěně a ještě zacouvat, to není jinak možný. A někdo s elektrickou sekačkou tomu zatleskal.
6. 5. 2021 08:53
Re: Lepší už to nebude
Proboha :-O . Z toho až běhá mráz po zádech, když to člověk vidí takhle najednou a ne po kapkách. Možná už čas na vyhledání pomoci lékaře.
6. 5. 2021 05:31
Definice dokonalosti
Samozřejmě se určitě dnes dozvíme, že Tesla má lepší zrychlení, stejně tak story o zbytečném V12, který umí nahradit foukané V8, V/R6 a možná se najdou i tací, co vytáhnou R4 nebo R3.

Pro všechny ostatní tu je atmosféricky plněná V12 s monstrózním výkonem, vycizelovanou karoserií (jakkoliv se mi víc líbí F12 než Superfast, tady nemám připomínek) a celkovou hmotností pod 1,5t.

Tady lehký příslib řevu: https://www.youtube.com/watch?…
Tento koncert je skvělým příkladem, že vše nahradit nejde.

Za mě naprosto úžasný stroj, věřím, že tato V12 se ještě v některém modelu Ferrari objeví! :yes:
Rozbalit vlákno
5
6. 5. 2021 06:31
Re: Definice dokonalosti
Naprostý souhlas. Teď jsem si pustil to video... Ten zvuk v člověku přímo vyvolává chuť žít, chuť strávit slunné odpoledne s takovými auty... Life-affirming sound, jak by se řeklo anglicky. Nevadí mi elektrická auta, chápu krok doby, ale tohle mi prostě žádné z nich nedá...
6. 5. 2021 06:46
Re: Definice dokonalosti
Věřím, že s příchodem EV přitáhne víc lidí s podobnými auty okruhové ježdění. Tohle bude chybět.
6. 5. 2021 07:34
Re: Definice dokonalosti
Říkám to tady často, bylo by super, aby tahle auta někdy ten okruh okusila, ale většinou... ;-\
6. 5. 2021 11:43
Re: Definice dokonalosti
Nevím jestli jedeš příští týden, ale budou tam i klubová auta. A kromě obligátních BMW a Porsche, jezdí různá AMG, Ferrari, dokonce Lotusy apod.

Rozhodně paušálně neplatí, že majitelé těchto aut neumí jezdit, natož tomu naložit ;-)
Avatar - Dinar
6. 5. 2021 10:39
Re: Definice dokonalosti
Jj, neskutečná kára. :-) :yes:
6. 5. 2021 06:24
Dál stavět sny
Nádherný auto, mít ty peníze, tak vůbec neváhám. Jsem fakt rád, že Ferrari pořád ještě staví takové dechberoucí stroje... Auta, která si člověk může dát na plakát do garáže... Jak píše webpaja, některé věci nenahradíš. Ano, je to zbytečné. Ano, je to přepálené, hlučné, nepraktické... a právě proto je to sen. Těch nudných, utilitárních, tichých krabic je a bude všude jako nastláno...

Za mě bravo Ferrari.
Rozbalit vlákno
22
6. 5. 2021 06:27
Re: Dál stavět sny
Ne ne, na plakáty dnes přeci patří Tesla, hned vedle Muskovi autobusty :-) Soudím tedy aspoň podle zdejších diskuzí, venku na silnicích to, naštěstí, ještě neplatí :yes:
6. 5. 2021 07:20
Re: Dál stavět sny
To si nemyslím. Někde jsem četl článek o tom jak v devadesátých letech začaly bobtnat auta (zvětšovat se), poté se to ještě zvýraznilo péčí o zdraví všech lidí, protože v rámci nárazových testů bylo potřeba všechno ještě zvětšit a vyfutrovat nárazovýma zonama. Myslím si, že díky tomu se přetvořil "sen obyčejného člověka" o autu na obludnou krabici a malé sporťáky jsou oblíbené pouze u fotbalistů nebo youtuberů z méně rozvinutých zemí. Elektroauto (včetně Tesly) má spoustu nevýhod, ale dává svobodu od benzínek a (asi) i od servisů - podle mého názoru to nejsou žádné modly a zachránci lidského rodu.
6. 5. 2021 07:27
Re: Dál stavět sny
"Myslím si, že díky tomu se přetvořil "sen obyčejného člověka" o autu na obludnou krabici a malé sporťáky jsou oblíbené pouze u fotbalistů nebo youtuberů z méně rozvinutých zemí. Elektroauto (včetně Tesly) má spoustu nevýhod, ale dává svobodu od benzínek a (asi) i od servisů - podle mého názoru to nejsou žádné modly a zachránci lidského rodu."

To bych od tebe upřímně nečekal.

Tvrdit, že sporťáky jsou výsadou fotbalistů nebo jůtůberů ze zaostalých států je velmi jednoduchá myšlenka, která mi k tobě nepasuje.
Osvobodit se od benzínek znamená přilnout k zásuvce? Nebo-li, to jsem rád, že už nejsem na koksu, teď mažu na heroinu?
Servisů se nezbavíš rozhodně, se vší elektronickou výbavou, co je v autech.
6. 5. 2021 07:43
Re: Dál stavět sny
Mám EV teprve týden, takže nemám zatím velkou zkušenost ;-)
6. 5. 2021 08:08
Re: Dál stavět sny
Sorry, ale tohle je trošku zvláštní příspěvek hned z několika důvodů.

Za prvé, ano, auta rostou. Ale co to má společného se sporťáky? Sportovní auta typu Ferrari byla výjimečná a nedostupná už tehdy - to nikdy nebyly žádné masovky. A menší lehké a levné sportovní vozy máš i teď - věci jako BRZ a tak.

Exkluzivní sporťáky si prostě kupují bohatí lidé, což často byli a jsou fotbalisti, lidi ze showbizu (což jsou taky youtubeři) a tak... To se nemění.

A "svoboda od benzínek" - jednak o tom pod tímhle úžasným Ferrari nikdo nemluví, takže moc nechápu tu zmínku, ale když už, tak momentálně ještě vidím EV jako víc omezující než ICE... právě kvůli nedostatečné síti dobíjení a tzv. range anxiety.
6. 5. 2021 08:48
Re: Dál stavět sny
V pohodě, je to jen směska mých pocitů, které jsou hozeny do pár řádek.
Jakýkoliv model od Ferrari býval modlou, ale myslím že teď už to neplatí (podle mě nejsou nahrazeny modlou Tesla) a je to ovlivněno možná i tím, že jejich auta jsou na dnešní standardy malá. Druhá věc je, že už nepřináší takové ovace od okolí. Proto jsem psal o elektroautech, které (pro mě) přinášejí cosi jako uspokojení (opět pro mě) z jejich vlastnictví, i když samozřejmě mají spoustu nevýhod a není možné aplikovat návyky z aut poháněných spalovacím motorem.
6. 5. 2021 08:57
Re: Dál stavět sny
Aha, rozumím...

Podle mě je to trošku generační věc - pro mě (44 let) je Ferrari stále modlou, protože si mi líbí od dětství. Někdo, komu je dnes 17, to třeba bude mít jinak, tam je celkově asi chladnější vztah k vlastnictví auta a je tam větší příchylnost k elektru.

Ovace od okolí - opět, ta samá generační věc. Ale výjimečné auto za 10 mega furt budí ohlas... A nelze srovnávat Ferrari, které stojí 10 mega a vyrobí se jich řádově stovky či nízké tisíce, s elektrem, které brzy bude představovat totální masovku, budou to mít prostě všichni. To Ferrari bude vždy trčet. Navíc i to Ferrari jednou přijde s kompletním elektrem, a pak to prostě bude zase výjimečné Ferrari mezi stádem masových krabic... Podle mě srovnávat exkluzivní sportovní automobilky s (brzo) masovým druhem pohonu jsou hrušky a jabka.

No a jinak - Ferrari bývala relativně malá auta i dřív. A třeba takové Lambo, které je dnes dost respektované, to byla v 80. letech šílená auta, nepohodlná, neuřiditelná, s amatérským interiérem... prostě taky tzv. nesplňovala požadavky "normálních" lidí... Takhle to myslím nefunguje. Sporťáky dnes určitě nemají problém proto, že jsou malé. Resp. oni ten problém nemají vůbec, jak Lambo, tak Ferrari, jsou na historických rekordech a i šíleně drahá auta (Sián) jsou rozebraná dřív, než spatří světlo světa...
6. 5. 2021 09:01
Re: Dál stavět sny
Díky. Mně je 52 let. Já si myslím, že je naprosto v pořádku, že máme různé pohledy a různá vysvětlení :yes:
6. 5. 2021 09:15
Re: Dál stavět sny
Chápu různé náhledy každého člověka. Prostoru pro diskuzi o EV je na tomto serveru jistě dost a myslím, že pod článkem o autě legendární značky s V12 se zrovna moc nehodí a za každou cenu jí sem zatahovat již hraničí minimálně se silnou neobjektivitou ne-li s počínající duševní poruchou.
6. 5. 2021 09:45
Re: Dál stavět sny
Mám takový pocit, že moje příspěvky u Tebe vyvolávají jakousi neurotickou reakci, pak bude asi lepší, když moje plky budeš ignorovat ;-) . Neobjektivní samozřejmě jsem, píšu jen své subjektivní názory a myšlenky. Ještě jsem zatím neobjevil jedinou a správnou pravdu.
Avatar - Dinar
6. 5. 2021 10:47
Re: Dál stavět sny
Ale tak zas buď trochu soudný, psát o tom, jak tě EV osvobodí od benzínek a servisu...
6. 5. 2021 10:52
Re: Dál stavět sny
Píšu (asi) od servisu podle toho, co jsem četl a slyšel od majitelů ojetých elektroaut. Od benzinek v mém případě určitě, protože nabíjím jen doma ;-) . Příští týden slavím 9 let od osvobození od práce.
6. 5. 2021 11:43
Re: Dál stavět sny
Což znamená nájezd tak do padesáti denně, když se nabíjí jen doma... při takové nájezdu jsme osvobozeni na dost dlouhou dobu od benzínek i my ostatní :-)
6. 5. 2021 12:20
Re: Dál stavět sny
Mám posledních pár měsíců nájezd do 100 km měsíčně a je mi mého benzínového auto líto, protože ho někdo určitě využije lépe.
6. 5. 2021 11:54
Re: Dál stavět sny
Jenom někdy, když je proč a vždy se snažím sdělit důvod. Ignorovat je by bylo škoda. Vidím, že jsi citlivější, tak si příště dám pozor, abych se tě příliš nedotkl.
6. 5. 2021 12:22
Re: Dál stavět sny
Díky :yes: .
6. 5. 2021 09:55
Re: Dál stavět sny
V pohodě, dobrý... Když lidi mají různý názory a říkají si je slušně, tak je to to nejlepší, o to jde...

Já elektriku taky pomalu přijímám, nejsem teda nadšenej fanda, ale taky už nejsem odmítač. Někdy mě i docela irituje taková ta staromilská nevstřícnost vůči EV, která se tady na serveru často objevuje... Podle mě tihle lidi sami změněj názor, akorát k tomu ještě budou potřebovat ještě nějakej rok. Ale zase - elektrika dobrá a jednou bude třeba i vyjíždět ze zatáček na okruhu rychleji, ale když se objeví takový skvost jako tohle V12 od Ferrari, tak mi to připomene, co na autech a klasických motorech miluju... Ten zvuk, tu živočišnou sílu... Proti tomu je elektrika vždycky spíš klinická, laboratorní... Za sebe uznávám dobrou elektriku (resp. se zájmem sleduju, že už se objevují slušná elektrická auta) a zároveň nostalgicky miluju parádní benzíny... jsem rád, že zažiju dobu, kdy tyhle dva světy budou existovat naráz. A nějakou dobu zkusím mít to nejlepší z obou světů... uvidíme.
6. 5. 2021 10:50
Re: Dál stavět sny
Ještě jednou díky za příspěvek a pochopení. Já to nadšení měl více o motorkách. Když ještě dneska slyším ječet japonský čtyřválec tak koukám na silnici odkud to vystřelí. Většina aut pak ve srovnání s motorkou mi připadala poněkud sterilní na zážitky.
6. 5. 2021 11:26
Re: Dál stavět sny
oni to petrolheadi neradi čtou, ale
- na okruh s tím za takové prachy nikdo jezdit nebude
- koupí si to až úspěšný a bohatý člověk, což vůbec nemusí být dobrý řidič
- ostře to auto pojede jenom v okamžiku, kdy to budou mít na test motorističtí novináři z velkých světových redakcí...
6. 5. 2021 11:40
Re: Dál stavět sny
Zajeď se někdy podívat na okruh, když jsou volné jízdy různých klubů.

Pak si oprav, co tu píšeš ;-)
6. 5. 2021 12:03
Re: Dál stavět sny
Na okruhu jezdí naplno i auta daleko víc jak desetkrát dražší a sem tam se i rozbijí, havarují. Zajeď si nebo si vyhledej videa třeba z Goodwood Festival of Speed. Nechodí kolem nich jen s prachovkou a hadříkem.
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2021 12:40
Re: Dál stavět sny
Určitě máš pravdu. Ale je tu možná i 95%ní menšina, co to má třeba jinak. ;-) Ono umět řídit Ferrari taky není úplně jednoduchá věc... od ovládání auta po řízení. Já bych v tomto případě byl možná trošku neškatulkářský. ;-)
6. 5. 2021 08:16
Topper-style
a jel jsi v tom někdy? tak si to kup ne, když o tom tak básníš? ne, radši si vezmeš Lupo... jak víš, že je to dobrý?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2021 12:33
Ferrari umí....
Ferrari umí. Umí chytit oko, umí chytit za srdce, umí to srdce rozbušit, umí nasadit husinu, že můžeš asfalt frézovat, při startu /venku i uvnitř vozu/ ti ztvrdnou bradavky tak, že můžeš soustružit fošny na střechu, umí ti vehnat slzy do očí, umí... Umí tě nechat odejít, ale neumí tě nechat zapomenout... nevybavíš si možná jediný detail, co tě sundal, ale sundávají tě už navždy pocity a ..... EMOCE.... to Ferrari neumí... neumí tě nechat zapomenout.
Mám krásných pár set zážitku s 812 Superfast. I několik tisíc zážitků s Portofinem. Dva úplně jiné světy, ale v těch zážitcích .... tam berou dech oba stejně.
Ferrari má srdce. Ale to nejkrásnější je v SF 90 Stradale. Odklopíš dekl nad motorem a teprve ti dojde, jak vypadá SRDCE vozu, srdce Ferrari.
Ital umí spustit vichr v emocích.
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2021 13:16
REDAKCI !!!!!!
Proč pořád není vidět kdo na koho reaguje, když je trochu víc diskutujících ?
To nejde technicky nebo to neumíte nebo na to jenom kašlete ?
V předchozí verzi to šlo.
Ptám se už po několikáté, no asi marně, když to zřejmě z redakce nikdo nečte.
Že teď nejde použít kurzívu nebo tučné písmo bych i oželel, ale nevědět kdo na koho reaguje je podstatné a zásadně to degraduje diskuzi.
Rozbalit vlákno
2
6. 5. 2021 17:15
Re: REDAKCI !!!!!!
A články se nedají kloudně tisknout. To s tím starým také šlo. Mohli byste se na to, prosím, podívat? Děkuji.
6. 5. 2021 17:17
Re: REDAKCI !!!!!!
Do nějakého množství reakcí to v diskusi přehledné je - příspěvky s "fajfkami" postupně ustupují doprava. A dokonce je vidět pozdní reakce na dřívější příspěvek.
6. 5. 2021 16:18
Taková krásná technická lahůdka
Je tam na koukání a slastné přemýšlení mnoho a mnoho aerodynamických řešení, nejen v článku zmíněný zadní difuzor. Je tu pře-důmyslné ofukování kol, která jsou součástí bočních povrchů, ale také čelní maska při zemi s decentními vodorovným a bočními splittery, difuzorem pod vůz, ....... Všechno jen zlepšující obtékání a zvětšující přítlak. A to všechno v nádherném "balení"(!!) - nenajde se nikde žádný monstrózní spojler, nebo dokonce pohyblivý ovládaný motorkem od nějakého "vymakaného" SW-u. Je to tvar daný pochopením přírody. A protože příroda je krásná, vyjde i to auto krásné - nenajde se nic, co by šlo jinak. Jak říkával Pininfarina: "Spojlery jen zmírňují nedokonalost tvaru."

Vypadá hodně do ruky, ale pro rohlíky bych s ním jezdit nechtěl. :-)
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku