Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s Porsche Taycan Cross Turismo: Volty do nepohody

9 komentářů

Avatar - _EQS_
_EQS_
Porsche Taycan Cross Turismo: vítejte v novém světě!

Je jeden den hodně nebo málo? To nestačí k úplnému pochopení podstaty Porsche Taycan Cross Turismo: nemohu říci všechny podrobnosti o pohodlí a ovladatelnosti elektrického vozidla, nemohu vám říci o nabíjení baterie a dlouhé cestě. To je však dost na to, abychom se podívali do budoucnosti. Elektromobil Porsche Taycan otevřel dveře do nového světa - do světa s perspektivou 10-15 let dopředu.

Od počátku roku 2000 svět neznal tolik epochálních automobilů. Celosvětově si určitě všimnu Tesla Model S a Nissan Leaf: tyto dva modely nastavily současný trend pro elektrická vozidla. Pokud jde o historii Porsche, určitě jej budu nazývat Cayenne - právě tento crossover dal finance a pevný základ pro další projekty společnosti. Můžete s nimi zacházet jinak, milovat nebo nenávidět, ale faktem je, že s příchodem těchto modelů byl svět rozdělen na „před“ a „po“.

Elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo je jedním z těch epochálních vozidel, která již formují budoucnost. Zatím se na obzoru rýsuje jen pár nových produktů, které mohou stejně dramaticky změnit automobilový svět. Ale jsou někde tam venku, v plánech na předobjednávky se slibnou na 1-3-5 let (tím zdravím Lucid Air). A revoluční elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo je již tady! Model Porsche Taycan Cross Turismo je zejména pro skupinu VAG a obecně pro svět automobilů/elektrických vozidel přináší tolik zásadních změn, že by to stačilo na 2–3 znatelné novinky. Elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo již dnes přináší revoluci, a po 10–15 letech budou všechny výše uvedené úspěchy považovány za samozřejmost. Ale pamatujte: začalo to tady a teď pouze s jedním elektromobilem, jehož název je Porsche Taycan Cross Turismo!

BRAVWO PORSCHE

P.S. Moje velké poděkování patří celému teamu ACZ - za výtečný test, profesionální fotografie a výstižné video!
Avatar - white label
white label
Že by marný (mírně "řečeno") pokus o "reinkarnaci" nicku GTI? 😲 8-s
Audi
A nie je to nahodou aj on,len s rozvinutejsou psychickou poruchou? :-!
Avatar - _EQS_
_EQS_
Ahoj Siri,
1. Nie to on.
2. Dík za on-line odborný lékařský posudek chatovacího bota, udělala jsi mi můj den)))
Avatar - WinDieseI
WinDieseI
Milióntá koncernová variace na tisíckrát obehrané designové téma. Na tom autě není zajímavého vůbec nic. Typický zkratovůz - nuda made in VAG.

Dejte ban tomu EQOhujerovi! Nemá co tady dělat!

GTI byl tisíckrát lepší. Milionkrát

Větší C0C0T než ja, tady byt nemůže 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
Porsche Panamera GTS je ve 130 hlučná??? To jako vážně???
Avatar - white label
white label
Ten "aero svist" mě taky zarazil, ale na relativně hlučnější podvozek tu narážel Machi už koncem října 2018😒br /> "A teď už Panamera GTS
Modely GTS jsou většinou moje nejoblíbenější, nejlíp podle mě kombinují sportovní vlastnosti s každodenní použitelností. A přesně tohle jsem čekal i od panamery – v normálním režimu stoprocentní pohodlí a na okruhu nečekané výkony.
Vzhledem k výše popsaným polním/pouštním podmínkám, si disciplínu „každodenní použitelnost“ s jistotou hodnotit nedovolím, zpomalovacích prahů všech různých velikostí a tvarů však bylo v Bahrajnu víc než dost na to, abych si všiml nečekaně nervózních reakcí podvozku. Rány na nerovnostech a větší hluk od kol jsou něco, co jsem třeba v Cayennu GTS nikdy nepozoroval. Jasně, SUV kontra sportovní sedan/divnokombi, ale i tak byla odpověď vzduchového podvozku na retardér občas dost intenzivní. I když vezmu v potaz standardní dvacetipalcové obutí. Třeba se někdy svezu i v Česku, abych se mohl pod hodnocení komfortu podepsat."
https😐/www.auto.cz/…sny-okruh-125543
Avatar - Mokrous
Mokrous
No já v tom nejel, tak se budu muset zeptat známého, který si novou Panameru koupil. Nějak si to neumím představit, že skutečně movití klienti po padesátce, kteří hledají pohodlí a luxus, přesednou z kategorií A6/7/8 nebo MB-E/S na vzduchu, nebo BMW 5/7 do Porsche a nevyzkouší si to a budou si za ty prachy užívat hluk. Když může být v tolika autech při 130 i při 160 tichoučko a pohodlí, tak nechápu, proč v tomhle vrcholu techniky má být hluk a nepohodlí.
A novinářský testy mě už moc neberou. Teď zase všichni opěvují Enyaq a iD.4 jak mají úžasný, tichý a komfortní podvozek. Houno leda. Projeďte si to někde po záplatovaný cestě 3. třídy. Větší prkno, jak Passat. Není nad vlastní zkušenost.
Avatar - white label
white label
Panamera (tím spíš GTS) má ve srovnání s A8/7er/eSklase výrazně sportovnější charakter (se všemi pro i proti), takže kdo od ní čeká komfort na úrovni eSklády je buď naivní, nebo s ní prostě nejel (jak píšeš i ty).
Ten hluk od podvozku je popsán jako relativní - ve srovnání s Taycanem, nebo Cayennem.