Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízda s Porsche Taycan Cross Turismo: Volty do nepohody

Elektrická rodina Porsche se rozrostla o nového člena. K drtivé dynamice Taycanu přihazuje batůžek na zádech a trochu těch terénních schopností.
Zpět na článek
6. 5. 2021 23:32
7. 5. 2021 09:52
Avatar - _EQS_
6. 5. 2021 20:19
Sportovní auto? Sedan? Kombi? Ano, tři v jednom!
Porsche Taycan Cross Turismo: vítejte v novém světě!

Je jeden den hodně nebo málo? To nestačí k úplnému pochopení podstaty Porsche Taycan Cross Turismo: nemohu říci všechny podrobnosti o pohodlí a ovladatelnosti elektrického vozidla, nemohu vám říci o nabíjení baterie a dlouhé cestě. To je však dost na to, abychom se podívali do budoucnosti. Elektromobil Porsche Taycan otevřel dveře do nového světa - do světa s perspektivou 10-15 let dopředu.

Od počátku roku 2000 svět neznal tolik epochálních automobilů. Celosvětově si určitě všimnu Tesla Model S a Nissan Leaf: tyto dva modely nastavily současný trend pro elektrická vozidla. Pokud jde o historii Porsche, určitě jej budu nazývat Cayenne - právě tento crossover dal finance a pevný základ pro další projekty společnosti. Můžete s nimi zacházet jinak, milovat nebo nenávidět, ale faktem je, že s příchodem těchto modelů byl svět rozdělen na „před“ a „po“.

Elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo je jedním z těch epochálních vozidel, která již formují budoucnost. Zatím se na obzoru rýsuje jen pár nových produktů, které mohou stejně dramaticky změnit automobilový svět. Ale jsou někde tam venku, v plánech na předobjednávky se slibnou na 1-3-5 let (tím zdravím Lucid Air). A revoluční elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo je již tady! Model Porsche Taycan Cross Turismo je zejména pro skupinu VAG a obecně pro svět automobilů/elektrických vozidel přináší tolik zásadních změn, že by to stačilo na 2–3 znatelné novinky. Elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo již dnes přináší revoluci, a po 10–15 letech budou všechny výše uvedené úspěchy považovány za samozřejmost. Ale pamatujte: začalo to tady a teď pouze s jedním elektromobilem, jehož název je Porsche Taycan Cross Turismo!

BRAVWO PORSCHE

P.S. Moje velké poděkování patří celému teamu ACZ - za výtečný test, profesionální fotografie a výstižné video!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
7. 5. 2021 08:35
Re: Sportovní auto? Sedan? Kombi? Ano, tři v jednom!
Že by marný (mírně "řečeno") pokus o "reinkarnaci" nicku GTI? :-O 8-s
7. 5. 2021 09:41
Re: Sportovní auto? Sedan? Kombi? Ano, tři v jednom!
A nie je to nahodou aj on,len s rozvinutejsou psychickou poruchou? :-!
Avatar - _EQS_
7. 5. 2021 12:11
Re: Sportovní auto? Sedan? Kombi? Ano, tři v jednom!
Ahoj Siri,
1. Nie to on.
2. Dík za on-line odborný lékařský posudek chatovacího bota, udělala jsi mi můj den)))
Avatar - WinDieseI
7. 5. 2021 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
6. 5. 2021 23:32
Cože???
Porsche Panamera GTS je ve 130 hlučná??? To jako vážně???
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
7. 5. 2021 08:46
Re: Cože???
Ten "aero svist" mě taky zarazil, ale na relativně hlučnější podvozek tu narážel Machi už koncem října 2018:
"A teď už Panamera GTS
Modely GTS jsou většinou moje nejoblíbenější, nejlíp podle mě kombinují sportovní vlastnosti s každodenní použitelností. A přesně tohle jsem čekal i od panamery – v normálním režimu stoprocentní pohodlí a na okruhu nečekané výkony.
Vzhledem k výše popsaným polním/pouštním podmínkám, si disciplínu „každodenní použitelnost“ s jistotou hodnotit nedovolím, zpomalovacích prahů všech různých velikostí a tvarů však bylo v Bahrajnu víc než dost na to, abych si všiml nečekaně nervózních reakcí podvozku. Rány na nerovnostech a větší hluk od kol jsou něco, co jsem třeba v Cayennu GTS nikdy nepozoroval. Jasně, SUV kontra sportovní sedan/divnokombi, ale i tak byla odpověď vzduchového podvozku na retardér občas dost intenzivní. I když vezmu v potaz standardní dvacetipalcové obutí. Třeba se někdy svezu i v Česku, abych se mohl pod hodnocení komfortu podepsat."
https://www.auto.cz/…sny-okruh-125543
Avatar - Mokrous
7. 5. 2021 09:52
Re: Cože???
No já v tom nejel, tak se budu muset zeptat známého, který si novou Panameru koupil. Nějak si to neumím představit, že skutečně movití klienti po padesátce, kteří hledají pohodlí a luxus, přesednou z kategorií A6/7/8 nebo MB-E/S na vzduchu, nebo BMW 5/7 do Porsche a nevyzkouší si to a budou si za ty prachy užívat hluk. Když může být v tolika autech při 130 i při 160 tichoučko a pohodlí, tak nechápu, proč v tomhle vrcholu techniky má být hluk a nepohodlí.
A novinářský testy mě už moc neberou. Teď zase všichni opěvují Enyaq a iD.4 jak mají úžasný, tichý a komfortní podvozek. Houno leda. Projeďte si to někde po záplatovaný cestě 3. třídy. Větší prkno, jak Passat. Není nad vlastní zkušenost.
Avatar - white label
7. 5. 2021 19:01
Re: Cože???
Panamera (tím spíš GTS) má ve srovnání s A8/7er/eSklase výrazně sportovnější charakter (se všemi pro i proti), takže kdo od ní čeká komfort na úrovni eSklády je buď naivní, nebo s ní prostě nejel (jak píšeš i ty).
Ten hluk od podvozku je popsán jako relativní - ve srovnání s Taycanem, nebo Cayennem.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku