Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s Porsche Taycan Cross Turismo: Volty do nepohody

9 komentářů

Avatar - _EQS_
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - white label
white label
Že by marný (mírně "řečeno") pokus o "reinkarnaci" nicku GTI? :-O 8-s
Audi
A nie je to nahodou aj on,len s rozvinutejsou psychickou poruchou? :-!
Avatar - _EQS_
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDieseI
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Porsche Panamera GTS je ve 130 hlučná??? To jako vážně???
Avatar - white label
white label
Ten "aero svist" mě taky zarazil, ale na relativně hlučnější podvozek tu narážel Machi už koncem října 2018:
"A teď už Panamera GTS
Modely GTS jsou většinou moje nejoblíbenější, nejlíp podle mě kombinují sportovní vlastnosti s každodenní použitelností. A přesně tohle jsem čekal i od panamery – v normálním režimu stoprocentní pohodlí a na okruhu nečekané výkony.
Vzhledem k výše popsaným polním/pouštním podmínkám, si disciplínu „každodenní použitelnost“ s jistotou hodnotit nedovolím, zpomalovacích prahů všech různých velikostí a tvarů však bylo v Bahrajnu víc než dost na to, abych si všiml nečekaně nervózních reakcí podvozku. Rány na nerovnostech a větší hluk od kol jsou něco, co jsem třeba v Cayennu GTS nikdy nepozoroval. Jasně, SUV kontra sportovní sedan/divnokombi, ale i tak byla odpověď vzduchového podvozku na retardér občas dost intenzivní. I když vezmu v potaz standardní dvacetipalcové obutí. Třeba se někdy svezu i v Česku, abych se mohl pod hodnocení komfortu podepsat."
https://www.auto.cz/…sny-okruh-125543
Avatar - Mokrous
Mokrous
No já v tom nejel, tak se budu muset zeptat známého, který si novou Panameru koupil. Nějak si to neumím představit, že skutečně movití klienti po padesátce, kteří hledají pohodlí a luxus, přesednou z kategorií A6/7/8 nebo MB-E/S na vzduchu, nebo BMW 5/7 do Porsche a nevyzkouší si to a budou si za ty prachy užívat hluk. Když může být v tolika autech při 130 i při 160 tichoučko a pohodlí, tak nechápu, proč v tomhle vrcholu techniky má být hluk a nepohodlí.
A novinářský testy mě už moc neberou. Teď zase všichni opěvují Enyaq a iD.4 jak mají úžasný, tichý a komfortní podvozek. Houno leda. Projeďte si to někde po záplatovaný cestě 3. třídy. Větší prkno, jak Passat. Není nad vlastní zkušenost.
Avatar - white label
white label
Panamera (tím spíš GTS) má ve srovnání s A8/7er/eSklase výrazně sportovnější charakter (se všemi pro i proti), takže kdo od ní čeká komfort na úrovni eSklády je buď naivní, nebo s ní prostě nejel (jak píšeš i ty).
Ten hluk od podvozku je popsán jako relativní - ve srovnání s Taycanem, nebo Cayennem.