Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
white label
5
Že by marný (mírně "řečeno") pokus o "reinkarnaci" nicku GTI? :-O 8-s
Audi
3
A nie je to nahodou aj on,len s rozvinutejsou psychickou poruchou? :-!
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mokrous
Porsche Panamera GTS je ve 130 hlučná??? To jako vážně???
Ten "aero svist" mě taky zarazil, ale na relativně hlučnější podvozek tu narážel Machi už koncem října 2018:
"A teď už Panamera GTS
Modely GTS jsou většinou moje nejoblíbenější, nejlíp podle mě kombinují sportovní vlastnosti s každodenní použitelností. A přesně tohle jsem čekal i od panamery – v normálním režimu stoprocentní pohodlí a na okruhu nečekané výkony.
Vzhledem k výše popsaným polním/pouštním podmínkám, si disciplínu „každodenní použitelnost“ s jistotou hodnotit nedovolím, zpomalovacích prahů všech různých velikostí a tvarů však bylo v Bahrajnu víc než dost na to, abych si všiml nečekaně nervózních reakcí podvozku. Rány na nerovnostech a větší hluk od kol jsou něco, co jsem třeba v Cayennu GTS nikdy nepozoroval. Jasně, SUV kontra sportovní sedan/divnokombi, ale i tak byla odpověď vzduchového podvozku na retardér občas dost intenzivní. I když vezmu v potaz standardní dvacetipalcové obutí. Třeba se někdy svezu i v Česku, abych se mohl pod hodnocení komfortu podepsat."
https://www.auto.cz/…sny-okruh-125543
"A teď už Panamera GTS
Modely GTS jsou většinou moje nejoblíbenější, nejlíp podle mě kombinují sportovní vlastnosti s každodenní použitelností. A přesně tohle jsem čekal i od panamery – v normálním režimu stoprocentní pohodlí a na okruhu nečekané výkony.
Vzhledem k výše popsaným polním/pouštním podmínkám, si disciplínu „každodenní použitelnost“ s jistotou hodnotit nedovolím, zpomalovacích prahů všech různých velikostí a tvarů však bylo v Bahrajnu víc než dost na to, abych si všiml nečekaně nervózních reakcí podvozku. Rány na nerovnostech a větší hluk od kol jsou něco, co jsem třeba v Cayennu GTS nikdy nepozoroval. Jasně, SUV kontra sportovní sedan/divnokombi, ale i tak byla odpověď vzduchového podvozku na retardér občas dost intenzivní. I když vezmu v potaz standardní dvacetipalcové obutí. Třeba se někdy svezu i v Česku, abych se mohl pod hodnocení komfortu podepsat."
https://www.auto.cz/…sny-okruh-125543
No já v tom nejel, tak se budu muset zeptat známého, který si novou Panameru koupil. Nějak si to neumím představit, že skutečně movití klienti po padesátce, kteří hledají pohodlí a luxus, přesednou z kategorií A6/7/8 nebo MB-E/S na vzduchu, nebo BMW 5/7 do Porsche a nevyzkouší si to a budou si za ty prachy užívat hluk. Když může být v tolika autech při 130 i při 160 tichoučko a pohodlí, tak nechápu, proč v tomhle vrcholu techniky má být hluk a nepohodlí.
A novinářský testy mě už moc neberou. Teď zase všichni opěvují Enyaq a iD.4 jak mají úžasný, tichý a komfortní podvozek. Houno leda. Projeďte si to někde po záplatovaný cestě 3. třídy. Větší prkno, jak Passat. Není nad vlastní zkušenost.
A novinářský testy mě už moc neberou. Teď zase všichni opěvují Enyaq a iD.4 jak mají úžasný, tichý a komfortní podvozek. Houno leda. Projeďte si to někde po záplatovaný cestě 3. třídy. Větší prkno, jak Passat. Není nad vlastní zkušenost.
Panamera (tím spíš GTS) má ve srovnání s A8/7er/eSklase výrazně sportovnější charakter (se všemi pro i proti), takže kdo od ní čeká komfort na úrovni eSklády je buď naivní, nebo s ní prostě nejel (jak píšeš i ty).
Ten hluk od podvozku je popsán jako relativní - ve srovnání s Taycanem, nebo Cayennem.
Ten hluk od podvozku je popsán jako relativní - ve srovnání s Taycanem, nebo Cayennem.
×
Sdílení komentáře
×