Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C3 slaví milion vyrobených kusů. Ukazuje se, že o originální zjev je zájem

Současná generace Citroënu C3 se vyrábí od roku 2016. Nabízí široké možnosti individualizace, díky čemuž je skoro každý kousek originál.
Zpět na článek
7. 5. 2021 12:58
7. 5. 2021 17:11
8. 5. 2021 10:38
8. 5. 2021 11:41
11. 5. 2021 19:13
7. 5. 2021 15:48
Avatar - KANKUNEN
7. 5. 2021 12:02
Je nejlevnější
takže lidi kašlou na zjev a kupují to, plno lidí bere auto jako přesunovadlo.
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2021 13:22
Re: Je nejlevnější
Najlacnejšia je Dacia, a vraj aj najlepšia, tak to nepleť.
7. 5. 2021 15:41
Re: Je nejlevnější
:-[] :-[] :-[]
7. 5. 2021 12:25
A Fiat v té tabulce úplně chybí...
Fiat už 2 roky v klíčovém evropském segmentu B nemá žádného zástupce! :-O Přitom dříve mu po celá desetiletí suverénně vládl! To je naprosto neuvěřitelné a neomluvitelné selhání, za které by měli být zodpovědní manageři této značky na minutu odejití ze svých funkcí!!! :-O :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
7. 5. 2021 12:59
Re: A Fiat v té tabulce úplně chybí...
To je úplná tragédia ako oni fungujú. Snáď sa to už čoskoro zmení.
Avatar - sorpersa
7. 5. 2021 13:46
Re: A Fiat v té tabulce úplně chybí...
Presne tak,trestuhodné bolo už že nechali vyžiť GP až 12 rokov.... a bez náhrady... neskutočné.. pritom to je dôvod,prečo sa predávajú dobre Pandy a Ypsilonky,pretože nie je Punto... V It na každom kroku Clio,Corsa,a pod...Stále vravím že Marchione nebol kúzelník,jeho výsledok je jasný...talianske značky v lufte...Nikdy som nesúhlasil s jeho koncepciou. A chybou bolo nechať dizajn slávnemu Centro Stile...to fakt a čo Giugiaro fajčíl pri Crome 2 neviem ale asi to bolo husté... A keď sa nám podarí fejkové 3er (Tipo) čo je celkom pohľadný kus auta,tak mu sprasím interiér..a nezabudnem urobiť Cross verziu s cenovkou dobre nie 25.000 e.Toto fakt nepôjde. Kde sú tí slávni ing. IT, nech sa pozrú na novú Fabiu..., nech si dajú zaucho a podajú výpoveď, nech nerobia,keď to nevedia..
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2021 14:51
Re: A Fiat v té tabulce úplně chybí...
Marchionne to zkrátka vedl jako účetní, bez výraznějšího zájmu o budoucnost značky (kromě RAMu a snad ještě Jeepu). Nejsilnější segment Fiat prostě vyklidil, aby nemusel zbytečně investovat, a zákazníky přenechal francouzům a korejcům.
Avatar - Jerry.Gunman
7. 5. 2021 23:42
Re: A Fiat v té tabulce úplně chybí...
Takhle bohužel dopadne každá fabrika, kterou neřídí obchodníci, ale účetní - nebo, jak jim Lee Iaccoca říkal, počítači peněz. A Iaccocovi "asi" věřit lze :D

Protože účetní se snaží ušetřit, technlogii a model "vymrskat" až do mrtě, jak se nakonec děj v případě Fiatu 500. Jenže až model skončí, náhrada za něj... jaksi... není :(
8. 5. 2021 08:55
Re: A Fiat v té tabulce úplně chybí...
Jeep, RAM... sú legendy a v USA sa predávajú na poradovník. A tak ten prefajčený Sergio odfajčil Fiat, Lanciu a AR!!! :no:
7. 5. 2021 15:42
Re: A Fiat v té tabulce úplně chybí...
No jeden byl sejmut ze života ....
7. 5. 2021 12:58
Gratulujem
Som zvedavý, či budeme v budúcnosti čítať podobné správy, že sa z nejakej jednej generácie modelu za necelých 5 rokov vyrobilo milión áut. Tie objemy kvôli emisiám, zdražovaniu s prechodom na elektro pôjdu asi rapídne dole.

Cétrojku mám vyskúšanú s oboma benzínovými motormi, to auto je suverénne najlepšie v kombinácii so 110-koňovým PureTechom a 6-stupňovým automatom. Snáď sa tunajší kamarát diskutér neurazí, ale tá slabšia atmosféra čo do toho dávajú, je riadna bieda.

Neviem, či som mal len šťastie na nejaké zle poskladané auto, ale jazdiť s tým bolo dosť utrpenie. Je to zaujímavé, lebo tento motor (61 kW/83k) sa do 208 asi kvôli novšej platforme nedáva a tam som bol so základným, ak sa nemýlim, tiež atmosférickým PureTechom (55kW/75k) úplne spokojný.

Pokiaľ by išlo o čo najnižšiu cenu, tak tu by som volil už modernejšie Sandero TCe 90 (67kW/91k) s manuálom, kde si viem dať full výbavu za 13-tis. alebo Stepway za 14500€.
Rozbalit vlákno
6
7. 5. 2021 13:30
Re: Gratulujem
Tá jednadvojka 61 kW má trochu zvláštnu charakteristiku, ale pre ženu na 6 km do práce a 6 km nazad pohoda. Verzia s 55 kW je asi inak naladená, použiteľné otáčky asi budú nižšie, a tým pádom aj výsledné číslo značiace maximum výkonu vyzerá menej oslnivo - ale pre použitie primárne v meste, možno aj s kratšími prevodmi môže byť lepšou voľbou, prečo nie. ;-)
Inak do mesta si myslím, že je atmosféra lepšia voľba ako turbo, to by som volil keby bolo treba auto aj na dlhšie trasy ako iba po meste.
Avatar - xxc
7. 5. 2021 17:11
Re: Gratulujem
Ja som ten 61 kW motor mal v starej 208ke a bolo to v pohode, ostali dobré spomienky. Len to triaslo ako diesel, ale aj žralo ako diesel :-)
8. 5. 2021 10:38
Re: Gratulujem
Mám ho doma v C3 druhé generace a není to vůbec špatný motor, ve městě i na okreskách se svižný, není pro něj problém jet i na delší vzdálenosti, když mu člověk nestojí na krku ;-) viz moje recenze...
8. 5. 2021 10:44
Re: Gratulujem
Ja ho mám v poslednej C3 (pred fl) a je to vpohode auto. Mohli sa trochu viac pohrať s jeho charaktristikou (mohol byť v rýchlostiach 40-80 km/h trochu živší a pružnejší) a so zladením s prevodovkou. Nie je to na 100% do mesta, na to má trošku dlhé prevody, a nie je to ani na typické okreskové jazdenie, chcelo by to skrátka ešte poladiť a lebo pridať jeden kvalt.
8. 5. 2021 11:41
Re: Gratulujem
No ta 6sta by se hodila, alespon by to netočilo při 130km/h 4tis otáček, hlavně by dost ztichl. Btw do města mě přijde ideální, v Praze s ním nemám problém jezdit ;-)
11. 5. 2021 19:13
Re: Gratulujem
rozdil je v rj.
7. 5. 2021 15:48
Úspěch?
Na automobilku velikosti citroenu je to úspěch velmi relativní. Odpovídá to necelým 200 000 ročně, což je míň než třeba nějaká fabia. A to přitom je to cenově dostupnější. Myslím, že z významných hráčů segmentu je na tom hůř pouze seat s ibizou.
Rozbalit vlákno
0