Takhle rychle přijít s tuningem nemalých rozměrů (spíše výkonů) je více než chvályhodné. Po přihlédnutí k tomu, co prováděli u Prodrivu a v Japonsku se starším modelem se můžeme ještě na ledascos těšit. Speciální edice Richard Burns a podobné libůstky jistě přijdou znova ;-) ...jen je procpat i do Evropy. :-( .... minimálně mají příští rok naprat do sériového STíčka ještě VÍCE výkonu v podobě 239 kW!!! (viz. článek z 28.10.)..... skoro by se až mohlo zdát, že Imprezu po stránce výkonů chtějí dostat na úroveň mnohamilionových sporťáků a hotsedanů, ne li dokonce dál... bravo!!! :yes::yes::yes:
Úplně souhlasím, jednoduše k tomu musí dojít, protože jestli to provedli Tribece, tak navidím jediný důvod, proč po roce kompletně nepřekopat design Imprezy.
Tato Impreza sa propojila k malej skupine aut,u ktorych sa zacalo pracovat na velkom facelifte este pred oficialnym zahajenim predaja.Nova maska chladica a predna cast karoserie sa udajne uz vyvijaju...
Mohli by dodať ešte aj novú prednú masku, svetlá, karosériu... Tá nová Impresa je fakt fujt tajbl, som myslel že si nato zvyknem no nejak mi nejde do hlavy... O technike nepochybujem. :-( Škoda aj stráty bezrámových okien, patrili k Subaru tak ako boxer.