Jestli jste sledujete motorsport už od 80., nebo aspoň 90. let, pak by vám jméno Ralliart mělo být známo. Visí totiž u největších úspěchů značky Mitsubishi.
Ono to není tak dávno, co se přídomek Ralliart používal u modelu Lancer pro motorizaci 2.0 turbo kombinovanou s dvojspojkovou převodovkou. Myslím, že v ČR to žádné WOW nevyvolalo.
Súhlasím, že Mitsubishi na tom nie je najlepšie. Jedno malé nezaujímavé autíčko (Space star), zastarané SUV (ASX), iné SUV... , v nižšej strednej a strednej triede nič. Nemajú toho veľmi na výber. Nemať minimálne nástupcu Lancera je určite hriechom.
Im nepomôže nová značka, ale nové modely.
Zajímavá politika Renaultu.
Pred několika lety chtěli obnovit Gordini jako luxusní variant RS. Pak se rozhodli vše vsadit na RS, a Gordini bylo opět zapomenuto. RS bylo a je stále uznávané odborníky, fanoušky i běžnými řidiči.
Teď RS dostalo stop, ale vzápětí Mitsubishi se pod křídly Renaultu vrátí do hry již léta nepoužívaný Ralliart.
To marketovani značek, které se vzápětí vytrati z trhu muselo stat hodně peněz.
Jsem si jist že RS se ještě vrati...
Zvláštní plány...
Zmena je zivot, tak to ma byt :-) Akurat vcera som na ceste stretol predfaceliftovy Eclipse Cross odzadu. Ja auta nejak nesudim podla krasy, ale to bol riadny hnus, az ma naplo.