Automobil Fiat Siena vznikl v roce 1996 jako projekt společnosti Fiat, která se rozhodla nabídnout čtyřdveřový sedan, odvozený od modelu Palio, který by byl svou cenou zajímavý zejména pro zákazníky v méně rozvinutých zemích.
Chválím motory, snahu o možnost pohonu na alternativní paliva, škoda, že evropa je stále takhle pozadu,už kvůli ekologii. Design nehodnotím, auto je určeno pro trhy třetího světa (není důležitý),nikoliv pro zmlsanou evropu.
Nebo cinane? Kdyz jsem se podival na tu fotku myslel jsem ze to je zase nejake cinske auto. Taky mi ty predni svetla pripominaji jeden cisnky vuz. Jen mne ted sakra nenapadne jaky! ;-\ ;-\ ;-\
Mimochodem kde jsou fotky inerieru??? Dostali nohy jako a odesli nebo co?! :-|
Vpohode by to mohli predávať aj u nás. Mnohí by po Fiate siahli radšej ako po Dacii alebo Chevrolete, aj Thalia je už dosť zastaralá a mimo kufra malá...
Tohle je taky dost zastaralé. Žádná nová generace, ale bůhvíkolikátý facelift sedanu, odvozeného z modelu Palio, který se výrábí již 11 let. Byť rozsáhlý facelift (modernizace). Ale pro trhy s malou kupní silou dobré....
V Čechách se importér před pár lety (2 až 3 roky) pokoušel prodávat Pallio Weekend (combi) a nebyl zájem....Jinak ale obecně jsou tyhle malé sedany příšerné (i moje oblíbená Honda se City udělala kus "hnusu"), o jinak povedené Fábii I ve verzi sedan ani nemluvě, tenhle Fiat taky nic moc - vyjímku tvoří Hyundai Accent Sedan, ten jediný je dobře navržený z hlediska designu a nevypadá jako hatchback s baťohem....
Linea je na prodlouženém podvozku Grande Punta. Od doby Stila má Fiat modulární podvozkové plošiny, u nichž jdou (v jistých mezích samozřejmě) měnit rozvor i rozchod. V tomto případě má tak Linea rozvor dokonce o 3 mm delší než Bravo. Lze však očekávat, že Bravo kombi bude mít rovněž rozvor o něco prodloužený oproti hatchbacku.
Máš pravdu, zájem o Palio moc nebyl. Hlavní důvod je ten, že k nám bylo uvedeno příliš pozdě, když už zájem o velmi levná auta pominul. Kdyby bylo uvedeno včas, tj. krátce po svém vzniku, mohlo mít úspěch daleko větší.
No rekl bych ze Thalia by ho prevalcovala. Stejne jak prevalcovala Fabii Sedan ktera pritom byla od ni 5x lepsi. Tak co Palio ktere bylo od Thalie 10x horsi. :-|:no:
To je i otázka ceny. Kdyby Fabia sedan byla za podobnou cenu jako Thalia, převálcování by se nejspíš nekonalo. A mimochodem si myslím, že Fabia sedan byla hezčí než Thalia (tím ale nechci říci, že by byla nějak extra hezká).
Naprosto souhlasím. Thalia se kupovala jedině a pouze kvůli ceně. Kromě toho mě fascinuje suverenita Looka, s níž tvrdí, že Thalie byla 10x lepší než Palio. Z čeho vycházíš?
K nám se však dováželo Palio Weekend, ne sedan. Troufám si říci, že kdyby přišlo včas a za rozumnou cenu, měl by takový levný a prostorný kombík úspěch.
Co se týká Accenta, mě připadal vizuálně nejhezčí ten model, co dělali cca 2000-2003. Ten nový sedan vypadá proti němu jako "nafouknutý" - zakulacený a zvýšený. A taky už to bohužel není liftback, ale méně praktický sedan... Ale kvalitou zpracování a motoricky je ten nový samozřejmě o třídu lepší.